quote:
quote:
Think againquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:55 schreef Myraela het volgende:
Tvp met foto.![]()
[ afbeelding ]
Appelwangetjes.
Verklaart je Apple liefde?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:55 schreef Myraela het volgende:
Tvp met foto.![]()
[ afbeelding ]
Appelwangetjes.
toffe foto!quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:55 schreef Myraela het volgende:
Tvp met foto.![]()
[ afbeelding ]
Appelwangetjes.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:50 schreef Row-1 het volgende:
Ik met me maat, ik ben de linker.
[ afbeelding ]
Jullie zijn schattig samenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:50 schreef Row-1 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:17 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Jullie zijn schattig samenVeel geluk samen!
Veegquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:17 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Jullie zijn schattig samenVeel geluk samen!
Pareltje voor het Sm44tj3s, hUsL3rS, en veel guido's # 24 topicquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:50 schreef Row-1 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:32 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Op de helft.
One more to go.
Zit niet zo op hem te haten mên, hij is mijn held. Vroeger, toen mijn ouders mij vroegen wat ik later wilde worden zei ik Row-1. Sterker nog, het was mijn eerste woord! Hij is echt vleesgeworden perfectie. De belichaming van succes die ik nooit zal worden. Soms scheer ik mijn ballen kaal en plak ik het op mijn kaaklijn! Omdat het kan. Dus als je iets tegen hem hebt heb je iets tegen mij! Tazz, haten is nu verlaten.quote:
Ja. Nu weer terug in je hokquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:59 schreef MASD het volgende:
[..]
Zit niet zo op hem te haten mên, hij is mijn held. Vroeger, toen mijn ouders mij vroegen wat ik later wilde worden zei ik Row-1. Sterker nog, het was mijn eerste woord! Hij is echt vleesgeworden perfectie. De belichaming van succes die ik nooit zal worden. Soms scheer ik mijn ballen kaal en plak ik het op mijn kaaklijn! Omdat het kan. Dus als je iets tegen hem hebt heb je iets tegen mij! Tazz, haten is nu verlaten.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:32 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Op de helft.
One more to go.
Oke, sorry enzo.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:21 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Nu hebben we wel genoeg gezien van jou.
Mooooiquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:32 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Op de helft.
One more to go.
Lievquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:20 schreef Daniane het volgende:
[ afbeelding ]
da is geen puist op mijn neus, maar een moedervlek.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:20 schreef Daniane het volgende:
[ afbeelding ]
Die is leukquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:20 schreef Daniane het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:20 schreef Daniane het volgende:
[ afbeelding ]
MOAR!quote:Op zondag 21 juni 2009 22:20 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
lang haar, omdat het kan
en omdat wazige webcamfoto's lelijk zijn
EDIT:oja en ook nog omdat ik een goudkleurig horloge heb gekocht (zie mijn arm)
eindelijk een duidelijke fotoquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:20 schreef Daniane het volgende:
[ afbeelding ]
Sexy tietjes.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:20 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
lang haar, omdat het kan
wat voor beeld heb je er dan van?quote:Op maandag 22 juni 2009 00:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb niet veel details nodig om een correct beeld te vormen.
een correctequote:Op maandag 22 juni 2009 00:17 schreef electronique het volgende:
[..]
wat voor beeld heb je er dan van?
Laat me raden, jij bent de linkerquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:59 schreef MASD het volgende:
[..]
Zit niet zo op hem te haten mên, hij is mijn held. Vroeger, toen mijn ouders mij vroegen wat ik later wilde worden zei ik Row-1. Sterker nog, het was mijn eerste woord! Hij is echt vleesgeworden perfectie. De belichaming van succes die ik nooit zal worden. Soms scheer ik mijn ballen kaal en plak ik het op mijn kaaklijn! Omdat het kan. Dus als je iets tegen hem hebt heb je iets tegen mij! Tazz, haten is nu verlaten.
Stevige appeltietjes.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:17 schreef electronique het volgende:
[..]
Een 16-jarige scene-kid?quote:Op maandag 22 juni 2009 00:17 schreef electronique het volgende:
[..]
Best moeilijk he, humor?quote:Op maandag 22 juni 2009 01:55 schreef kutstudent_ het volgende:
[..]
Laat me raden, jij bent de linker
Oh die ziet er leuk uitquote:Op zondag 21 juni 2009 22:20 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
lang haar, omdat het kan
Het zal toch zeker geen kloon zijn zegquote:Op maandag 22 juni 2009 15:13 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Je hebt je speciaal geregistreerd om hier je foto te plaatsen?
Waarom wist ik dat die F voor Femke zou staanquote:
Omdat naamkettingen zijn, en de enige naam met een F, Femke is?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat die F voor Femke zou staan?
Leuke foto
Je vergeet Frederique.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:20 schreef MASD het volgende:
[..]
Omdat naamkettingen zijn, en de enige naam met een F, Femke is?
Hoiii ik ben Frederiqueskequote:Op maandag 22 juni 2009 18:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je vergeet Frederique.
Shout-out naar de oldbies hiero.
Die staat ook gewoon in jouw snelkoppelingenlijst ofzoquote:
Duh, seplasser topic.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
Die staat ook gewoon in jouw snelkoppelingenlijst ofzo?
Weinig trek aan.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:51 schreef MASD het volgende:
Nu klopt mijn hele zin niet meer man. Verander het dan in een voor jou minder kwetsend synoniem.
Die is helaas recentelijk overleden, aangezien ze al in tijden niet meer op MSN is geweest en chicks mij NOOIT verwijderen.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je vergeet Frederique.
Shout-out naar de oldbies hiero.
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die is helaas recentelijk overleden, aangezien ze al in tijden niet meer op MSN is geweest en chicks mij NOOIT verwijderen.
Er zijn vast nog meer meisjesnamen dat met de F begint.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:20 schreef MASD het volgende:
[..]
Omdat naamkettingen zijn, en de enige naam met een F, Femke is?
Fiets!11111quote:Op maandag 22 juni 2009 20:34 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Er zijn vast nog meer meisjesnamen dat met de F begint.
Doe jij is eerst is foto posten?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:44 schreef nicoco het volgende:
[..]
Inderdaad jammer ja. Doe eens tieten showen.
Hahaa.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:28 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Alsof de Wayfarer naar jouw hoofd is ontworpen.
Zal onze foto ook zo leuk worden als ik precies op de zelfde manier met jou op de foto ga inclusief bril en jurk?quote:
welke jurk?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:59 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Zal onze foto ook zo leuk worden als ik precies op de zelfde manier met jou op de foto ga inclusief bril en jurk?
Dat is geen jurk, noobquote:
Ja, mijn gezicht is altijd zo bleek.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
gesoepte sideboob fotoof is je gezicht altijd zo bleek?
Jawel en nee.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:07 schreef Remsjo het volgende:
Lautje heeft geen bleek gezicht man.
En t is een jurk
Niet jezelf zo de halve wereld noemen he.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:37 schreef MASD het volgende:
De halve wereld heeft geen electriciteit en meneer heeft een kerncentrale in zijn oor, zo egoïstisch.
Nee en nee.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:07 schreef Remsjo het volgende:
Lautje heeft geen bleek gezicht man.
En t is een jurk
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:37 schreef MASD het volgende:
De halve wereld heeft geen electriciteit en meneer heeft een kerncentrale in zijn oor, zo egoïstisch.
Serieus of niet, als je commentaar levert zonder zelf ooit een foto te plaatsen ben je niet echt goed bezig imoquote:
Leuke fotoquote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 15:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Want?
Mooiere jongens dan je vriendje vind je niet op het internet?
Je riep?quote:Op zondag 28 juni 2009 15:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Want?
en waar slaat die opmerking op?quote:Op zondag 28 juni 2009 15:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Want?
Google maar raak.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:39 schreef Pencile het volgende:
[..]
en waar slaat die opmerking op?![]()
want? omdat ik het er nep vind uit zien, alsof het zo van de eerste pagina van google is gerolt. Alles is te perfect, zowel de man/jongen die erop staat als de foto. Als 't wel echt is zou je dit natuurlijk als een compliment kunnen opvatten.
Ik doe niet aan internetrelaties, ook al ziet ze er niet verkeerd uit.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:03 schreef Blaxje het volgende:
Nou Baas91, dat wordt neuken geblazenPencile staat voor in de rij.
Idd, ik vind het ook maar een lelijke fotoquote:Op zondag 28 juni 2009 17:06 schreef Baas91 het volgende:
[..]
Google maar raak.
En de foto is gewoon in de achtertuin gemaakt, weinig perfects aan wat mij betreft.
Maar goed, bedankt.
Seks =/ relatie.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:06 schreef Baas91 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan internetrelaties, ook al ziet ze er niet verkeerd uit.
Mwa, ik hou ervan hoaxen te ontkrachten maar in dit geval moet ik toegeven dat op Facebook 3 pagina's guiseppe bianchi's zijn.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:16 schreef MASD het volgende:
Trouwens, Guiseppe is helemaal geen naam. Draai de u en de i om en je kunt zowaar je eigen naam spellen.
Dus ik heb geen naam?quote:Op zondag 28 juni 2009 17:16 schreef MASD het volgende:
Trouwens, Guiseppe is helemaal geen naam. Draai de u en de i om en je kunt zowaar je eigen naam spellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt dat je het beter dacht te weten.![]()
Italiaanse jan de vries?quote:Op zondag 28 juni 2009 17:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mwa, ik hou ervan hoaxen te ontkrachten maar in dit geval moet ik toegeven dat op Facebook 3 pagina's guiseppe bianchi's zijn.
Allemaal nep!quote:Op zondag 28 juni 2009 17:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mwa, ik hou ervan hoaxen te ontkrachten maar in dit geval moet ik toegeven dat op Facebook 3 pagina's guiseppe bianchi's zijn.
Dat hoor je mij niet zeggen, maar ik heb geen Facebook.quote:
Dat zijn van die kiddo's die net The Godfather hebben gezien en Italiaans willen worden.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Telt het ook als je na het zien van deel 1 voor de badkamerspiegel scenes naspeelt in je eentje?quote:Op zondag 28 juni 2009 17:27 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat zijn van die kiddo's die net The Godfather hebben gezien en Italiaans willen worden.
Ja.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Telt het ook als je na het zien van deel 1 voor de badkamerspiegel scenes naspeelt in je eentje?
Er zit iets op je lip.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:40 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
MASD! ik heb ook een baard!
* Hyman scheert hem er weer af
Leuke foto. Ik zou niet zeggen dat je 18 was.quote:
Dit is een beetje dubbelop hea. Ik zou niet zeggen dat........ maar toch zeg je het. Zeg dan gewoon niksquote:
Dude...quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:57 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Dit is een beetje dubbelop hea. Ik zou niet zeggen dat........ maar toch zeg je het. Zeg dan gewoon niks![]()
![]()
Ja, en ik ben zelfs 17 jaar.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:01 schreef Zaith het volgende:
[..]
Dude...![]()
Andere woorden: "Je ziet er niet uit als 18, totaal niet zelfs. Dat is, als de 91 van je naam de betekenis van je geboorte datum heeft".
No f-ing way. T is zo oneerlijk, ik ben 19 en ik zie eruit als 15, en jij bent 17 en ziet eruit als like, in de 20.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:41 schreef Baas91 het volgende:
[..]
Ja, en ik ben zelfs 17 jaar.
In augustus kan ik mijn 'sweet 18' pas vieren.![]()
'quote:Op donderdag 2 juli 2009 03:15 schreef Plums het volgende:
[..]
No f-ing way. T is zo oneerlijk, ik ben 19 en ik zie eruit als 15, en jij bent 17 en ziet eruit als like, in de 20.![]()
Ik vind je er uit zien als 28 ofzoquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:41 schreef Baas91 het volgende:
[..]
Ja, en ik ben zelfs 17 jaar.
In augustus kan ik mijn 'sweet 18' pas vieren.![]()
Ja joh, geweldig. Nu ik mn ID kwijt ben kom ik nergens binnen. Súper.quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
'
Je moet het zo zien, jij bent een lief meisje en hij is een kerel
wat een stommerds, maar een nieuwe heb je toch ook zo gehaald?quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:56 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja joh, geweldig. Nu ik mn ID kwijt ben kom ik nergens binnen. Súper.Dan helpt lief zijn niet.
Ik moet wachten of ie niet toevallig nog gevonden wordt. (quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
wat een stommerds, maar een nieuwe heb je toch ook zo gehaald?
Dan mag je weer flessen mailbu kopen in de kroeg
Waar ben je hem kwijtgeraakt?quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:23 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik moet wachten of ie niet toevallig nog gevonden wordt. ()
Maar vandaag aangifte, en dan krijg je n blaadje mee dat je wel n ID hebt ofzoiets.Dus komt vast goed.
Pardon?quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind je er uit zien als 28 ofzo
Je hebt drie donshaartjes, hoe schattig.quote:Op maandag 29 juni 2009 @ 15:40 schreef Hyman het volgende:
[afbeelding]
MASD! ik heb ook een baard!
* Hyman scheert hem er weer af
Het is dat mn webcam brak is, maar anders was het net scary moviequote:Op donderdag 2 juli 2009 14:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je hebt drie donshaartjes, hoe schattig.
Scary is het zeker jaquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
Het is dat mn webcam brak is, maar anders was het net scary movie
Club.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar ben je hem kwijtgeraakt?
En je kan je ook vast wel identificeren met een schoolpas of iets, als het maar officieel is + geboortedatum/foto
Dat dus, ik heb ook wel eens een foto met de cam genomen, nou, mijn cam is kut, maar ...quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:31 schreef Nass het volgende:
Hyman, ook al is cam brak, je hebt niks:')
DIe 1e 2 vind ik een beetje vreemd, maar die andere 2 zijn wel coolquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:09 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat dus, ik heb ook wel eens een foto met de cam genomen, nou, mijn cam is kut, maar ...
Tell mie du differens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog even je gezicht insmeren met mest dus!quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
DIe 1e 2 vind ik een beetje vreemd, maar die andere 2 zijn wel cool
Je haar op die twee eerste foto's is masterlijk. Je moet het wat langer hebben gast, dat staat je goed.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:09 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat dus, ik heb ook wel eens een foto met de cam genomen, nou, mijn cam is kut, maar ...
Tell mie du differens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe vaak heb je op me liggen fappenquote:
Nie zieken, ik hoefde mijn ID in de supermarkt al niet te laten zien wanneer ik 15 was.quote:Op donderdag 2 juli 2009 03:15 schreef Plums het volgende:
[..]
No f-ing way. T is zo oneerlijk, ik ben 19 en ik zie eruit als 15, en jij bent 17 en ziet eruit als like, in de 20.![]()
Dat heb ik alleen als ik mijn baard laat staan.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:59 schreef fullmetal het volgende:
[..]
Nie zieken, ik hoefde mijn ID in de supermarkt al niet te laten zien wanneer ik 15 was.![]()
Jong geleerd is oud gedaan.
Nu hoor ik vaker meneer dan jongeman, 17 potverdrie!
quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind je er uit zien als 28 ofzo
Geil, dat wel...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:58 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dat was de enige echte mooie foto van 2 jaar geleden
Met Row-1 hè, ja ik ookquote:
Keep on dreamingquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:58 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dat was de enige echte mooie foto van 2 jaar geleden
Gast.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:49 schreef Baas91 het volgende:
En om het af te leren nog een foto van het gala paar weekjes terug.
[ afbeelding ]
Jij bent tenminste echt een man.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:49 schreef Baas91 het volgende:
[ afbeelding ]
wow. trouwen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:49 schreef Baas91 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Inderdaad, Als het een foto post met een briefje: 'Surveillance-Fiets is heet' geloof ik hem.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mensen die denken dat hij echt is
dat is een model, heb wel vaker foto's van hem gezien
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mensen die denken dat hij echt is
dat is een model, heb wel vaker foto's van hem gezien
Je ziet er veel te oud uit gozer.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:49 schreef Baas91 het volgende:
[ afbeelding ]
Hou vol hè, over een maand of 2 doet niemand er meer moeite voor en is je kloon geslaagdquote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:13 schreef Baas91 het volgende:
Geloof het of niet, ik kan er niet mee zitten.
Dit is da interwebz, jullie zijn toch niet mijn vrienden.
post anders een webcam fotoquote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:13 schreef Baas91 het volgende:
Geloof het of niet, ik kan er niet mee zitten.
Dit is da interwebz, jullie zijn toch niet mijn vrienden.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:39 schreef Plankton_ het volgende:
Farzan Athari op ons forum.![]()
Helaas, plan mislukt Baas91.
We mogen toch wel even grollen als er net zo'n keiharde hoax is onthoaxt? Niet zo zuur, nijn.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:43 schreef nijnja het volgende:
En nu gaan we weer kappen met slowtsjet, het gaat hier om foto's van jezelf, zoals 'userfototopic' zegt. Je weet zelf wel of je het bent of niet ga ik vanuit, al trap ik ook niet overal in.
Ontopic dus.
Precies, er is een mysterie ontrafelt.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
We mogen toch wel even grollen als er net zo'n keiharde hoax is onthoaxt? Niet zo zuur, nijn.
Woon jij niet in groningen?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:22 schreef IQM het volgende:
Haha, al die faalmeisjes die erin trapten.
Voor hetzelfde geld had je een date te pakken met Mister Nice Eyes ergens in Groningen en werd je bruut in je kontje geboord door een autistische knurft van 37 met een kransje puistjes rond z'n eikel.
Ik zou sowieso al niet meeten.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:22 schreef IQM het volgende:
Haha, al die faalmeisjes die erin trapten.
Voor hetzelfde geld had je een date te pakken met Mister Nice Eyes ergens in Groningen en werd je bruut in je kontje geboord door een autistische knurft van 37 met een kransje puistjes rond z'n eikel.
Ik vind m tof.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:16 schreef ch0c0mel het volgende:
[ afbeelding ]
Tevens mijn hyves profiel foto
hihiquote:Op zondag 5 juli 2009 19:22 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ja, wat een kwaliteit hè. Gast, trek je anders meteen even af en zo
Wat doe je met je hand?quote:Op zondag 5 juli 2009 17:16 schreef ch0c0mel het volgende:
[ afbeelding ]
Hahhaha idd.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:47 schreef Zaith het volgende:
[..]
Wat doe je met je hand?
Doe jij soms "Rawr!" en ga je meisjes aanvallen/krabben?
Verder wel een vette foto hoor.![]()
Dus dat is mevrouw tijgerquote:
Ik vind het wel een mooie fotoquote:Op zondag 5 juli 2009 @ 17:16 schreef ch0c0mel het volgende:
[afbeelding]
quote:
quote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 19:22 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ja, wat een kwaliteit hè. Gast, trek je anders meteen even af en zo
Ik ben minstens zo stoerquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:50 schreef Row-1 het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
Dude! zet eens een hoge hoed op, en een aviatorquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:13 schreef Keenan het volgende:
heb hier een met een knalrode kop...
[ afbeelding ]
hoor ik vaker ^^ nog een foto, mis alleen de hoed...quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:16 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dude! zet eens een hoge hoed op, en een aviator![]()
EN EEN MODDERFUCKING LES PAUL UNLEASH THE FUCKING FURYYYY.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:16 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dude! zet eens een hoge hoed op, en een aviator![]()
Klopt. Dus? Wil niet zeggen dat je dus je hele leven aan 1 aangeboren kapsel vast zitquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:11 schreef zonisdegod het volgende:
je kiest je kapsel niet bij je geboorte
ik kan vrij weinig doen met mijn haar, ben er wel blij mee. Paar jaar terugquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt. Dus? Wil niet zeggen dat je dus je hele leven aan 1 aangeboren kapsel vast zit
wat moet ik dan met mijn haar btw?quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt. Dus? Wil niet zeggen dat je dus je hele leven aan 1 aangeboren kapsel vast zit
Millimeterenquote:
nee het is makkelijk om iemand kritiek te geven zonder verbeter punten. Ik heb ooit mijn haar gemillimeterd en sindsdien niet maar naar de kapper geweest. Mijn vrienden knippen nu mijn haar.quote:
Facking vet haar gast!quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:19 schreef Keenan het volgende:
[..]
ik kan vrij weinig doen met mijn haar, ben er wel blij mee. Paar jaar terug
[ afbeelding ]
Gast. Erg leuk allemaal dat pluizenbolletje.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:39 schreef Keenan het volgende:
verveling: iemand stootte mijn bier uit mijn hand
[ afbeelding ]
Sehr schon! Leuk kledingding ook btwquote:
Speel even Master Exploder wil jequote:
ZW is hip.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:50 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Speel even Master Exploder wil je![]()
Maar waarom nou weer z/w
moet...quote:
Mooi gedaan!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:12 schreef Prue het volgende:
[ afbeelding ]
Bewerkt, haha. Originele foto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal vandaag of morgen ook eens een foto van mij posten.![]()
Je bent erg..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
![]()
!!! Zeer mooi~
[ Bericht 52% gewijzigd door Lulz op 12-07-2009 03:49:23 ]Dinges.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:48 schreef Keenan het volgende:
[..]
hoor ik vaker ^^ nog een foto, mis alleen de hoed...
[ afbeelding ]
origineel is beter.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:12 schreef Prue het volgende:
[ afbeelding ]
Bewerkt, haha. Originele foto.
Hoiquote:
Wat een pauper t-shirtquote:Op woensdag 15 juli 2009 01:16 schreef Keenan het volgende:
lowlands vorig jaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben jij nou zo klein, of is die kat nou zo grootquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:15 schreef Plums het volgende:
[ afbeelding ]
Wazige foto, maar wel met Laylah
Volgens mij wou ze trouwens weg ofzo, daarom hou ik dr zo lomp vast.![]()
onderste foto ben je veel leuker.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:59 schreef jortkeldert het volgende:
[ afbeelding ]
En binnenkort maar weer zoiets...Let vooral niet op de 'pose'
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |