ja zitten nu wel heel dicht bijquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:08 schreef evaxsis het volgende:
We hebben straks een feestje te vieren voor jou Bommie
ja gekkehuis die lijstquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Buona notte![]()
Veel veranderd op de lijst
Ben je er nu al achter tot wanneer deze verkiezing duurt, want dan is het nog zo dat we jou op èèn moeten houden.quote:
je haakt niet af hoor!! Zelfs al duurt het een jaar!!quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:15 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ben je er nu al achter tot wanneer deze verkiezing duurt, want dan is het nog zo dat we jou op èèn moeten houden.
Dat wordt nog een hele uitdaging straks zitten we nog dagen voor jou te plussenmisschien wel weken
of maanden
quote:No suitable nodes are available to serve your request.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
je haakt niet af hoor!! Zelfs al duurt het een jaar!!
ja dan wor het spannend... want wie verdwijnt er nu ? tamtomtiedompomdom!quote:
zweet in de naad! zweet in de naad!quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:20 schreef HiDiHo het volgende:
Daar gaat je overwinning![]()
No suitable nodes are available to serve your request.
Ik heb beloofd tot het einde te blijven strijden,quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
je haakt niet af hoor!! Zelfs al duurt het een jaar!!
Sturen ze straks de rekening naar Bommiequote:Op woensdag 17 juni 2009 00:23 schreef evaxsis het volgende:
Ojeee we hebben um plat gegooid
Amateursquote:
tot en met, ding is vandaag al 4 keer down gegaan !quote:
hup weer op 0 danquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:29 schreef evaxsis het volgende:
Dit is vast de schuld van Roh2 want die speelt vals
Ja.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:29 schreef evaxsis het volgende:
Dit is vast de schuld van Roh2 want die speelt vals
mwah de stemmen gaan iig met de handquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja.
Maar Bommie doet het geheel op eigen kracht
Zonder scrips, want ja wij zijn gewoon goed genoeg om zelf op dat plusje te douwenquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja.
Een handgemaakte nummer 1. We zijn ambachtelijk bezig.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah de stemmen gaan iig met de hand
zo is da, kom je niet vaak meer tegenquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een handgemaakte nummer 1. We zijn ambachtelijk bezig.
Uhhh.....jaquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah de stemmen gaan iig met de hand
Ik vind dat hij niet meer mee mag doen door hem liggen wel er nou voor de zoveelste keer weer uit de lucht, een permban moet tie kijgenquote:
Ciao Meraquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hey, zitten jullie allemaal hier!mekekaaazzzo
yeps, stem je mee? (als hij weer in de lucht is elke 20 minuten ) http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitterquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hey, zitten jullie allemaal hier!mekekaaazzzo
zover ik weet hequote:
Hij heeft FOK! die achter hem staan en ook heel trouw om de 20 minuten op zijn plusje drukkenquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja.
xsis is bijzaak vinnik trouwens bullshit, toegankelijk bij een vrouw moet nr 1 zijnquote:
ciao tesorinoquote:
Ik wilde eigenlijk net naar bedquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps, stem je mee? (als hij weer in de lucht is elke 20 minuten ) http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitter
nou nou nou wat een taal voor zo'n meiskequote:Op woensdag 17 juni 2009 00:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
ciao tesorino![]()
[..]
Ik wilde eigenlijk net naar bed![]()
Tot wanneer loopt deze aandachtshoerderij?
Morgen weer een dag toch,quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:39 schreef versabommie het volgende:
neem nog een peuk en dan ga ik naar me nest denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |