had vroeger 2 nieuw Nederlandse buren en het stikt hier van de Polenquote:
niks tegen PoLen hequote:Op woensdag 17 juni 2009 15:58 schreef Gupje het volgende:
[..]
had vroeger 2 nieuw Nederlandse buren en het stikt hier van de Polen![]()
Marokkanen ook genoeg
Liefje zo werkt dat niet. Ik weet ook wel dat ik er niets meer aan kan veranderen maar ik ben nog steeds in spanning!quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Jawel. Anders denken.Of je het nou wil of niet, die uitslag komt. En jij kan er niks aan veranderen. So chill, dude!
Let it happen.
Well, you shouldn't.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Liefje zo werkt dat niet. Ik weet ook wel dat ik er niets meer aan kan veranderen maar ik ben nog steeds in spanning!
Ach, sterf jij met je 'het zit me niet mee'.quote:En dan moet ik vanavond nog hospiteren ookhet zit me niet mee.
quote:Nu eerst boodschappen doen voor de taart die ik morgen ga bakken, hihi.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:02 schreef Cybey het volgende:
[..]
Tja, iemand moet jullie stoep aanvegen...
Ik ga een taart bakken met Henkquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Well, you shouldn't.
[..]
Ach, sterf jij met je 'het zit me niet mee'.
[..]
Wanneer kunnen we een stukkie komen halen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga een taart bakken met Henk!
Nooitquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:06 schreef Cybey het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we een stukkie komen halen?
Ik mag niet lachen, ik mag niet lachen, ik mag niet lachen...quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga een taart bakken met Henk!
Dude, ik kwam klaar.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nooitzou jij dķt met iemand delen
?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met jou natuurlijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan je thuis weer verder fokkenquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:04 schreef Gupje het volgende:
Kom er net achter dat ik om 5 uur weekend heb
Komt er nog wat slagroom over?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Begrijpelijkquote:
Bek houden bitchquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik mag niet lachen, ik mag niet lachen, ik mag niet lachen...
Anyhow, veel plezier!
Da's liefquote:
Dan hoop ik toch echt dat niemand met je wil weddenquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:08 schreef Allure_ het volgende:
Ik durf er mijn leven onder te verwedden dat BT is geslaagd.
Denk het wel jaquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:11 schreef IQM het volgende:
Als BT niet slaagt, doe ik het dode lichaam van Allure.
Ja.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:10 schreef Gupje het volgende:
[..]
Heb je mij al eens in de avond online gezien
Anders is het gewoon een standaard bodem met aardbeien, dat is zo karig, zit je droge zooi te eten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Denk het wel jadat is nog lekkerder he, met vers geklopte slagroom erover
wat nobelquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:11 schreef IQM het volgende:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:11 schreef IQM het volgende:
Dat is dan om een uur of 11quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Anders is het gewoon een standaard bodem met aardbeien, dat is zo karig, zit je droge zooi te eten.
Er zit chocolade onder die aardbeien.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Anders is het gewoon een standaard bodem met aardbeien, dat is zo karig, zit je droge zooi te eten.
Heb jij mijn lichaam liever dood dan levendquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:11 schreef IQM het volgende:
quote:
Maar dan is het nog steeds zo kaal. En de chocolade zal niet zo'n dikke laag zijn, amirite.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er zit chocolade onder die aardbeien.
Wat een ongelooflijke mongool. http://forum.fok.nl/user/history/169211 Met z'n doorzichtige neptopics.quote:
Dit is wellicht de enige kans om je te doen, baby.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb jij mijn lichaam liever dood dan levend?
Niks mis met kaal.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar dan is het nog steeds zo kaal.
Eet jij graag een alleen een taartbodem?quote:
Terwijl je zelf ook wel weet dat BT met vlag en wimpel slaagtquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Dit is wellicht de enige kans om je te doen, baby.
Regelmatig. Dat is het enige lekkere aan taart.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Eet jij graag een alleen een taartbodem?
Negers zijn een slecht voorbeeld van mooi kaal.quote:
Zuig aan mijn tepels, Bobby.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Regelmatig. Dat is het enige lekkere aan taart.
Taarttenzij appeltaart.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:18 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]bijna jarig, bijna jarig!
Behalve Umbertoquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Negers zijn een slecht voorbeeld van mooi kaal.
*copypaste en noteert*quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Terwijl je zelf ook wel weet dat BT met vlag en wimpel slaagt. We zetten wel een date op de dag dat we allebei single zijn.
Bijna.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:18 schreef Breathtaking het volgende:
Er moet 250 gram chocolade en 250 ml slagroom op als vulling, dus het zal wel smaken neem ik aan.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar dan is het nog steeds zo kaal. En de chocolade zal niet zo'n dikke laag zijn, amirite.
Eindelijk 16quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:18 schreef Breathtaking het volgende:
quote:
Nee, bij de koffiequote:Op woensdag 17 juni 2009 16:19 schreef IQM het volgende:
[..]
*copypaste en noteert*
[..]
Bijna.![]()
En je bent toch niet precies om twaalf uur 's nachts geboren?
Humberto.quote:
mwah, zo geweldig is het ook weer niet hoor, 18 zijnquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:18 schreef Breathtaking het volgende:
en mooi kaal is?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Negers zijn een slecht voorbeeld van mooi kaal.
Klinkt lekkerquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:19 schreef Maisnon het volgende:
BTkomt helemaal goed!
Aardbeientaartik had laatst mijn eerste zelfstandig voor elkaar gekregen taart gemaakt. Een aardbeienkwarktaart met bastognekoeken bodem en aarbeien erop, dikke aanrader!!
Ik produceer geen melk, ik wil gewoon dat je aan mijn tepels zuigt. Nu.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben een beetje te oud voor borstvoeding, denk je zelf ook niet?
Kwark, het zaad van de duivel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Klinkt lekkerop die kwark na, god wat haat ik kwarktaart.
Hoe vaak per maand ben jij ongesteld?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Humberto.
Hij moet echt opkankeren van mijn radio in de zomer. Met zijn slappe gelul over.. dingen waar hij alleen over kan lullen.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik produceer geen melk, ik wil gewoon dat je aan mijn tepels zuigt. Nu.
Je bedoelt waar ik voor moet slagenquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:21 schreef Maisnon het volgende:
BT wat voor ingewikkelde en bovenal uitdagende opleiding heb je geweldig genoten?
Een kinderkut.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:20 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
mwah, zo geweldig is het ook weer niet hoor, 18 zijn![]()
[..]
en mooi kaal is?
maar daar ben ik zo langzamerhand op uitgekekenquote:
Dag hoor!quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:22 schreef Cybey het volgende:
Lieve KLB SCers,
Mijn dag zit er hier weer op en ga naar huis toe.
Kusjes,
Cybey
quote:
Koffie met moederkoek. Gotta love it.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, bij de koffieom 10:20. Maar dat doet er niet toe.
Ja kom nou, ik ga een beetje aan tepels zuigen waar geen melk uit komt.quote:
Deze maand niet, want ik ga doorslikken. Ik zeg alleen dat Humberto de irritantste negert is die de radio kent.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe vaak per maand ben jij ongesteld?
Omdat ik dat geil vind.quote:
Kempiquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:24 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb zoveel pijnnnnnnnn zoveel stressssss. Mijn levu is omin ernstiggggg.
Du Zoon!quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij is mij mattie, jwz. Eindje Sterrenlaan.
Doorslikken. hihi.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Deze maand niet, want ik ga doorslikken. Ik zeg alleen dat Humberto de irritantste negert is die de radio kent.
Oh. Wanneer spreken we af dan...quote:Omdat ik dat geil vind.
Nu.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doorslikken. hihi. [ afbeelding ]
[..]
Oh. Wanneer spreken we af dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |