geeft niet, is je goed recht... vind je nog steeds lievquote:
Ik heb nog een kaasschaaf in de aanbiedingquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:30 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Gesus wat heb ik een mensenkennis gekkregen de laatste 2 jaar.Halleluja..Wel van Leonard Cohen natuurlijk.
Stem wel door hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
geeft niet, is je goed recht... vind je nog steeds liev
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nog een kaasschaaf in de aanbieding
ons geheimpjequote:Op woensdag 17 juni 2009 00:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Stem wel door hoor(niet doorvertellen svp)
Stem punt enelHuub werkt ook primaquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Stem wel door hoor(niet doorvertellen svp)
Site is ff offline. Mooiiiii zit met haar breiwerk in de wegquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:33 schreef versabommie het volgende:
ohwja zitten hier: Twitterende sterren en Bommie-gate #2 bijna aan kop!
Dus ga jij morgen op de rommelmarkt staan of zo?//Ikke niet hoor.heb wat beters te doen ha haquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nog een kaasschaaf in de aanbieding
Moooiiiii is nog in de veronderstelling dat DGK nog actief bezig isquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Site is ff offline. Mooiiiii zit met haar breiwerk in de weg
Jij vind jezelf nu belangrijk genoeg om stemmen te vragen.Geschiedenis kun je veel van leren Zure bommiequote:Op woensdag 17 juni 2009 00:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Moooiiiii is nog in de veronderstelling dat DGK nog actief bezig is
Zout lekker zelf op svpquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:38 schreef Soury het volgende:
Oh fuck dit is geen SCMooiiii opzouten !!!
En dan keihard stampen!!quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:37 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Dus ga jij morgen op de rommelmarkt staan of zo?//Ikke niet hoor.heb wat beters te doen ha ha
Nee dat Huub nog actief is ... Ze is al roze sokjes aan het maken. Ze is bijna oma (oh die sig is weg btw)quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Moooiiiii is nog in de veronderstelling dat DGK nog actief bezig is
Das geen newbee opmerkingquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En dan keihard stampen!!![]()
Sorry, ik blijf 'em leuk vinden![]()
Wat is dat:breien" vertel!!Jij weet er iets of veel over.Geraniums zijn jou ook bekend??Weet niet,vraagjequote:Op woensdag 17 juni 2009 00:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Site is ff offline. Mooiiiii zit met haar breiwerk in de weg
Over wie heb je het?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat Huub nog actief is ... Ze is al roze sokjes aan het maken. Ze is bijna oma (oh die sig is weg btw)
Das best zielig
Ik heb mijn huiswerk gedaan, op advies van Danny ergens in de COSquote:
Geloof er geen snars vanquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb mijn huiswerk gedaan, op advies van Danny ergens in de COS
Ik weet niet waarom het ter sprake kwam, maar die postte een link naar dat topic... heb hem helemaal gelezen en me echt een breuk gelachenquote:
En Danny stuurt je naar ONZquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb mijn huiswerk gedaan, op advies van Danny ergens in de COS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |