had vroeger 2 nieuw Nederlandse buren en het stikt hier van de Polenquote:
niks tegen PoLen hequote:Op woensdag 17 juni 2009 15:58 schreef Gupje het volgende:
[..]
had vroeger 2 nieuw Nederlandse buren en het stikt hier van de Polen![]()
Marokkanen ook genoeg
Liefje zo werkt dat niet. Ik weet ook wel dat ik er niets meer aan kan veranderen maar ik ben nog steeds in spanning!quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Jawel. Anders denken.Of je het nou wil of niet, die uitslag komt. En jij kan er niks aan veranderen. So chill, dude!
Let it happen.
Well, you shouldn't.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Liefje zo werkt dat niet. Ik weet ook wel dat ik er niets meer aan kan veranderen maar ik ben nog steeds in spanning!
Ach, sterf jij met je 'het zit me niet mee'.quote:En dan moet ik vanavond nog hospiteren ookhet zit me niet mee.
quote:Nu eerst boodschappen doen voor de taart die ik morgen ga bakken, hihi.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:02 schreef Cybey het volgende:
[..]
Tja, iemand moet jullie stoep aanvegen...
Ik ga een taart bakken met Henkquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Well, you shouldn't.
[..]
Ach, sterf jij met je 'het zit me niet mee'.
[..]
Wanneer kunnen we een stukkie komen halen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga een taart bakken met Henk!
Nooitquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:06 schreef Cybey het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we een stukkie komen halen?
Ik mag niet lachen, ik mag niet lachen, ik mag niet lachen...quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga een taart bakken met Henk!
Dude, ik kwam klaar.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nooitzou jij dķt met iemand delen
?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met jou natuurlijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan je thuis weer verder fokkenquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:04 schreef Gupje het volgende:
Kom er net achter dat ik om 5 uur weekend heb
Komt er nog wat slagroom over?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Begrijpelijkquote:
Bek houden bitchquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik mag niet lachen, ik mag niet lachen, ik mag niet lachen...
Anyhow, veel plezier!
Da's liefquote:
Dan hoop ik toch echt dat niemand met je wil weddenquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:08 schreef Allure_ het volgende:
Ik durf er mijn leven onder te verwedden dat BT is geslaagd.
Denk het wel jaquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:11 schreef IQM het volgende:
Als BT niet slaagt, doe ik het dode lichaam van Allure.
Ja.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:10 schreef Gupje het volgende:
[..]
Heb je mij al eens in de avond online gezien
Anders is het gewoon een standaard bodem met aardbeien, dat is zo karig, zit je droge zooi te eten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Denk het wel jadat is nog lekkerder he, met vers geklopte slagroom erover
wat nobelquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:11 schreef IQM het volgende:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:11 schreef IQM het volgende:
Dat is dan om een uur of 11quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Anders is het gewoon een standaard bodem met aardbeien, dat is zo karig, zit je droge zooi te eten.
Er zit chocolade onder die aardbeien.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Anders is het gewoon een standaard bodem met aardbeien, dat is zo karig, zit je droge zooi te eten.
Heb jij mijn lichaam liever dood dan levendquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:11 schreef IQM het volgende:
quote:
Maar dan is het nog steeds zo kaal. En de chocolade zal niet zo'n dikke laag zijn, amirite.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er zit chocolade onder die aardbeien.
Wat een ongelooflijke mongool. http://forum.fok.nl/user/history/169211 Met z'n doorzichtige neptopics.quote:
Dit is wellicht de enige kans om je te doen, baby.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb jij mijn lichaam liever dood dan levend?
Niks mis met kaal.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar dan is het nog steeds zo kaal.
Eet jij graag een alleen een taartbodem?quote:
Terwijl je zelf ook wel weet dat BT met vlag en wimpel slaagtquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Dit is wellicht de enige kans om je te doen, baby.
Regelmatig. Dat is het enige lekkere aan taart.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Eet jij graag een alleen een taartbodem?
Negers zijn een slecht voorbeeld van mooi kaal.quote:
Zuig aan mijn tepels, Bobby.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Regelmatig. Dat is het enige lekkere aan taart.
Taarttenzij appeltaart.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:18 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]bijna jarig, bijna jarig!
Behalve Umbertoquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Negers zijn een slecht voorbeeld van mooi kaal.
*copypaste en noteert*quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Terwijl je zelf ook wel weet dat BT met vlag en wimpel slaagt. We zetten wel een date op de dag dat we allebei single zijn.
Bijna.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:18 schreef Breathtaking het volgende:
Er moet 250 gram chocolade en 250 ml slagroom op als vulling, dus het zal wel smaken neem ik aan.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar dan is het nog steeds zo kaal. En de chocolade zal niet zo'n dikke laag zijn, amirite.
Eindelijk 16quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:18 schreef Breathtaking het volgende:
quote:
Nee, bij de koffiequote:Op woensdag 17 juni 2009 16:19 schreef IQM het volgende:
[..]
*copypaste en noteert*
[..]
Bijna.![]()
En je bent toch niet precies om twaalf uur 's nachts geboren?
Humberto.quote:
mwah, zo geweldig is het ook weer niet hoor, 18 zijnquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:18 schreef Breathtaking het volgende:
en mooi kaal is?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Negers zijn een slecht voorbeeld van mooi kaal.
Klinkt lekkerquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:19 schreef Maisnon het volgende:
BTkomt helemaal goed!
Aardbeientaartik had laatst mijn eerste zelfstandig voor elkaar gekregen taart gemaakt. Een aardbeienkwarktaart met bastognekoeken bodem en aarbeien erop, dikke aanrader!!
Ik produceer geen melk, ik wil gewoon dat je aan mijn tepels zuigt. Nu.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben een beetje te oud voor borstvoeding, denk je zelf ook niet?
Kwark, het zaad van de duivel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Klinkt lekkerop die kwark na, god wat haat ik kwarktaart.
Hoe vaak per maand ben jij ongesteld?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Humberto.
Hij moet echt opkankeren van mijn radio in de zomer. Met zijn slappe gelul over.. dingen waar hij alleen over kan lullen.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik produceer geen melk, ik wil gewoon dat je aan mijn tepels zuigt. Nu.
Je bedoelt waar ik voor moet slagenquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:21 schreef Maisnon het volgende:
BT wat voor ingewikkelde en bovenal uitdagende opleiding heb je geweldig genoten?
Een kinderkut.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:20 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
mwah, zo geweldig is het ook weer niet hoor, 18 zijn![]()
[..]
en mooi kaal is?
maar daar ben ik zo langzamerhand op uitgekekenquote:
Dag hoor!quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:22 schreef Cybey het volgende:
Lieve KLB SCers,
Mijn dag zit er hier weer op en ga naar huis toe.
Kusjes,
Cybey
quote:
Koffie met moederkoek. Gotta love it.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, bij de koffieom 10:20. Maar dat doet er niet toe.
Ja kom nou, ik ga een beetje aan tepels zuigen waar geen melk uit komt.quote:
Deze maand niet, want ik ga doorslikken. Ik zeg alleen dat Humberto de irritantste negert is die de radio kent.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe vaak per maand ben jij ongesteld?
Omdat ik dat geil vind.quote:
Kempiquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:24 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb zoveel pijnnnnnnnn zoveel stressssss. Mijn levu is omin ernstiggggg.
Du Zoon!quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij is mij mattie, jwz. Eindje Sterrenlaan.
Doorslikken. hihi.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Deze maand niet, want ik ga doorslikken. Ik zeg alleen dat Humberto de irritantste negert is die de radio kent.
Oh. Wanneer spreken we af dan...quote:Omdat ik dat geil vind.
Nu.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doorslikken. hihi. [ afbeelding ]
[..]
Oh. Wanneer spreken we af dan...
Hahahaquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:26 schreef Maisnon het volgende:
Misschien kan iemand uit OUD wel even wat voor je kolven, Bobby
BTVWO die heb ik ook gedaan, hehe. Gymnasium, want Grieks. En voor Grieks een 5 op m'n diploma zo slecht
maar we hebben 3 verschillende docenten gehad die elkaars aanpak allemaal niet goed vonden dus dat hebben we met z'n allen jaren de schuld kunnen geven
Mag al zijn shit wel graag luisterenquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Welke pokoe van hem vind je het hardst?
Mag het ook morgen?quote:
Wat is er met Emi wat ik heb gemist?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:29 schreef BobbyB het volgende:
Ik moet bij Kempi nu steeds denken aan onze veel te vroeg overleden baas Emi.![]()
[..]
Mag het ook morgen?
Nee, morgen kan ik niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:29 schreef BobbyB het volgende:
Ik moet bij Kempi nu steeds denken aan onze veel te vroeg overleden baas Emi.![]()
[..]
Mag het ook morgen?
quote:
Ik mis Emiquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mag het ook morgen?
Okee, kom ik er nu wel aan. Blijf er echter bij dat het zinloos is, aan tepels zuigen waar geen melk uit komt.quote:
Ik ook.quote:
Het is niet zinloos, het is geil.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Okee, kom ik er nu wel aan. Blijf er echter bij dat het zinloos is, aan tepels zuigen waar geen melk uit komt.
Nee, dat is fucking kempi zelf. Ja, idiot, dat is Emi.quote:
Nu is 'Kijk door m'n ogeeeeeeeeeen zie wat ik zieeee' op. Echt diepe teksten van een straat marokkaanquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:28 schreef Gupje het volgende:
Goed dat je ons hebt gevonden, Zwart licht beter nog licht in het donker!
Daar doe ik het dan ook voor. Speciaal voor jou. jwt!quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is niet zinloos, het is geil.
Ben je serieus niet op de hoogte?quote:
Lees ik het nou verkeerd offe...?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:28 schreef Breathtaking het volgende:
Dus mooi dat ik dat de schuld geef en nog steeds ga doen alsof ik wel goed in economie ben![]()
!
Akwasi is echt een heldquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:28 schreef Gupje het volgende:
Goed dat je ons hebt gevonden, Zwart licht beter nog licht in het donker!
Ja, je leest verkeerd.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Lees ik het nou verkeerd offe...?Je bent er toch ook goed in?
Nee waarom denk je dat ik dit vraagquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar doe ik het dan ook voor. Speciaal voor jou. jwt!
[..]
Ben je serieus niet op de hoogte?![]()
Jij weet het wel, n00b.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, ik weet het ook niet.Is 'ie weg?
[..]
Srsly, is dįt Emimich?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:33 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Srsly, is dįt Emimich?
Dat dacht ik ja, totdat ik het examen moest maken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Lees ik het nou verkeerd offe...?Je bent er toch ook goed in?
Ik geloof het ook niet hoor, ik wil eerst bewijs zien!quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:33 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Srsly, is dįt Emimich?
Je zal niet de eerste in de SC zijn die naar de bekende weg gaat vragen als geintje.quote:
Hij is gewoon goed, alleen zijn image is kk slechtquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nu is 'Kijk door m'n ogeeeeeeeeeen zie wat ik zieeee' op. Echt diepe teksten van een straat marokkaan.
En jij bent?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je zal niet de eerste in de SC zijn die naar de bekende weg gaat vragen als geintje.
True that maar wtf is er nu gebeurd?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je zal niet de eerste in de SC zijn die naar de bekende weg gaat vragen als geintje.
Je moeder. Wat is er nou weer?quote:
Hij is een aap.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:34 schreef Gupje het volgende:
[..]
Hij is gewoon goed, alleen zijn image is kk slecht
"Gelul."quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, wat? Ik ben een week niet op FOK! geweest, hoe had ik het moeten weten?
En daarna ben ik door remlof single handedly een week lang van het forum gegooid.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb 'm single handedly van z'n door zichzelf gebouwde sokkel gegooid.
Je bent zelf een taart.quote:
Nee. Gewoon dat je me niet meer herkennen doet. Dat doet me pijn van binnen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:36 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Geen idee?Moet ik haar even bellen denk je?
Slapen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:37 schreef wolvendagen het volgende:
Zal ik gaan slapen of Sims 3 gaan doen?
Goed voor je!quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:36 schreef IQM het volgende:
[..]
En daarna ben ik door remlof single handedly een week lang van het forum gegooid.
Lik mijn tepel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bent zelf een taart.
[..]
Nee. Gewoon dat je me niet meer herkennen doet. Dat doet me pijn van binnen.
sims 3quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:37 schreef wolvendagen het volgende:
Zal ik gaan slapen of Sims 3 gaan doen?
Er zijn er genoegquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij is een aap.
Alleen Fakkelbrigade en misschien nog een paar anderen zijn aanwinsten voor de Nederhop.
Ik heb ze voor het uitkiezen vandaag.quote:
Wonen er vooral mannen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:38 schreef Breathtaking het volgende:
Wat zouden jullie aandoen als jullie gingen hospiteren? Tips svp!
Kus mijn tepel Bobby!quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb ze voor het uitkiezen vandaag.
Hoe kan ik anders Sims 3 spelen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:39 schreef BobbyB het volgende:
Is Sims 3 al uit dan?Dat is best wel geinig namelijk. Of kun je niet meer een zwembad maken en dan het trappetje weghalen.
WTF?!quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:39 schreef Maisnon het volgende:
Hey wolvendagen heb je al seks met t spook van je overleden partner gehad in Sims 3, daar schijnt het spel voor gemaakt te zijn
Ja dat kan gewoonquote:
Dude, wtf, draag gewoon iets, man.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:38 schreef Breathtaking het volgende:
Wat zouden jullie aandoen als jullie gingen hospiteren? Tips svp!
Wtf kan dat?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:39 schreef Maisnon het volgende:
Hey wolvendagen heb je al seks met t spook van je overleden partner gehad in Sims 3, daar schijnt het spel voor gemaakt te zijn
quote:
Je krijgt nooit een tweede kans voor een eerste indruk dus ik moet iets aan dat perfect afgestemd is op de situatie en de mensenquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude, wtf, draag gewoon iets, man.Who cares.
Ik moest lachen, hihi.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:41 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jaren 70 disco kleding in dat geval.
*barf*quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je krijgt nooit een tweede kans voor een eerste indruk
That'll do.quote:of ik trek gewoon wat aan inderdaad.
What the kanker fuckquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:43 schreef Maisnon het volgende:
http://be.thesims3.com/contentDetail.html?contentId=21690
Jaaa spookbaby
alsof jij in staat zal zijn precies afgestemd daar binnen te hobbelen, trek maar gewoon wat aan.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je krijgt nooit een tweede kans voor een eerste indruk dus ik moet iets aan dat perfect afgestemd is op de situatie en de mensenof ik trek gewoon wat aan inderdaad.
Doe dan toch maar een veterquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:40 schreef Maisnon het volgende:
'Lik mijn tepel, breek de tent af, ik lik en ik lebber en breek de tent af'
Kan ook prima.
Alsof een hoogzwangere vrouw zo kan rennen. En die taxi rijdt ook niet normaal zeg.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:43 schreef Maisnon het volgende:
Jaaa spookbaby
OEHHHH spannend. Het is echt super erg hoor, hospiterenquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Da's ook weer zo koud!
[..]
Half negen!
tof!quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:43 schreef Maisnon het volgende:
Jaaa spookbaby
Gelukkig ben ik perfect en valt er niets af te kraken!quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
OEHHHH spannend. Het is echt super erg hoor, hospiteren! Ik zou ook gruwelijk nerveus zijn, want je krijgt hele vragenvuren en ze lullen je er zo uit! Dan kraken ze je af op je uiterlijk en dan mag je oprotten
! Genadeloos zijn ze.
Dat konijn, vind ik zo Donnie Darko.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:47 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
tof!
ik vond dat konijn in deel 2 ook wel vet
zit die er nog in![]()
No need to worry dusquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik perfect en valt er niets af te kraken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een vriendin van me wil altijd daar eten graagquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
No need to worry dus.
Ik heb zin om bij de Ikea te shoppen.
Ik ook, en dat ga ik ook doen binnenkortquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
No need to worry dus.
Ik heb zin om bij de Ikea te shoppen.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:50 schreef Maisnon het volgende:
Misschien kan je wat quotes van users van FOK! meenemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
![]()
En nu ga ik echt boodschappen doen![]()
!
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:50 schreef Maisnon het volgende:
Misschien kan je wat quotes van users van FOK! meenemen.of een 14 gif.-broek aandoen;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
emo.gifquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:53 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
of een 14 gif.-broek aandoen;
[ afbeelding ]
Dag hoorquote:
Dat zal haar leren!quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:54 schreef kurk_droog het volgende:
zo, ik heb werk weer gedaan voor vandaagMoe zeg
En woensdag is SWARMADAG of PIZZADAG en als mijn moeder dat niet heeft NOU NOU DAN LOOP IK WEG VAN HUIS!!!
nu kan je het wel schudden, het schudden, het schudden, het schudden jaquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:53 schreef Maisnon het volgende:
Ik nam de metro al toen ie nog underground was
oei oei, wat een foutquote:
Kan het nog triester?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:56 schreef Maisnon het volgende:
http://markenjulietteonline.web-log.nl/markenjulietteonline/
nooooohquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:56 schreef Maisnon het volgende:
Wie zal hem gaan dragen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:59 schreef Syb-rund. het volgende:
zeg wie hebben er dat piemelshirt eigenlijkgewonnen?
blijkbaar is die shit uitgereikt toen ik er niet was
Kinky shit, yo.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:56 schreef Maisnon het volgende:
Sure.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:09 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik zou hem wel willen hebben eigenlijk
Je kinderen bij de geboorte al verneuken met kutnamen. Grote klasse.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:13 schreef Maisnon het volgende:
Die weblogdat is een heel netwerk van online gezinnen ofzo
En de kinderen heten Lenthe, Sterre en Finn-Lucas. Woh
ik zie het probleem niet, en zijn genoeg gelegenheden waar je zo'n leuk fout shirt kan aandoenquote:
Sjezusquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:13 schreef Maisnon het volgende:
Die weblogdat is een heel netwerk van online gezinnen ofzo
En de kinderen heten Lenthe, Sterre en Finn-Lucas. Woh
Nee, die zijn er niet, niet in mijn leven iig.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:17 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik zie het probleem niet, en zijn genoeg gelegenheden waar je zo'n leuk fout shirt kan aandoen
vind het wel jammer dat ik geen schijn van kans maak op dat ding though![]()
spijtigquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:19 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nee, die zijn er niet, niet in mijn leven iig.
Ach ja, dat gebeurd. Jij hebt tenminste plannen, je moet ze nu alleen aanpassen, meer niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:27 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Een 2 en 4 terug voor twee hertentamens. Daar gaan mijn toekomstplannen.
awhquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:27 schreef 3lmo het volgende:
[..]
training is tijdens stage.. Eerst mijn beoordeling vrijdag in laten vullen en daarna misschien vrij regelenquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:59 schreef McFearless het volgende:
[..]
Denk het wel. Ben maandag iig vrij, dus even eerste training kijken. Ga jij nog heen?
Echt? Vertel eens. Balen gast.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:27 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Je nieuwe toekomst komt al aanwaaienquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:27 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk. Het zag er allemaal rooskleurig uit. Gister eentje voldoende terug gekregen, dus ik was al positief gestemd. Kijk ik vandaag, staan er een 2 en 4 bij. Nog lager dan de eerste keer. Maar goed, ik zal eens mailen met de examencommissie. Herkansingen zijn volgend jaar november, en voor 1 oktober moet ik sowieso die 60 punten hebben. Wellicht zijn ze coulant, maar er is ook kans dat 't hele feest niet door gaat.quote:
Zelfde en moet genoeg geld hebben om op vakantie de stoere jongen uit te hangen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
training is tijdens stage.. Eerst mijn beoordeling vrijdag in laten vullen en daarna misschien vrij regelen
Wil daarnaast nog wel wat oefenwedstrijden bezoeken.. Engeland sowieso niet want moet werken
Niet goed geleerd?quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:27 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Nouja, ik kan niet zo goed leren. De intelligentie is er wel, maar het echte 'leren' heb ik nog nooit gedaan/hoeven doen. Daar zal het ongetwijfeld ook wel wat aan liggen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet goed geleerd?![]()
Heb vandaag ook een tentamen verkankerd.
wanneer?quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:43 schreef McFearless het volgende:
[..]
Zelfde en moet genoeg geld hebben om op vakantie de stoere jongen uit te hangen.Ga je naar DWV-Ajax dan? Dat is zaterdags.
Dat is helemaal zonde.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:45 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Nouja, ik kan niet zo goed leren. De intelligentie is er wel, maar het echte 'leren' heb ik nog nooit gedaan/hoeven doen. Daar zal het ongetwijfeld ook wel wat aan liggen.
Ik had voor mijn doen behoorlijk geleerd.
DWV is 27ste. Ik ga mezelf even kapot vreten in de lasagna. Kusjes.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
wanneer?
Ja ef kijken.
ajax - Cape town lijkt me wel leuk maar is na sensation white
huizen - ajax want meisje in huizen
quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:48 schreef McFearless het volgende:
[..]
DWV is 27ste. Ik ga mezelf even kapot vreten in de lasagna. Kusjes.
mietje ik werk 40 uurquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:40 schreef kurk_droog het volgende:
Hoor net dat ik 30 uur per week bij de makro kan werken 4 weken lang![]()
![]()
werk = geld = vakantie = ajax
Regel dan werk voor mij daarquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:49 schreef gers het volgende:
[..]
mietje ik werk 40 uur
blokken maken voor BMW![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Regel dan werk voor mij daar
Vorig jaar liet ik prachtbaan bij maserati dealer schieten..... auto's poetsen
tussen afrika en de noordpoolquote:
kun je gelijk FC Oss kijkenquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
iets te verVolgend jaar miscschien
quote:
Dit hoop ik hier morgen te kunnen posten. Morgen, wanneer ik mijn examenuitslag krijg.quote:
Ik neem m'n felicitatie terug, kankerlul.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:13 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dit hoop ik hier morgen te kunnen posten. Morgen, wanneer ik mijn examenuitslag krijg.
quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:14 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik neem m'n felicitatie terug, kankerlul.
Kut jochquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:13 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dit hoop ik hier morgen te kunnen posten. Morgen, wanneer ik mijn examenuitslag krijg.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:13 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
ik ben wel zo iemand van de matige grappenquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:18 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik ben wel zo iemand van de matige grappen
ken je deze al baas?
En als je niet slaagt word iets anders dat we al lang weten bevestigd.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:17 schreef BigKahuna het volgende:
Als ik slaag is dat wel echt een bevestiging van wat iedereen eigenlijk al weet; dat VWO geen reet voorstelt.
Dat zei ik gisteren ook alquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:17 schreef BigKahuna het volgende:
Als ik slaag is dat wel echt een bevestiging van wat iedereen eigenlijk al weet; dat VWO geen reet voorstelt.
Ik kwam vandaag in de stad m'n wiskundeleraar tegen. Hij zei zo; "denk je dat je geslaagd bent?" Dus ik zei zo "ik heb geen idee". En hij zo van: "laten we hopen dat het niet op wiskunde aankomt!!".quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren ook al! Over mezelf dan he.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag in de stad m'n wiskundeleraar tegen. Hij zei zo; "denk je dat je geslaagd bent?" Dus ik zei zo "ik heb geen idee". En hij zo van: "laten we hopen dat het niet op wiskunde aankomt!!".
Wat sta je voor Latijn/Grieks?quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag in de stad m'n wiskundeleraar tegen. Hij zei zo; "denk je dat je geslaagd bent?" Dus ik zei zo "ik heb geen idee". En hij zo van: "laten we hopen dat het niet op wiskunde aankomt!!".
Hahah, echt? Geniaal.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
zullen wij eens grieks oefenenquote:
Pwnd!quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
dat leer ik je welquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb Latijn gedaan, niet Grieks.
zolang die lui ze maar niet zien valt er nog wel wat uit te halenquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:31 schreef Allure_ het volgende:
Gaat BT nu met pappie en mammie? Dan kan echt niet!
dode talenquote:
Ik hoop maar dat ze haar ouders buiten laat.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:37 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
zolang die lui ze maar niet zien valt er nog wel wat uit te halen![]()
[..]
dode talen
Rond 3en zeiden ze. Ze hebben m'n mobiele nummer dus ik ga er niet voor thuisblijven.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:41 schreef Syb-rund. het volgende:
hey bk, je krijgt de uitslag toch tussen 1 en 4 toch?
(1 - 3 gezakten, daarna geslaagden toch?)
Twee staartjes in en handje vast houden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat ze haar ouders buiten laat.
wel een beetje matig dat we hier niet aan hebben gedacht, na al die tips en dan gaat ze stiekem gewoon met haar oudersquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat ze haar ouders buiten laat.
hm, duik je dan al de kroeg in ?quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:43 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Rond 3en zeiden ze. Ze hebben m'n mobiele nummer dus ik ga er niet voor thuisblijven.
Een ooievaar?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:00 schreef kurk_droog het volgende:
er zit een kk grote vliegbeestje op mijn kamer
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:02 schreef kurk_droog het volgende:
krentenbol.. kan jij zien of er een ban voor mij klaar ligt? Ineens 2 notes erbij
Oeh, toeval of niet?quote:
Ik lees graag terugquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
heeft weinig zin nu we bijna dicht zijn
Dat zou het best kunnen zijn inderdaadquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:09 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hij wilt interessant zijn dat het lijkt alsof hij in de KLB SC gepost heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |