hoor ik vaker ^^ nog een foto, mis alleen de hoed...quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:16 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dude! zet eens een hoge hoed op, en een aviator![]()
EN EEN MODDERFUCKING LES PAUL UNLEASH THE FUCKING FURYYYY.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:16 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dude! zet eens een hoge hoed op, en een aviator![]()
Klopt. Dus? Wil niet zeggen dat je dus je hele leven aan 1 aangeboren kapsel vast zitquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:11 schreef zonisdegod het volgende:
je kiest je kapsel niet bij je geboorte
ik kan vrij weinig doen met mijn haar, ben er wel blij mee. Paar jaar terugquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt. Dus? Wil niet zeggen dat je dus je hele leven aan 1 aangeboren kapsel vast zit
wat moet ik dan met mijn haar btw?quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt. Dus? Wil niet zeggen dat je dus je hele leven aan 1 aangeboren kapsel vast zit
Millimeterenquote:
nee het is makkelijk om iemand kritiek te geven zonder verbeter punten. Ik heb ooit mijn haar gemillimeterd en sindsdien niet maar naar de kapper geweest. Mijn vrienden knippen nu mijn haar.quote:
Facking vet haar gast!quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:19 schreef Keenan het volgende:
[..]
ik kan vrij weinig doen met mijn haar, ben er wel blij mee. Paar jaar terug
[ afbeelding ]
Gast. Erg leuk allemaal dat pluizenbolletje.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:39 schreef Keenan het volgende:
verveling: iemand stootte mijn bier uit mijn hand
[ afbeelding ]
Sehr schon! Leuk kledingding ook btwquote:
Speel even Master Exploder wil jequote:
ZW is hip.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:50 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Speel even Master Exploder wil je![]()
Maar waarom nou weer z/w
moet...quote:
Mooi gedaan!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:12 schreef Prue het volgende:
[ afbeelding ]
Bewerkt, haha. Originele foto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal vandaag of morgen ook eens een foto van mij posten.![]()
Je bent erg..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
![]()
!!! Zeer mooi~
[ Bericht 52% gewijzigd door Lulz op 12-07-2009 03:49:23 ]Dinges.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:48 schreef Keenan het volgende:
[..]
hoor ik vaker ^^ nog een foto, mis alleen de hoed...
[ afbeelding ]
origineel is beter.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:12 schreef Prue het volgende:
[ afbeelding ]
Bewerkt, haha. Originele foto.
Hoiquote:
Wat een pauper t-shirtquote:Op woensdag 15 juli 2009 01:16 schreef Keenan het volgende:
lowlands vorig jaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben jij nou zo klein, of is die kat nou zo grootquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:15 schreef Plums het volgende:
[ afbeelding ]
Wazige foto, maar wel met Laylah
Volgens mij wou ze trouwens weg ofzo, daarom hou ik dr zo lomp vast.![]()
onderste foto ben je veel leuker.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:59 schreef jortkeldert het volgende:
[ afbeelding ]
En binnenkort maar weer zoiets...Let vooral niet op de 'pose'
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |