abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70080420
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:48 schreef Dottey het volgende:

[..]

doelde op vrijwilligers ongeacht waar ze vandaan komen. Die daar hun vrije tijd voor opofferen en zich te pletter werken (de een wat meer en vaker dan de ander). Vol overgave en inzet.. der maar gewoon zijn.

Doelde niet op Fok!mensen die vanuit de bunker voor Fok vanalles doen.
Lijkt me dat dat de laatste keer was dan
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_70080427
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:46 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik bedoel eigenlijk het gezeik erover. Iedereen wil zich er mee bemoeien. Tja .. leuk idee.
Insiders gewoon hun klep dicht houden. Doe net alsof "naar buiten toe " open zijn" Tis allemaal niet zo moeilijk. Maar he !!! het gezeik daarom maakt het wel weer sappig
maar dat is ook mede dankij gebrek aan duidelijke en vaste regels denk ik zo
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_70080445
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:30 schreef Soury het volgende:

[..]

Flikker jij ff op naar Huub forum ofzo
Ik flikker nergens naartoe ,Wat eet jij morgen
Love music!
pi_70080476
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:49 schreef Soury het volgende:

[..]

Lijkt me dat dat de laatste keer was dan
Laatste keer posten?
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_70080522
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:49 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

www.kooktips.nl

inspiratieloos?
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:52:44 #181
2018 PC eend
relativist
pi_70080543
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:48 schreef Dottey het volgende:

[..]

doelde op vrijwilligers ongeacht waar ze vandaan komen. Die daar hun vrije tijd voor opofferen en zich te pletter werken (de een wat meer en vaker dan de ander). Vol overgave en inzet.. der maar gewoon zijn.

Doelde niet op Fok!mensen die vanuit de bunker voor Fok vanalles doen.
Quote dan niet die post van mij want ik had het daar wel over

Maar goed, weer geen rel
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_70080655
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:52 schreef Dottey het volgende:

[..]

www.kooktips.nl

inspiratieloos?
Qua eten nooit Ik eet BTW muizenhapjes zo weinig
Love music!
pi_70080669
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:49 schreef Dottey het volgende:

[..]

maar dat is ook mede dankij gebrek aan duidelijke en vaste regels denk ik zo
Is niks mis mee, het ging mis hier op fok ... Teveel bemoei, teveel gasten verstrikt te veel gezeik over transparantie.. (ja duhhh... dat gaat toch niet werken) Maar goed beloof het dan niet. Maar ja een newbe die ook nog es streams gaat verslaan, ja das de druppel.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_70080699
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:52 schreef PC eend het volgende:

[..]

Quote dan niet die post van mij want ik had het daar wel over

Maar goed, weer geen rel
jij had het over crew..

en ik over het dunne lijntje tussen crew en geen crew maar wel gezien als crew, maar toch weer niet . Fokkers zijn sowieso geen crew toch Dus ik snap niet dat jij dacht dat ik dat bedoelde

circel rond
pi_70080729
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:57 schreef Dottey het volgende:

[..]

jij had het over crew..

en ik over het dunne lijntje tussen crew en geen crew maar wel gezien als crew, maar toch weer niet . Fokkers zijn sowieso geen crew toch Dus ik snap niet dat jij dacht dat ik dat bedoelde

circel rond
DING DONG !!!!
pi_70080755
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:56 schreef Soury het volgende:

[..]

Is niks mis mee, het ging mis hier op fok ... Teveel bemoei, teveel gasten verstrikt te veel gezeik over transparantie.. (ja duhhh... dat gaat toch niet werken) Maar goed beloof het dan niet. Maar ja een newbe die ook nog es streams gaat verslaan, ja das de druppel.
hihi..

maar door juist regels en duidelijkheid te vormen en te weergeven, voorkom je die vragen en onduidelijkheden (al een heel eind wat transpirantie betreft).

ja die kl*te newbies ook
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:59:04 #187
258138 Wijnneus
Met dubbel n
pi_70080759
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:56 schreef Soury het volgende:

[..]

Ben het met alles eens, behalve die laatste zin.
pi_70080777
quote:

[..]

jij had het over crew..

circel rond
Veel Fokkers voelen zich misschiencrew heel betrokken..Ja ja ja ,dat denk ik echt
Love music!
  woensdag 17 juni 2009 @ 00:00:05 #189
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_70080789
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:46 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

[..]

Dit verslag van jouw eerste dag was zo ontzettend leuk geschreven,
jammer dat er niet meer verslagen kwamen.......of zouden die daarna minder open zijn?
[..]
Zeg nou zelf, hoe open is dat eerste verslag?
Ik wist toen ook al niet goed wat ik wel en niet mocht vertellen, heb er dus maar een persoonlijke beleving van gemaakt... Komt nog bij dat ik inhoudelijk weinig heb meegekregen toen, ik heb toen echt een héle dag, aan één stuk door stream zitten kijken en zitten typen.
Er zijn er niet méér gekomen omdat mijn tweede bezoek gelijk voor drie dagen was, helemaal op het eind van TBO. Daarin was het zo hektisch ivm finale, dat het niet te doen was om alle belevingen op te schrijven, al dan niet met veel inside info. De dagen daarna dat ik weer thuis was, heb ik er ook geen tijd voor gehad (geen smoesje, ik werk 40 uur vast + zo'n 10, 20 uur gemiddeld freelance, en nog een hoop vrijwilligerswerk).
En nee, ik kan dat niet kort samenvatten Als ik eenmaal begin met schrijven van een beleving kan ik niet meer stoppen. Hense dit verhaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door MeraViglioSa op 17-06-2009 00:07:26 ]
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_70080800
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:56 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Qua eten nooit Ik eet BTW muizenhapjes zo weinig
maagbandje?

waarom post jij altijd extra in een al reeds geplaatste post?
  woensdag 17 juni 2009 @ 00:03:33 #191
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_70080894
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:49 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Haha
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:59 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Veel Fokkers voelen zich misschiencrew heel betrokken..Ja ja ja ,dat denk ik echt
Dat denk ik ook.
quote:
Fokkers zijn sowieso geen crew toch
Dat gaat dan ook weer niet voor iedereen op
pi_70080906
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:59 schreef Wijnneus het volgende:

[..]

Ben het met alles eens, behalve die laatste zin.
Die laatste zin is juist erg van belang. Dat iemand streams schrijft is puur in eigen tijd en puur voor de gene die het hebben gemist. Ik vind het juist cool. Ik doe het niet. Ten eerste heb ik geen tijd ten tweede als ik tijd zou hebben spendeer ik het zeker niet aan die zeik fokkers die ik nu heb leren kennen
pi_70080939
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 00:00 schreef Dottey het volgende:

[..]

maagbandje?

Kind is een beetje ziekjes laat haar maar
  woensdag 17 juni 2009 @ 00:05:05 #194
2018 PC eend
relativist
pi_70080946
quote:

[..]

jij had het over crew..

circel rond
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:38 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik heb het over fok crew
Praat voor jezelf
Users moeten binnen de policy gewoon doen waar ze zin in hebben

En omdat je newbie bent vergeef ik je al na 100 strafregels: PC eend heeft altijd gelijk
pi_70080972
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 00:00 schreef Dottey het volgende:

[..]

maagbandje?

Ik denk heel veel maar niet over extra in al reeds geplaatste posten zucht Waar heb je het over.Is dit wat men met muggenziften bedoeld?
Love music!
pi_70080976
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 00:03 schreef MeraViglioSa het volgende:

Fokkers zijn sowieso geen crew toch (van Dot)

Dat gaat dan ook weer niet voor iedereen op
jamaar hier wordt dat toch zo gezegd altijd.. *draad kwijt*
pi_70081045
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 00:05 schreef PC eend het volgende:

[..]

[..]

En omdat je newbie bent vergeef ik je al na 100 strafregels: PC eend heeft altijd gelijk
Fok crew....

is crew van Fok!

ik had het over bunker crew wat geen bunker crew was..

begint te schrijven: Dot is tikkie eigenwijs..
  woensdag 17 juni 2009 @ 00:08:22 #198
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_70081048
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 00:05 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Ik denk heel veel maar niet over extra in al reeds geplaatste posten zucht Waar heb je het over.Is dit wat men met muggenziften bedoeld?
"Bedoeld" moet in dit geval met een T. 2e persoon enkelvoud tegenwoordige tijd, stam + T. Dát is muggenziften
pi_70081093
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 00:05 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

nee hoor.. maar ik zie altijd vaag ineens dat er nog wat extra;s achter staat geschreven.. dacht eerst.. HEUH? Maar het komt wel vaak voor..
  woensdag 17 juni 2009 @ 00:09:43 #200
2018 PC eend
relativist
pi_70081097
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 00:08 schreef Dottey het volgende:

[..]

Fok crew....

is crew van Fok!

ik had het over bunker crew wat geen bunker crew was..

begint te schrijven: Dot is tikkie eigenwijs..
Ik zit in het verkeerde kamp
Fokking NOOBS
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')