Zo heb ik het nooit bekekenquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
En Danny stuurt je naar ONZDit gaat leuk worden
Ik voel me niet aangesproken!quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:47 schreef Maanvis het volgende:
kom op bunkermedewerkertjes, doe eens iets positiefs in de groep gooien, in de verdedidign schieten werkt echt alleen maar averechts hier op FOK!
Oh ja snap het .. Danny wijst je de weg naar ONZ. En ook naar zo'n super tof leuk topic met domme puber geintjes.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom het ter sprake kwam, maar die postte een link naar dat topic... heb hem helemaal gelezen en me echt een breuk gelachen
bedoel je nou crew.. of crew of crew?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:47 schreef Maanvis het volgende:
kom op bunkermedewerkertjes, doe eens iets positiefs in de groep gooien, in de verdedidign schieten werkt echt alleen maar averechts hier op FOK!
Ja een hoop om over na te denkenquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zo heb ik het nooit bekekeninderdaad, ik sla teveel ONZ uit waarschijnlijk
![]()
Ga er maar eens een nachtje over slapen denk
Slaap lekker meis..quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zo heb ik het nooit bekekeninderdaad, ik sla teveel ONZ uit waarschijnlijk
![]()
Ga er maar eens een nachtje over slapen denk
Mera maakt meer kapot dan je lief isquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:52 schreef Dottey het volgende:
[..]
bedoel je nou crew.. of crew of crew?![]()
* Dottey gooit wat + + + naar het beeldscherm van Maanvis
Nahquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja snap het .. Danny wijst je de weg naar ONZ. En ook naar zo'n super tof leuk topic met domme puber geintjes.
Wie maak je nou belachelijk eigenlijk troela .. Echt ik lach me ziek
quote:
Ach bull shit !!quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nahik maak helemaal niemand belachelijk
![]()
Mezelf misschien maar daar bezorg ik jou alleen maar plezier mee toch?![]()
Vond het topic gewoon grappig
quote:
Is het nu Mera-bashing-time of wat?quote:
Moeder van? Vertel.wie is je vader en wie is je moederquote:
Door de mand gevallen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:55 schreef Dottey het volgende:
[..]
Kan ook goed plakken en lijmenHandig als je geen Truus hebt en haar de afwas laat doen
Van mij mag het GO GO GOquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
[..]
Is het nu Mera-bashing-time of wat?![]()
Kunnen we dat even uitstellen tot donderdagavond dan?
Nee donderdag is al een bezette dag!quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
[..]
Is het nu Mera-bashing-time of wat?![]()
Kunnen we dat even uitstellen tot donderdagavond dan?
Moeder van Mera, en vader van Dot.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:57 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Moeder van? Vertel.wie is je vader en wie is je moeder
Oja, duh! Vrijdagavond dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:59 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee donderdag is al een bezette dag!
Radioooooooo .. remember?
ohw? Ik dacht dat wij lovers waren...quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:00 schreef dotfan het volgende:
[..]
Moeder van Mera, en vader van Dot.
Mijn vader is de opa van Mera, en mijn moeder de oma van Dot![]()
waar heb je het over?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |