Kan je thuis weer verder fokkenquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:04 schreef Gupje het volgende:
Kom er net achter dat ik om 5 uur weekend heb
Komt er nog wat slagroom over?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nooitzou jij dít met iemand delen
?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Begrijpelijkquote:
Bek houden bitchquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik mag niet lachen, ik mag niet lachen, ik mag niet lachen...
Anyhow, veel plezier!
Da's liefquote:
Dan hoop ik toch echt dat niemand met je wil weddenquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:08 schreef Allure_ het volgende:
Ik durf er mijn leven onder te verwedden dat BT is geslaagd.
Denk het wel jaquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:11 schreef IQM het volgende:
Als BT niet slaagt, doe ik het dode lichaam van Allure.
Ja.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:10 schreef Gupje het volgende:
[..]
Heb je mij al eens in de avond online gezien
Anders is het gewoon een standaard bodem met aardbeien, dat is zo karig, zit je droge zooi te eten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Denk het wel jadat is nog lekkerder he, met vers geklopte slagroom erover
wat nobelquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:11 schreef IQM het volgende:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:11 schreef IQM het volgende:
Dat is dan om een uur of 11quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Anders is het gewoon een standaard bodem met aardbeien, dat is zo karig, zit je droge zooi te eten.
Er zit chocolade onder die aardbeien.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Anders is het gewoon een standaard bodem met aardbeien, dat is zo karig, zit je droge zooi te eten.
Heb jij mijn lichaam liever dood dan levendquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:11 schreef IQM het volgende:
quote:
Maar dan is het nog steeds zo kaal. En de chocolade zal niet zo'n dikke laag zijn, amirite.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er zit chocolade onder die aardbeien.
Wat een ongelooflijke mongool. http://forum.fok.nl/user/history/169211 Met z'n doorzichtige neptopics.quote:
Dit is wellicht de enige kans om je te doen, baby.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb jij mijn lichaam liever dood dan levend?
Niks mis met kaal.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar dan is het nog steeds zo kaal.
Eet jij graag een alleen een taartbodem?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |