abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:03:53 #76
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_70076096
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:01 schreef Dottey het volgende:

[..]

borsten inhouden... hmz..

Dubbele deuren zijn der ook toch
moeten ze de bunker weer verbouwen
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_70076179
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:03 schreef Maanvis het volgende:

[..]

moeten ze de bunker weer verbouwen
Komen glazen puien...
Denk dat vogels plakken ook wel een aandachtspuntje wordt

Voordeur is al dubbel
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:12:39 #78
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_70076427
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:06 schreef Dottey het volgende:

[..]

Komen glazen puien...
Denk dat vogels plakken ook wel een aandachtspuntje wordt
Idd, samen door een glazen deur vallen is misschien heel kinky, maar hoe leg ej dat uit bij de EHBO?
quote:
Voordeur is al dubbel
Kijk, dat moet geen probleem zijn dan
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_70076444
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:00 schreef Dottey het volgende:

[..]

achter Kai aan
rare manier om liefde te uiten
Ja boeiend, maar na anderhalf topic afgeslacht te zijn moet je toch je woordje inmiddels wel klaar hebben.
Je zit nog op Fok dus je reageerd. Doe dat es serieus dan naar al die sneue Bunker sletten wananbees..
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_70076581
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:13 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja boeiend, maar na anderhalf topic afgeslacht te zijn moet je toch je woordje inmiddels wel klaar hebben.
Je zit nog op Fok dus je reageerd. Doe dat es serieus dan naar al die sneue Bunker sletten wananbees..
Topics zijn al gesloten.. ik ga der niet achter aan posten als het al over hun haarproblemen gaat.
Ik denk gewoon het mijne ervan. Ik ben enthousiast vrijwilligster van TBO I. Misschien woordkeuze of smileys tekort gedaan.. so be it.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:19:48 #81
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_70076697
haarproblemen? Kopijkat is stiekem kaal?
Een gedicht over Maanvis
pi_70076704
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:16 schreef Dottey het volgende:

[..]

Topics zijn al gesloten.. ik ga der niet achter aan posten als het al over hun haarproblemen gaat.
Ik denk gewoon het mijne ervan. Ik ben enthousiast vrijwilligster van TBO I. Misschien woordkeuze of smileys tekort gedaan.. so be it.

Mwahhh beetje lauw... Je kan hier posten volgens mij.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_70076736
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:19 schreef Maanvis het volgende:
Nee hoor.. Die heeft blond lang haar..
pi_70076792
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:20 schreef Soury het volgende:

[..]

Mwahhh beetje lauw... Je kan hier posten volgens mij.
Wat had je liever gezien?
Mensen zien graag Dot ingedamd.. enthousiaste randje eraf? Nou prima toch..
pi_70076799
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:21 schreef Dottey het volgende:

[..]

En jij donkere krullen..
pi_70076939
Hoe is de sfeer hier, gaat 't allemaal nog een beetje?
pi_70077013
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:22 schreef Dottey het volgende:

[..]

Wat had je liever gezien?
Mensen zien graag Dot ingedamd.. enthousiaste randje eraf? Nou prima toch..
Nee verweer !!! Maar ik denk dat ik het door heb Dottey.. Je verslag op streams en je deed je best. En nu word je verguisd en in de grond getrapt zonder daar om te vragen. Dat je dat raakt lijkt me duidelijk.
Of ik mis wat of dit is klitnijd omdat de "dames" al te lang in een bunker leven
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:27:11 #88
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_70077022
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:21 schreef Dottey het volgende:

[..]

Heb je d'r wel eens aan getrokken?
Dat is wel een fantasie van mij
Een gedicht over Maanvis
pi_70077023
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:22 schreef Soury het volgende:

[..]

En jij donkere krullen..
Vaag haar.. de ene keer krul de andere keer stijl... net hoe ik wakker word.
Donker haar wel ja. Maar de duidelijke krulletjes in het haar is Mera.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:28:05 #90
2018 PC eend
relativist
pi_70077073
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:19 schreef Maanvis het volgende:
Je had gellijk met pietjes belang in de dot, haar slowchat zegt ie niks van
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:28:55 #91
2018 PC eend
relativist
pi_70077105
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe is de sfeer hier, gaat 't allemaal nog een beetje?
O-2 voor de newbies
pi_70077231
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:28 schreef PC eend het volgende:

[..]

O-2 voor de newbies
Die rust duurt wel lang, vind je ook niet?
Maar ok, vrouwen doen altijd lang over een kopje thee
pi_70077246
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:27 schreef Soury het volgende:

[..]

Nee verweer !!! Maar ik denk dat ik het door heb Dottey.. Je verslag op streams en je deed je best. En nu word je verguisd en in de grond getrapt zonder daar om te vragen. Dat je dat raakt lijkt me duidelijk.
Of ik mis wat of dit is klitnijd omdat de "dames" al te lang in een bunker leven
Mijn verweer... Dat heb ik al gedaan. Dat mensen door blijven zagen en steeds dezelfde dingen naroepen van het eerste schaapje daar heb ik echt geen zin in. Ik vind het leuker om mij bezig te houden met positieve dingen van The bunker en lezen van Fok!.

klitnijd?
pi_70077285
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:28 schreef PC eend het volgende:

[..]

Je had gellijk met pietjes belang in de dot, haar slowchat zegt ie niks van
IN?
pi_70077348
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:32 schreef Dottey het volgende:

[..]

Mijn verweer... Dat heb ik al gedaan. Dat mensen door blijven zagen en steeds dezelfde dingen naroepen van het eerste schaapje daar heb ik echt geen zin in. Ik vind het leuker om mij bezig te houden met positieve dingen van The bunker en lezen van Fok!.

klitnijd?

Geef het stokje maar door hoor
pi_70077455
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:34 schreef Soury het volgende:

[..]

Oh en zagen dat duurt jaren voordat die gasten al een boom kunnen vinden. Oh wacht gevonden
pi_70077485
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:34 schreef Soury het volgende:

[..]

ook zoiets geks.. wat uit het verband is gezien. Ik en Mera werden weggezet op rooster van streamversag bijhouden. Mera had nog geen laptop bij (nu een pracht roze mini gevalletje) dus logde in op de mijne na een lange dag en gedeelte ochtend zonder slaap. Ik grapte naar haar... schrijversstokje is voor jou.. om haar veel plezier te wensen. Had ook niet gezien dat iemand anders had gepost.

Vind het allemaal prima wie der post. Streamverslagen zijn super welkom, maakt niet uit wie het doet.

Had wel iets opgevangen van Mera toen ik na 5 uurtjes slaap weer wakker werd dat er iets over gezegd was. Maar dat het zo;n drama is geworden..
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:38:46 #98
2018 PC eend
relativist
pi_70077533
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Die rust duurt wel lang, vind je ook niet?
Maar ok, vrouwen doen altijd lang over een kopje thee
Jij bent gewoon ongeduldig, zo zei jij al voor aanvang dat ik weer veel te laat was
  † In Memoriam † dinsdag 16 juni 2009 @ 22:39:24 #99
137949 Disana
pi_70077567
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:37 schreef Dottey het volgende:

[..]

ook zoiets geks.. wat uit het verband is gezien. Ik en Mera werden weggezet op rooster van streamversag bijhouden. Mera had nog geen laptop bij (nu een pracht roze mini gevalletje) dus logde in op de mijne na een lange dag en gedeelte ochtend zonder slaap. Ik grapte naar haar... schrijversstokje is voor jou.. om haar veel plezier te wensen. Had ook niet gezien dat iemand anders had gepost.

Vind het allemaal prima wie der post. Streamverslagen zijn super welkom, maakt niet uit wie het doet.

Had wel iets opgevangen van Mera toen ik na 5 uurtjes slaap weer wakker werd dat er iets over gezegd was. Maar dat het zo;n drama is geworden..
Eén berichtje aan Mera is een drama? Lol, het wordt steeds duidelijker wie hier de drama queens zijn
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:40:24 #100
2018 PC eend
relativist
pi_70077621
quote:

[..]

Wat soury al zegt. zo een vete verwatert meestal al na een paar jaar
pi_70077654
quote:

[..]

Meis !!! . Je schreef je hemd van het lijf. Je bent irritant gevonden door sommige (uh??) Te dominant geweest FOEI
pi_70077661
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:39 schreef Disana het volgende:

[..]

Eén berichtje aan Mera is een drama? Lol, het wordt steeds duidelijker wie hier de drama queens zijn
Tikte dat met :
deze grote
onderaan een streamverslagje op finale dag (naar Mera bedoeld)
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:42:31 #103
2018 PC eend
relativist
pi_70077720
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:39 schreef Disana het volgende:

[..]

Ze doelt op het stokje-overgeef drama, volgens mij had jij het daar toch over?
En qua dramaqueen heb je zelf ook een aardige reputatie opgebouwd
pi_70077794
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:41 schreef Soury het volgende:

[..]

Meis !!! . Je schreef je hemd van het lijf. Je bent irritant gevonden door sommige (uh??) Te dominant geweest FOEI
Ik tik snel en veel.. en dus was dat een van de plekken waar zij mij goed konden inzetten.
Dat ik veel en snel tik.. dat leverde veel teksten op, tja dan ben je aanwezig op streamverslagen. Zo nu en dan poste ik wat in COS (deels omdat het gevraagd werd, post even... of van wat vinden ze dervan?)

Dat het verwarring opleverde als ik WIj tikte... of IK vind...

ik zag en zie, misschien naief van mij, het als een geheel. The bunker en Fok!
pi_70077846
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:12 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Idd, samen door een glazen deur vallen is misschien heel kinky, maar hoe leg ej dat uit bij de EHBO?
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:45:11 #106
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_70077860
hou het netjes, dames!
Een gedicht over Maanvis
  † In Memoriam † dinsdag 16 juni 2009 @ 22:45:51 #107
137949 Disana
pi_70077885
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:41 schreef Dottey het volgende:

[..]

Tikte dat met :
deze grote
Je noemt een enkel ter zake doend en on topic bericht een drama. Gek, want ik heb in deze hele reeks niets over jou gezegd. Ik heb er in totaal twee on topic berichten in gepost.

Ik vind het jammer dat er zo steeds meer bij wordt betrokken, dat mensen in de hoek worden gezet, en dat de verhouding bunker-fok zo steeds meer op scherp wordt gezet. Mij zie je daar echt niet aan meedoen Dottey, ongeacht om wie het gaat.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:48:16 #108
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_70077987
Hey, hou mij erbuiten wil je Dot
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:50:13 #109
2018 PC eend
relativist
pi_70078076
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:41 schreef Dottey het volgende:

[..]

Tikte dat met :
deze grote
Als ik me niet vergis dacht disana dat je het tegen haar had toen en dat vond ze wel sympathiek en toen kreeg ze heel droog te horen dat het niet voor haar bedoelt was?

En dat stokje zit nog steeds dwars
pi_70078082
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:43 schreef Dottey het volgende:

[..]

Ik tik snel en veel.. en dus was dat een van de plekken waar zij mij goed konden inzetten.
Dat ik veel en snel tik.. dat leverde veel teksten op, tja dan ben je aanwezig op streamverslagen. Zo nu en dan poste ik wat in COS (deels omdat het gevraagd werd, post even... of van wat vinden ze dervan?)

Dat het verwarring opleverde als ik WIj tikte... of IK vind...

Heb je eigenlijk nog wel zin in TBO2 Ik zou de ziekte er overin hebben
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:50:52 #111
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_70078107
Oeps, er was nog een pagina
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:43 schreef Dottey het volgende:
+1.
pi_70078124
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:44 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

kunnen altijd stickers overheen
pi_70078242
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:45 schreef Disana het volgende:

[..]

Je noemt een enkel ter zake doend en on topic bericht een drama. Gek, want ik heb in deze hele reeks niets over jou gezegd. Ik heb er in totaal twee on topic berichten in gepost.

Ik vind het jammer dat er zo steeds meer bij wordt betrokken, dat mensen in de hoek worden gezet, en dat de verhouding bunker-fok zo steeds meer op scherp wordt gezet. Mij zie je daar echt niet aan meedoen Dottey, ongeacht om wie het gaat.
ik heb nooit jouw naam genoemd. Andere mensen gaan door op kleine puntjes. Ik heb mij hier ook nooit eerder over geuit overigens, daar ik dacht dat het wel zou overwaaien. Maar ik lees het toch steeds weer terugkomen.
Ik zei dan ook... OOK al zoiets.. Ik ga niet elk dramapunt(je) in een enkele post zetten.

no hard feelings in ieder geval van deze kant.
pi_70078271
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hey, hou mij erbuiten wil je Dot
Neuh hoe is het met je truus?
pi_70078320
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:50 schreef PC eend het volgende:

[..]

Als ik me niet vergis dacht disana dat je het tegen haar had toen en dat vond ze wel sympathiek en toen kreeg ze heel droog te horen dat het niet voor haar bedoelt was?

En dat stokje zit nog steeds dwars
Nee hoor dat kan niet, want ik had mera der naam bijgezet.

Ik wist niet dat zij ook al aan het streamverslagen was...
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:56:34 #116
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_70078360
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:54 schreef Dottey het volgende:

[..]

Neuh hoe is het met je truus?
Oja die moet ik nog steeds in werking zetten.
*ongemotiveerd naar de keuken schuifelt
pi_70078391
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:50 schreef Soury het volgende:

[..]

Waarom? 't Is goed voor Dotteke hoor, wat weerstand. Wordt ze een grote meid van

Ik vind trouwens wel dat ook Fokkers op Fok! zelf de kans moeten krijgen om iets te doen wat ze leuk vinden en wat gebruikelijk is op Fok! bij een RLS (zoals streamverslagen maken), maar dat is nu, na gisteren en vandaag, bij iedereen wel duidelijk denk ik
  † In Memoriam † dinsdag 16 juni 2009 @ 22:57:56 #118
137949 Disana
pi_70078430
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:53 schreef Dottey het volgende:

[..]

ik heb nooit jouw naam genoemd. Andere mensen gaan door op kleine puntjes. Ik heb mij hier ook nooit eerder over geuit overigens, daar ik dacht dat het wel zou overwaaien. Maar ik lees het toch steeds weer terugkomen.
Ik zei dan ook... OOK al zoiets.. Ik ga niet elk dramapunt(je) in een enkele post zetten.

no hard feelings in ieder geval van deze kant.
Het is ook geen drama
pi_70078459
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Waarom? 't Is goed voor Dotteke hoor, wat weerstand. Wordt ze een grote meid van

Ik vind trouwens wel dat ook Fokkers op Fok! zelf de kans moeten krijgen om iets te doen wat ze leuk vinden en wat gebruikelijk is op Fok! bij een RLS (zoals streamverslagen maken), maar dat is nu, na gisteren en vandaag, bij iedereen wel duidelijk denk ik
Ook een newbee Zoals ze hier afgedaan word
pi_70078493
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:50 schreef Soury het volgende:

[..]

Het bunkervirus zit er zo in! Het is zo iets gaafs wat wij met zijn ALLEN aan het doen zijn. Wie welke taak of rang heeft of niet heeft maakt niets uit. Het is een super project wat nog een enorme werelwijdse uitwerking kan (en ik hoop echt dat het gaat gebeuren) hebben. En daar maken wij dan allemaal onderdeel van uit. Daaaaaaarrrrrrrr ben ik nog steeds zo warm voor gelopen.

Maar ik weet niet hoe of wat natuurlijk voor the bunker II. Misschien wel gewoon thuis voor de stream als ik tijd heb. Misschien wel weer intern in een tentje buiten de bunker. Niets staat vast wat dat betreft.
pi_70078565
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:59 schreef Dottey het volgende:

[..]

Het bunkervirus zit er zo in! Het is zo iets gaafs wat wij met zijn ALLEN aan het doen zijn. Wie welke taak of rang heeft of niet heeft maakt niets uit. Het is een super project wat nog een enorme werelwijdse uitwerking kan (en ik hoop echt dat het gaat gebeuren) hebben. En daar maken wij dan allemaal onderdeel van uit. Daaaaaaarrrrrrrr ben ik nog steeds zo warm voor gelopen.

Maar ik weet niet hoe of wat natuurlijk voor the bunker II. Misschien wel gewoon thuis voor de stream als ik tijd heb. Misschien wel weer intern in een tentje buiten de bunker. Niets staat vast wat dat betreft.
Duidelijk Dot.. Nou doe wat je moet denkt te doen, en laat je niet afzeiken
pi_70078586
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:57 schreef Disana het volgende:

[..]

Het is ook geen drama
gelukkig maar, want ook ik las die van jou effe bij als ik weer wakker was geworden na een paar uur slaap in de ochtend en hoop dat zeker weer te doen (vanwaarvandaan dan ook) bij de volgende bunker.
pi_70078609
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:58 schreef Soury het volgende:

[..]

Ach ja, ze moest even ontgroenen, d'r hoofd net iets teveel boven het maaiveld en dan krijg je dit. 't Komt vanzelf wel weer goed toch?. D'r zijn ook nog mensen die haar aardig vinden
pi_70078626
Foto's van de ex crew.anders vertrouw ik niemand la la la la la.Ik vertrouw geen hond,zelfs Kai niet
Love music!
pi_70078641
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ach ja, ze moest even ontgroenen, d'r hoofd net iets teveel boven het maaiveld en dan krijg je dit. 't Komt vanzelf wel weer goed toch?. D'r zijn ook nog mensen die haar aardig vinden
Ja ikke wel eigenlijk
pi_70078654
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:58 schreef Soury het volgende:

[..]

maar dat ben ik ook
pi_70078685
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:03 schreef Dottey het volgende:

[..]

maar dat ben ik ook
Dat blijf je altijd
pi_70078697
Nah, dat weten we dan ook weer, iedereen vind iedereen uiteindelijk best wel aardig

Kunnen we dan nu weer door met rellen?
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:04:52 #129
2018 PC eend
relativist
pi_70078728
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dat kan iedereen toch ook doen
pi_70078808
Ik ga "The bunker Eer" bij m'n naam zetten.Krijg ik eindelijk de aandacht waarnaar ik hunker
Love music!
pi_70078812
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:04 schreef PC eend het volgende:

[..]

Jawel, uiteindelijk wel, maar je hebt het zelf volgens mij ook wel eens gehad over het "Bunker clubje". En als dat idee een beetje heerst, dan wordt het toch wat lastiger allemaal en heb je, denk ik, al snel het gevoel dat je als overbodig wordt gezien?
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:08:28 #132
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_70078887
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:04 schreef PC eend het volgende:

Natuurlijk.

Bij DGK was er zelfs een update topic om snel bij te zijn.
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:01 schreef Dottey het volgende:

gelukkig maar, want ook ik las die van jou effe bij als ik weer wakker was geworden na een paar uur slaap in de ochtend en hoop dat zeker weer te doen (vanwaarvandaan dan ook) bij de volgende bunker.
Dottey wie gaf jou en Mera de opdracht om te schrijven bij Fok-streamverslagen?
Je schreef dat je was ingedeeld.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:11:40 #133
2018 PC eend
relativist
pi_70079045
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Jawel, uiteindelijk wel, maar je hebt het zelf volgens mij ook wel eens gehad over het "Bunker clubje". En als dat idee een beetje heerst, dan wordt het toch wat lastiger allemaal en heb je, denk ik, al snel het gevoel dat je als overbodig wordt gezien?
Sommigen komen daar wel iets te enthousiast vandaan m.i., maar dat vind ik eerder irritant bij crew dan bij (nieuwe) users.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:16:38 #134
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_70079252
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:08 schreef tuinfluiter het volgende:

Sorry als ik voor mijn beurt spreek, maar dat was de redactie. Ze hebben toen geprobeerd een schema te maken voor alle taken, om de boel wat strakker te laten verlopen de laatste paar dagen (en dat was nodig gezien de hektiek rond de finale).
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:17:55 #135
258138 Wijnneus
Met dubbel n
pi_70079305
Enthousiasme is toch goed ?
pi_70079367
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:11 schreef PC eend het volgende:

[..]

Sommigen komen daar wel iets te enthousiast vandaan m.i., maar dat vind ik eerder irritant bij crew dan bij (nieuwe) users.
Ik vind het bij beiden wel irritant, zeg er uiteindelijk ook wel wat van, maar goed, ik begrijp het ook wel weer. Als je ergens bij betrokken bent wat redelijk uniek en nieuw is, dan is enig enthousiasme wel logisch.

Alleen hebben mensen die hier zaten dat allemaal niet meegekregen, is er niet altijd transparantie genoeg geweest en waren boodschappen niet altijd even duidelijke een eenduidig en zijn er nogal wat blundertjes geweest, gecombineerd met wederzijds onbegrip.

En dat, in combinatie met het feit dat sommigen van die vrijwilligers hier dan vertelden dat ze wel wisten hoe het zat, maar het niet vertelden is reden genoeg om af en toe even "los te gaan" als ze in de ogen van sommige Fokkers net even iets te bijdehand waren of zijn. Allemaal logisch, van beide kanten.

Mijn twee centen
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:19:52 #137
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_70079368
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:11 schreef PC eend het volgende:

[..]

Daar maak ik me ook vaak schuldig aan, IRL dan. Als een idioot vertellen tegen mensen die geen idee hebben waar je 't over hebt
Dat hebben jullie natuurlijk wel, behalve dus als het gaat om de sfeer daar binnen, en dat is wel eens jammer.
Ik kan goed begrijpen dat er een kliek-gevoel heerst bij een aantal mensen, en dat daar een lichte afkeer van is. Maar dat krijg je nu eenmaal als je een tijdje zeer intensief bij elkaar bent. Jullie als echte RLS volgers zouden dat toch vooral moeten kunnen begrijpen denk ik dan. Het "wij" gevoel heerst al erg snel bij zo'n intense beleving. Hell, ik heb dat al met mensen die met me op de trein staan te wachten als die weer eens vertraging heeft, kun je nagaan
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:20:26 #138
2018 PC eend
relativist
pi_70079384
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:17 schreef Wijnneus het volgende:
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:21:18 #139
162917 tuinfluiter
pi_70079423
quote:

Ook zoiets geks.. wat uit het verband is gezien.
Mera en ik werden weggezet op rooster van streamverslag bijhouden.

Mera had nog geen laptop bij (nu een pracht roze mini gevalletje)
dus logde in op de mijne na een lange dag en gedeelte ochtend zonder slaap.
Ik grapte naar haar... schrijversstokje is voor jou.. om haar veel plezier te wensen.
Had ook niet gezien dat iemand anders had gepost.

quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:16 schreef MeraViglioSa het volgende:

Sorry als ik voor mijn beurt spreek, maar dat was de redactie. Ze hebben toen geprobeerd een
schema te maken voor alle taken, om de boel wat strakker te laten verlopen de laatste paar dagen
(en dat was nodig gezien de hektiek rond de finale).
Mera wie van de redactie?
pi_70079475
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:17 schreef Wijnneus het volgende:
Nou hear hear !!! Wat een gemuts hier.. Hulde aan de steamers en aan de azijnzeikers die er moeilijk over doen.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:22:41 #141
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_70079476
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:21 schreef tuinfluiter het volgende:

Mera wie van de redactie?
Bind me er niet op vast want de planning was al opgehangen toen ik binnen liep, maar ik vermoed PiWi, die was goed met organiseren.
pi_70079516
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:08 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Natuurlijk.

Bij DGK was er zelfs een update topic om snel bij te zijn.
[..]

"iemand" van de crew. Las dan terwijl ik nacht had gepakt, dat ik dan de ochtend weer moest werken
Mera en Ik werden ineens op de laatste dag alleen op streamverslag ingeroosterd.
Zodat iedereen wist wat hij of zij moest doen in welke cat. dan ook.
pi_70079518
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:16 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Sorry als ik voor mijn beurt spreek, maar dat was de redactie. Ze hebben toen geprobeerd een schema te maken voor alle taken, om de boel wat strakker te laten verlopen de laatste paar dagen (en dat was nodig gezien de hektiek rond de finale).
De Bunker heeft in brede zin (wat de oorzaken dan ook waren) niet genoeg (gerichte) aandacht gehad voor Fokkers en hun opmerkingen. En nu nog steeds niet vind ik. Want nog steeds is er geen uitgebreid verslag van die evaluatie. Maar hier lag toen, en nu nog steeds, ook een rol voor moderators van Fok! die onvoldoende door hen is ingevuld. Zal ook vast wel allemaal redenen hebben, maar ik kijk er wel zo tegenaan.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:26:15 #144
162917 tuinfluiter
pi_70079614
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:22 schreef MeraViglioSa het volgende:

Bind me er niet op vast want de planning was al opgehangen toen ik binnen liep, maar ik denk PiWi.
PiWi nog niet gezien op Fok, weet allleen dat ze onder de douche stond bij Copycat.
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:23 schreef Dottey het volgende:

"iemand" van de crew. Las dan terwijl ik nacht had gepakt, dat ik dan de ochtend weer moest werken
Mera en Ik werden ineens op de laatste dag alleen op streamverslag ingeroosterd.
Zodat iedereen wist wat hij of zij moest doen in welke cat. dan ook.
Snap het gewoon niet, bij DGK tikten er meerdere mensen , niemand sprak af,
dacht dat jullie tikten voor de website van enjoy.
pi_70079630
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:19 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Daar maak ik me ook vaak schuldig aan, IRL dan. Als een idioot vertellen tegen mensen die geen idee hebben waar je 't over hebt
Dat hebben jullie natuurlijk wel, behalve dus als het gaat om de sfeer daar binnen, en dat is wel eens jammer.
Ik kan goed begrijpen dat er een kliek-gevoel heerst bij een aantal mensen, en dat daar een lichte afkeer van is. Maar dat krijg je nu eenmaal als je een tijdje zeer intensief bij elkaar bent. Jullie als echte RLS volgers zouden dat toch vooral moeten kunnen begrijpen denk ik dan. Het "wij" gevoel heerst al erg snel bij zo'n intense beleving. Hell, ik heb dat al met mensen die met me op de trein staan te wachten als die weer eens vertraging heeft, kun je nagaan
ik heb dan ook respect voor mensen in onze IRL omgeving.. met name in de kroeg.. Twee van die mutsen die wild staan te gebaren en uitdrukken hoe leuk en geweldig een programma is waar niemand bij ons naar keek
pi_70079659
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
Jullie als echte RLS volgers zouden dat toch vooral moeten kunnen begrijpen denk ik dan. Het "wij" gevoel heerst al erg snel bij zo'n intense beleving. Hell, ik heb dat al met mensen die met me op de trein staan te wachten als die weer eens vertraging heeft, kun je nagaan
Hier maak je een denkfout. Fok! is Fok! en was en is altijd zeer kritisch op en bij RLS-en. Dat is zo'n beetje het kenmerk, kritisch zijn op alles en iedereen. Fok! heeft vaak geen boodschap aan de emoties van mensen die daar werk verrichten maar kijken naar het product. Niet goed, dan kop eraf. Wordt er onzin verteld, huppekee, kop eraf en hakken. Idee dat er een leugentje wordt verteld? Alles uit- en napluizen.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:28:06 #147
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_70079682
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

De Bunker heeft in brede zin (wat de oorzaken dan ook waren) niet genoeg (gerichte) aandacht gehad voor Fokkers en hun opmerkingen. En nu nog steeds niet vind ik. Want nog steeds is er geen uitgebreid verslag van die evaluatie. Maar hier lag toen, en nu nog steeds, ook een rol voor moderators van Fok! die onvoldoende door hen is ingevuld. Zal ook vast wel allemaal redenen hebben, maar ik kijk er wel zo tegenaan.
Ik geef je groot gelijk. En dat is een uitgebreid agendapunt geweest vrijdag. Hoe dat verder besproken is in de vergadering daarna, dat weet ik niet, noch wat de uitslag daarvan is, als die er al is.

En ja, er was een uitgebreid verslag beloofd, daar was ik ook debet aan. Dat was mijn plaats niet om dat te beloven.
Zodoende heb ik ook besloten het niet (zelf) te plaatsen. Dat is aan de personen die zijn/worden aangewezen als spreekbuis. Vind ik.
pi_70079707
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:26 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

PiWi nog niet gezien op Fok.

Snap het gewoon niet, bij DGK tikten er meerdere mensen , niemand sprak af,
dacht dat jullie tikken voor de website van enjoy.
streamverslagen op Fok worden ook gebruikt voor registratie enjoy bandjes stream.
Dat is toch een pot nat als samenwerkend geheel?
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:28:57 #149
2018 PC eend
relativist
pi_70079708
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik vind het bij beiden wel irritant, zeg er uiteindelijk ook wel wat van, maar goed, ik begrijp het ook wel weer. Als je ergens bij betrokken bent wat redelijk uniek en nieuw is, dan is enig enthousiasme wel logisch.
Ja ok, maar ik zeg dat ik het bij crew eerder irrtant vind bij crew omdat die ook fok vertegenwoordigen.
quote:
Alleen hebben mensen die hier zaten dat allemaal niet meegekregen, is er niet altijd transparantie genoeg geweest en waren boodschappen niet altijd even duidelijke een eenduidig en zijn er nogal wat blundertjes geweest, gecombineerd met wederzijds onbegrip.

En dat, in combinatie met het feit dat sommigen van die vrijwilligers hier dan vertelden dat ze wel wisten hoe het zat, maar het niet vertelden is reden genoeg om af en toe even "los te gaan" als ze in de ogen van sommige Fokkers net even iets te bijdehand waren of zijn. Allemaal logisch, van beide kanten.

Mijn twee centen
Laten we maar hopen dat het een leerproces was

Dat ons kent ons sfeertje waar ze mee posten snap ik ook wel, maar ze zouden daar m.i. wat subtieler mee om moeten gaan als ze zien dat het wrevel wekt onder users.
pi_70079734
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik heb zwaar de indruk dat dit boven de Dotteykoppie gaat en die ander meerval. Ik ben van de indruk dat ze streams schreef en of dat vanuit fok of de bunker was/is zou me een worst zijn. Tis allemaal ondergronds gezeik nu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')