Hahahaquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:26 schreef Maisnon het volgende:
Misschien kan iemand uit OUD wel even wat voor je kolven, Bobby
BTVWO die heb ik ook gedaan, hehe. Gymnasium, want Grieks. En voor Grieks een 5 op m'n diploma zo slecht
maar we hebben 3 verschillende docenten gehad die elkaars aanpak allemaal niet goed vonden dus dat hebben we met z'n allen jaren de schuld kunnen geven
Mag al zijn shit wel graag luisterenquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Welke pokoe van hem vind je het hardst?
Mag het ook morgen?quote:
Wat is er met Emi wat ik heb gemist?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:29 schreef BobbyB het volgende:
Ik moet bij Kempi nu steeds denken aan onze veel te vroeg overleden baas Emi.![]()
[..]
Mag het ook morgen?
Nee, morgen kan ik niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:29 schreef BobbyB het volgende:
Ik moet bij Kempi nu steeds denken aan onze veel te vroeg overleden baas Emi.![]()
[..]
Mag het ook morgen?
quote:
Ik mis Emiquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mag het ook morgen?
Okee, kom ik er nu wel aan. Blijf er echter bij dat het zinloos is, aan tepels zuigen waar geen melk uit komt.quote:
Ik ook.quote:
Het is niet zinloos, het is geil.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Okee, kom ik er nu wel aan. Blijf er echter bij dat het zinloos is, aan tepels zuigen waar geen melk uit komt.
Nee, dat is fucking kempi zelf. Ja, idiot, dat is Emi.quote:
Nu is 'Kijk door m'n ogeeeeeeeeeen zie wat ik zieeee' op. Echt diepe teksten van een straat marokkaanquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:28 schreef Gupje het volgende:
Goed dat je ons hebt gevonden, Zwart licht beter nog licht in het donker!
Daar doe ik het dan ook voor. Speciaal voor jou. jwt!quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is niet zinloos, het is geil.
Ben je serieus niet op de hoogte?quote:
Lees ik het nou verkeerd offe...?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:28 schreef Breathtaking het volgende:
Dus mooi dat ik dat de schuld geef en nog steeds ga doen alsof ik wel goed in economie ben![]()
!
Akwasi is echt een heldquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:28 schreef Gupje het volgende:
Goed dat je ons hebt gevonden, Zwart licht beter nog licht in het donker!
Ja, je leest verkeerd.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Lees ik het nou verkeerd offe...?Je bent er toch ook goed in?
Nee waarom denk je dat ik dit vraagquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar doe ik het dan ook voor. Speciaal voor jou. jwt!
[..]
Ben je serieus niet op de hoogte?![]()
Jij weet het wel, n00b.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, ik weet het ook niet.Is 'ie weg?
[..]
Srsly, is dát Emimich?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:33 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Srsly, is dát Emimich?
Dat dacht ik ja, totdat ik het examen moest maken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Lees ik het nou verkeerd offe...?Je bent er toch ook goed in?
Ik geloof het ook niet hoor, ik wil eerst bewijs zien!quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:33 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Srsly, is dát Emimich?
Je zal niet de eerste in de SC zijn die naar de bekende weg gaat vragen als geintje.quote:
Hij is gewoon goed, alleen zijn image is kk slechtquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nu is 'Kijk door m'n ogeeeeeeeeeen zie wat ik zieeee' op. Echt diepe teksten van een straat marokkaan.
En jij bent?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je zal niet de eerste in de SC zijn die naar de bekende weg gaat vragen als geintje.
True that maar wtf is er nu gebeurd?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je zal niet de eerste in de SC zijn die naar de bekende weg gaat vragen als geintje.
Je moeder. Wat is er nou weer?quote:
Hij is een aap.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:34 schreef Gupje het volgende:
[..]
Hij is gewoon goed, alleen zijn image is kk slecht
"Gelul."quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, wat? Ik ben een week niet op FOK! geweest, hoe had ik het moeten weten?
En daarna ben ik door remlof single handedly een week lang van het forum gegooid.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb 'm single handedly van z'n door zichzelf gebouwde sokkel gegooid.
Je bent zelf een taart.quote:
Nee. Gewoon dat je me niet meer herkennen doet. Dat doet me pijn van binnen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:36 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Geen idee?Moet ik haar even bellen denk je?
Slapen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:37 schreef wolvendagen het volgende:
Zal ik gaan slapen of Sims 3 gaan doen?
Goed voor je!quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:36 schreef IQM het volgende:
[..]
En daarna ben ik door remlof single handedly een week lang van het forum gegooid.
Lik mijn tepel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bent zelf een taart.
[..]
Nee. Gewoon dat je me niet meer herkennen doet. Dat doet me pijn van binnen.
sims 3quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:37 schreef wolvendagen het volgende:
Zal ik gaan slapen of Sims 3 gaan doen?
Er zijn er genoegquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij is een aap.
Alleen Fakkelbrigade en misschien nog een paar anderen zijn aanwinsten voor de Nederhop.
Ik heb ze voor het uitkiezen vandaag.quote:
Wonen er vooral mannen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:38 schreef Breathtaking het volgende:
Wat zouden jullie aandoen als jullie gingen hospiteren? Tips svp!
Kus mijn tepel Bobby!quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb ze voor het uitkiezen vandaag.
Hoe kan ik anders Sims 3 spelen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:39 schreef BobbyB het volgende:
Is Sims 3 al uit dan?Dat is best wel geinig namelijk. Of kun je niet meer een zwembad maken en dan het trappetje weghalen.
WTF?!quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:39 schreef Maisnon het volgende:
Hey wolvendagen heb je al seks met t spook van je overleden partner gehad in Sims 3, daar schijnt het spel voor gemaakt te zijn
Ja dat kan gewoonquote:
Dude, wtf, draag gewoon iets, man.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:38 schreef Breathtaking het volgende:
Wat zouden jullie aandoen als jullie gingen hospiteren? Tips svp!
Wtf kan dat?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:39 schreef Maisnon het volgende:
Hey wolvendagen heb je al seks met t spook van je overleden partner gehad in Sims 3, daar schijnt het spel voor gemaakt te zijn
quote:
Je krijgt nooit een tweede kans voor een eerste indruk dus ik moet iets aan dat perfect afgestemd is op de situatie en de mensenquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude, wtf, draag gewoon iets, man.Who cares.
Ik moest lachen, hihi.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:41 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jaren 70 disco kleding in dat geval.
*barf*quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je krijgt nooit een tweede kans voor een eerste indruk
That'll do.quote:of ik trek gewoon wat aan inderdaad.
What the kanker fuckquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:43 schreef Maisnon het volgende:
http://be.thesims3.com/contentDetail.html?contentId=21690
Jaaa spookbaby
alsof jij in staat zal zijn precies afgestemd daar binnen te hobbelen, trek maar gewoon wat aan.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je krijgt nooit een tweede kans voor een eerste indruk dus ik moet iets aan dat perfect afgestemd is op de situatie en de mensenof ik trek gewoon wat aan inderdaad.
Doe dan toch maar een veterquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:40 schreef Maisnon het volgende:
'Lik mijn tepel, breek de tent af, ik lik en ik lebber en breek de tent af'
Kan ook prima.
Alsof een hoogzwangere vrouw zo kan rennen. En die taxi rijdt ook niet normaal zeg.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:43 schreef Maisnon het volgende:
Jaaa spookbaby
OEHHHH spannend. Het is echt super erg hoor, hospiterenquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Da's ook weer zo koud!
[..]
Half negen!
tof!quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:43 schreef Maisnon het volgende:
Jaaa spookbaby
Gelukkig ben ik perfect en valt er niets af te kraken!quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
OEHHHH spannend. Het is echt super erg hoor, hospiteren! Ik zou ook gruwelijk nerveus zijn, want je krijgt hele vragenvuren en ze lullen je er zo uit! Dan kraken ze je af op je uiterlijk en dan mag je oprotten
! Genadeloos zijn ze.
Dat konijn, vind ik zo Donnie Darko.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:47 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
tof!
ik vond dat konijn in deel 2 ook wel vet
zit die er nog in![]()
No need to worry dusquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik perfect en valt er niets af te kraken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een vriendin van me wil altijd daar eten graagquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
No need to worry dus.
Ik heb zin om bij de Ikea te shoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |