Foutje,,quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:05 schreef Dottey het volgende:
[..]
jamaar hier wordt dat toch zo gezegd altijd.. *draad kwijt*
lekker zinnetje weer Dotquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:09 schreef Dottey het volgende:
[..]
nee hoor.. maar ik zie altijd vaag ineens dat er nog wat extra;s achter staat geschreven.. dacht eerst.. HEUH? Maar het komt wel vaak voor..
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zit in het verkeerde kamp![]()
Fokking NOOBS
Ik kan en wil het ook niet, dus respect voor hen die ''wat voor werk dan ook doen'' bij TBO.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Die laatste zin is juist erg van belang. Dat iemand streams schrijft is puur in eigen tijd en puur voor de gene die het hebben gemist. Ik vind het juist cool. Ik doe het niet. Ten eerste heb ik geen tijd ten tweede als ik tijd zou hebben spendeer ik het zeker niet aan die zeik fokkers die ik nu heb leren kennen
Noobs? euh *newbeeeeeej*quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zit in het verkeerde kamp![]()
Fokking NOOBS![]()
bejij een beetje lekkert?quote:
dat dus...noob!quote:
Nou hamer op de kop denk ik !!! We willen nu wel es weten wie crew is en wie niet .. Ja jesus waar gaat het overquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:08 schreef Dottey het volgende:
[..]
Fok crew....
is crew van Fok!
ik had het over bunker crew wat geen bunker crew was..
begint te schrijven: Dot is tikkie eigenwijs..
Ik dacht dat bommie-dijkshoorn alles goed zou makenquote:
Weet niet, check m'n fobo?quote:
Ding dong!quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou hamer op de kop denk ik !!! We willen nu wel es weten wie crew is en wie niet .. Ja jesus waar gaat het overJe moet een tagje hebben willen we je serieus nemen. Of een kleurtje is ook goed. Oeeuuwwieee heb je wel een berg fans erbij hoor
Volgens mij doet het allemaal zeer (pijn)quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:15 schreef Dottey het volgende:
jij (boomie)zag gewoon graag vrouwen in combie met modderworstelen, tepelkwastjes, glimmende glitters op de bikini's, haren trekken, klauwen slaan.. en dat soort dingen.
ja en? Je slotconclusie? Want ik zie hier niets van dit alles!quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:15 schreef Dottey het volgende:
jij (boomie)zag gewoon graag vrouwen in combie met modderworstelen, tepelkwastjes, glimmende glitters op de bikini's, haren trekken, klauwen slaan.. en dat soort dingen.
handig idd.. en wie wat doet.. etc.. als is het maar voor de crew, niet crew (bunker), wel crew fok, niet crew fok, normale users, abnormale users etc etc.. onderling en door elkaarquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou hamer op de kop denk ik !!! We willen nu wel es weten wie crew is en wie niet ..
kleurtje.. dacht ik te kweken in mijn hangmatquote:Ja jesus waar gaat het overJe moet een tagje hebben willen we je serieus nemen. Of een kleurtje is ook goed. Oeeuuwwieee heb je wel een berg fans erbij hoor
Ja jesus ze wil je okquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja en? Je slotconclusie? Want ik zie hier niets van dit alles!
Geen slechte ideeen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:15 schreef Dottey het volgende:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja en? Je slotconclusie? Want ik zie hier niets van dit alles!
Oh nu neem ik je ook niet meer serieusquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:18 schreef Dottey het volgende:
[..]
handig idd.. en wie wat doet.. etc.. als is het maar voor de crew, niet crew (bunker), wel crew fok, niet crew fok, normale users, abnormale users etc etc.. onderling en door elkaar![]()
wordt schijnbaar aan gewerkt.
[..]
kleurtje.. dacht ik te kweken in mijn hangmatFans.. ik heb al een Dotfan
![]()
Als ze ingezonden zijn via mail wel waarschijnlijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:18 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Geen slechte ideeen.Die zijn toch wel echt meegewogen door de Crew ? Toch?
door niet crew (bunker) niet fokker maar fokker.. aangedragen om tussendoor als stream te doen.. maar ja ze moeten weer zo nodig aan het programma zelf werkenquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:18 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Geen slechte ideeen.Die zijn toch wel echt meegewogen door de Crew ? Toch?
Volgens mij ben je wel een lekkere lekbek ..quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:20 schreef Dottey het volgende:
[..]
door niet crew (bunker) niet fokker maar fokker.. aangedragen om tussendoor als stream te doen.. maar ja ze moeten weer zo nodig aan het programma zelf werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |