Scary is het zeker jaquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
Het is dat mn webcam brak is, maar anders was het net scary movie
Club.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar ben je hem kwijtgeraakt?
En je kan je ook vast wel identificeren met een schoolpas of iets, als het maar officieel is + geboortedatum/foto
Dat dus, ik heb ook wel eens een foto met de cam genomen, nou, mijn cam is kut, maar ...quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:31 schreef Nass het volgende:
Hyman, ook al is cam brak, je hebt niks:')
DIe 1e 2 vind ik een beetje vreemd, maar die andere 2 zijn wel coolquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:09 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat dus, ik heb ook wel eens een foto met de cam genomen, nou, mijn cam is kut, maar ...
Tell mie du differens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog even je gezicht insmeren met mest dus!quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
DIe 1e 2 vind ik een beetje vreemd, maar die andere 2 zijn wel cool
Je haar op die twee eerste foto's is masterlijk. Je moet het wat langer hebben gast, dat staat je goed.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:09 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat dus, ik heb ook wel eens een foto met de cam genomen, nou, mijn cam is kut, maar ...
Tell mie du differens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe vaak heb je op me liggen fappenquote:
Nie zieken, ik hoefde mijn ID in de supermarkt al niet te laten zien wanneer ik 15 was.quote:Op donderdag 2 juli 2009 03:15 schreef Plums het volgende:
[..]
No f-ing way. T is zo oneerlijk, ik ben 19 en ik zie eruit als 15, en jij bent 17 en ziet eruit als like, in de 20.![]()
Dat heb ik alleen als ik mijn baard laat staan.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:59 schreef fullmetal het volgende:
[..]
Nie zieken, ik hoefde mijn ID in de supermarkt al niet te laten zien wanneer ik 15 was.![]()
Jong geleerd is oud gedaan.
Nu hoor ik vaker meneer dan jongeman, 17 potverdrie!
quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind je er uit zien als 28 ofzo
Geil, dat wel...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:58 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dat was de enige echte mooie foto van 2 jaar geleden
Met Row-1 hè, ja ik ookquote:
Keep on dreamingquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:58 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dat was de enige echte mooie foto van 2 jaar geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |