Nee waarom denk je dat ik dit vraagquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar doe ik het dan ook voor. Speciaal voor jou. jwt!
[..]
Ben je serieus niet op de hoogte?![]()
Jij weet het wel, n00b.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, ik weet het ook niet.Is 'ie weg?
[..]
Srsly, is dát Emimich?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:33 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Srsly, is dát Emimich?
Dat dacht ik ja, totdat ik het examen moest maken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Lees ik het nou verkeerd offe...?Je bent er toch ook goed in?
Ik geloof het ook niet hoor, ik wil eerst bewijs zien!quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:33 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Srsly, is dát Emimich?
Je zal niet de eerste in de SC zijn die naar de bekende weg gaat vragen als geintje.quote:
Hij is gewoon goed, alleen zijn image is kk slechtquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nu is 'Kijk door m'n ogeeeeeeeeeen zie wat ik zieeee' op. Echt diepe teksten van een straat marokkaan.
En jij bent?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je zal niet de eerste in de SC zijn die naar de bekende weg gaat vragen als geintje.
True that maar wtf is er nu gebeurd?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je zal niet de eerste in de SC zijn die naar de bekende weg gaat vragen als geintje.
Je moeder. Wat is er nou weer?quote:
Hij is een aap.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:34 schreef Gupje het volgende:
[..]
Hij is gewoon goed, alleen zijn image is kk slecht
"Gelul."quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, wat? Ik ben een week niet op FOK! geweest, hoe had ik het moeten weten?
En daarna ben ik door remlof single handedly een week lang van het forum gegooid.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb 'm single handedly van z'n door zichzelf gebouwde sokkel gegooid.
Je bent zelf een taart.quote:
Nee. Gewoon dat je me niet meer herkennen doet. Dat doet me pijn van binnen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:36 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Geen idee?Moet ik haar even bellen denk je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |