Als BT bij mij zou hospiteren met haar ouders erbij, had ik haar gelijk aangenomen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:31 schreef Allure_ het volgende:
Gaat BT nu met pappie en mammie? Dan kan echt niet!
BWAHAHAHAHAquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:16 schreef swarmahoer het volgende:
goedenavondal mensen eindexamenuitslagen
? of zitten hier allemaal slimme vwo'ers
havoquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:16 schreef swarmahoer het volgende:
Je zou haar sowieso aannemenquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Als BT bij mij zou hospiteren met haar ouders erbij, had ik haar gelijk aangenomen.
Ik heb m'n Vmbo kader gehaald.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:16 schreef swarmahoer het volgende:
En dan stop je er mee?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:21 schreef kurk_droog het volgende:
nog 2 notes en dan honderd!!!!! 100 100 100 100 100 100 100 100 100 100
quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:20 schreef remlof het volgende:
De_Ananas loopt al een hele tijd te zieken, gaat nu ook een mod uitschelden, mail maar over een maand.
Nog paar dagen dus.quote:
Wie?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:23 schreef Allure_ het volgende:
Is de_ananas nog gebanned ergens?
Nee ben ik niet.. ik heb wel haar op mijn hoofdquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:31 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Curva Sud
was een verkapte grap, tenzij je het echt bent
http://www.telegraaf.nl/jsp/foto_window.jsp?id=http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00626/Foto0288_626912d.jpg&caption=%20©right=%20&artid=3888008&artsec=voetbal&artparsec=Telesport&arttit=Ajax-supporters%20barricaderen%20deel%20ArenAquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee ben ik niet.. ik heb wel haar op mijn hoofd
[ afbeelding ] naast gozer met oranje petje ben ik in wite polo
dat ben ikquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:34 schreef Syb-rund. het volgende:
die gast in de op![]()
of je slaat even door met je tattoo's / ander spul
Potverdrie daar had je me even tuk zeg!!111quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
als ik dat had geweten dan had ik natuurlijk nooit kittie in de tt gezet
bt is neuken met der ouders erbijquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:43 schreef Florian_ het volgende:
Is BT aan het hospiteren met haar ouders erbij?![]()
![]()
we hopen nog steeds van nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:43 schreef Florian_ het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:43 schreef Florian_ het volgende:
![]()
Ook toen ik ging hospiteren. Inwoner vroeg aan een meisje: "Hoe ben je hier gekomen?". Zij zo "Nou ik ben gebracht door m'n moeder, ze staat voor de deur te wachten".quote:
behoorlijk dodelijk jaquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ook toen ik ging hospiteren. Inwoner vroeg aan een meisje: "Hoe ben je hier gekomen?". Zij zo "Nou ik ben gebracht door m'n moeder, ze staat voor de deur te wachten".
waar de fuck is die metalhead, ik zie hem nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:45 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Haha je bandleden zijn:
- een metalhead.
- een fag met een sjaaltje.
- een roodharige kneus met een driekwartbroek.
Ha. Ha.
Siniti was jij niet 1.80 en 71 kiloquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:57 schreef Siniti het volgende:
Wie doet er mee dikkertje bashen
Te dik of niet :O
hij heeft een boor thuis !!quote:
Dit is zo mogelijk nog slechter.quote:
67 kilo ofzo en tussen de 1.77 - 1.80quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Siniti was jij niet 1.80 en 71 kilo
Erger nog.quote:
whehehe jij bent nog dunnerquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:18 schreef Syb-rund. het volgende:
Siniti ; BMI van 19:23
ik ben voor de gein zelf ook even op de weegschaal gesprongen
Ikzelf; 19;20
Ik 19:46quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:18 schreef Syb-rund. het volgende:
Siniti ; BMI van 19:23
ik ben voor de gein zelf ook even op de weegschaal gesprongen
Ikzelf; 19;20
maar we kunnen wel machtig veel eten zonder vadsig te wordenquote:
Dat wel jaquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:20 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
maar we kunnen wel machtig veel eten zonder vadsig te worden
ik had je een centimeter langer staanquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:19 schreef Siniti het volgende:
[..]
whehehe jij bent nog dunner
Ik kom trouwens op een bmi van 19,44 ervan uitgaan dat ik 1.80 ben!!!
Ik kom liever gewoon wat aanquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:20 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
maar we kunnen wel machtig veel eten zonder vadsig te worden
70-75 zou wel een mooi gewicht zijn jaquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik kom liever gewoon wat aan
Als je op bepaalde plekken op m'n lichaam klopt hoor je botten gek
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:20 schreef Florian_ het volgende:
Ey 3lmo als je het nu niet haalt he, wat ga je dan doen?
quote:Je bericht is succesvol verzonden
ik ga pas actief sporten wanneer ik een pens krijgquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:24 schreef Siniti het volgende:
[..]
70-75 zou wel een mooi gewicht zijn ja
Maar ik ben te lui om te sporten e.d. tegenwoordig
hm waar dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik kom liever gewoon wat aan
Als je op bepaalde plekken op m'n lichaam klopt hoor je botten gek
Ik heb 10 jaar gevoetbald, toen een redelijk zware enkelblessure en sindsdien geen zin gehad meer in te schrijven voor ene clubquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:27 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik ga pas actief sporten wanneer ik een pens krijg![]()
gaan je plannen om in utrecht te gaan wonen nog wel door trouwens?quote:
whehe, luiheidquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb 10 jaar gevoetbald, toen een redelijk zware enkelblessure en sindsdien geen zin gehad meer in te schrijven voor ene club
Dat is nu niet meer zo waarschijnlijk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:29 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
gaan je plannen om in utrecht te gaan wonen nog wel door trouwens?
Herkenbaar, al was ik te lui om me uit te schrijven en heb ik zodoende een jaar contributie voor niets betaald.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb 10 jaar gevoetbald, toen een redelijk zware enkelblessure en sindsdien geen zin gehad meer in te schrijven voor ene club
Failquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Herkenbaar, al was ik te lui om me uit te schrijven en heb ik zodoende een jaar contributie voor niets betaald.
Ging je er niet eens klaverjassen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Herkenbaar, al was ik te lui om me uit te schrijven en heb ik zodoende een jaar contributie voor niets betaald.
examens in de reclame-blokken lerenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:34 schreef Siniti het volgende:
Dilemma: Vanavond nog leren voor laatste tentamen morgen óf Donnie Darko kijken
Ik heb gehoord dat er al plannen zijn om gloednieuwe gekkenhuizen te bouwenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:41 schreef gers het volgende:
kanker negers met hun toeter![]()
was het maar zoals vroegah toen ze nog hun plaats wisten
Op zondagochtend voetballen, ik koos vaak voor lekker te blijven liggen op bed.quote:
jammer, je had toch niet al iets gevonden hoop ikquote:
Dit is een herkansing dus ik MOET hem wel halen, dus ik MOET eigenlijk wel goed lerenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:41 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
examens in de reclame-blokken leren![]()
tenzij je nog steeds een die onvoldoende hebt
Mijn laatste jaar zat ik op zo'n pauperclubquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Op zondagochtend voetballen, ik koos vaak voor lekker te blijven liggen op bed.
Ik ging overigens wel mee op team uitjes zoals voetbalkampen e.d., maar daar moet je alsnog voor betalen.
Als je het gevoel hebt geen vrienden te kunnen maken zonder een studentenvereniging, be my guestquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:44 schreef Smart_ass het volgende:
Ik twijfel erover om bij een studentenvereniging te gaan misschien. Ben ik nu retarded?
Vlaggen, no way dat ik dat doe hè!quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:44 schreef Siniti het volgende:
[..]
Mijn laatste jaar zat ik op zo'n pauperclub
Helft waren allochtone reljongeren, en 2 op de 3 wedstrijden liep uit op een vechtpartijCoach was daarnaast ook geflipt, stond ik een keer te vlaggen vond ie me te eerlijk en pakte de vlag af
Ik natuurlijk helemaal blij omdat vlaggen kut is
Ik ben autist. Dan krijg je dat.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:45 schreef Siniti het volgende:
[..]
Als je het gevoel hebt geen vrienden te kunnen maken zonder een studentenvereniging, be my guest![]()
![]()
Doe even normaal.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:41 schreef gers het volgende:
kanker negers met hun toeter![]()
was het maar zoals vroegah toen ze nog hun plaats wisten
Ja die toeters zijn kut, maar het ging mij om "was het maar zoals vroegah toen ze nog hun plaats wisten".quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:52 schreef Siniti het volgende:
[..]
Geef hem eens ongelijk. Wat een ebolatiefesaidspoliotoeters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |