quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:39 schreef Plankton_ het volgende:
Farzan Athari op ons forum.![]()
Helaas, plan mislukt Baas91.
We mogen toch wel even grollen als er net zo'n keiharde hoax is onthoaxt? Niet zo zuur, nijn.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:43 schreef nijnja het volgende:
En nu gaan we weer kappen met slowtsjet, het gaat hier om foto's van jezelf, zoals 'userfototopic' zegt. Je weet zelf wel of je het bent of niet ga ik vanuit, al trap ik ook niet overal in.
Ontopic dus.
Precies, er is een mysterie ontrafelt.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
We mogen toch wel even grollen als er net zo'n keiharde hoax is onthoaxt? Niet zo zuur, nijn.
Woon jij niet in groningen?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:22 schreef IQM het volgende:
Haha, al die faalmeisjes die erin trapten.
Voor hetzelfde geld had je een date te pakken met Mister Nice Eyes ergens in Groningen en werd je bruut in je kontje geboord door een autistische knurft van 37 met een kransje puistjes rond z'n eikel.
Ik zou sowieso al niet meeten.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:22 schreef IQM het volgende:
Haha, al die faalmeisjes die erin trapten.
Voor hetzelfde geld had je een date te pakken met Mister Nice Eyes ergens in Groningen en werd je bruut in je kontje geboord door een autistische knurft van 37 met een kransje puistjes rond z'n eikel.
Ik vind m tof.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:16 schreef ch0c0mel het volgende:
[ afbeelding ]
Tevens mijn hyves profiel foto
hihiquote:Op zondag 5 juli 2009 19:22 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ja, wat een kwaliteit hč. Gast, trek je anders meteen even af en zo
Wat doe je met je hand?quote:Op zondag 5 juli 2009 17:16 schreef ch0c0mel het volgende:
[ afbeelding ]
Hahhaha idd.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:47 schreef Zaith het volgende:
[..]
Wat doe je met je hand?
Doe jij soms "Rawr!" en ga je meisjes aanvallen/krabben?
Verder wel een vette foto hoor.![]()
Dus dat is mevrouw tijgerquote:
Ik vind het wel een mooie fotoquote:Op zondag 5 juli 2009 @ 17:16 schreef ch0c0mel het volgende:
[afbeelding]
quote:
quote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 19:22 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ja, wat een kwaliteit hč. Gast, trek je anders meteen even af en zo
Ik ben minstens zo stoerquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:50 schreef Row-1 het volgende:
Ik met me maat, ik ben de linker.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
Dude! zet eens een hoge hoed op, en een aviatorquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:13 schreef Keenan het volgende:
heb hier een met een knalrode kop...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |