quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:37 schreef MASD het volgende:
De halve wereld heeft geen electriciteit en meneer heeft een kerncentrale in zijn oor, zo egoïstisch.
Er zit iets op je lip.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:40 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
MASD! ik heb ook een baard!
* Hyman scheert hem er weer af
Leuke foto. Ik zou niet zeggen dat je 18 was.quote:
Dit is een beetje dubbelop hea. Ik zou niet zeggen dat........ maar toch zeg je het. Zeg dan gewoon niksquote:
Dude...quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:57 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Dit is een beetje dubbelop hea. Ik zou niet zeggen dat........ maar toch zeg je het. Zeg dan gewoon niks![]()
![]()
Ja, en ik ben zelfs 17 jaar.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:01 schreef Zaith het volgende:
[..]
Dude...![]()
Andere woorden: "Je ziet er niet uit als 18, totaal niet zelfs. Dat is, als de 91 van je naam de betekenis van je geboorte datum heeft".
No f-ing way. T is zo oneerlijk, ik ben 19 en ik zie eruit als 15, en jij bent 17 en ziet eruit als like, in de 20.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:41 schreef Baas91 het volgende:
[..]
Ja, en ik ben zelfs 17 jaar.
In augustus kan ik mijn 'sweet 18' pas vieren.![]()
'quote:Op donderdag 2 juli 2009 03:15 schreef Plums het volgende:
[..]
No f-ing way. T is zo oneerlijk, ik ben 19 en ik zie eruit als 15, en jij bent 17 en ziet eruit als like, in de 20.![]()
Ik vind je er uit zien als 28 ofzoquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:41 schreef Baas91 het volgende:
[..]
Ja, en ik ben zelfs 17 jaar.
In augustus kan ik mijn 'sweet 18' pas vieren.![]()
Ja joh, geweldig. Nu ik mn ID kwijt ben kom ik nergens binnen. Súper.quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
'
Je moet het zo zien, jij bent een lief meisje en hij is een kerel
wat een stommerds, maar een nieuwe heb je toch ook zo gehaald?quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:56 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja joh, geweldig. Nu ik mn ID kwijt ben kom ik nergens binnen. Súper.Dan helpt lief zijn niet.
Ik moet wachten of ie niet toevallig nog gevonden wordt. (quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
wat een stommerds, maar een nieuwe heb je toch ook zo gehaald?
Dan mag je weer flessen mailbu kopen in de kroeg
Waar ben je hem kwijtgeraakt?quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:23 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik moet wachten of ie niet toevallig nog gevonden wordt. ()
Maar vandaag aangifte, en dan krijg je n blaadje mee dat je wel n ID hebt ofzoiets.Dus komt vast goed.
Pardon?quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind je er uit zien als 28 ofzo
Je hebt drie donshaartjes, hoe schattig.quote:Op maandag 29 juni 2009 @ 15:40 schreef Hyman het volgende:
[afbeelding]
MASD! ik heb ook een baard!
* Hyman scheert hem er weer af
Het is dat mn webcam brak is, maar anders was het net scary moviequote:Op donderdag 2 juli 2009 14:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je hebt drie donshaartjes, hoe schattig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |