abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70077654
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:37 schreef Dottey het volgende:

[..]

ook zoiets geks.. wat uit het verband is gezien. Ik en Mera werden weggezet op rooster van streamversag bijhouden. Mera had nog geen laptop bij (nu een pracht roze mini gevalletje) dus logde in op de mijne na een lange dag en gedeelte ochtend zonder slaap. Ik grapte naar haar... schrijversstokje is voor jou.. om haar veel plezier te wensen. Had ook niet gezien dat iemand anders had gepost.

Vind het allemaal prima wie der post. Streamverslagen zijn super welkom, maakt niet uit wie het doet.

Had wel iets opgevangen van Mera toen ik na 5 uurtjes slaap weer wakker werd dat er iets over gezegd was. Maar dat het zo;n drama is geworden..
Meis !!! . Je schreef je hemd van het lijf. Je bent irritant gevonden door sommige (uh??) Te dominant geweest FOEI
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_70077661
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:39 schreef Disana het volgende:

[..]

Eén berichtje aan Mera is een drama? Lol, het wordt steeds duidelijker wie hier de drama queens zijn
Tikte dat met :
deze grote
onderaan een streamverslagje op finale dag (naar Mera bedoeld)
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:42:31 #103
2018 PC eend
relativist
pi_70077720
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:39 schreef Disana het volgende:

[..]

Eén berichtje aan Mera is een drama? Lol, het wordt steeds duidelijker wie hier de drama queens zijn
Ze doelt op het stokje-overgeef drama, volgens mij had jij het daar toch over?
En qua dramaqueen heb je zelf ook een aardige reputatie opgebouwd
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_70077794
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:41 schreef Soury het volgende:

[..]

Meis !!! . Je schreef je hemd van het lijf. Je bent irritant gevonden door sommige (uh??) Te dominant geweest FOEI
Ik tik snel en veel.. en dus was dat een van de plekken waar zij mij goed konden inzetten.
Dat ik veel en snel tik.. dat leverde veel teksten op, tja dan ben je aanwezig op streamverslagen. Zo nu en dan poste ik wat in COS (deels omdat het gevraagd werd, post even... of van wat vinden ze dervan?)

Dat het verwarring opleverde als ik WIj tikte... of IK vind...

ik zag en zie, misschien naief van mij, het als een geheel. The bunker en Fok!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_70077846
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:12 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Idd, samen door een glazen deur vallen is misschien heel kinky, maar hoe leg ej dat uit bij de EHBO?
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:45:11 #106
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_70077860
hou het netjes, dames!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  † In Memoriam † dinsdag 16 juni 2009 @ 22:45:51 #107
137949 Disana
pi_70077885
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:41 schreef Dottey het volgende:

[..]

Tikte dat met :
deze grote
Je noemt een enkel ter zake doend en on topic bericht een drama. Gek, want ik heb in deze hele reeks niets over jou gezegd. Ik heb er in totaal twee on topic berichten in gepost.

Ik vind het jammer dat er zo steeds meer bij wordt betrokken, dat mensen in de hoek worden gezet, en dat de verhouding bunker-fok zo steeds meer op scherp wordt gezet. Mij zie je daar echt niet aan meedoen Dottey, ongeacht om wie het gaat.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:48:16 #108
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_70077987
Hey, hou mij erbuiten wil je Dot
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:50:13 #109
2018 PC eend
relativist
pi_70078076
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:41 schreef Dottey het volgende:

[..]

Tikte dat met :
deze grote
Als ik me niet vergis dacht disana dat je het tegen haar had toen en dat vond ze wel sympathiek en toen kreeg ze heel droog te horen dat het niet voor haar bedoelt was?

En dat stokje zit nog steeds dwars
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_70078082
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:43 schreef Dottey het volgende:

[..]

Ik tik snel en veel.. en dus was dat een van de plekken waar zij mij goed konden inzetten.
Dat ik veel en snel tik.. dat leverde veel teksten op, tja dan ben je aanwezig op streamverslagen. Zo nu en dan poste ik wat in COS (deels omdat het gevraagd werd, post even... of van wat vinden ze dervan?)

Dat het verwarring opleverde als ik WIj tikte... of IK vind...

Heb je eigenlijk nog wel zin in TBO2 Ik zou de ziekte er overin hebben
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:50:52 #111
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_70078107
Oeps, er was nog een pagina
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:43 schreef Dottey het volgende:
+1.
pi_70078124
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:44 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

kunnen altijd stickers overheen
pi_70078242
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:45 schreef Disana het volgende:

[..]

Je noemt een enkel ter zake doend en on topic bericht een drama. Gek, want ik heb in deze hele reeks niets over jou gezegd. Ik heb er in totaal twee on topic berichten in gepost.

Ik vind het jammer dat er zo steeds meer bij wordt betrokken, dat mensen in de hoek worden gezet, en dat de verhouding bunker-fok zo steeds meer op scherp wordt gezet. Mij zie je daar echt niet aan meedoen Dottey, ongeacht om wie het gaat.
ik heb nooit jouw naam genoemd. Andere mensen gaan door op kleine puntjes. Ik heb mij hier ook nooit eerder over geuit overigens, daar ik dacht dat het wel zou overwaaien. Maar ik lees het toch steeds weer terugkomen.
Ik zei dan ook... OOK al zoiets.. Ik ga niet elk dramapunt(je) in een enkele post zetten.

no hard feelings in ieder geval van deze kant.
pi_70078271
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hey, hou mij erbuiten wil je Dot
Neuh hoe is het met je truus?
pi_70078320
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:50 schreef PC eend het volgende:

[..]

Als ik me niet vergis dacht disana dat je het tegen haar had toen en dat vond ze wel sympathiek en toen kreeg ze heel droog te horen dat het niet voor haar bedoelt was?

En dat stokje zit nog steeds dwars
Nee hoor dat kan niet, want ik had mera der naam bijgezet.

Ik wist niet dat zij ook al aan het streamverslagen was...
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:56:34 #116
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_70078360
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:54 schreef Dottey het volgende:

[..]

Neuh hoe is het met je truus?
Oja die moet ik nog steeds in werking zetten.
*ongemotiveerd naar de keuken schuifelt
pi_70078391
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:50 schreef Soury het volgende:

[..]

Waarom? 't Is goed voor Dotteke hoor, wat weerstand. Wordt ze een grote meid van

Ik vind trouwens wel dat ook Fokkers op Fok! zelf de kans moeten krijgen om iets te doen wat ze leuk vinden en wat gebruikelijk is op Fok! bij een RLS (zoals streamverslagen maken), maar dat is nu, na gisteren en vandaag, bij iedereen wel duidelijk denk ik
  † In Memoriam † dinsdag 16 juni 2009 @ 22:57:56 #118
137949 Disana
pi_70078430
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:53 schreef Dottey het volgende:

[..]

ik heb nooit jouw naam genoemd. Andere mensen gaan door op kleine puntjes. Ik heb mij hier ook nooit eerder over geuit overigens, daar ik dacht dat het wel zou overwaaien. Maar ik lees het toch steeds weer terugkomen.
Ik zei dan ook... OOK al zoiets.. Ik ga niet elk dramapunt(je) in een enkele post zetten.

no hard feelings in ieder geval van deze kant.
Het is ook geen drama
pi_70078459
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Waarom? 't Is goed voor Dotteke hoor, wat weerstand. Wordt ze een grote meid van

Ik vind trouwens wel dat ook Fokkers op Fok! zelf de kans moeten krijgen om iets te doen wat ze leuk vinden en wat gebruikelijk is op Fok! bij een RLS (zoals streamverslagen maken), maar dat is nu, na gisteren en vandaag, bij iedereen wel duidelijk denk ik
Ook een newbee Zoals ze hier afgedaan word
pi_70078493
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:50 schreef Soury het volgende:

[..]

Het bunkervirus zit er zo in! Het is zo iets gaafs wat wij met zijn ALLEN aan het doen zijn. Wie welke taak of rang heeft of niet heeft maakt niets uit. Het is een super project wat nog een enorme werelwijdse uitwerking kan (en ik hoop echt dat het gaat gebeuren) hebben. En daar maken wij dan allemaal onderdeel van uit. Daaaaaaarrrrrrrr ben ik nog steeds zo warm voor gelopen.

Maar ik weet niet hoe of wat natuurlijk voor the bunker II. Misschien wel gewoon thuis voor de stream als ik tijd heb. Misschien wel weer intern in een tentje buiten de bunker. Niets staat vast wat dat betreft.
pi_70078565
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:59 schreef Dottey het volgende:

[..]

Het bunkervirus zit er zo in! Het is zo iets gaafs wat wij met zijn ALLEN aan het doen zijn. Wie welke taak of rang heeft of niet heeft maakt niets uit. Het is een super project wat nog een enorme werelwijdse uitwerking kan (en ik hoop echt dat het gaat gebeuren) hebben. En daar maken wij dan allemaal onderdeel van uit. Daaaaaaarrrrrrrr ben ik nog steeds zo warm voor gelopen.

Maar ik weet niet hoe of wat natuurlijk voor the bunker II. Misschien wel gewoon thuis voor de stream als ik tijd heb. Misschien wel weer intern in een tentje buiten de bunker. Niets staat vast wat dat betreft.
Duidelijk Dot.. Nou doe wat je moet denkt te doen, en laat je niet afzeiken
pi_70078586
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:57 schreef Disana het volgende:

[..]

Het is ook geen drama
gelukkig maar, want ook ik las die van jou effe bij als ik weer wakker was geworden na een paar uur slaap in de ochtend en hoop dat zeker weer te doen (vanwaarvandaan dan ook) bij de volgende bunker.
pi_70078609
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:58 schreef Soury het volgende:

[..]

Ook een newbee Zoals ze hier afgedaan word
Ach ja, ze moest even ontgroenen, d'r hoofd net iets teveel boven het maaiveld en dan krijg je dit. 't Komt vanzelf wel weer goed toch?. D'r zijn ook nog mensen die haar aardig vinden
pi_70078626
Foto's van de ex crew.anders vertrouw ik niemand la la la la la.Ik vertrouw geen hond,zelfs Kai niet
Love music!
pi_70078641
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ach ja, ze moest even ontgroenen, d'r hoofd net iets teveel boven het maaiveld en dan krijg je dit. 't Komt vanzelf wel weer goed toch?. D'r zijn ook nog mensen die haar aardig vinden
Ja ikke wel eigenlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')