Terug naar de VOC-mentaliteitquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja die toeters zijn kut, maar het ging mij om "was het maar zoals vroegah toen ze nog hun plaats wisten".
Als je er over nadenkt zijn wij blanken best klootzakken (geweest).quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja die toeters zijn kut, maar het ging mij om "was het maar zoals vroegah toen ze nog hun plaats wisten".
Paar atoombommetjes op de Aziatenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als je er over nadenkt zijn wij blanken best klootzakken (geweest).
Indianen weggejaagd, zwarten gebruikt als slaven, joden vergast. Alles gewoon
zeg dan gewoon dat die spel-fout je dwars zitquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Verkapte laten we die mensen uitlachen postquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:16 schreef Florian_ het volgende:
Zeg Remlof.
Jij en je verkering #10!
Waar blijft de foto?![]()
En wie ben jij danquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
Verkapte laten we die mensen uitlachen post
Ik moet nog veel van haar gedaan krijgen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:26 schreef Siniti het volgende:
Zo Smart_ass, je hebt wel een invloed zeg in deze SC
Oh?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:28 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik moet nog veel van haar gedaan krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Primum non nocere
Ow daar heb ik wel een paar leuke voor. Even overleggen met Annelies.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:16 schreef Florian_ het volgende:
Zeg Remlof.
Jij en je verkering #10!
Waar blijft de foto?![]()
Ben je dit nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow daar heb ik wel een paar leuke voor. Even overleggen met Annelies.
quote:
Ik vind dat kind zo eng.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:59 schreef Siniti het volgende:
[..]
Die linker, is dat een broer van alien meisje?
[ afbeelding ]
homoooooquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:19 schreef reetveter het volgende:
I just watched a chick movieI kinda liked it
Ik vond 'm kut, maar ik moest wel huilen. Wellicht was dat meer de nasleep van Hart in Aktiequote:Op woensdag 17 juni 2009 22:19 schreef reetveter het volgende:
I just watched a chick movieI kinda liked it
IT'S A BOY GIRL THING!!!quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:23 schreef Siniti het volgende:
[..]
homooooo
Superbad valt toch niet onder chick movies
Nee niet 'A chick movie' maar een 'chick movie'quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vond 'm kut, maar ik moest wel huilen. Wellicht was dat meer de nasleep van Hart in Aktie.
Welke dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee niet 'A chick movie' maar een 'chick movie'
quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
IT'S A BOY GIRL THING!!!
Dude, what the fuck happened to me. I should smack myself silly
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |