abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 16 juni 2009 @ 19:50:41 #1
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_70070761
Vorige topics:
[TBO] Evaluatie vrijdag 12 juni #2
[TBO] Verzameltopic evaluatie van dit weekeinde.

De slowchat is verderop.
[TBO SC #67] Beterschap!
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 21:19 schreef evaxsis het volgende:
Waar gaan we straks verder, nu de The Bunker ten einde is?
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 21:20 schreef NrTH het volgende:

Jouw slaapkamer toch?
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 21:20 schreef Peter6000 het volgende:

Nou, er is in GC een RLS Slowchat topic, met allemaal fijne mensen.

Nieuwe users worden daar ontvangen als in een warm bad.


[RLS SC # 222] Met en zonder zon
quote:
Op maandag 8 juni 2009 01:47 schreef Gert het volgende:


Vrijdag is er een evaluatie met externe input, zaterdag en zondag vergadert de redactie.

En daarna kan het forum wel dicht lijkt mij (maar dat bepalen de admins).

quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 09:59 schreef Copycat het volgende:


Er is een groot aantal zaken behandeld, van redactie via productie en techniek tot regie
en het FOK!forum, allemaal met het oog op een meer gestroomlijnde TBO2.

Het jongensboekgevoel mag blijven, maar wordt voor TBO2 naar een volwassener level getrokken.
Dat is imo een beetje de essentie van gisteren.

Ben benieuwd naar de uitgebreide verslagen!
quote:
Op maandag 15 juni 2009 14:12 schreef pussydeluxe het volgende:
Ok, komt-ie. Dit is mijn persoonlijke verslag. Ik zal vast een hoop punten vergeten zijn en andere aanwezigen kunnen de lijst aanvullen.


  • De stats
    Cijfers: 18.000 kijkers per dag. De stream is 350.000 keer aangeklikt. 48.000 bezoekers per week. 150.000 per maand. Minuten op de site: 740, aantal pagina’s gemiddeld 6,5.
    27 vrijwilligers. 11.372 sigaretten. 44 pakjes shag. 278 jointjes. 1440 blikjes red bull. 1740 van Biertaxi, 800 uit de tap. 512 liter frisdrank. 36 liter wodka. Witte/rode wijn, 45 flessen.
    8346 euro aan eten en drinken is er uitgegeven, en dit waren kosten voor Johan en Bram.

  • Half augustus start voorbereiding Bunker II. Eind augustus, begin september moet het beginnen, dit staat vast.

  • Feestjes zullen voortaan vroeger op de dag beginnen en rond middernacht eindigen, zodat wij onze feestjes kunnen hebben, maar de deelnemers de kans krijgen om wat slapen (zodat wij de volgende dag geen beeld krijgen van suffe deelnemers)

  • Minimaal aantal feestjes: 2-4, mits verdiend

  • De opdrachten en spellen worden spannender en uitdagender en er zal onderling meer beroep op elkaar gedaan moeten worden

  • Er komen meer “props” in de Bunker. Wat dat kunnen zijn? Bijvoorbeeld communicatie apparatuur, die de deelnemers zelf moeten ontdekken en gebruiksklaar kunnen maken. Deelnemers zullen hiermee meer gestimuleerd worden

  • Er zal streng gekeken worden naar de zogenaamde luxe producten die de deelnemers meebrengen en er zullen overzichten worden gemaakt van de producten die zij meenemen

  • De deelnemers zullen wel anmail mogen ontvangen, maar dit zal gereguleerd worden, nagelezen worden op boodschappen van het thuisfront en deelnemers krijgen pas fanmail als zij dit verdiend hebben

  • Er zal gedurende een opdracht de hele tijd iemand van de crew aanwezig zijn die de opdracht van het begin tot het einde zal volgen, ook al duurt deze uren. Deze persoon kan onopvallend aanwezig zijn, door zich bijvoorbeeld in een ninja-outfit te kleden

  • FOK! ziet veel gebeuren bij de regie dat niet wordt gemeld op de redactie. Hier wordt aan gewerkt.

  • Er komt geen tweede geregisseerde camera, simpelweg omdat daar geen budget voor is, wat er wel ingepland staat is een door de user beweegbare camera, gericht op de “huiskamer”

  • Er is gesproken over een aantal verbouwingen in het gebouw, waardoor er een extra ruimte kan komen om mensen extra te “issoleren” en in het bargedeelte komt een glazen wand, waardoor uitzicht op de regie is. Kijkers krijgen de mogelijkheid om op gezette tijden langs te komen en onder het genot van een biertje, de show life mee te maken

  • Op de trap naar de Bunker zal een extra camera komen om meer punten te kunnen belichten en meer gesprekken op te vangen

  • De website zal sterk verbeterd worden, o.a. door middel van meer hoogtepunten door middel van bewegend en stilstaand beeld komen
  • quote:
    Op maandag 15 juni 2009 21:54 schreef Dottey het volgende:
    Ik vond het niet echt mijn taak om een samenvatting te maken en te posten, (zoals er ook tijdens de vergadering is gesproken over 1 persoon die naar buiten zou gaan treden, maar ik lees net dat er sommige dingen alvast naar buiten mogen) daar sommige dames op Fok! (ik zal ook maar geen namen noemen) al moeite hebben met mijn naam en alles wat ik schrijf binnen te houden maar toch even een aanvulling op de post van pussydeluxe over haar opgevangen vergader puntjes.

    mijn mening: Jammer dat het nu al mis gaat dan De communicatie tussen haar en de verslagen ontvangen.. of het ongeduld van deze af te wachten lijkt nu al een beetje mis te gaan dan zo in vele ogen.

    [..]

    Er komen idd verbouwingen in het gebouw zoals zijn aangegeven in de vergadering. Echter misopvatting denk ik betreffende de bouwplannen;) De glaswand komt voor de redactie (die tevens ook een stukje verder naar achter het gebouw geplaatst gaan worden.) Om rust en transpirantie te vergroten voor deze afdeling. Zo ook de regiekamer die afgeschermder gaat worden. Er komt achter de regie kamer een stukje meer gereserveerdheid voor diegene die streamverslagen tikken. MET koptelefoons.
    Op visite bij de bunker? Dat kan op afspraak en afgesproken tijden.. Er kan dus nog steeds gekeken worden naar alle (nu ook nog) zichtbare hoeken en gaten van het bunkerkwartier. Dit wordt alleen al gedaan om geluidsoverlast van pratende mensen te verkleinen voor de teams die werken (Fok! en TBOcrew en alles wat er tussen hangt aan vrijwilligers)
    [..]

    dit is toch nog niet beslist? Dit was geoppert... Zoals er ook gevraagd is naar de mogelijkheid om de bunker iets te vergroten. Er is gevraagd om een extra soort isoleercel. Het nadeel van dit maken... is dat het allemaal met de hand uitgegraven dient te worden. Onder het huis door.. Vrijwilligers die goed met schep en emmertje alla mijnwerker kunnen functioneren werden met een glimlach gevraagd. Dit is allemaal nog niet vastgesteld, maar er wordt gespeeld met de gedachtes nog meer hoeken te creeeren die gefilmd kunnen worden.
    [..]

    De website heeft zoals op meerdere plekken werd aangegeven door verschillende mensen wat mankementen gehad en wat aanvulling nodig zou als prettig worden ervaard. Idd hoogtepunten zullen meer worden aangevuld met bewegende en stilstaande beelden. Visueel zal hij meer worden aangevuld. Nieuwsflitsen zou ook met regelmaat aangevuld gaan worden. De polls zullen worden aangepast: Hiervoor komt er een tijdstip bij (sluitingstijd) duidelijkere vragen en ook de opties die gekozen neergezet worden zullen eerst onder de loep genomen worden. Betreft de dagduellen er wordt gedacht om de keuze van de spellen te gaan linken. Zodat er meer inzicht in de te kiezen spellen is. Hoe dit technisch in elkaar gezet gaat worden is niet besproken. Dit was niet op details gericht (de gehele vergadering). maar over algemene op en aanmerkingen waar vanuit gewerkt gaat worden. op verschillende afdelingen.


    Dus zover mijn aanvulling en bijdrage

    groetjes Dot
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 22:06 schreef Marrije het volgende:

    Hoe zit dat eigenlijk met jou Dottey? Ben jij gevraagd onderdeel uit te maken van tbo2
    of kom jij daar voortaan zonder afspraak niet binnen?
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 22:29 schreef swarmahoer het volgende:

    wat is jouw probleem en je post op een zeer negatieve zeurderige toon valt me nu al op,
    en ik ken je niet eens
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 22:29 schreef Dottey het volgende:

    Helaas voor jou ben ik welkom met mijn inzet. Dacht dat 1 + 1 wel duidelijk 2 was.
    Dat ik aanwezig was bij de vergadering zegt denk ik wel voldoende over aanwezig zijn bij...
    Dan lees jij maar om mijn teksten heen..
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 22:32 schreef Marrije het volgende:

    Jjij begrijpt het niet? Ik heb het niet zo op Dottey, dat kan toch? Niet iedereen ligt je tenslotte.
    Dottey ligt mij duidelijk niet en ondanks dat ik haar 9 van de 10 keer negeer vraag ik haar nu recht
    op de man af hoe dat zit met haar. En dat dat niet positief overkomt klopt, niet overal hoeft een strik
    omheen of wel. Meestal post ik vrij gezellig mee en heel af en toe niet.
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 22:37 schreef swarmahoer het volgende:

    Doe het zelf als je t beter kan en maak je niet zo druk over iemand die je niet mag,
    ga lekker tv kijken ofzo, of koken.
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 23:50 schreef pussydeluxe het volgende:

    Jij hebt wel een erg grote mond voor zo'n klein, puisterig ventje die de hele evaluatie
    weggedoken zat achter z'n (baby)laptop.

    Als moderator dien je alles in goede banen te leiden, niet om een kant te kiezen in een meningsverschil tussen users. En zeker niet op jezelf zo op de voorgrond te zetten.

    Sowieso irriteert mij de manier waarop je in dit forum de users te woord staat. Totaal FOK! onwaardig.
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 22:42 schreef Marrije het volgende:

    Wat een dooddoener, dat je het dan zelf maar beter moet doen
    Gelukkig hebben we Disana die een knap staaltje werk aflevert.
    Zwaktebod, dat koken, zeker even in mn profiel gekeken
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 22:50 schreef Marrije het volgende:

    Disana doet het juist prima vanuit huis, wat zou de meerwaarde zijn om dat vanuit de bunker te doen?
    Dan word je alleen maar meer beïnvloed denk ik. Geen idee of ze afspraken wil maken,
    Disana maakt al heel lang streamverslagen van RLS en ondanks dat ik haar ook een tijdje
    wel kon schieten deed ze dat wel Top. En nog steeds.
    Ze is ook vrij trouw dus ik denk zeker dat je iemand in de bunker dan wat anders kunt laten doen.
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 19:12 schreef MeraViglioSa het volgende:


    Thanks Ik ben weer helemaal bijgelezen.
    Dementor en Juud geven aan dat Dottey niet helemaal in hun straatje past...
    Okee, kan toch Om dat nou gelijk te bestempelen als een intern conflict?
    Ik ben ook niet gek op al mijn collega's. Of al mijn familieleden. Of al mijn kennissen of buren.
    Dat levert echter nooit conflicten op.
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:28 schreef liesje1979 het volgende:

    Ik wil de volgende TBO ook wel een keer een dagje ECHT komen helpen.
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 00:34 schreef Dottey het volgende:


    Er word gezocht naar serieuze vrijwilligers die ook huishoudelijk enorm actief willen zijn.
    Zoals koken, bar een beetje bijhouden, stofzuigen.. wij, de een wat meer dan de ander,
    hebben dat allemaal ook tussendoor gedaan waar dat ging. Maar daar is echt heel erg weinig tijd voor.
    Als er voor 1 dagje hulp ingeschakeld kan worden steeds.. dan is dat zeker een super puntje waar op ingezet kan worden.

    Streamverslagen is ook altijd vraag naar.

    Als je andere goede kwaliteiten hebt waar je inzetbaar bent voor 1 of meerdere dagen,
    dan kan je een aanmelding doen. Op de site staat een linkje redactie of contact.
    Die zou ik even aanklikken dan.

    Of als je mensen weet die daar graag mee zouden willen helpen dan daar heen sturen.

    Ik zeg doen als je op een of ander vlak denkt en kunt helpen.
    Iedereen helpt waar het kan en dat is alleen maar goed!
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 06:36 schreef Peter6000 het volgende:


    Ik vind het zelf alleen al interessant om bij TBO2 te gaan kijken wat er verbeterd is t.o.v. TBO1.
    Bijna interessanter dan de streams zelf.

    En dat Danny 2 weken geleden postte dat er zelfs is gesproken over de mogelijkheid van een chatverbinding met de redactie, laat mij zien dat ze de communicatie met het forum wel serieus willen nemen.

    Zo ook de conclusie dat FOK! veel ziet gebeuren bij de regie, dat niet gemeld wordt op de redactie, en dat daaraan gewerkt wordt.
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 19:58 schreef tuinfluiter het volgende:


    Mera graag zou ik jouw evaluatieverslag willen lezen, kun je die nog posten?
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 20:03 schreef MeraViglioSa het volgende:


    Ik heb na zelf-evaluatie besloten dat ik dat aan anderen over laat. Ben tenslotte geen Bunker crew.
    Heb alles doorgemaild naar de personen die meer bevoegdheid hebben daarin,
    behalve Gert want die zit lekker met z'n billen in de zon
    Als van die mensen iemand me vraagt de boel te fatsoeneren (notulen waren nogal telegram-stijl)
    en te posten zal ik dat zeker doen. Eerder niet. Sorry FOK!, dode mus enzo, ik weet het.
    Maar ik ga mijn vingers niet branden aan 'overkomen als iemand die de crew zowat aanstuurt'.
    Ik kijk wel uit
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 22:37 schreef Dottey het volgende:

    Ook zoiets geks.. wat uit het verband is gezien.

    Mera en ik werden weggezet op rooster van streamverslag bijhouden.
    Mera had nog geen laptop bij zich dus logde in op de mijne na een lange dag en gedeelte
    ochtend zonder slaap. Ik grapte naar haar... schrijversstokje is voor jou.. om haar veel plezier te wensen. Had ook niet gezien dat iemand anders had gepost.

    Vind het allemaal prima wie der post.
    Streamverslagen zijn super welkom, maakt niet uit wie het doet.

    Had wel iets opgevangen van Mera toen ik na 5 uurtjes slaap weer wakker werd dat er iets o
    ver gezegd was. Maar dat het zo;n drama is geworden..


    [ Bericht 56% gewijzigd door tuinfluiter op 16-06-2009 23:38:15 (aangevuld.) ]
      Moderator dinsdag 16 juni 2009 @ 19:53:23 #2
    18653 crew  D.
    pi_70070862
    Deel #2, deel 2?
    pi_70070864
    tvp
    pi_70070897
    Nou tuinfluiter, dat wordt nog een hele taak om een samenvatting te maken.
    Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 19:54:55 #5
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_70070918
    Maar waar waren we? Dottey, sex en maanvis die niet geheel langs het lijntje van Pietje's moraal loopt game on!
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
    pi_70070955
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 19:49 schreef Maanvis het volgende:

    [..]

    Hoe gaat die organisatiestructuur er uit zien?
    Bram heeft de notulen, ik kan hier nu wel posten wat ik er globaal nog van weet.
    Regie, redactie,web redactie, techniek, productie, sfeerbeheer (gotta love it), catering en natuurlijk de Fokkers die langs mogen komen.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 19:56:18 #7
    162917 tuinfluiter
    Ene FOK!ker is de andere niet.
    pi_70070964
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 19:54 schreef versabommie het volgende:
    Maar waar waren we? Dottey, sex en maanvis die niet geheel langs het lijntje van Pietje's moraal loopt game on!
    Je mag hier eventueel ook posten.

    [Centraal] Steek hier Dottey een riem onder het hart.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 19:58:10 #8
    162917 tuinfluiter
    Ene FOK!ker is de andere niet.
    pi_70071040
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 19:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
    Nou tuinfluiter, dat wordt nog een hele taak om een samenvatting te maken.
    Graag zou ik jouw evaluatieverslag willen lezen, kun je die nog posten?
    pi_70071075
    Waar is bart Of heeft ie ziggo gekozen
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
    pi_70071109
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 19:59 schreef Soury het volgende:
    Waar is bart Of heeft ie ziggo gekozen
    Niks mis met ziggo.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 20:02:52 #11
    258138 Wijnneus
    Met dubbel n
    pi_70071188
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 20:00 schreef Coos het volgende:

    [..]

    Niks mis met ziggo.
    Als ik Ziggo hoor, denk ik aan Marielin, en dan denk ik weer aan peuken.
    pi_70071199
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 20:00 schreef Coos het volgende:

    [..]

    Niks mis met ziggo.
    Omdat jij onze Cor hebt.

    en als het goed is,,ik ook,,alleen geen Ziggo,
      dinsdag 16 juni 2009 @ 20:03:26 #13
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70071215
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 19:58 schreef tuinfluiter het volgende:

    [..]

    Graag zou ik jouw evaluatieverslag willen lezen, kun je die nog posten?
    Ik heb na zelf-evaluatie besloten dat ik dat aan anderen over laat. Ben tenslotte geen Bunker crew.
    Heb alles doorgemaild naar de personen die meer bevoegdheid hebben daarin, behalve Gert want die zit lekker met z'n billen in de zon
    Als van die mensen iemand me vraagt de boel te fatsoeneren (notulen waren nogal telegram-stijl) en te posten zal ik dat zeker doen. Eerder niet. Sorry FOK!, dode mus enzo, ik weet het. Maar ik ga mijn vingers niet branden aan 'overkomen als iemand die de crew zowat aanstuurt'. Ik kijk wel uit
    Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 20:04:18 #14
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_70071248
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 20:03 schreef MeraViglioSa het volgende:

    [..]

    Ik heb na zelf-evaluatie besloten dat ik dat aan anderen over laat. Ben tenslotte geen Bunker crew.
    Heb alles doorgemaild naar de personen die meer bevoegdheid hebben daarin, behalve Gert want die zit lekker met z'n billen in de zon
    Als van die mensen iemand me vraagt de boel te fatsoeneren (notulen waren nogal telegram-stijl) en te posten zal ik dat zeker doen. Eerder niet. Sorry FOK!, dode mus enzo, ik weet het. Maar ik ga mijn vingers niet branden aan 'overkomen als iemand die de crew zowat aanstuurt'. Ik kijk wel uit
    Hihi, wat een mooie steek onder water
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
      dinsdag 16 juni 2009 @ 20:06:21 #15
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70071330
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 20:04 schreef versabommie het volgende:

    [..]

    Hihi, wat een mooie steek onder water
    Nee, dat is gewoon wat ik ervan denk.
    Ik geef Leandra gelijk als het aankomt op je plaats kennen.
    Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 20:06:30 #16
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_70071335
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 20:03 schreef MeraViglioSa het volgende:

    [..]

    Ik heb na zelf-evaluatie besloten dat ik dat aan anderen over laat. Ben tenslotte geen Bunker crew.
    Heb alles doorgemaild naar de personen die meer bevoegdheid hebben daarin, behalve Gert want die zit lekker met z'n billen in de zon
    Als van die mensen iemand me vraagt de boel te fatsoeneren (notulen waren nogal telegram-stijl) en te posten zal ik dat zeker doen. Eerder niet. Sorry FOK!, dode mus enzo, ik weet het. Maar ik ga mijn vingers niet branden aan 'overkomen als iemand die de crew zowat aanstuurt'. Ik kijk wel uit
    Van mij mag je hoor. Als ik iemand vertrouw om een erlijk en objectief beeld te geven dan ben jij het wel, .
    Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
    Een gedicht over Maanvis
    Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
      One tough cookie dinsdag 16 juni 2009 @ 20:08:03 #17
    169210 liesje1979
    pi_70071416
    Ik ga maar even op de hometrainer, 't wordt nu toch niets meer met Pietje in de buurt
    Alleen vind hij dan weer dat ik er drie weken op moet gaan zitten, kan een moderator dat van je eisen
    pi_70071465
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 20:06 schreef MeraViglioSa het volgende:

    [..]

    Nee, dat is gewoon wat ik ervan denk.
    Ik geef Leandra gelijk als het aankomt op je plaats kennen.
    Goffer, je hebt vandaag wel genoeg gescoord hoor
    pi_70071483
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 20:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
    Ik ga maar even op de hometrainer, 't wordt nu toch niets meer met Pietje in de buurt
    Alleen vind hij dan weer dat ik er drie weken op moet gaan zitten, kan een moderator dat van je eisen
    Pietje wel...

    is trouwens goed voor je Fatso
      dinsdag 16 juni 2009 @ 20:11:06 #21
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_70071494
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 20:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
    kan een moderator dat van je eisen
    Pietje is geen moderator, dat is een kutuser met wat extra rechten
    (gelly gaf me een note voor eenzelfde opmerking )
    Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
    Een gedicht over Maanvis
    Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
    pi_70071538
    Kappen Maanvis, het is genoeg geweest.
    Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
    pi_70071601
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 20:10 schreef FANN het volgende:

    [..]

    Pietje wel...

    is trouwens goed voor je Fatso
    Ja, weet ut, nou ja, dan ga ik maar hè
    Dag Piet, tot later
    pi_70071634
    Piet is ook wel weer lief, alleen zo strak in z'n moderatie af en toe hè
      dinsdag 16 juni 2009 @ 20:15:22 #25
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70071653
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 20:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
    Piet is ook wel weer lief, alleen zo strak in z'n moderatie af en toe hè
    Dan zal het wel nodig zijn
    Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
    pi_70071735
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 20:15 schreef MeraViglioSa het volgende:

    [..]

    Dan zal het wel nodig zijn
    Neuh, een beetje losser mag wel, 't trok juist weer aardig bij allemaal. Nu krijgen sommigen niet meer de kans om vriendjes van Dottey te worden. Gelukkig ben ik dat al
      dinsdag 16 juni 2009 @ 20:18:06 #27
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_70071755
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 20:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
    Kappen Maanvis, het is genoeg geweest.
    Ik vind dat je niet zo panisch meot doen mbt het onderwerp Dottey. Hetl ijkt er wel op alsof jij belangen bij of tegen haar hebt.
    Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
    Een gedicht over Maanvis
    Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
      † In Memoriam † dinsdag 16 juni 2009 @ 20:29:35 #28
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_70072179
    Wel opletten hè? Dot zit in GC, samen met Mera. Dat dan weer wel.
    “Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
    ― Mark Twain
    'Stupidity has become as common as common sense was before.'
    pi_70072381
    Ja hoi.
    Go hard or go home
      dinsdag 16 juni 2009 @ 20:35:09 #30
    157749 verified  dieenebart
    je weet wel
    pi_70072396
    Ik zit bij UPC. UnProtectedCex.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 20:38:34 #31
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_70072512
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 20:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
    Piet is ook wel weer lief, alleen zo strak in z'n moderatie af en toe hè
    daar hou ik dan wel weer van
      dinsdag 16 juni 2009 @ 20:40:03 #32
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_70072560
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 20:18 schreef Maanvis het volgende:

    [..]

    Ik vind dat je niet zo panisch meot doen mbt het onderwerp Dottey. Hetl ijkt er wel op alsof jij belangen bij of tegen haar hebt.
    Swarma ook al. Over infuusjes gesproken
      dinsdag 16 juni 2009 @ 20:40:13 #33
    157749 verified  dieenebart
    je weet wel
    pi_70072566
    Voor Dot:



    Als jullie nog ff doorzeiken over Dottey, dan komt ze wmb in een officiele functie om streamverslagen te kapen en haar eigen naam er onder te zetten gedeeltelijk de communicatie met Fok te regelen. Wordt ze in een werkgroepje gezet om specifiek BQ, Disana en Marrije antwoord te geven op hun vragen. Want dat ligt mekaar lekker, geloof ik

    Ik ben weer even verhuizen
      dinsdag 16 juni 2009 @ 20:41:15 #34
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70072603
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 20:29 schreef beequeen het volgende:
    Wel opletten hè? Dot zit in GC, samen met Mera. Dat dan weer wel.
    Ja, en ik was er helemaal voor gaan zitten maar er hapt niemand meer.
    Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 20:42:30 #35
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70072649
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 20:40 schreef Marrije het volgende:

    [..]

    Swarma ook al. Over infuusjes gesproken
    Opvallend dat de mensen die haar hebben leren kennen dat doen hè.
    Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
    pi_70072833
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 20:40 schreef Marrije het volgende:

    [..]

    Swarma ook al. Over infuusjes gesproken
      † In Memoriam † dinsdag 16 juni 2009 @ 20:48:12 #37
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_70072877
    “Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
    ― Mark Twain
    'Stupidity has become as common as common sense was before.'
      dinsdag 16 juni 2009 @ 20:49:47 #38
    258138 Wijnneus
    Met dubbel n
    pi_70072940
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 20:40 schreef dieenebart het volgende:
    Voor Dot:



    Als jullie nog ff doorzeiken over Dottey, dan komt ze wmb in een officiele functie om streamverslagen te kapen en haar eigen naam er onder te zetten gedeeltelijk de communicatie met Fok te regelen. Wordt ze in een werkgroepje gezet om specifiek BQ, Disana en Marrije antwoord te geven op hun vragen. Want dat ligt mekaar lekker, geloof ik
    1s, was zelfs mij opgevallen
      dinsdag 16 juni 2009 @ 20:49:48 #39
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_70072941
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 20:40 schreef dieenebart het volgende:
    Voor Dot:



    streamverslagen te kapen en haar eigen naam er onder te zetten
    als je weet dat ze niet kan schrijven, waarom laat je haar dan niet wat anders doen? Iets waar ze wel goed in is? Ze loopt over van enthousiasme, laat haar lekker een runner zijn ofzo, komt ze beter uit de verf.
    pi_70072953
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 20:40 schreef dieenebart het volgende:
    Voor Dot:



    Als jullie nog ff doorzeiken over Dottey, dan komt ze wmb in een officiele functie om streamverslagen te kapen en haar eigen naam er onder te zetten gedeeltelijk de communicatie met Fok te regelen. Wordt ze in een werkgroepje gezet om specifiek BQ, Disana en Marrije antwoord te geven op hun vragen. Want dat ligt mekaar lekker, geloof ik

    Ik ben weer even verhuizen
    alweer behanghulp nodig ? Regel jij jouw internet dan goed vooruit
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
      dinsdag 16 juni 2009 @ 20:51:02 #41
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_70072997
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 20:42 schreef MeraViglioSa het volgende:

    [..]

    Opvallend dat de mensen die haar hebben leren kennen dat doen hè.
    Niet allemaal hoor, jij had dat topic in GC toch bijgelezen?
      dinsdag 16 juni 2009 @ 20:52:04 #42
    157749 verified  dieenebart
    je weet wel
    pi_70073044
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 20:49 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    alweer behanghulp nodig ? Regel jij jouw internet dan goed vooruit
    Jamaar ik weet alweer nog steeds niet waar ik heen kan.

    *denkt aan Belgie*

    niet meteen kijken hoor, maar ze hebben het over je
      dinsdag 16 juni 2009 @ 20:53:24 #43
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70073109
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 20:51 schreef Marrije het volgende:

    [..]

    Niet allemaal hoor, jij had dat topic in GC toch bijgelezen?
    Okee, je hebt gelijk.
    Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 20:53:29 #44
    258138 Wijnneus
    Met dubbel n
    pi_70073118
    Ik lig dubbel, en @dieenebart, je vergeet nog een paar anderen te vermelden
      † In Memoriam † dinsdag 16 juni 2009 @ 20:55:05 #45
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_70073188
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 20:51 schreef Marrije het volgende:


    Niet allemaal hoor, jij had dat topic in GC toch bijgelezen?
    Het schijnt Bart iig allemaal niks uit te maken. Die is weer op zoek naar een behanghulpje. Mèn, wat een inteeltgebeuren. Ben er weg van.
    “Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
    ― Mark Twain
    'Stupidity has become as common as common sense was before.'
    pi_70073415
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 20:52 schreef dieenebart het volgende:

    [..]

    Jamaar ik weet alweer nog steeds niet waar ik heen kan.

    *denkt aan Belgie*

    niet meteen kijken hoor, maar ze hebben het over je
    heej nederland was toch jouw thuis

    topics vol
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
      dinsdag 16 juni 2009 @ 21:00:55 #47
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70073431
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 20:55 schreef beequeen het volgende:

    [..]

    Het schijnt Bart iig allemaal niks uit te maken. Die is weer op zoek naar een behanghulpje. Mèn, wat een inteeltgebeuren. Ben er weg van.
    Da's ook wat he
    Zijn er toevallig twee die hun eerlijke mening geven over het feit dat ze iemand minder leuk vinden, dan wordt dat opgeblazen tot intern conflict, "de crew mag haar niet", enzovoorts...
    En dan zijn er een paar die degene duidelijk wél zien zitten, en dan is het inteelt
    Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
    pi_70073732
    Wat is dat gezeik eigenlijk tegen Dottey. Ik las de streamverslagen graag. Net zoals die van Tuinfluiter,
    Disana e.a.
    Dat ze geen crew is ofzo ??? Ik snap er geen bal van. Een samenvatting is op zijn plaats. ( Mariije) ?
    Ik maak me meer zorgen om de soppers die willen soppen,bezemen, koffiekopjes uitlikken en de vergeten stofjes onder het bureau wegzuigen
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
    pi_70073823
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 21:07 schreef Soury het volgende:
    Wat is dat gezeik eigenlijk tegen Dottey. Ik las de streamverslagen graag. Net zoals die van Tuinfluiter,
    Disana e.a.
    Dat ze geen crew is ofzo ??? Ik snap er geen bal van. Een samenvatting is op zijn plaats. ( Mariije) ?
    Ik maak me meer zorgen om de soppers die willen soppen,bezemen, koffiekopjes uitlikken en de vergeten stofjes onder het bureau wegzuigen
    onder het bureau
      dinsdag 16 juni 2009 @ 21:10:39 #50
    258138 Wijnneus
    Met dubbel n
    pi_70073854
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 21:07 schreef Soury het volgende:
    Wat is dat gezeik eigenlijk tegen Dottey. Ik las de streamverslagen graag. Net zoals die van Tuinfluiter,
    Disana e.a.
    Dat ze geen crew is ofzo ??? Ik snap er geen bal van. Een samenvatting is op zijn plaats. ( Mariije) ?
    Ik maak me meer zorgen om de soppers die willen soppen,bezemen, koffiekopjes uitlikken en de vergeten stofjes onder het bureau wegzuigen
    Relluh om het relluh misschien?
      dinsdag 16 juni 2009 @ 21:11:04 #51
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_70073879
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 21:07 schreef Soury het volgende:
    Ik maak me meer zorgen om de soppers die willen soppen,bezemen, koffiekopjes uitlikken en de vergeten stofjes onder het bureau wegzuigen
    Je bedoelt Dottey?
      dinsdag 16 juni 2009 @ 21:11:52 #52
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70073910
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 21:07 schreef Soury het volgende:
    Wat is dat gezeik eigenlijk tegen Dottey. Ik las de streamverslagen graag. Net zoals die van Tuinfluiter,
    Disana e.a.
    Dat ze geen crew is ofzo ??? Ik snap er geen bal van. Een samenvatting is op zijn plaats. ( Mariije) ?
    Ik maak me meer zorgen om de soppers die willen soppen,bezemen, koffiekopjes uitlikken en de vergeten stofjes onder het bureau wegzuigen
    Waarom maak je je daar zorgen om? Ben ik dan weer benieuwd naar
    Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 21:12:51 #53
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70073959
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 21:11 schreef PiewiexD het volgende:
    -ediiitttt-
    Wit scherm?

    [ Bericht 6% gewijzigd door MeraViglioSa op 16-06-2009 21:23:57 ]
    Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 21:18:01 #54
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_70074203
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 21:12 schreef MeraViglioSa het volgende:

    [..]

    Wit scherm?
    dat is ongetwijfeld een oude bekende van hier
      dinsdag 16 juni 2009 @ 21:20:43 #55
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_70074337
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 21:12 schreef MeraViglioSa het volgende:

    [..]

    Wit scherm?
    is spam
    Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
    Een gedicht over Maanvis
    Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
      dinsdag 16 juni 2009 @ 21:22:58 #56
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_70074439
    Wordt de quote van Mera ook nog aangepast?
      dinsdag 16 juni 2009 @ 21:24:13 #57
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70074488
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 21:22 schreef Marrije het volgende:
    Wordt de quote van Mera ook nog aangepast?
    Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
    pi_70074506
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 21:11 schreef MeraViglioSa het volgende:

    [..]

    Waarom maak je je daar zorgen om? Ben ik dan weer benieuwd naar
    Die gasten die ineens op de bok springen en er deel van uit willen maken. Ik heb echt bewondering voor mensen die zich inzetten voor iets (voor niets), daar is Dottey ook eentje van of heb ik het nu weer verkeerd..
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
      dinsdag 16 juni 2009 @ 21:25:55 #59
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_70074553
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 21:24 schreef MeraViglioSa het volgende:

    [..]


      dinsdag 16 juni 2009 @ 21:26:41 #60
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70074576
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 21:24 schreef Soury het volgende:

    [..]

    Die gasten die ineens op de bok springen en er deel van uit willen maken. Ik heb echt bewondering voor mensen die zich inzetten voor iets (voor niets), daar is Dottey ook eentje van of heb ik het nu weer verkeerd..
    Nee, dat heb je goed
    Ik dacht even dat je je er zorgen om maakte in de zin van: wat zijn dat nu weer voor rare figuren etc.
    Sorry, de ene FOK!ker is de andere niet zag ik iemand quoten vandaag.
    Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
    pi_70074580
    Ik ga der eens lekker voor zitten, zo hier en daar
    pi_70074713
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 21:26 schreef MeraViglioSa het volgende:

    [..]

    Nee, dat heb je goed
    Ik dacht even dat je je er zorgen om maakte in de zin van: wat zijn dat nu weer voor rare figuren etc.
    Sorry, de ene FOK!ker is de andere niet zag ik iemand quoten vandaag.
    Ik bewonder je inzet maar ik heb liever Dottey's input.
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
    pi_70074765
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 21:11 schreef Marrije het volgende:

    [..]

    Je bedoelt Dottey?
    Verklaar dat dan es .... ipv losse flodders
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
      dinsdag 16 juni 2009 @ 21:32:42 #64
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70074803
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 21:30 schreef Soury het volgende:

    [..]

    Ik bewonder je inzet maar ik heb liever Dottey's input.
    Ik reageer simpelweg op jouw reactie op mijn reactie op jouw reactie
    Gesprek, noemen ze het ook wel
    Maar okee, kom d'r maar in Dot
    Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
    pi_70074984
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 21:24 schreef Soury het volgende:

    [..]

    Die gasten die ineens op de bok springen en er deel van uit willen maken. Ik heb echt bewondering voor mensen die zich inzetten voor iets (voor niets), daar is Dottey ook eentje van of heb ik het nu weer verkeerd..
    Ja dat heb je goed gezien.
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70074999
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 21:32 schreef MeraViglioSa het volgende:

    [..]

    Ik reageer simpelweg op jouw reactie op mijn reactie op jouw reactie
    Gesprek, noemen ze het ook wel
    Maar okee, kom d'r maar in Dot
    koffie?
    lekker..
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70075198
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 21:37 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    Ja dat heb je goed gezien.

    Wat heb je dan in godsnaam verkeerd gedaan ?? Vertel jou kant es. Ik krijg de indruk dat je jou stempel een beetje te hard heb gedrukt (oh jeetje !!! ken er meer). En je bent vandaag aardig door de maggel gehaald (Fok is lievvv nee ik ook niet hoor). Kom op spui je gal
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
    pi_70075466
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 21:43 schreef Soury het volgende:

    [..]

    Wat heb je dan in godsnaam verkeerd gedaan ?? Vertel jou kant es. Ik krijg de indruk dat je jou stempel een beetje te hard heb gedrukt (oh jeetje !!! ken er meer). En je bent vandaag aardig door de maggel gehaald (Fok is lievvv nee ik ook niet hoor). Kom op spui je gal
    Ik heb weinig gal eigenlijk..
    Dat zij mij zo door de mangel halen.. ach..
    Waarschijnlijk doordat ik te enthousiast ben voor de bunker. Het maakt niet uit wat ik zeg, want ik gebruik te weinig smileys denk ik die mensen hier hard nodig hebben voor tonatie bij het lezen van mijn woordjes.

    Ik ben gewoon hulpje geweest bij TBOI, wat ik met alle plezier vrijwillig heb gedaan. Niets meer, niets minder. Dat ik antwoord gaf op wat gestelde vragen (en posts) en aanvulling geven op de oorspronkelijke topic evaluatiegesprek uitkomsten.... valt bij sommige niet goed.

    Tja.
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
      dinsdag 16 juni 2009 @ 21:50:16 #69
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_70075514
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 21:43 schreef Soury het volgende:

    [..]

    Wat heb je dan in godsnaam verkeerd gedaan ??
    Dottey heeft niets verkeerd gedaan, alleen niet iedereen vindt haar aardig (aldus pietjepuk007)
    Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
    Een gedicht over Maanvis
    Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
    pi_70075696
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 21:50 schreef Maanvis het volgende:

    [..]

    Dottey heeft niets verkeerd gedaan, alleen niet iedereen vindt haar aardig (aldus pietjepuk007)
    Je hoeft ook helemaal niet door een deur te kunnen met iedereen.. Dat zou wel heel ideaal zijn
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70075702
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 21:49 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    Ik heb weinig gal eigenlijk..
    Dat zij mij zo door de mangel halen.. ach..
    Waarschijnlijk doordat ik te enthousiast ben voor de bunker. Het maakt niet uit wat ik zeg, want ik gebruik te weinig smileys denk ik die mensen hier hard nodig hebben voor tonatie bij het lezen van mijn woordjes.

    Ik ben gewoon hulpje geweest bij TBOI, wat ik met alle plezier vrijwillig heb gedaan. Niets meer, niets minder. Dat ik antwoord gaf op wat gestelde vragen (en posts) en aanvulling geven op de oorspronkelijke topic evaluatiegesprek uitkomsten.... valt bij sommige niet goed.

    Tja.
    Dottey ik snap het niet. Of misschien wel een beetje maar laat die zure gasten die achter je hond aan gaan (staan) maar links liggen.
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
      dinsdag 16 juni 2009 @ 21:55:08 #72
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70075721
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 21:54 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    Je hoeft ook helemaal niet door een deur te kunnen met iedereen.. Dat zou wel heel ideaal zijn
    wereldvrede
    Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 21:59:55 #73
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_70075926
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 21:54 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    Je hoeft ook helemaal niet door een deur te kunnen met iedereen.. Dat zou wel heel ideaal zijn
    nouja .. maar het zou toch leuk zijn, nietwaar? En als ik mijn buik inhoud en jij je tieten dan kunnen we best samen door 1 deur...
    Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
    Een gedicht over Maanvis
    Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
    pi_70075955
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 21:54 schreef Soury het volgende:

    [..]

    Dottey ik snap het niet. Of misschien wel een beetje maar laat die zure gasten die achter je hond aan gaan (staan) maar links liggen.
    achter Kai aan
    rare manier om liefde te uiten
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70075989
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 21:59 schreef Maanvis het volgende:

    [..]

    nouja .. maar het zou toch leuk zijn, nietwaar? En als ik mijn buik inhoud en jij je tieten dan kunnen we best samen door 1 deur...
    borsten inhouden... hmz..

    Dubbele deuren zijn der ook toch
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
      dinsdag 16 juni 2009 @ 22:03:53 #76
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_70076096
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 22:01 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    borsten inhouden... hmz..

    Dubbele deuren zijn der ook toch
    moeten ze de bunker weer verbouwen
    Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
    Een gedicht over Maanvis
    Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
    pi_70076179
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 22:03 schreef Maanvis het volgende:

    [..]

    moeten ze de bunker weer verbouwen
    Komen glazen puien...
    Denk dat vogels plakken ook wel een aandachtspuntje wordt


    Voordeur is al dubbel
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
      dinsdag 16 juni 2009 @ 22:12:39 #78
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_70076427
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 22:06 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    Komen glazen puien...
    Denk dat vogels plakken ook wel een aandachtspuntje wordt
    Idd, samen door een glazen deur vallen is misschien heel kinky, maar hoe leg ej dat uit bij de EHBO?
    quote:
    Voordeur is al dubbel
    Kijk, dat moet geen probleem zijn dan
    Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
    Een gedicht over Maanvis
    Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
    pi_70076444
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 22:00 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    achter Kai aan
    rare manier om liefde te uiten
    Ja boeiend, maar na anderhalf topic afgeslacht te zijn moet je toch je woordje inmiddels wel klaar hebben.
    Je zit nog op Fok dus je reageerd. Doe dat es serieus dan naar al die sneue Bunker sletten wananbees..
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
    pi_70076581
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 22:13 schreef Soury het volgende:

    [..]

    Ja boeiend, maar na anderhalf topic afgeslacht te zijn moet je toch je woordje inmiddels wel klaar hebben.
    Je zit nog op Fok dus je reageerd. Doe dat es serieus dan naar al die sneue Bunker sletten wananbees..
    Topics zijn al gesloten.. ik ga der niet achter aan posten als het al over hun haarproblemen gaat.
    Ik denk gewoon het mijne ervan. Ik ben enthousiast vrijwilligster van TBO I. Misschien woordkeuze of smileys tekort gedaan.. so be it.
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
      dinsdag 16 juni 2009 @ 22:19:48 #81
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_70076697
    haarproblemen? Kopijkat is stiekem kaal?
    Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
    Een gedicht over Maanvis
    Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
    pi_70076704
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 22:16 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    Topics zijn al gesloten.. ik ga der niet achter aan posten als het al over hun haarproblemen gaat.
    Ik denk gewoon het mijne ervan. Ik ben enthousiast vrijwilligster van TBO I. Misschien woordkeuze of smileys tekort gedaan.. so be it.

    Mwahhh beetje lauw... Je kan hier posten volgens mij.
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
    pi_70076736
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 22:19 schreef Maanvis het volgende:
    haarproblemen? Kopijkat is stiekem kaal?
    Nee hoor.. Die heeft blond lang haar..
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70076792
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 22:20 schreef Soury het volgende:

    [..]

    Mwahhh beetje lauw... Je kan hier posten volgens mij.
    Wat had je liever gezien?
    Mensen zien graag Dot ingedamd.. enthousiaste randje eraf? Nou prima toch..
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70076799
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 22:21 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    Nee hoor.. Die heeft blond lang haar..
    En jij donkere krullen..
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
    pi_70076939
    Hoe is de sfeer hier, gaat 't allemaal nog een beetje?
    pi_70077013
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 22:22 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    Wat had je liever gezien?
    Mensen zien graag Dot ingedamd.. enthousiaste randje eraf? Nou prima toch..
    Nee verweer !!! Maar ik denk dat ik het door heb Dottey.. Je verslag op streams en je deed je best. En nu word je verguisd en in de grond getrapt zonder daar om te vragen. Dat je dat raakt lijkt me duidelijk.
    Of ik mis wat of dit is klitnijd omdat de "dames" al te lang in een bunker leven
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
      dinsdag 16 juni 2009 @ 22:27:11 #88
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_70077022
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 22:21 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    Nee hoor.. Die heeft blond lang haar..
    Heb je d'r wel eens aan getrokken?
    Dat is wel een fantasie van mij
    Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
    Een gedicht over Maanvis
    Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
    pi_70077023
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 22:22 schreef Soury het volgende:

    [..]

    En jij donkere krullen..
    Vaag haar.. de ene keer krul de andere keer stijl... net hoe ik wakker word.
    Donker haar wel ja. Maar de duidelijke krulletjes in het haar is Mera.
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
      dinsdag 16 juni 2009 @ 22:28:05 #90
    2018 PC eend
    relativist
    pi_70077073
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 22:19 schreef Maanvis het volgende:
    haarproblemen? Kopijkat is stiekem kaal?
    Je had gellijk met pietjes belang in de dot, haar slowchat zegt ie niks van
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 22:28:55 #91
    2018 PC eend
    relativist
    pi_70077105
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
    Hoe is de sfeer hier, gaat 't allemaal nog een beetje?
    O-2 voor de newbies
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
    pi_70077231
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 22:28 schreef PC eend het volgende:

    [..]

    O-2 voor de newbies
    Die rust duurt wel lang, vind je ook niet?
    Maar ok, vrouwen doen altijd lang over een kopje thee
    pi_70077246
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 22:27 schreef Soury het volgende:

    [..]

    Nee verweer !!! Maar ik denk dat ik het door heb Dottey.. Je verslag op streams en je deed je best. En nu word je verguisd en in de grond getrapt zonder daar om te vragen. Dat je dat raakt lijkt me duidelijk.
    Of ik mis wat of dit is klitnijd omdat de "dames" al te lang in een bunker leven
    Mijn verweer... Dat heb ik al gedaan. Dat mensen door blijven zagen en steeds dezelfde dingen naroepen van het eerste schaapje daar heb ik echt geen zin in. Ik vind het leuker om mij bezig te houden met positieve dingen van The bunker en lezen van Fok!.

    klitnijd?
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70077285
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 22:28 schreef PC eend het volgende:

    [..]

    Je had gellijk met pietjes belang in de dot, haar slowchat zegt ie niks van
    IN?
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70077348
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 22:32 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    Mijn verweer... Dat heb ik al gedaan. Dat mensen door blijven zagen en steeds dezelfde dingen naroepen van het eerste schaapje daar heb ik echt geen zin in. Ik vind het leuker om mij bezig te houden met positieve dingen van The bunker en lezen van Fok!.

    klitnijd?

    Geef het stokje maar door hoor
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
    pi_70077455
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 22:34 schreef Soury het volgende:

    [..]

    Geef het stokje maar door hoor
    Oh en zagen dat duurt jaren voordat die gasten al een boom kunnen vinden. Oh wacht gevonden
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
    pi_70077485
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 22:34 schreef Soury het volgende:

    [..]

    Geef het stokje maar door hoor
    ook zoiets geks.. wat uit het verband is gezien. Ik en Mera werden weggezet op rooster van streamversag bijhouden. Mera had nog geen laptop bij (nu een pracht roze mini gevalletje) dus logde in op de mijne na een lange dag en gedeelte ochtend zonder slaap. Ik grapte naar haar... schrijversstokje is voor jou.. om haar veel plezier te wensen. Had ook niet gezien dat iemand anders had gepost.

    Vind het allemaal prima wie der post. Streamverslagen zijn super welkom, maakt niet uit wie het doet.

    Had wel iets opgevangen van Mera toen ik na 5 uurtjes slaap weer wakker werd dat er iets over gezegd was. Maar dat het zo;n drama is geworden..
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
      dinsdag 16 juni 2009 @ 22:38:46 #98
    2018 PC eend
    relativist
    pi_70077533
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 22:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

    [..]

    Die rust duurt wel lang, vind je ook niet?
    Maar ok, vrouwen doen altijd lang over een kopje thee
    Jij bent gewoon ongeduldig, zo zei jij al voor aanvang dat ik weer veel te laat was
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      † In Memoriam † dinsdag 16 juni 2009 @ 22:39:24 #99
    137949 Disana
    pi_70077567
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 22:37 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    ook zoiets geks.. wat uit het verband is gezien. Ik en Mera werden weggezet op rooster van streamversag bijhouden. Mera had nog geen laptop bij (nu een pracht roze mini gevalletje) dus logde in op de mijne na een lange dag en gedeelte ochtend zonder slaap. Ik grapte naar haar... schrijversstokje is voor jou.. om haar veel plezier te wensen. Had ook niet gezien dat iemand anders had gepost.

    Vind het allemaal prima wie der post. Streamverslagen zijn super welkom, maakt niet uit wie het doet.

    Had wel iets opgevangen van Mera toen ik na 5 uurtjes slaap weer wakker werd dat er iets over gezegd was. Maar dat het zo;n drama is geworden..
    Eén berichtje aan Mera is een drama? Lol, het wordt steeds duidelijker wie hier de drama queens zijn
      dinsdag 16 juni 2009 @ 22:40:24 #100
    2018 PC eend
    relativist
    pi_70077621
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 22:37 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    ook zoiets geks.. wat uit het verband is gezien. Ik en Mera werden weggezet op rooster van streamversag bijhouden. Mera had nog geen laptop bij (nu een pracht roze mini gevalletje) dus logde in op de mijne na een lange dag en gedeelte ochtend zonder slaap. Ik grapte naar haar... schrijversstokje is voor jou.. om haar veel plezier te wensen. Had ook niet gezien dat iemand anders had gepost.

    Vind het allemaal prima wie der post. Streamverslagen zijn super welkom, maakt niet uit wie het doet.

    Had wel iets opgevangen van Mera toen ik na 5 uurtjes slaap weer wakker werd dat er iets over gezegd was. Maar dat het zo;n drama is geworden..
    Wat soury al zegt. zo een vete verwatert meestal al na een paar jaar
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
    pi_70077654
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 22:37 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    ook zoiets geks.. wat uit het verband is gezien. Ik en Mera werden weggezet op rooster van streamversag bijhouden. Mera had nog geen laptop bij (nu een pracht roze mini gevalletje) dus logde in op de mijne na een lange dag en gedeelte ochtend zonder slaap. Ik grapte naar haar... schrijversstokje is voor jou.. om haar veel plezier te wensen. Had ook niet gezien dat iemand anders had gepost.

    Vind het allemaal prima wie der post. Streamverslagen zijn super welkom, maakt niet uit wie het doet.

    Had wel iets opgevangen van Mera toen ik na 5 uurtjes slaap weer wakker werd dat er iets over gezegd was. Maar dat het zo;n drama is geworden..
    Meis !!! . Je schreef je hemd van het lijf. Je bent irritant gevonden door sommige (uh??) Te dominant geweest FOEI
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
    pi_70077661
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 22:39 schreef Disana het volgende:

    [..]

    Eén berichtje aan Mera is een drama? Lol, het wordt steeds duidelijker wie hier de drama queens zijn
    Tikte dat met :
    deze grote
    onderaan een streamverslagje op finale dag (naar Mera bedoeld)
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
      dinsdag 16 juni 2009 @ 22:42:31 #103
    2018 PC eend
    relativist
    pi_70077720
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 22:39 schreef Disana het volgende:

    [..]

    Eén berichtje aan Mera is een drama? Lol, het wordt steeds duidelijker wie hier de drama queens zijn
    Ze doelt op het stokje-overgeef drama, volgens mij had jij het daar toch over?
    En qua dramaqueen heb je zelf ook een aardige reputatie opgebouwd
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
    pi_70077794
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 22:41 schreef Soury het volgende:

    [..]

    Meis !!! . Je schreef je hemd van het lijf. Je bent irritant gevonden door sommige (uh??) Te dominant geweest FOEI
    Ik tik snel en veel.. en dus was dat een van de plekken waar zij mij goed konden inzetten.
    Dat ik veel en snel tik.. dat leverde veel teksten op, tja dan ben je aanwezig op streamverslagen. Zo nu en dan poste ik wat in COS (deels omdat het gevraagd werd, post even... of van wat vinden ze dervan?)

    Dat het verwarring opleverde als ik WIj tikte... of IK vind...



    ik zag en zie, misschien naief van mij, het als een geheel. The bunker en Fok!
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70077846
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 22:12 schreef Maanvis het volgende:

    [..]

    Idd, samen door een glazen deur vallen is misschien heel kinky, maar hoe leg ej dat uit bij de EHBO?
    Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
    swarma spam hoer
    Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
    Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 22:45:11 #106
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_70077860
    hou het netjes, dames!
    Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
    Een gedicht over Maanvis
    Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
      † In Memoriam † dinsdag 16 juni 2009 @ 22:45:51 #107
    137949 Disana
    pi_70077885
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 22:41 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    Tikte dat met :
    deze grote
    onderaan een streamverslagje op finale dag (naar Mera bedoeld)
    Je noemt een enkel ter zake doend en on topic bericht een drama. Gek, want ik heb in deze hele reeks niets over jou gezegd. Ik heb er in totaal twee on topic berichten in gepost.

    Ik vind het jammer dat er zo steeds meer bij wordt betrokken, dat mensen in de hoek worden gezet, en dat de verhouding bunker-fok zo steeds meer op scherp wordt gezet. Mij zie je daar echt niet aan meedoen Dottey, ongeacht om wie het gaat.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 22:48:16 #108
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70077987
    Hey, hou mij erbuiten wil je Dot
    Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 22:50:13 #109
    2018 PC eend
    relativist
    pi_70078076
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 22:41 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    Tikte dat met :
    deze grote
    onderaan een streamverslagje op finale dag (naar Mera bedoeld)
    Als ik me niet vergis dacht disana dat je het tegen haar had toen en dat vond ze wel sympathiek en toen kreeg ze heel droog te horen dat het niet voor haar bedoelt was?

    En dat stokje zit nog steeds dwars
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
    pi_70078082
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 22:43 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    Ik tik snel en veel.. en dus was dat een van de plekken waar zij mij goed konden inzetten.
    Dat ik veel en snel tik.. dat leverde veel teksten op, tja dan ben je aanwezig op streamverslagen. Zo nu en dan poste ik wat in COS (deels omdat het gevraagd werd, post even... of van wat vinden ze dervan?)

    Dat het verwarring opleverde als ik WIj tikte... of IK vind...



    ik zag en zie, misschien naief van mij, het als een geheel. The bunker en Fok!
    Heb je eigenlijk nog wel zin in TBO2 Ik zou de ziekte er overin hebben
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
      dinsdag 16 juni 2009 @ 22:50:52 #111
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70078107
    Oeps, er was nog een pagina
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 22:43 schreef Dottey het volgende:
    ik zag en zie, misschien naief van mij, het als een geheel. The bunker en Fok!
    +1.
    Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
    pi_70078124
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 22:44 schreef swarmahoer het volgende:

    [..]


    kunnen altijd stickers overheen
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70078242
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 22:45 schreef Disana het volgende:

    [..]

    Je noemt een enkel ter zake doend en on topic bericht een drama. Gek, want ik heb in deze hele reeks niets over jou gezegd. Ik heb er in totaal twee on topic berichten in gepost.

    Ik vind het jammer dat er zo steeds meer bij wordt betrokken, dat mensen in de hoek worden gezet, en dat de verhouding bunker-fok zo steeds meer op scherp wordt gezet. Mij zie je daar echt niet aan meedoen Dottey, ongeacht om wie het gaat.
    ik heb nooit jouw naam genoemd. Andere mensen gaan door op kleine puntjes. Ik heb mij hier ook nooit eerder over geuit overigens, daar ik dacht dat het wel zou overwaaien. Maar ik lees het toch steeds weer terugkomen.
    Ik zei dan ook... OOK al zoiets.. Ik ga niet elk dramapunt(je) in een enkele post zetten.

    no hard feelings in ieder geval van deze kant.
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70078271
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 22:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
    Hey, hou mij erbuiten wil je Dot
    Neuh hoe is het met je truus?
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70078320
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 22:50 schreef PC eend het volgende:

    [..]

    Als ik me niet vergis dacht disana dat je het tegen haar had toen en dat vond ze wel sympathiek en toen kreeg ze heel droog te horen dat het niet voor haar bedoelt was?

    En dat stokje zit nog steeds dwars
    Nee hoor dat kan niet, want ik had mera der naam bijgezet.

    Ik wist niet dat zij ook al aan het streamverslagen was...
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
      dinsdag 16 juni 2009 @ 22:56:34 #116
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70078360
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 22:54 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    Neuh hoe is het met je truus?
    Oja die moet ik nog steeds in werking zetten.
    *ongemotiveerd naar de keuken schuifelt
    Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
    pi_70078391
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 22:50 schreef Soury het volgende:

    [..]

    Heb je eigenlijk nog wel zin in TBO2 Ik zou de ziekte er overin hebben
    Waarom? 't Is goed voor Dotteke hoor, wat weerstand. Wordt ze een grote meid van

    Ik vind trouwens wel dat ook Fokkers op Fok! zelf de kans moeten krijgen om iets te doen wat ze leuk vinden en wat gebruikelijk is op Fok! bij een RLS (zoals streamverslagen maken), maar dat is nu, na gisteren en vandaag, bij iedereen wel duidelijk denk ik
      † In Memoriam † dinsdag 16 juni 2009 @ 22:57:56 #118
    137949 Disana
    pi_70078430
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 22:53 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    ik heb nooit jouw naam genoemd. Andere mensen gaan door op kleine puntjes. Ik heb mij hier ook nooit eerder over geuit overigens, daar ik dacht dat het wel zou overwaaien. Maar ik lees het toch steeds weer terugkomen.
    Ik zei dan ook... OOK al zoiets.. Ik ga niet elk dramapunt(je) in een enkele post zetten.

    no hard feelings in ieder geval van deze kant.
    Het is ook geen drama
    pi_70078459
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 22:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

    [..]

    Waarom? 't Is goed voor Dotteke hoor, wat weerstand. Wordt ze een grote meid van

    Ik vind trouwens wel dat ook Fokkers op Fok! zelf de kans moeten krijgen om iets te doen wat ze leuk vinden en wat gebruikelijk is op Fok! bij een RLS (zoals streamverslagen maken), maar dat is nu, na gisteren en vandaag, bij iedereen wel duidelijk denk ik
    Ook een newbee Zoals ze hier afgedaan word
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
    pi_70078493
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 22:50 schreef Soury het volgende:

    [..]

    Heb je eigenlijk nog wel zin in TBO2 Ik zou de ziekte er overin hebben
    Het bunkervirus zit er zo in! Het is zo iets gaafs wat wij met zijn ALLEN aan het doen zijn. Wie welke taak of rang heeft of niet heeft maakt niets uit. Het is een super project wat nog een enorme werelwijdse uitwerking kan (en ik hoop echt dat het gaat gebeuren) hebben. En daar maken wij dan allemaal onderdeel van uit. Daaaaaaarrrrrrrr ben ik nog steeds zo warm voor gelopen.

    Maar ik weet niet hoe of wat natuurlijk voor the bunker II. Misschien wel gewoon thuis voor de stream als ik tijd heb. Misschien wel weer intern in een tentje buiten de bunker. Niets staat vast wat dat betreft.
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70078565
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 22:59 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    Het bunkervirus zit er zo in! Het is zo iets gaafs wat wij met zijn ALLEN aan het doen zijn. Wie welke taak of rang heeft of niet heeft maakt niets uit. Het is een super project wat nog een enorme werelwijdse uitwerking kan (en ik hoop echt dat het gaat gebeuren) hebben. En daar maken wij dan allemaal onderdeel van uit. Daaaaaaarrrrrrrr ben ik nog steeds zo warm voor gelopen.

    Maar ik weet niet hoe of wat natuurlijk voor the bunker II. Misschien wel gewoon thuis voor de stream als ik tijd heb. Misschien wel weer intern in een tentje buiten de bunker. Niets staat vast wat dat betreft.
    Duidelijk Dot.. Nou doe wat je moet denkt te doen, en laat je niet afzeiken
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
    pi_70078586
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 22:57 schreef Disana het volgende:

    [..]

    Het is ook geen drama
    gelukkig maar, want ook ik las die van jou effe bij als ik weer wakker was geworden na een paar uur slaap in de ochtend en hoop dat zeker weer te doen (vanwaarvandaan dan ook) bij de volgende bunker.
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70078609
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 22:58 schreef Soury het volgende:

    [..]

    Ook een newbee Zoals ze hier afgedaan word
    Ach ja, ze moest even ontgroenen, d'r hoofd net iets teveel boven het maaiveld en dan krijg je dit. 't Komt vanzelf wel weer goed toch?. D'r zijn ook nog mensen die haar aardig vinden
    pi_70078626
    Foto's van de ex crew.anders vertrouw ik niemand la la la la la.Ik vertrouw geen hond,zelfs Kai niet
    Love music!
    pi_70078641
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

    [..]

    Ach ja, ze moest even ontgroenen, d'r hoofd net iets teveel boven het maaiveld en dan krijg je dit. 't Komt vanzelf wel weer goed toch?. D'r zijn ook nog mensen die haar aardig vinden
    Ja ikke wel eigenlijk
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
    pi_70078654
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 22:58 schreef Soury het volgende:

    [..]

    Ook een newbee Zoals ze hier afgedaan word
    maar dat ben ik ook
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70078685
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:03 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    maar dat ben ik ook
    Dat blijf je altijd
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
    pi_70078697
    Nah, dat weten we dan ook weer, iedereen vind iedereen uiteindelijk best wel aardig

    Kunnen we dan nu weer door met rellen?
      dinsdag 16 juni 2009 @ 23:04:52 #129
    2018 PC eend
    relativist
    pi_70078728
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 22:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

    [..]

    Waarom? 't Is goed voor Dotteke hoor, wat weerstand. Wordt ze een grote meid van

    Ik vind trouwens wel dat ook Fokkers op Fok! zelf de kans moeten krijgen om iets te doen wat ze leuk vinden en wat gebruikelijk is op Fok! bij een RLS (zoals streamverslagen maken), maar dat is nu, na gisteren en vandaag, bij iedereen wel duidelijk denk ik
    Dat kan iedereen toch ook doen
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
    pi_70078808
    Ik ga "The bunker Eer" bij m'n naam zetten.Krijg ik eindelijk de aandacht waarnaar ik hunker
    Love music!
    pi_70078812
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:04 schreef PC eend het volgende:

    [..]

    Dat kan iedereen toch ook doen
    Jawel, uiteindelijk wel, maar je hebt het zelf volgens mij ook wel eens gehad over het "Bunker clubje". En als dat idee een beetje heerst, dan wordt het toch wat lastiger allemaal en heb je, denk ik, al snel het gevoel dat je als overbodig wordt gezien?
      dinsdag 16 juni 2009 @ 23:08:28 #132
    162917 tuinfluiter
    Ene FOK!ker is de andere niet.
    pi_70078887
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:04 schreef PC eend het volgende:


    Dat kan iedereen toch ook doen
    Natuurlijk.

    Bij DGK was er zelfs een update topic om snel bij te zijn.
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:01 schreef Dottey het volgende:

    gelukkig maar, want ook ik las die van jou effe bij als ik weer wakker was geworden na een paar uur slaap in de ochtend en hoop dat zeker weer te doen (vanwaarvandaan dan ook) bij de volgende bunker.
    Dottey wie gaf jou en Mera de opdracht om te schrijven bij Fok-streamverslagen?
    Je schreef dat je was ingedeeld.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 23:11:40 #133
    2018 PC eend
    relativist
    pi_70079045
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

    [..]

    Jawel, uiteindelijk wel, maar je hebt het zelf volgens mij ook wel eens gehad over het "Bunker clubje". En als dat idee een beetje heerst, dan wordt het toch wat lastiger allemaal en heb je, denk ik, al snel het gevoel dat je als overbodig wordt gezien?
    Sommigen komen daar wel iets te enthousiast vandaan m.i., maar dat vind ik eerder irritant bij crew dan bij (nieuwe) users.
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 23:16:38 #134
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70079252
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:08 schreef tuinfluiter het volgende:

    Dottey wie gaf jou en Mera de opdracht om te schrijven bij Fok-streamverslagen?
    Je schreef dat je was ingedeeld.
    Sorry als ik voor mijn beurt spreek, maar dat was de redactie. Ze hebben toen geprobeerd een schema te maken voor alle taken, om de boel wat strakker te laten verlopen de laatste paar dagen (en dat was nodig gezien de hektiek rond de finale).
    Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 23:17:55 #135
    258138 Wijnneus
    Met dubbel n
    pi_70079305
    Enthousiasme is toch goed ?
    pi_70079367
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:11 schreef PC eend het volgende:

    [..]

    Sommigen komen daar wel iets te enthousiast vandaan m.i., maar dat vind ik eerder irritant bij crew dan bij (nieuwe) users.
    Ik vind het bij beiden wel irritant, zeg er uiteindelijk ook wel wat van, maar goed, ik begrijp het ook wel weer. Als je ergens bij betrokken bent wat redelijk uniek en nieuw is, dan is enig enthousiasme wel logisch.

    Alleen hebben mensen die hier zaten dat allemaal niet meegekregen, is er niet altijd transparantie genoeg geweest en waren boodschappen niet altijd even duidelijke een eenduidig en zijn er nogal wat blundertjes geweest, gecombineerd met wederzijds onbegrip.

    En dat, in combinatie met het feit dat sommigen van die vrijwilligers hier dan vertelden dat ze wel wisten hoe het zat, maar het niet vertelden is reden genoeg om af en toe even "los te gaan" als ze in de ogen van sommige Fokkers net even iets te bijdehand waren of zijn. Allemaal logisch, van beide kanten.

    Mijn twee centen
      dinsdag 16 juni 2009 @ 23:19:52 #137
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70079368
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:11 schreef PC eend het volgende:

    [..]

    Sommigen komen daar wel iets te enthousiast vandaan m.i., maar dat vind ik eerder irritant bij crew dan bij (nieuwe) users.
    Daar maak ik me ook vaak schuldig aan, IRL dan. Als een idioot vertellen tegen mensen die geen idee hebben waar je 't over hebt
    Dat hebben jullie natuurlijk wel, behalve dus als het gaat om de sfeer daar binnen, en dat is wel eens jammer.
    Ik kan goed begrijpen dat er een kliek-gevoel heerst bij een aantal mensen, en dat daar een lichte afkeer van is. Maar dat krijg je nu eenmaal als je een tijdje zeer intensief bij elkaar bent. Jullie als echte RLS volgers zouden dat toch vooral moeten kunnen begrijpen denk ik dan. Het "wij" gevoel heerst al erg snel bij zo'n intense beleving. Hell, ik heb dat al met mensen die met me op de trein staan te wachten als die weer eens vertraging heeft, kun je nagaan
    Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 23:20:26 #138
    2018 PC eend
    relativist
    pi_70079384
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:17 schreef Wijnneus het volgende:
    Enthousiasme is toch goed ?
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 23:21:18 #139
    162917 tuinfluiter
    Ene FOK!ker is de andere niet.
    pi_70079423
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 22:37 schreef Dottey het volgende:


    Ook zoiets geks.. wat uit het verband is gezien.
    Mera en ik werden weggezet op rooster van streamverslag bijhouden.


    Mera had nog geen laptop bij (nu een pracht roze mini gevalletje)
    dus logde in op de mijne na een lange dag en gedeelte ochtend zonder slaap.
    Ik grapte naar haar... schrijversstokje is voor jou.. om haar veel plezier te wensen.
    Had ook niet gezien dat iemand anders had gepost.

    Vind het allemaal prima wie der post. Streamverslagen zijn super welkom, maakt niet uit wie het doet.

    Had wel iets opgevangen van Mera toen ik na 5 uurtjes slaap weer wakker werd dat er iets over gezegd was. Maar dat het zo;n drama is geworden..
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:16 schreef MeraViglioSa het volgende:

    Sorry als ik voor mijn beurt spreek, maar dat was de redactie. Ze hebben toen geprobeerd een
    schema te maken voor alle taken, om de boel wat strakker te laten verlopen de laatste paar dagen
    (en dat was nodig gezien de hektiek rond de finale).
    Mera wie van de redactie?
    pi_70079475
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:17 schreef Wijnneus het volgende:
    Enthousiasme is toch goed ?
    Nou hear hear !!! Wat een gemuts hier.. Hulde aan de steamers en aan de azijnzeikers die er moeilijk over doen.
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
      dinsdag 16 juni 2009 @ 23:22:41 #141
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70079476
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:21 schreef tuinfluiter het volgende:


    Mera wie van de redactie?
    Bind me er niet op vast want de planning was al opgehangen toen ik binnen liep, maar ik vermoed PiWi, die was goed met organiseren.
    Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
    pi_70079516
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:08 schreef tuinfluiter het volgende:

    [..]

    Natuurlijk.

    Bij DGK was er zelfs een update topic om snel bij te zijn.
    [..]

    Dottey wie gaf jou en Mera de opdracht om te schrijven bij Fok-streamverslagen?
    Je schreef dat je was ingedeeld.
    "iemand" van de crew. Las dan terwijl ik nacht had gepakt, dat ik dan de ochtend weer moest werken
    Mera en Ik werden ineens op de laatste dag alleen op streamverslag ingeroosterd.
    Zodat iedereen wist wat hij of zij moest doen in welke cat. dan ook.
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70079518
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:16 schreef MeraViglioSa het volgende:

    [..]

    Sorry als ik voor mijn beurt spreek, maar dat was de redactie. Ze hebben toen geprobeerd een schema te maken voor alle taken, om de boel wat strakker te laten verlopen de laatste paar dagen (en dat was nodig gezien de hektiek rond de finale).
    De Bunker heeft in brede zin (wat de oorzaken dan ook waren) niet genoeg (gerichte) aandacht gehad voor Fokkers en hun opmerkingen. En nu nog steeds niet vind ik. Want nog steeds is er geen uitgebreid verslag van die evaluatie. Maar hier lag toen, en nu nog steeds, ook een rol voor moderators van Fok! die onvoldoende door hen is ingevuld. Zal ook vast wel allemaal redenen hebben, maar ik kijk er wel zo tegenaan.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 23:26:15 #144
    162917 tuinfluiter
    Ene FOK!ker is de andere niet.
    pi_70079614
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:22 schreef MeraViglioSa het volgende:


    Bind me er niet op vast want de planning was al opgehangen toen ik binnen liep, maar ik denk PiWi.
    PiWi nog niet gezien op Fok, weet allleen dat ze onder de douche stond bij Copycat.
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:23 schreef Dottey het volgende:


    "iemand" van de crew. Las dan terwijl ik nacht had gepakt, dat ik dan de ochtend weer moest werken
    Mera en Ik werden ineens op de laatste dag alleen op streamverslag ingeroosterd.
    Zodat iedereen wist wat hij of zij moest doen in welke cat. dan ook.
    Snap het gewoon niet, bij DGK tikten er meerdere mensen , niemand sprak af,
    dacht dat jullie tikten voor de website van enjoy.
    pi_70079630
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:19 schreef MeraViglioSa het volgende:

    [..]

    Daar maak ik me ook vaak schuldig aan, IRL dan. Als een idioot vertellen tegen mensen die geen idee hebben waar je 't over hebt
    Dat hebben jullie natuurlijk wel, behalve dus als het gaat om de sfeer daar binnen, en dat is wel eens jammer.
    Ik kan goed begrijpen dat er een kliek-gevoel heerst bij een aantal mensen, en dat daar een lichte afkeer van is. Maar dat krijg je nu eenmaal als je een tijdje zeer intensief bij elkaar bent. Jullie als echte RLS volgers zouden dat toch vooral moeten kunnen begrijpen denk ik dan. Het "wij" gevoel heerst al erg snel bij zo'n intense beleving. Hell, ik heb dat al met mensen die met me op de trein staan te wachten als die weer eens vertraging heeft, kun je nagaan
    ik heb dan ook respect voor mensen in onze IRL omgeving.. met name in de kroeg.. Twee van die mutsen die wild staan te gebaren en uitdrukken hoe leuk en geweldig een programma is waar niemand bij ons naar keek
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70079659
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
    Jullie als echte RLS volgers zouden dat toch vooral moeten kunnen begrijpen denk ik dan. Het "wij" gevoel heerst al erg snel bij zo'n intense beleving. Hell, ik heb dat al met mensen die met me op de trein staan te wachten als die weer eens vertraging heeft, kun je nagaan
    Hier maak je een denkfout. Fok! is Fok! en was en is altijd zeer kritisch op en bij RLS-en. Dat is zo'n beetje het kenmerk, kritisch zijn op alles en iedereen. Fok! heeft vaak geen boodschap aan de emoties van mensen die daar werk verrichten maar kijken naar het product. Niet goed, dan kop eraf. Wordt er onzin verteld, huppekee, kop eraf en hakken. Idee dat er een leugentje wordt verteld? Alles uit- en napluizen.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 23:28:06 #147
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70079682
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

    [..]

    De Bunker heeft in brede zin (wat de oorzaken dan ook waren) niet genoeg (gerichte) aandacht gehad voor Fokkers en hun opmerkingen. En nu nog steeds niet vind ik. Want nog steeds is er geen uitgebreid verslag van die evaluatie. Maar hier lag toen, en nu nog steeds, ook een rol voor moderators van Fok! die onvoldoende door hen is ingevuld. Zal ook vast wel allemaal redenen hebben, maar ik kijk er wel zo tegenaan.
    Ik geef je groot gelijk. En dat is een uitgebreid agendapunt geweest vrijdag. Hoe dat verder besproken is in de vergadering daarna, dat weet ik niet, noch wat de uitslag daarvan is, als die er al is.

    En ja, er was een uitgebreid verslag beloofd, daar was ik ook debet aan. Dat was mijn plaats niet om dat te beloven.
    Zodoende heb ik ook besloten het niet (zelf) te plaatsen. Dat is aan de personen die zijn/worden aangewezen als spreekbuis. Vind ik.
    Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
    pi_70079707
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:26 schreef tuinfluiter het volgende:

    [..]

    PiWi nog niet gezien op Fok.

    Snap het gewoon niet, bij DGK tikten er meerdere mensen , niemand sprak af,
    dacht dat jullie tikken voor de website van enjoy.
    streamverslagen op Fok worden ook gebruikt voor registratie enjoy bandjes stream.
    Dat is toch een pot nat als samenwerkend geheel?
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
      dinsdag 16 juni 2009 @ 23:28:57 #149
    2018 PC eend
    relativist
    pi_70079708
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

    [..]

    Ik vind het bij beiden wel irritant, zeg er uiteindelijk ook wel wat van, maar goed, ik begrijp het ook wel weer. Als je ergens bij betrokken bent wat redelijk uniek en nieuw is, dan is enig enthousiasme wel logisch.
    Ja ok, maar ik zeg dat ik het bij crew eerder irrtant vind bij crew omdat die ook fok vertegenwoordigen.
    quote:
    Alleen hebben mensen die hier zaten dat allemaal niet meegekregen, is er niet altijd transparantie genoeg geweest en waren boodschappen niet altijd even duidelijke een eenduidig en zijn er nogal wat blundertjes geweest, gecombineerd met wederzijds onbegrip.

    En dat, in combinatie met het feit dat sommigen van die vrijwilligers hier dan vertelden dat ze wel wisten hoe het zat, maar het niet vertelden is reden genoeg om af en toe even "los te gaan" als ze in de ogen van sommige Fokkers net even iets te bijdehand waren of zijn. Allemaal logisch, van beide kanten.

    Mijn twee centen
    Laten we maar hopen dat het een leerproces was

    Dat ons kent ons sfeertje waar ze mee posten snap ik ook wel, maar ze zouden daar m.i. wat subtieler mee om moeten gaan als ze zien dat het wrevel wekt onder users.
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
    pi_70079734
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

    [..]

    De Bunker heeft in brede zin (wat de oorzaken dan ook waren) niet genoeg (gerichte) aandacht gehad voor Fokkers en hun opmerkingen. En nu nog steeds niet vind ik. Want nog steeds is er geen uitgebreid verslag van die evaluatie. Maar hier lag toen, en nu nog steeds, ook een rol voor moderators van Fok! die onvoldoende door hen is ingevuld. Zal ook vast wel allemaal redenen hebben, maar ik kijk er wel zo tegenaan.
    Ik heb zwaar de indruk dat dit boven de Dotteykoppie gaat en die ander meerval. Ik ben van de indruk dat ze streams schreef en of dat vanuit fok of de bunker was/is zou me een worst zijn. Tis allemaal ondergronds gezeik nu.
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
    pi_70079789
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:06 schreef Mooiiiiiii het volgende:
    Ik ga "The bunker Eer" bij m'n naam zetten.Krijg ik eindelijk de aandacht waarnaar ik hunker
    Flikker jij ff op naar Huub forum ofzo
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
    pi_70079803
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:28 schreef MeraViglioSa het volgende:

    [..]

    Ik geef je groot gelijk. En dat is een uitgebreid agendapunt geweest vrijdag. Hoe dat verder besproken is in de vergadering daarna, dat weet ik niet, noch wat de uitslag daarvan is, als die er al is.

    En ja, er was een uitgebreid verslag beloofd, daar was ik ook debet aan. Dat was mijn plaats niet om dat te beloven.
    Zodoende heb ik ook besloten het niet (zelf) te plaatsen. Dat is aan de personen die zijn/worden aangewezen als spreekbuis. Vind ik.
    +1


    ik voelde dan helaas de drang om een puntje of drie aan te vullen die werden weergegeven. en een vraagje te beantwoorden toen er een half zacht groen lampje was gegeven door verschillende mensen.
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70079811
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:29 schreef Soury het volgende:

    [..]

    Ik heb zwaar de indruk dat dit boven de Dotteykoppie gaat en die ander meerval. Ik ben van de indruk dat ze streams schreef en of dat vanuit fok of de bunker was/is zou me een worst zijn. Tis allemaal ondergronds gezeik nu.
    Ja, 't is uiteindelijk allemaal gezeik en het gaat, genoeg relativerend, allemaal nergens over. Maar goed, als je verder geen leven hebt zoals ik, dan moet je toch wat
      dinsdag 16 juni 2009 @ 23:32:06 #154
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70079834
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

    [..]

    Hier maak je een denkfout. Fok! is Fok! en was en is altijd zeer kritisch op en bij RLS-en. Dat is zo'n beetje het kenmerk, kritisch zijn op alles en iedereen. Fok! heeft vaak geen boodschap aan de emoties van mensen die daar werk verrichten maar kijken naar het product. Niet goed, dan kop eraf. Wordt er onzin verteld, huppekee, kop eraf en hakken. Idee dat er een leugentje wordt verteld? Alles uit- en napluizen.
    Ik doelde meer op het feit dat jullie dat met eigen ogen vaak genoeg hebben gezien dat mensen heel hecht kunnen worden als ze 24/7 op elkaars lip zitten. Dus dat.
    Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
    pi_70079925
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

    [..]

    Ik vind het bij beiden wel irritant, zeg er uiteindelijk ook wel wat van, maar goed, ik begrijp het ook wel weer. Als je ergens bij betrokken bent wat redelijk uniek en nieuw is, dan is enig enthousiasme wel logisch.

    Alleen hebben mensen die hier zaten dat allemaal niet meegekregen, is er niet altijd transparantie genoeg geweest en waren boodschappen niet altijd even duidelijke een eenduidig en zijn er nogal wat blundertjes geweest, gecombineerd met wederzijds onbegrip.

    En dat, in combinatie met het feit dat sommigen van die vrijwilligers hier dan vertelden dat ze wel wisten hoe het zat, maar het niet vertelden is reden genoeg om af en toe even "los te gaan" als ze in de ogen van sommige Fokkers net even iets te bijdehand waren of zijn. Allemaal logisch, van beide kanten.

    Mijn twee centen
    Weet je als ik dat woordje "Transparant" zie word ik eigenlijk al een beetje groen !! Echt waar
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
      dinsdag 16 juni 2009 @ 23:34:56 #156
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70079939
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:28 schreef PC eend het volgende:

    Dat ons kent ons sfeertje waar ze mee posten snap ik ook wel, maar ze zouden daar m.i. wat subtieler mee om moeten gaan als ze zien dat het wrevel wekt onder users.
    Die les heb ik wel geleerd iig (kan niet voor anderen spreken).
    Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 23:38:16 #157
    2018 PC eend
    relativist
    pi_70080059
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:34 schreef MeraViglioSa het volgende:

    [..]

    Die les heb ik wel geleerd iig (kan niet voor anderen spreken).
    Ik heb het over fok crew
    Praat voor jezelf
    Users moeten binnen de policy gewoon doen waar ze zin in hebben
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
    pi_70080067
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:34 schreef Soury het volgende:

    [..]

    Weet je als ik dat woordje "Transparant" zie word ik eigenlijk al een beetje groen !! Echt waar
    ik ben dan ook echt voorstander van verduidelijking in de regels en verwachtingvullende zaken. Wat wel wat niet.. zet het op papier.. maar dus zo ver is er denk ik nog geen tijd voor (gemaakt) door de betreffende personen.
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70080069
    Hoe dan ook, douchen en slapen, morgen weer een dag
    pi_70080107
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:38 schreef PC eend het volgende:

    [..]

    Ik heb het over fok crew
    Praat voor jezelf
    Users moeten binnen de policy gewoon doen waar ze zin in hebben
    Het dunne lijntje crew..

    de rest zijn helpertjes.. die ook als crew maar geen crew want fok maar geen fok dus crew maar geen crew gezien worden.
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70080126
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
    Hoe dan ook, douchen en slapen, morgen weer een dag
    slaap lekker
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70080147
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
    Hoe dan ook, douchen en slapen, morgen weer een dag
    Wat kan ons dat nou schelen je lijkt ... wel
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
      dinsdag 16 juni 2009 @ 23:41:14 #163
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70080151
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
    Hoe dan ook, douchen en slapen, morgen weer een dag
    Slaap lekker En bedankt voor je input vanavond, jij bent cool
    Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 23:41:58 #164
    258138 Wijnneus
    Met dubbel n
    pi_70080175
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:41 schreef Soury het volgende:

    [..]

    Wat kan ons dat nou schelen je lijkt ... wel
    Slecht geslapen?
      dinsdag 16 juni 2009 @ 23:42:07 #165
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70080180
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:39 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    Het dunne lijntje crew..

    de rest zijn helpertjes.. die ook als crew maar geen crew want fok maar geen fok dus crew maar geen crew gezien worden.
    Dat dus!
    Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 23:42:41 #166
    258138 Wijnneus
    Met dubbel n
    pi_70080201
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
    Hoe dan ook, douchen en slapen, morgen weer een dag
    Ik zeg toch: Slaap lekker!
    pi_70080239
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:42 schreef MeraViglioSa het volgende:

    [..]

    Dat dus!
    ik wist ook gewoon effe niet hoe ik het anders moest omschrijven.. maar ik denk dat ik wel aardig vinger aan de pols kan tikken zo met die zin


    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70080276
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:41 schreef Soury het volgende:

    [..]

    Wat kan ons dat nou schelen je lijkt ... wel


    transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant
      dinsdag 16 juni 2009 @ 23:45:39 #169
    2018 PC eend
    relativist
    pi_70080302
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:39 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    Het dunne lijntje crew..

    de rest zijn helpertjes.. die ook als crew maar geen crew want fok maar geen fok dus crew maar geen crew gezien worden.
    Hohoho, users zijn geen helpers van de crew, die zijn juist in het leven geroepen om het de crew zo lastig mogelijk te maken
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
    pi_70080312
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:41 schreef MeraViglioSa het volgende:

    [..]

    Slaap lekker En bedankt voor je input vanavond, jij bent cool
    Zeg dat nu niet te hard, want ik brand je ook zo weer af bij de Bunker II, als je "fouten" maakt
    pi_70080325
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:38 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    ik ben dan ook echt voorstander van verduidelijking in de regels en verwachtingvullende zaken. Wat wel wat niet.. zet het op papier.. maar dus zo ver is er denk ik nog geen tijd voor (gemaakt) door de betreffende personen.
    Ik bedoel eigenlijk het gezeik erover. Iedereen wil zich er mee bemoeien. Tja .. leuk idee.
    Insiders gewoon hun klep dicht houden. Doe net alsof "naar buiten toe " open zijn" Tis allemaal niet zo moeilijk. Maar he !!! het gezeik daarom maakt het wel weer sappig
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
      dinsdag 16 juni 2009 @ 23:46:26 #172
    162917 tuinfluiter
    Ene FOK!ker is de andere niet.
    pi_70080333
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 20:03 schreef MeraViglioSa het volgende:


    Ik heb na zelf-evaluatie besloten dat ik dat aan anderen over laat. Ben tenslotte geen Bunker crew.
    Heb alles doorgemaild naar de personen die meer bevoegdheid hebben daarin,

    Maar ik ga mijn vingers niet branden aan 'overkomen als iemand die de crew zowat aanstuurt'.
    Ik kijk wel uit
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:34 schreef MeraViglioSa het volgende:


    Die les heb ik wel geleerd iig (kan niet voor anderen spreken).
    Dit verslag van jouw eerste dag was zo ontzettend leuk geschreven,
    jammer dat er niet meer verslagen kwamen.......of zouden die daarna minder open zijn?
    quote:
    Op zaterdag 2 mei 2009 17:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
    Ik mocht afgelopen donderdag, 30 april een dagje meelopen met 'boven'. Ik had de avond ervoor al gezien dat de bewoners een soort van Koninginnedagviering beloofd werd, en dat er die dag een dagduel plaats zal vinden tussen Jeroen en Peter. Genoeg te beleven dus!

    Een tikkeltje zenuwachtig ga ik, gewapend met mijn broertje's laptop en een schrijfblok, op reis met de trein. Gelukkig hoef ik niet richting Amsterdam, het is 9 uur in de morgen en de treinen in die richting zitten reeds bom- en bomvol. In mijn trein is het gelukkig lekker rustig.

    Station Eindhoven. Ik had ergens op FOK! gelezen dat de deelnemers vanuit de bunker de omroepstem van het station soms kunnen horen, dus erg ver kan het niet zijn. Ik ben eigenlijk nog nooit in Eindhoven geweest, alleen op doorreis, dus vol goede moed vraag ik bij het loket van het busstation een plattegrondje en ga aan de wandel.

    Na een klein half uur lopen, shit het is toch wel wat ver, herken ik aan de rechterkant het gebouw waar het hele gebeuren plaatsvindt; Soestdijk II. Zenuwachtig loop ik een rondje om het enorme hek dat hermetisch afgesloten lijkt te zijn. Hoe kom ik in vredesnaam binnen?
    Gelukkig komt er net iemand met een zwart Bunker shirt een vuilniszak naar buiten brengen. "Jooo! " (iets originelers kon ik op dat moment niet verzinnen ) "Haai, ik ben Mera van FOK!, hoe kom ik hier binnen??" De crewmember opent het hek voor me, stelt zich voor en laat me binnen.

    Daar zijn we dan! Ik betreed het gebouw en proef de sfeer. Mensen kijken me vragend aan en ik begin me aan iedereen voor te stellen. Van een aantal mensen herken ik de naam. Het is duidelijk dat er geen tijd is voor een uitgebreide hallo-ik-ben-die-en-die-en-ik-doe-dat-en-dat ronde, maar daar was ik al voor gewaarschuwd en dat is ook helemaal niet erg, ik ben toch erg slecht in dat soort dingen onthouden. Dat is gelukkig wederzijds, de naam MeraViglioSa (spreek uit: Meeraviljoosa) is natuurlijk ook niet echt iets dat blijft hangen dus vanaf nu ben ik "die ene van FOK!" of gewoon mijn voornaam.

    Ik krijg toch nog een korte rondleiding en toelichting op wie wat zit te doen, en zie meteen hoe hard iedereen zit te werken. Ik voel me een echte noob hier binnen, heb van dit soort dingen erg weinig kaas gegeten, achter de schermen van een programma. Onhandig begin ik mijn spullen uit te pakken en installeer me in de eerste instantie aan de bar achter de regie, zodat ik de beeldschermen goed kan zien. Het is de bedoeling dat ik streamverslagen ga typen voor de website, maar al na een paar seconden is duidelijk dat alles vanaf deze plek moeilijk te volgen is wegens het gebrek aan audio. Bob stelt voor dat ik gewoon in de regiekamer kom zitten, mijn hart maakt een sprongetje ("shiiit dit is gaaaf") en ik neem plaats waar ik denk zo weinig mogelijk in de weg te zitten.

    De uren vliegen voorbij terwijl ik zoveel mogelijk probeer op te vangen van de gebeurtenissen in de bunker en deze versla op mijn laptopje. Ik ben zo slim geweest om mijn usb stick te vergeten en zo dom om te denken dat het dingetje dat ik wél bij me heb een usb stick is die niet werkt, wat dus een netwerkzoekertje blijkt te zijn.
    Gelukkig is Dementor zo aardig om me zijn usb stick te lenen, en zo ren ik elk uur naar de redactie om mijn verslagen af te geven voor wherever ze die kunnen gebruiken. Ook als ik hoor dat de bewoners om iets vragen wurm ik me langs de regisseurs en apparatuur om dat bij de redactie te melden, zodat ze daar polls over kunnen plaatsen op de site. Al met al een erg vermakelijk klusje, want steeds als ik rondloop vang ik vlagen van Bart's brainstormsessies op en discussies over dagduels, polls, en alle andere dingen die spelen tussen deelnemers, redactie, regie en streamers. Geweldig interessant allemaal, vooral het brainstormen levert nogal eens hilariteit op. Eenmaal terug op mijn plaats verbaas ik me ieder moment weer hoe behendig de regie de camera's bestuurt en bepaalt wanneer welk shot het meest interessant is en daar ook weer de juiste audio bij zet. Erg leuk ook om de beelden van elke camera te zien op de grote muur tv-schermen - ik ben nu één van de gelukkige streamers die toch een dagje een stuk of 20 'streams' tegelijk heeft kunnen bekijken.

    Op een gegeven moment komt iemand van de redactie binnenstormen met het vreselijke nieuws uit Apeldoorn. Iedereen staart degene met open mond en ongeloof aan en enkelen lopen naar de redactie om het nieuws te bekijken op internet. Ik kan zelf ook weinig doen dan mijn hand voor mijn mond slaan en gaan kijken wat er aan de hand is. Wat verschrikkelijk... de stemming is meteen bedrukt maar the show must go on. De bewoners zijn zich tenslotte nog van geen kwaad bewust.
    In de uren die volgen wordt er druk gediscussieerd over of en zoja, hóe de bewoners geïnformeerd gaan worden over het voorval. Via de poll is inmiddels besloten dat het bepaalde dagduel niet door kan gaan, en de bewoners hebben recht om te weten waarom. Als Johan Vlemmix thuiskomt wordt hij dan ook gecharterd om de bewoners uitgebreid te informeren door middel van een DVD die in allerijl is opgenomen van het nieuws. Met ingehouden adem kijkt en luistert de regie en de redactie naar hoe geweldig hij dit oppakt, en ik heb ter plekke opnieuw ontzettend veel respect voor die man. Ik zou het niet kunnen.

    In de uren die volgen blijf ik braaf mijn verslagjes typen, en discussieer met de regie over de deelnemers. Er wordt veel gelachen, veel gestressed en ontzettend hard gewerkt. Ik blijf vol ongeloof kijken hoe iedereen ook echt alles doet, van camera's bedienen tot glazen opruimen, van brainstormen tot koken en van website onderhouden tot afwassen. Geweldig hoe zo'n kleine groep zoiets neer kan zetten, ik wil hier niet meer weg!

    Maar helaas, om een uur of half tien is het toch echt tijd voor mij om naar huis te gaan, anders kom ik in verband met openbaar vervoer niet meer thuis. Ik heb van Bram een presentje gekregen die ik in alle hektiek gewoon stráál vergeten ben mee naar huis te nemen dus die schenk ik bij deze aan een andere, al dan niet tijdelijke crewmember
    Er wordt mij geadviseerd gebruik te maken van het treinstation dat zich achter het gebouw bevindt (dus toch! ), maar ik zie een luchtje scheppen wel zitten dus ik besluit terug lopen naar Eindhoven centraal, nadat ik van iedereen afscheid heb genomen.

    Stukje advies van mijn kant: doe altijd wat je wordt geadviseerd door de mensen die daar al weken zitten.
    Mijn wandel door de binnenstad van Eindhoven is er ook één om niet gauw te vergeten: met je laptop welgeteld DRIE illegale houseparty's doorkruisen De fietstunnels bij het station zijn veranderd in een slagveld, een walhalla van stomdronken mensen die rondstuiteren op snoeiharde muziek. Twee agenten op één motor stoppen toevallig naast me en vragen zich hardop af: "Ja... en nou?"
    Ik haal diep adem en probeer me in één rechte lijn, met mijn laptoptas extra stevig in mijn hand geklemd, door de menigte te wurmen. Dit plan van aanpak lijkt te werken, ik kijk achterom en zie de zwaailichten al naderen, ren nog een stukje, stap buiten adem het perron op.... en zie mijn trein wegrijden.
    Zucht. Geduldig wacht ik tussen rotzooi en duizenden feestgangers op de volgende trein en bel iemand om me op het volgende station op te pikken.


    Middels deze weg wil ik iedereen van The Bunker bedanken voor een fantastische dag. Bart, Bram (boks! , Dementor, Cc, Huub, Johan, Bob, Mariell, Leo, en alle anderen waarvan ik de naam niet meer weet (sorry ), ontzettend bedankt voor de wijze lessen, interessante discussies en enorme gezellidheid! Ik hoop van harte dat ik de komende weken nog een keer langs kan en mag komen.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 23:47:15 #173
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70080355
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

    [..]

    Zeg dat nu niet te hard, want ik brand je ook zo weer af bij de Bunker II, als je "fouten" maakt
    Ga je gang, daarvoor zit je op FOK! toch? Ik begin het eindelijk door te krijgen
    Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
    pi_70080361
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

    [..]



    transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant transparant
    Ff me bril zoeken
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
    pi_70080392
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:45 schreef PC eend het volgende:

    [..]

    Hohoho, users zijn geen helpers van de crew, die zijn juist in het leven geroepen om het de crew zo lastig mogenlijk te maken
    doelde op vrijwilligers ongeacht waar ze vandaan komen. Die daar hun vrije tijd voor opofferen en zich te pletter werken (de een wat meer en vaker dan de ander). Vol overgave en inzet.. der maar gewoon zijn.

    Doelde niet op Fok!mensen die vanuit de bunker voor Fok vanalles doen.
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70080420
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:48 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    doelde op vrijwilligers ongeacht waar ze vandaan komen. Die daar hun vrije tijd voor opofferen en zich te pletter werken (de een wat meer en vaker dan de ander). Vol overgave en inzet.. der maar gewoon zijn.

    Doelde niet op Fok!mensen die vanuit de bunker voor Fok vanalles doen.
    Lijkt me dat dat de laatste keer was dan
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
    pi_70080427
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:46 schreef Soury het volgende:

    [..]

    Ik bedoel eigenlijk het gezeik erover. Iedereen wil zich er mee bemoeien. Tja .. leuk idee.
    Insiders gewoon hun klep dicht houden. Doe net alsof "naar buiten toe " open zijn" Tis allemaal niet zo moeilijk. Maar he !!! het gezeik daarom maakt het wel weer sappig
    maar dat is ook mede dankij gebrek aan duidelijke en vaste regels denk ik zo
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70080445
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:30 schreef Soury het volgende:

    [..]

    Flikker jij ff op naar Huub forum ofzo
    Ik flikker nergens naartoe ,Wat eet jij morgen
    Love music!
    pi_70080476
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:49 schreef Soury het volgende:

    [..]

    Lijkt me dat dat de laatste keer was dan
    Laatste keer posten?
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70080522
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:49 schreef Mooiiiiiii het volgende:

    [..]

    Ik flikker nergens naartoe ,Wat eet jij morgen
    www.kooktips.nl

    inspiratieloos?
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
      dinsdag 16 juni 2009 @ 23:52:44 #181
    2018 PC eend
    relativist
    pi_70080543
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:48 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    doelde op vrijwilligers ongeacht waar ze vandaan komen. Die daar hun vrije tijd voor opofferen en zich te pletter werken (de een wat meer en vaker dan de ander). Vol overgave en inzet.. der maar gewoon zijn.

    Doelde niet op Fok!mensen die vanuit de bunker voor Fok vanalles doen.
    Quote dan niet die post van mij want ik had het daar wel over

    Maar goed, weer geen rel
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
    pi_70080655
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:52 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    www.kooktips.nl

    inspiratieloos?
    Qua eten nooit Ik eet BTW muizenhapjes zo weinig
    Love music!
    pi_70080669
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:49 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    maar dat is ook mede dankij gebrek aan duidelijke en vaste regels denk ik zo
    Is niks mis mee, het ging mis hier op fok ... Teveel bemoei, teveel gasten verstrikt te veel gezeik over transparantie.. (ja duhhh... dat gaat toch niet werken) Maar goed beloof het dan niet. Maar ja een newbe die ook nog es streams gaat verslaan, ja das de druppel.
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
    pi_70080699
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:52 schreef PC eend het volgende:

    [..]

    Quote dan niet die post van mij want ik had het daar wel over

    Maar goed, weer geen rel
    jij had het over crew..

    en ik over het dunne lijntje tussen crew en geen crew maar wel gezien als crew, maar toch weer niet . Fokkers zijn sowieso geen crew toch Dus ik snap niet dat jij dacht dat ik dat bedoelde


    circel rond
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70080729
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:57 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    jij had het over crew..

    en ik over het dunne lijntje tussen crew en geen crew maar wel gezien als crew, maar toch weer niet . Fokkers zijn sowieso geen crew toch Dus ik snap niet dat jij dacht dat ik dat bedoelde


    circel rond
    DING DONG !!!!
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
    pi_70080755
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:56 schreef Soury het volgende:

    [..]

    Is niks mis mee, het ging mis hier op fok ... Teveel bemoei, teveel gasten verstrikt te veel gezeik over transparantie.. (ja duhhh... dat gaat toch niet werken) Maar goed beloof het dan niet. Maar ja een newbe die ook nog es streams gaat verslaan, ja das de druppel.
    hihi..

    maar door juist regels en duidelijkheid te vormen en te weergeven, voorkom je die vragen en onduidelijkheden (al een heel eind wat transpirantie betreft).

    ja die kl*te newbies ook
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
      dinsdag 16 juni 2009 @ 23:59:04 #187
    258138 Wijnneus
    Met dubbel n
    pi_70080759
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:56 schreef Soury het volgende:

    [..]

    Is niks mis mee, het ging mis hier op fok ... Teveel bemoei, teveel gasten verstrikt te veel gezeik over transparantie.. (ja duhhh... dat gaat toch niet werken) Maar goed beloof het dan niet. Maar ja een newbe die ook nog es streams gaat verslaan, ja das de druppel.
    Ben het met alles eens, behalve die laatste zin.
    pi_70080777
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:57 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    jij had het over crew..

    en ik over het dunne lijntje tussen crew en geen crew maar wel gezien als crew, maar toch weer niet . Fokkers zijn sowieso geen crew toch Dus ik snap niet dat jij dacht dat ik dat bedoelde


    circel rond
    Veel Fokkers voelen zich misschiencrew heel betrokken..Ja ja ja ,dat denk ik echt
    Love music!
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:00:05 #189
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70080789
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:46 schreef tuinfluiter het volgende:

    [..]


    [..]

    Dit verslag van jouw eerste dag was zo ontzettend leuk geschreven,
    jammer dat er niet meer verslagen kwamen.......of zouden die daarna minder open zijn?
    [..]
    Zeg nou zelf, hoe open is dat eerste verslag?
    Ik wist toen ook al niet goed wat ik wel en niet mocht vertellen, heb er dus maar een persoonlijke beleving van gemaakt... Komt nog bij dat ik inhoudelijk weinig heb meegekregen toen, ik heb toen echt een héle dag, aan één stuk door stream zitten kijken en zitten typen.
    Er zijn er niet méér gekomen omdat mijn tweede bezoek gelijk voor drie dagen was, helemaal op het eind van TBO. Daarin was het zo hektisch ivm finale, dat het niet te doen was om alle belevingen op te schrijven, al dan niet met veel inside info. De dagen daarna dat ik weer thuis was, heb ik er ook geen tijd voor gehad (geen smoesje, ik werk 40 uur vast + zo'n 10, 20 uur gemiddeld freelance, en nog een hoop vrijwilligerswerk).
    En nee, ik kan dat niet kort samenvatten Als ik eenmaal begin met schrijven van een beleving kan ik niet meer stoppen. Hense dit verhaal.

    [ Bericht 0% gewijzigd door MeraViglioSa op 17-06-2009 00:07:26 ]
    Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
    pi_70080800
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:56 schreef Mooiiiiiii het volgende:

    [..]

    Qua eten nooit Ik eet BTW muizenhapjes zo weinig
    maagbandje?


    waarom post jij altijd extra in een al reeds geplaatste post?
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:03:33 #191
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70080894
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:49 schreef Mooiiiiiii het volgende:

    [..]

    Ik flikker nergens naartoe ,Wat eet jij morgen
    Haha
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:59 schreef Mooiiiiiii het volgende:

    [..]

    Veel Fokkers voelen zich misschiencrew heel betrokken..Ja ja ja ,dat denk ik echt
    Dat denk ik ook.
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:57 schreef Dottey het volgende:
    Fokkers zijn sowieso geen crew toch
    Dat gaat dan ook weer niet voor iedereen op
    Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
    pi_70080906
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:59 schreef Wijnneus het volgende:

    [..]

    Ben het met alles eens, behalve die laatste zin.
    Die laatste zin is juist erg van belang. Dat iemand streams schrijft is puur in eigen tijd en puur voor de gene die het hebben gemist. Ik vind het juist cool. Ik doe het niet. Ten eerste heb ik geen tijd ten tweede als ik tijd zou hebben spendeer ik het zeker niet aan die zeik fokkers die ik nu heb leren kennen
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
    pi_70080939
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:00 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    maagbandje?


    waarom post jij altijd extra in een al reeds geplaatste post?
    Kind is een beetje ziekjes laat haar maar
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:05:05 #194
    2018 PC eend
    relativist
    pi_70080946
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:57 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    jij had het over crew..

    en ik over het dunne lijntje tussen crew en geen crew maar wel gezien als crew, maar toch weer niet . Fokkers zijn sowieso geen crew toch Dus ik snap niet dat jij dacht dat ik dat bedoelde


    circel rond
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 23:38 schreef PC eend het volgende:

    [..]

    Ik heb het over fok crew
    Praat voor jezelf
    Users moeten binnen de policy gewoon doen waar ze zin in hebben

    En omdat je newbie bent vergeef ik je al na 100 strafregels: PC eend heeft altijd gelijk
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
    pi_70080972
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:00 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    maagbandje?


    waarom post jij altijd extra in een al reeds geplaatste post?
    Ik denk heel veel maar niet over extra in al reeds geplaatste posten zucht Waar heb je het over.Is dit wat men met muggenziften bedoeld?
    Love music!
    pi_70080976
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:03 schreef MeraViglioSa het volgende:

    Fokkers zijn sowieso geen crew toch (van Dot)

    Dat gaat dan ook weer niet voor iedereen op
    jamaar hier wordt dat toch zo gezegd altijd.. *draad kwijt*
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70081045
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:05 schreef PC eend het volgende:

    [..]


    [..]


    En omdat je newbie bent vergeef ik je al na 100 strafregels: PC eend heeft altijd gelijk
    Fok crew....

    is crew van Fok!

    ik had het over bunker crew wat geen bunker crew was..

    begint te schrijven: Dot is tikkie eigenwijs..
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:08:22 #198
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70081048
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:05 schreef Mooiiiiiii het volgende:

    [..]

    Ik denk heel veel maar niet over extra in al reeds geplaatste posten zucht Waar heb je het over.Is dit wat men met muggenziften bedoeld?
    "Bedoeld" moet in dit geval met een T. 2e persoon enkelvoud tegenwoordige tijd, stam + T. Dát is muggenziften
    Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
    pi_70081093
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:05 schreef Mooiiiiiii het volgende:

    [..]

    Ik denk heel veel maar niet over extra in al reeds geplaatste posten zucht Waar heb je het over.Is dit wat men met muggenziften bedoeld?
    nee hoor.. maar ik zie altijd vaag ineens dat er nog wat extra;s achter staat geschreven.. dacht eerst.. HEUH? Maar het komt wel vaak voor..
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:09:43 #200
    2018 PC eend
    relativist
    pi_70081097
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:08 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    Fok crew....

    is crew van Fok!

    ik had het over bunker crew wat geen bunker crew was..

    begint te schrijven: Dot is tikkie eigenwijs..
    Ik zit in het verkeerde kamp
    Fokking NOOBS
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
    pi_70081108
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:05 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    jamaar hier wordt dat toch zo gezegd altijd.. *draad kwijt*
    Foutje,,
    Love music!
    pi_70081137
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:09 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    nee hoor.. maar ik zie altijd vaag ineens dat er nog wat extra;s achter staat geschreven.. dacht eerst.. HEUH? Maar het komt wel vaak voor..
    lekker zinnetje weer Dot

    Tijd om te gaan slapen denk ik zo..
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:11:15 #203
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_70081151
    wat is dit voor een rel van nix???
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:11:23 #204
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70081154
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:09 schreef PC eend het volgende:

    [..]

    Ik zit in het verkeerde kamp
    Fokking NOOBS
    Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:12:09 #205
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70081182
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:11 schreef versabommie het volgende:
    wat is dit voor een rel van nix???
    Doe je mee?
    Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:12:12 #206
    258138 Wijnneus
    Met dubbel n
    pi_70081186
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:03 schreef Soury het volgende:

    [..]

    Die laatste zin is juist erg van belang. Dat iemand streams schrijft is puur in eigen tijd en puur voor de gene die het hebben gemist. Ik vind het juist cool. Ik doe het niet. Ten eerste heb ik geen tijd ten tweede als ik tijd zou hebben spendeer ik het zeker niet aan die zeik fokkers die ik nu heb leren kennen
    Ik kan en wil het ook niet, dus respect voor hen die ''wat voor werk dan ook doen'' bij TBO.
    Ik zit nog te kort op Fok! om de echte ''zeik fokkers'' te beoordelen.
    Misschien vraag ik ooit wel toestemming om mee te doen aan een potentiele rel.
    pi_70081191
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:09 schreef PC eend het volgende:

    [..]

    Ik zit in het verkeerde kamp
    Fokking NOOBS
    Noobs? euh *newbeeeeeej*

    vertel...
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70081207
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:11 schreef versabommie het volgende:
    wat is dit voor een rel van nix???
    Welke rel?
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:13:20 #209
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_70081217
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:12 schreef MeraViglioSa het volgende:

    [..]

    Doe je mee?
    bejij een beetje lekkert?
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:13:39 #210
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_70081226
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:13 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    Welke rel?
    dat dus...noob!
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
    pi_70081235
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:08 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    Fok crew....

    is crew van Fok!

    ik had het over bunker crew wat geen bunker crew was..

    begint te schrijven: Dot is tikkie eigenwijs..
    Nou hamer op de kop denk ik !!! We willen nu wel es weten wie crew is en wie niet .. Ja jesus waar gaat het over Je moet een tagje hebben willen we je serieus nemen. Of een kleurtje is ook goed. Oeeuuwwieee heb je wel een berg fans erbij hoor
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
    pi_70081238
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:13 schreef versabommie het volgende:

    [..]

    dat dus...noob!
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70081300
    jij (boomie)zag gewoon graag vrouwen in combie met modderworstelen, tepelkwastjes, glimmende glitters op de bikini's, haren trekken, klauwen slaan.. en dat soort dingen.
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:16:14 #214
    2018 PC eend
    relativist
    pi_70081322
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:11 schreef versabommie het volgende:
    wat is dit voor een rel van nix???
    Ik dacht dat bommie-dijkshoorn alles goed zou maken
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:16:30 #215
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70081337
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:13 schreef versabommie het volgende:

    [..]

    bejij een beetje lekkert?
    Weet niet, check m'n fobo?
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:13 schreef Soury het volgende:

    [..]

    Nou hamer op de kop denk ik !!! We willen nu wel es weten wie crew is en wie niet .. Ja jesus waar gaat het over Je moet een tagje hebben willen we je serieus nemen. Of een kleurtje is ook goed. Oeeuuwwieee heb je wel een berg fans erbij hoor
    Ding dong!
    Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
    pi_70081347
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:15 schreef Dottey het volgende:
    jij (boomie)zag gewoon graag vrouwen in combie met modderworstelen, tepelkwastjes, glimmende glitters op de bikini's, haren trekken, klauwen slaan.. en dat soort dingen.
    Volgens mij doet het allemaal zeer (pijn)
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:17:40 #217
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_70081368
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:15 schreef Dottey het volgende:
    jij (boomie)zag gewoon graag vrouwen in combie met modderworstelen, tepelkwastjes, glimmende glitters op de bikini's, haren trekken, klauwen slaan.. en dat soort dingen.
    ja en? Je slotconclusie? Want ik zie hier niets van dit alles!
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
    pi_70081384
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:13 schreef Soury het volgende:

    [..]

    Nou hamer op de kop denk ik !!! We willen nu wel es weten wie crew is en wie niet ..
    handig idd.. en wie wat doet.. etc.. als is het maar voor de crew, niet crew (bunker), wel crew fok, niet crew fok, normale users, abnormale users etc etc.. onderling en door elkaar

    wordt schijnbaar aan gewerkt.
    quote:
    Ja jesus waar gaat het over Je moet een tagje hebben willen we je serieus nemen. Of een kleurtje is ook goed. Oeeuuwwieee heb je wel een berg fans erbij hoor
    kleurtje.. dacht ik te kweken in mijn hangmat Fans.. ik heb al een Dotfan
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70081390
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:17 schreef versabommie het volgende:

    [..]

    ja en? Je slotconclusie? Want ik zie hier niets van dit alles!
    Ja jesus ze wil je ok
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:18:56 #220
    258138 Wijnneus
    Met dubbel n
    pi_70081398
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:15 schreef Dottey het volgende:
    jij (boomie)zag gewoon graag vrouwen in combie met modderworstelen, tepelkwastjes, glimmende glitters op de bikini's, haren trekken, klauwen slaan.. en dat soort dingen.
    Geen slechte ideeen. Die zijn toch wel echt meegewogen door de Crew ? Toch?
    pi_70081416
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:17 schreef versabommie het volgende:

    [..]

    ja en? Je slotconclusie? Want ik zie hier niets van dit alles!

    ben niet bikini waardig
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70081419
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:18 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    handig idd.. en wie wat doet.. etc.. als is het maar voor de crew, niet crew (bunker), wel crew fok, niet crew fok, normale users, abnormale users etc etc.. onderling en door elkaar

    wordt schijnbaar aan gewerkt.
    [..]

    kleurtje.. dacht ik te kweken in mijn hangmat Fans.. ik heb al een Dotfan
    Oh nu neem ik je ook niet meer serieus
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:20:12 #223
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70081432
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:18 schreef Wijnneus het volgende:

    [..]

    Geen slechte ideeen. Die zijn toch wel echt meegewogen door de Crew ? Toch?
    Als ze ingezonden zijn via mail wel waarschijnlijk
    Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
    pi_70081446
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:18 schreef Wijnneus het volgende:

    [..]

    Geen slechte ideeen. Die zijn toch wel echt meegewogen door de Crew ? Toch?
    door niet crew (bunker) niet fokker maar fokker.. aangedragen om tussendoor als stream te doen.. maar ja ze moeten weer zo nodig aan het programma zelf werken
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70081475
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:20 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    door niet crew (bunker) niet fokker maar fokker.. aangedragen om tussendoor als stream te doen.. maar ja ze moeten weer zo nodig aan het programma zelf werken
    Volgens mij ben je wel een lekkere lekbek ..
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
    pi_70081496
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:19 schreef Soury het volgende:

    [..]

    Oh nu neem ik je ook niet meer serieus
    na 0.00H neemt dat ook drastisch af bij mijn zelfkennis en zelfbeeld
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:22:34 #227
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70081498
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:20 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    door niet crew (bunker) niet fokker maar fokker.. aangedragen om tussendoor als stream te doen.. maar ja ze moeten weer zo nodig aan het programma zelf werken
    Ook zoiets...
    Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
    pi_70081515
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:19 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    ben niet bikini waardig
    Echt wel!
    Dottey for president!
    pi_70081519
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:22 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    na 0.00H neemt dat ook drastisch af bij mijn zelfkennis en zelfbeeld
    Gesnopen
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
    pi_70081528
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:21 schreef Soury het volgende:

    [..]

    Volgens mij ben je wel een lekkere lekbek ..

    Daar zijn handige bakjes voor.. plastic slabjes.. met zo;n opvanggedeelte onderaan..
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:23:50 #231
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_70081536
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:18 schreef Soury het volgende:

    [..]

    Ja jesus ze wil je ok
    doe eens niet zo sjaggerijnig, ik zag alleen hele goede kijkcijfertips voorbij komen!
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
    pi_70081551
    Pffffffff
    Love music!
    pi_70081556
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:23 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    Daar zijn handige bakjes voor.. plastic slabjes.. met zo;n opvanggedeelte onderaan..
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
    pi_70081557
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:23 schreef dotfan het volgende:

    [..]

    Echt wel!
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70081576
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:23 schreef versabommie het volgende:

    [..]

    doe eens niet zo sjaggerijnig, ik zag alleen hele goede kijkcijfertips voorbij komen!
    Ja fukfokker !!! Ook dankzij mij
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:26:11 #236
    2018 PC eend
    relativist
    pi_70081600
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:23 schreef versabommie het volgende:

    [..]

    doe eens niet zo sjaggerijnig, ik zag alleen hele goede kijkcijfertips voorbij komen!
    Giel beelen?

    Nou word niks meer hier
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:26:18 #237
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_70081605
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:25 schreef Soury het volgende:

    [..]

    Ja fukfokker !!! Ook dankzij mij
    Ik kom wel trug als je drank op is
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:26:43 #238
    258138 Wijnneus
    Met dubbel n
    pi_70081621
    Tot morgen, ga nu
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:26:47 #239
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_70081625
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:26 schreef PC eend het volgende:

    [..]

    Giel beelen?

    Nou word niks meer hier
    giel... nog zoiets
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
    pi_70081626
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:15 schreef Dottey het volgende:
    jij (boomie)zag gewoon graag vrouwen in combie met modderworstelen, tepelkwastjes, glimmende glitters op de bikini's, haren trekken, klauwen slaan.. en dat soort dingen.
    gewoon 3 stickers
    Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
    swarma spam hoer
    Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
    Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
    pi_70081628
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:26 schreef PC eend het volgende:

    [..]

    Giel beelen?

    Nou word niks meer hier
    Peukie
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
    pi_70081632
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:26 schreef versabommie het volgende:

    [..]

    Ik kom wel trug als je drank op is
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70081646
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:26 schreef Wijnneus het volgende:
    Tot morgen, ga nu
    slaap lekker
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70081655
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:26 schreef versabommie het volgende:

    [..]

    Ik kom wel trug als je drank op is
    Dat kan niet, bedoel dat kan niet Echt niet
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
    pi_70081668
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:26 schreef swarmahoer het volgende:

    [..]

    gewoon 3 stickers
    waar te plakken?
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:28:44 #246
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_70081688
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:27 schreef Soury het volgende:

    [..]

    Dat kan niet, bedoel dat kan niet Echt niet
    aaaaaaaahw sorry dan
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
    pi_70081696
    Dat kan echt niet, zeg me dat het niet zo is ... HELLUP
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:29:52 #248
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_70081717
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:29 schreef Soury het volgende:
    Dat kan echt niet, zeg me dat het niet zo is ... HELLUP
    wat niet ?
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
    pi_70081722
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:28 schreef versabommie het volgende:

    [..]

    aaaaaaaahw sorry dan
    Te laat ik stem niet meer
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
    pi_70081739
    Gesus wat heb ik een mensenkennis gekregen de laatste 2 jaar.Halleluja..Wel van Leonard Cohen natuurlijk.
    Love music!
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:31:01 #251
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_70081747
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:30 schreef Soury het volgende:

    [..]

    Te laat ik stem niet meer
    geeft niet, is je goed recht... vind je nog steeds liev
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
    pi_70081760
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:30 schreef Mooiiiiiii het volgende:
    Gesus wat heb ik een mensenkennis gekkregen de laatste 2 jaar.Halleluja..Wel van Leonard Cohen natuurlijk.
    Ik heb nog een kaasschaaf in de aanbieding
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
    pi_70081773
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:31 schreef versabommie het volgende:

    [..]

    geeft niet, is je goed recht... vind je nog steeds liev
    Stem wel door hoor (niet doorvertellen svp)
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:32:20 #254
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_70081776
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:31 schreef Soury het volgende:

    [..]

    Ik heb nog een kaasschaaf in de aanbieding
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:32:41 #255
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_70081789
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:32 schreef Soury het volgende:

    [..]

    Stem wel door hoor (niet doorvertellen svp)
    ons geheimpje
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:32:55 #256
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70081796
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:26 schreef swarmahoer het volgende:

    [..]

    gewoon 3 stickers
    Ik moest hardop lachen
    Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:33:32 #257
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_70081812
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
    pi_70081833
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:32 schreef Soury het volgende:

    [..]

    Stem wel door hoor (niet doorvertellen svp)
    Stem punt enelHuub werkt ook prima
    Love music!
    pi_70081892
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:33 schreef versabommie het volgende:
    ohwja zitten hier: Twitterende sterren en Bommie-gate #2 bijna aan kop!
    Site is ff offline. Mooiiiii zit met haar breiwerk in de weg
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
    pi_70081903
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:31 schreef Soury het volgende:

    [..]

    Ik heb nog een kaasschaaf in de aanbieding
    Dus ga jij morgen op de rommelmarkt staan of zo?//Ikke niet hoor.heb wat beters te doen ha ha
    Love music!
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:37:34 #261
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_70081904
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:36 schreef Soury het volgende:

    [..]

    Site is ff offline. Mooiiiii zit met haar breiwerk in de weg
    Moooiiiii is nog in de veronderstelling dat DGK nog actief bezig is
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
    pi_70081924
    Oh fuck dit is geen SC Mooiiii opzouten !!!
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
    pi_70081946
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:37 schreef versabommie het volgende:

    [..]

    Moooiiiii is nog in de veronderstelling dat DGK nog actief bezig is
    Jij vind jezelf nu belangrijk genoeg om stemmen te vragen.Geschiedenis kun je veel van leren Zure bommie
    Love music!
    pi_70081961
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:38 schreef Soury het volgende:
    Oh fuck dit is geen SC Mooiiii opzouten !!!
    Zout lekker zelf op svp
    Love music!
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:40:26 #265
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70081974
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:37 schreef Mooiiiiiii het volgende:

    [..]

    Dus ga jij morgen op de rommelmarkt staan of zo?//Ikke niet hoor.heb wat beters te doen ha ha
    En dan keihard stampen!!

    Sorry, ik blijf 'em leuk vinden
    Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
    pi_70081975
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:37 schreef versabommie het volgende:

    [..]

    Moooiiiii is nog in de veronderstelling dat DGK nog actief bezig is
    Nee dat Huub nog actief is ... Ze is al roze sokjes aan het maken. Ze is bijna oma (oh die sig is weg btw)
    Das best zielig
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
    pi_70081991
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:40 schreef MeraViglioSa het volgende:

    [..]

    En dan keihard stampen!!

    Sorry, ik blijf 'em leuk vinden
    Das geen newbee opmerking
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
    pi_70082003
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:36 schreef Soury het volgende:

    [..]

    Site is ff offline. Mooiiiii zit met haar breiwerk in de weg
    Wat is dat:breien" vertel!!Jij weet er iets of veel over.Geraniums zijn jou ook bekend??Weet niet,vraagje
    Love music!
    pi_70082031
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:40 schreef Soury het volgende:

    [..]

    Nee dat Huub nog actief is ... Ze is al roze sokjes aan het maken. Ze is bijna oma (oh die sig is weg btw)
    Das best zielig
    Over wie heb je het?
    Love music!
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:43:26 #270
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70082059
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:41 schreef Soury het volgende:

    [..]

    Das geen newbee opmerking
    Ik heb mijn huiswerk gedaan, op advies van Danny ergens in de COS
    Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
    pi_70082063
    Best cool die ignore funktie bij je abo
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
    pi_70082073
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:43 schreef MeraViglioSa het volgende:

    [..]

    Ik heb mijn huiswerk gedaan, op advies van Danny ergens in de COS
    Geloof er geen snars van
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:45:44 #273
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70082120
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:44 schreef Soury het volgende:

    [..]

    Geloof er geen snars van
    Ik weet niet waarom het ter sprake kwam, maar die postte een link naar dat topic... heb hem helemaal gelezen en me echt een breuk gelachen
    Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
    pi_70082155
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:43 schreef MeraViglioSa het volgende:

    [..]

    Ik heb mijn huiswerk gedaan, op advies van Danny ergens in de COS
    En Danny stuurt je naar ONZ Dit gaat leuk worden
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
    pi_70082164
    Eff notiieblokje erbij gelegd,altijd handig
    Love music!
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:47:38 #276
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_70082181
    kom op bunkermedewerkertjes, doe eens iets positiefs in de groep gooien, in de verdedidign schieten werkt echt alleen maar averechts hier op FOK!
    Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
    Een gedicht over Maanvis
    Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:49:30 #277
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70082223
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:46 schreef Soury het volgende:

    [..]

    En Danny stuurt je naar ONZ Dit gaat leuk worden
    Zo heb ik het nooit bekeken inderdaad, ik sla teveel ONZ uit waarschijnlijk
    Ga er maar eens een nachtje over slapen denk
    Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:50:15 #278
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70082245
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:47 schreef Maanvis het volgende:
    kom op bunkermedewerkertjes, doe eens iets positiefs in de groep gooien, in de verdedidign schieten werkt echt alleen maar averechts hier op FOK!
    Ik voel me niet aangesproken!
    Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
    pi_70082276
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:45 schreef MeraViglioSa het volgende:

    [..]

    Ik weet niet waarom het ter sprake kwam, maar die postte een link naar dat topic... heb hem helemaal gelezen en me echt een breuk gelachen
    Oh ja snap het .. Danny wijst je de weg naar ONZ. En ook naar zo'n super tof leuk topic met domme puber geintjes.
    Wie maak je nou belachelijk eigenlijk troela .. Echt ik lach me ziek
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
    pi_70082285
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:47 schreef Maanvis het volgende:
    kom op bunkermedewerkertjes, doe eens iets positiefs in de groep gooien, in de verdedidign schieten werkt echt alleen maar averechts hier op FOK!
    bedoel je nou crew.. of crew of crew?

    * Dottey gooit wat + + + naar het beeldscherm van Maanvis
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70082296
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:49 schreef MeraViglioSa het volgende:

    [..]

    Zo heb ik het nooit bekeken inderdaad, ik sla teveel ONZ uit waarschijnlijk
    Ga er maar eens een nachtje over slapen denk
    Ja een hoop om over na te denken
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
    pi_70082299
    Ik dacht het ookniet
    Love music!
    pi_70082304
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:49 schreef MeraViglioSa het volgende:

    [..]

    Zo heb ik het nooit bekeken inderdaad, ik sla teveel ONZ uit waarschijnlijk
    Ga er maar eens een nachtje over slapen denk
    Slaap lekker meis..
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70082322
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:52 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    bedoel je nou crew.. of crew of crew?

    * Dottey gooit wat + + + naar het beeldscherm van Maanvis
    Mera maakt meer kapot dan je lief is
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:54:47 #285
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70082353
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:51 schreef Soury het volgende:

    [..]

    Oh ja snap het .. Danny wijst je de weg naar ONZ. En ook naar zo'n super tof leuk topic met domme puber geintjes.
    Wie maak je nou belachelijk eigenlijk troela .. Echt ik lach me ziek
    Nah ik maak helemaal niemand belachelijk
    Mezelf misschien maar daar bezorg ik jou alleen maar plezier mee toch?
    Vond het topic gewoon grappig
    Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
    pi_70082361
    Truste Mera
    Dottey for president!
    pi_70082368
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:53 schreef Soury het volgende:

    [..]

    Mera maakt meer kapot dan je lief is

    Kan ook goed plakken en lijmen Handig als je geen Truus hebt en haar de afwas laat doen
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70082384
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:54 schreef MeraViglioSa het volgende:

    [..]

    Nah ik maak helemaal niemand belachelijk
    Mezelf misschien maar daar bezorg ik jou alleen maar plezier mee toch?
    Vond het topic gewoon grappig
    Ach bull shit !!
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:56:46 #289
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70082385
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:53 schreef Soury het volgende:

    [..]

    Mera maakt meer kapot dan je lief is
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:55 schreef dotfan het volgende:
    Truste Mera
    Is het nu Mera-bashing-time of wat?
    Kunnen we dat even uitstellen tot donderdagavond dan?
    Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
    pi_70082400
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:55 schreef dotfan het volgende:
    Truste Mera
    Moeder van? Vertel.wie is je vader en wie is je moeder Oww zuchtEerstnadenken hoe oud dotfan is en alles na checen,verkeerd gespeld na na na na na pfff
    Love music!
    pi_70082402
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:55 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    Kan ook goed plakken en lijmen Handig als je geen Truus hebt en haar de afwas laat doen
    Door de mand gevallen.
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
    pi_70082421
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:56 schreef MeraViglioSa het volgende:

    [..]


    [..]

    Is het nu Mera-bashing-time of wat?
    Kunnen we dat even uitstellen tot donderdagavond dan?
    Van mij mag het GO GO GO
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
      woensdag 17 juni 2009 @ 00:58:40 #293
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70082425
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:56 schreef Soury het volgende:

    [..]

    Ach bull shit !!
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:57 schreef Soury het volgende:

    [..]

    Door de mand gevallen.
    wtf
    Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
    pi_70082438
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:56 schreef MeraViglioSa het volgende:

    [..]


    [..]

    Is het nu Mera-bashing-time of wat?
    Kunnen we dat even uitstellen tot donderdagavond dan?
    Nee donderdag is al een bezette dag!
    Radioooooooo .. remember?
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70082467
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:57 schreef Mooiiiiiii het volgende:

    [..]

    Moeder van? Vertel.wie is je vader en wie is je moeder
    Moeder van Mera, en vader van Dot.
    Mijn vader is de opa van Mera, en mijn moeder de oma van Dot

    waar heb je het over?
    Dottey for president!
    pi_70082471
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:57 schreef Soury het volgende:

    [..]

    Door de mand gevallen.
    gatenkaas
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
      woensdag 17 juni 2009 @ 01:01:15 #297
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70082494
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:59 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    Nee donderdag is al een bezette dag!
    Radioooooooo .. remember?
    Oja, duh! Vrijdagavond dan?
    Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
    pi_70082495
    Dot, ga slapen... nu!
    Dottey for president!
    pi_70082502
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 01:00 schreef dotfan het volgende:

    [..]

    Moeder van Mera, en vader van Dot.
    Mijn vader is de opa van Mera, en mijn moeder de oma van Dot

    waar heb je het over?
    ohw? Ik dacht dat wij lovers waren...

    nou weeeeeeeeer een droom naar de knoppennnnnn
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
      woensdag 17 juni 2009 @ 01:02:01 #300
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70082507
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 00:58 schreef Soury het volgende:

    [..]

    Van mij mag het GO GO GO
    Vrijdag it is!
    Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
    pi_70082510
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 01:01 schreef dotfan het volgende:
    Dot, ga slapen... nu!
    Ja paaaaaaaaaaaa
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')