Terug naar de VOC-mentaliteitquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja die toeters zijn kut, maar het ging mij om "was het maar zoals vroegah toen ze nog hun plaats wisten".
Als je er over nadenkt zijn wij blanken best klootzakken (geweest).quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja die toeters zijn kut, maar het ging mij om "was het maar zoals vroegah toen ze nog hun plaats wisten".
Paar atoombommetjes op de Aziatenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als je er over nadenkt zijn wij blanken best klootzakken (geweest).
Indianen weggejaagd, zwarten gebruikt als slaven, joden vergast. Alles gewoon
zeg dan gewoon dat die spel-fout je dwars zitquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Verkapte laten we die mensen uitlachen postquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:16 schreef Florian_ het volgende:
Zeg Remlof.
Jij en je verkering #10!
Waar blijft de foto?![]()
En wie ben jij danquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
Verkapte laten we die mensen uitlachen post
Ik moet nog veel van haar gedaan krijgen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:26 schreef Siniti het volgende:
Zo Smart_ass, je hebt wel een invloed zeg in deze SC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |