kun je gelijk FC Oss kijkenquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
iets te verVolgend jaar miscschien
quote:
Dit hoop ik hier morgen te kunnen posten. Morgen, wanneer ik mijn examenuitslag krijg.quote:
Ik neem m'n felicitatie terug, kankerlul.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:13 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dit hoop ik hier morgen te kunnen posten. Morgen, wanneer ik mijn examenuitslag krijg.
quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:14 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik neem m'n felicitatie terug, kankerlul.
Kut jochquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:13 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dit hoop ik hier morgen te kunnen posten. Morgen, wanneer ik mijn examenuitslag krijg.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:13 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
ik ben wel zo iemand van de matige grappenquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:18 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik ben wel zo iemand van de matige grappen
ken je deze al baas?
En als je niet slaagt word iets anders dat we al lang weten bevestigd.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:17 schreef BigKahuna het volgende:
Als ik slaag is dat wel echt een bevestiging van wat iedereen eigenlijk al weet; dat VWO geen reet voorstelt.
Dat zei ik gisteren ook alquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:17 schreef BigKahuna het volgende:
Als ik slaag is dat wel echt een bevestiging van wat iedereen eigenlijk al weet; dat VWO geen reet voorstelt.
Ik kwam vandaag in de stad m'n wiskundeleraar tegen. Hij zei zo; "denk je dat je geslaagd bent?" Dus ik zei zo "ik heb geen idee". En hij zo van: "laten we hopen dat het niet op wiskunde aankomt!!".quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren ook al! Over mezelf dan he.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag in de stad m'n wiskundeleraar tegen. Hij zei zo; "denk je dat je geslaagd bent?" Dus ik zei zo "ik heb geen idee". En hij zo van: "laten we hopen dat het niet op wiskunde aankomt!!".
Wat sta je voor Latijn/Grieks?quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag in de stad m'n wiskundeleraar tegen. Hij zei zo; "denk je dat je geslaagd bent?" Dus ik zei zo "ik heb geen idee". En hij zo van: "laten we hopen dat het niet op wiskunde aankomt!!".
Hahah, echt? Geniaal.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
zullen wij eens grieks oefenenquote:
Pwnd!quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |