Lijkt me dat dat de laatste keer was danquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
doelde op vrijwilligers ongeacht waar ze vandaan komen. Die daar hun vrije tijd voor opofferen en zich te pletter werken (de een wat meer en vaker dan de ander). Vol overgave en inzet.. der maar gewoon zijn.
Doelde niet op Fok!mensen die vanuit de bunker voor Fok vanalles doen.
maar dat is ook mede dankij gebrek aan duidelijke en vaste regels denk ik zoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk het gezeik erover. Iedereen wil zich er mee bemoeien. Tja .. leuk idee.
Insiders gewoon hun klep dicht houden. Doe net alsof "naar buiten toe " open zijn" Tis allemaal niet zo moeilijk. Maar he !!! het gezeik daarom maakt het wel weer sappig
Laatste keer posten?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt me dat dat de laatste keer was dan
www.kooktips.nlquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:49 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik flikker nergens naartoe ,Wat eet jij morgen
Quote dan niet die post van mij want ik had het daar wel overquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
doelde op vrijwilligers ongeacht waar ze vandaan komen. Die daar hun vrije tijd voor opofferen en zich te pletter werken (de een wat meer en vaker dan de ander). Vol overgave en inzet.. der maar gewoon zijn.
Doelde niet op Fok!mensen die vanuit de bunker voor Fok vanalles doen.
Is niks mis mee, het ging mis hier op fok ... Teveel bemoei, teveel gasten verstrikt te veel gezeik over transparantie.. (ja duhhh... dat gaat toch niet werken) Maar goed beloof het dan niet. Maar ja een newbe die ook nog es streams gaat verslaan, ja das de druppel.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:49 schreef Dottey het volgende:
[..]
maar dat is ook mede dankij gebrek aan duidelijke en vaste regels denk ik zo
jij had het over crew..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Quote dan niet die post van mij want ik had het daar wel over![]()
Maar goed, weer geen rel
DING DONG !!!!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
jij had het over crew..
en ik over het dunne lijntje tussen crew en geen crew maar wel gezien als crew, maar toch weer niet. Fokkers zijn sowieso geen crew toch
Dus ik snap niet dat jij dacht dat ik dat bedoelde
![]()
circel rond
hihi..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Is niks mis mee, het ging mis hier op fok ... Teveel bemoei, teveel gasten verstrikt te veel gezeik over transparantie.. (ja duhhh... dat gaat toch niet werken) Maar goed beloof het dan niet. Maar ja een newbe die ook nog es streams gaat verslaan, ja das de druppel.
Ben het met alles eens, behalve die laatste zin.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Is niks mis mee, het ging mis hier op fok ... Teveel bemoei, teveel gasten verstrikt te veel gezeik over transparantie.. (ja duhhh... dat gaat toch niet werken) Maar goed beloof het dan niet. Maar ja een newbe die ook nog es streams gaat verslaan, ja das de druppel.
Veel Fokkers voelen zich misschiencrew heel betrokken..Ja ja ja ,dat denk ik echtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
jij had het over crew..
en ik over het dunne lijntje tussen crew en geen crew maar wel gezien als crew, maar toch weer niet. Fokkers zijn sowieso geen crew toch
![]()
circel rond
Zeg nou zelf, hoe open is dat eerste verslag?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:46 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
Dit verslag van jouw eerste dag was zo ontzettend leuk geschreven,
jammer dat er niet meer verslagen kwamen.......of zouden die daarna minder open zijn?
[..]
maagbandje?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:56 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Qua eten nooit![]()
Ik eet BTW muizenhapjes zo weinig
![]()
![]()
Hahaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:49 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik flikker nergens naartoe ,Wat eet jij morgen
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:59 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Veel Fokkers voelen zich misschiencrew heel betrokken..Ja ja ja ,dat denk ik echt
Dat gaat dan ook weer niet voor iedereen opquote:
Die laatste zin is juist erg van belang. Dat iemand streams schrijft is puur in eigen tijd en puur voor de gene die het hebben gemist. Ik vind het juist cool. Ik doe het niet. Ten eerste heb ik geen tijd ten tweede als ik tijd zou hebben spendeer ik het zeker niet aan die zeik fokkers die ik nu heb leren kennenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:59 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Ben het met alles eens, behalve die laatste zin.
Kind is een beetje ziekjes laat haar maarquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:00 schreef Dottey het volgende:
[..]
maagbandje?
waarom post jij altijd extra in een al reeds geplaatste post?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
jij had het over crew..
![]()
circel rond
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb het over fok crew![]()
Praat voor jezelf
Users moeten binnen de policy gewoon doen waar ze zin in hebben
Ik denk heel veel maar niet over extra in al reeds geplaatste posten zuchtquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:00 schreef Dottey het volgende:
[..]
maagbandje?
waarom post jij altijd extra in een al reeds geplaatste post?
jamaar hier wordt dat toch zo gezegd altijd.. *draad kwijt*quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
Fokkers zijn sowieso geen crew toch(van Dot)
Dat gaat dan ook weer niet voor iedereen op
Fok crew....quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
[..]
![]()
En omdat je newbie bent vergeef ik je al na 100 strafregels: PC eend heeft altijd gelijk
"Bedoeld" moet in dit geval met een T. 2e persoon enkelvoud tegenwoordige tijd, stam + T. Dát is muggenziftenquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:05 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik denk heel veel maar niet over extra in al reeds geplaatste posten zuchtWaar heb je het over.Is dit wat men met muggenziften bedoeld?
![]()
![]()
nee hoor.. maar ik zie altijd vaag ineens dat er nog wat extra;s achter staat geschreven.. dacht eerst.. HEUH? Maar het komt wel vaak voor..quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:05 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik denk heel veel maar niet over extra in al reeds geplaatste posten zuchtWaar heb je het over.Is dit wat men met muggenziften bedoeld?
![]()
![]()
Ik zit in het verkeerde kampquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:08 schreef Dottey het volgende:
[..]
Fok crew....
is crew van Fok!
ik had het over bunker crew wat geen bunker crew was..
begint te schrijven: Dot is tikkie eigenwijs..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |