Leuke fotoquote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 15:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Want?
Mooiere jongens dan je vriendje vind je niet op het internet?
Je riep?quote:Op zondag 28 juni 2009 15:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Want?
en waar slaat die opmerking op?quote:Op zondag 28 juni 2009 15:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Want?
Google maar raak.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:39 schreef Pencile het volgende:
[..]
en waar slaat die opmerking op?![]()
want? omdat ik het er nep vind uit zien, alsof het zo van de eerste pagina van google is gerolt. Alles is te perfect, zowel de man/jongen die erop staat als de foto. Als 't wel echt is zou je dit natuurlijk als een compliment kunnen opvatten.
Ik doe niet aan internetrelaties, ook al ziet ze er niet verkeerd uit.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:03 schreef Blaxje het volgende:
Nou Baas91, dat wordt neuken geblazenPencile staat voor in de rij.
Idd, ik vind het ook maar een lelijke fotoquote:Op zondag 28 juni 2009 17:06 schreef Baas91 het volgende:
[..]
Google maar raak.
En de foto is gewoon in de achtertuin gemaakt, weinig perfects aan wat mij betreft.
Maar goed, bedankt.
Seks =/ relatie.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:06 schreef Baas91 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan internetrelaties, ook al ziet ze er niet verkeerd uit.
Mwa, ik hou ervan hoaxen te ontkrachten maar in dit geval moet ik toegeven dat op Facebook 3 pagina's guiseppe bianchi's zijn.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:16 schreef MASD het volgende:
Trouwens, Guiseppe is helemaal geen naam. Draai de u en de i om en je kunt zowaar je eigen naam spellen.
Dus ik heb geen naam?quote:Op zondag 28 juni 2009 17:16 schreef MASD het volgende:
Trouwens, Guiseppe is helemaal geen naam. Draai de u en de i om en je kunt zowaar je eigen naam spellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt dat je het beter dacht te weten.![]()
Italiaanse jan de vries?quote:Op zondag 28 juni 2009 17:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mwa, ik hou ervan hoaxen te ontkrachten maar in dit geval moet ik toegeven dat op Facebook 3 pagina's guiseppe bianchi's zijn.
Allemaal nep!quote:Op zondag 28 juni 2009 17:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mwa, ik hou ervan hoaxen te ontkrachten maar in dit geval moet ik toegeven dat op Facebook 3 pagina's guiseppe bianchi's zijn.
Dat hoor je mij niet zeggen, maar ik heb geen Facebook.quote:
Dat zijn van die kiddo's die net The Godfather hebben gezien en Italiaans willen worden.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Telt het ook als je na het zien van deel 1 voor de badkamerspiegel scenes naspeelt in je eentje?quote:Op zondag 28 juni 2009 17:27 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat zijn van die kiddo's die net The Godfather hebben gezien en Italiaans willen worden.
Ja.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Telt het ook als je na het zien van deel 1 voor de badkamerspiegel scenes naspeelt in je eentje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |