True, maar met dat andere ballennummer (phun intended) wél.quote:
Ja sinds het vertrek van Hans wordt er hier amper gepostquote:Op maandag 15 juni 2009 21:50 schreef Broekie het volgende:
[..]
True, maar met dat andere ballennummer (phun intended) wél.
FIPO
Is dit nou ook de eerste niet-EkStra Weekend dag in een lange tijd dat we een topic volgepost hebben overigens?
geen ideequote:
maar met de komst van maricha gaat dat vermeerderenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja sinds het vertrek van Hans wordt er hier amper gepost
Doeidoei, tot ziens!quote:Op maandag 15 juni 2009 21:54 schreef Maricha het volgende:
En ben ook meteen weer weg!
Maar dank voor alle lieve reacties!
dat zal het zijnquote:Op maandag 15 juni 2009 21:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
geen idee![]()
ik was toch best wel snel...of niet..misschien dacht iedereen dat ik sloom was, en zijn ze allemaal piesen
nu al wegquote:Op maandag 15 juni 2009 21:54 schreef Maricha het volgende:
En ben ook meteen weer weg!
Maar dank voor alle lieve reacties!
hallow..... weet je hoelang geleden ik een topic heb geopend... En meestal ben ik erop voorbereid.. Deze keer was ik even vergeten dat we al zo ver warenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat zal het zijnmaar je was snel, maar kan sneller
Ik schrok ook inderdaad, dacht even dat ik hem misschien gesloten had maar dat was dus echt nét niet zo..quote:Op maandag 15 juni 2009 21:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hallow..... weet je hoelang geleden ik een topic heb geopend... En meestal ben ik erop voorbereid.. Deze keer was ik even vergeten dat we al zo ver waren
nee, dat weet ik nietquote:Op maandag 15 juni 2009 21:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hallow..... weet je hoelang geleden ik een topic heb geopend... En meestal ben ik erop voorbereid.. Deze keer was ik even vergeten dat we al zo ver waren
ik wou hem sluitenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:57 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik schrok ook inderdaad, dacht even dat ik hem misschien gesloten had maar dat was dus echt nét niet zo..
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, dat weet ik nietmaar je kon toch wel weten dat het deze TT had moeten zijn, dan op enter en dan pas op zorgen
Deed je nu ook, alleen wat traag
Niet eens iets zwartsquote:Op maandag 15 juni 2009 21:57 schreef muisje-eliza het volgende:
OMG Eric!!! die houthakkersbloes kan echt niet meer...dat is zooooo...euh....oud
op de brandstapel ermee
Niet zeuren en wees blij dat ze 1 open gooidequote:Op maandag 15 juni 2009 21:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, dat weet ik nietmaar je kon toch wel weten dat het deze TT had moeten zijn, dan op enter en dan pas op zorgen
Deed je nu ook, alleen wat traag
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:02 schreef muisje-eliza het volgende:
ik peer m mensen... ik ga 24 verder kijken
Groetjes voor iedereen![]()
![]()
behalve Naat
Groeten terugquote:Op maandag 15 juni 2009 22:02 schreef muisje-eliza het volgende:
ik peer m mensen... ik ga 24 verder kijken
Groetjes voor iedereen![]()
![]()
behalve Naat
Je bent een heldquote:Op maandag 15 juni 2009 22:04 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf is ook bezig geweest met het tweede Leon-deel.
Bij elkaar is het ongeveer 20 minuten!
michiel heeft een blogje eraan gewijdquote:Op maandag 15 juni 2009 22:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Je bent een heldhoef ik niet meer te zoeken bij uitzending gemist
Weet ik maar daar is alleen een geluidfragment te horen ik wil de beelden ook wel even zienquote:Op maandag 15 juni 2009 22:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
michiel heeft een blogje eraan gewijd
is ook tv dingquote:Op maandag 15 juni 2009 22:08 schreef themauster het volgende:
[..]
Weet ik maar daar is alleen een geluidfragment te horen ik wil de beelden ook wel even zien
ik drukte net voor die gast kwam de tv uit want mijn ogen vielen dicht
ik krijg alleen audio achja kutcomputer het wordt tijd voor een nieuwequote:
misschien is het bestand achter de link verandertquote:Op maandag 15 juni 2009 22:13 schreef themauster het volgende:
[..]
ik krijg alleen audio achje kutcomputer het wordt tijd voor een nieuwe
Blijftquote:Op maandag 15 juni 2009 20:56 schreef Sirolf het volgende:
HQ volgt ASAP, daar is YouTube nog mee bezig.
Avondquote:Op maandag 15 juni 2009 22:32 schreef Timo20 het volgende:
Goooooeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Maricha terug?![]()
waar is ze zo lang geweest?
Ouch! pijnlijkquote:Op maandag 15 juni 2009 22:34 schreef themauster het volgende:
[..]
Avond![]()
Maricha heeft een ongelukje gehad met schaatsen en heeft toen een wiplash opgelopen
juist ik luister nu niet maar ik weet niet of het ook over werkende mensen gaat zo ja ik ga geen vrijwilligerswerk naast mijn werk. ik heb ook nog een huishouden en ook mijn rust nodig dus verplichten moeten ze niet mee aankomenquote:Op maandag 15 juni 2009 22:40 schreef Timo20 het volgende:
Als je verplicht wordt vrijwilligers te doen is het geen vrijwillgerswerk meer![]()
Exactemundo. Daarbij (en dan ben ik misschien kort zichtig ofzo) maar ik snap mensen die vrijwilligerswerk doen echt niet. In de tijd dat je vrijwilligerswerk doet kun je ook een betaalde baan hebbenquote:Op maandag 15 juni 2009 22:45 schreef themauster het volgende:
[..]
juist ik luister nu niet maar ik weet niet of het ook over werkende mensen gaat zo ja ik ga geen vrijwillegerswerk naast mijn werk. ik heb ook nog een huishouden en ook mijn rust nodig dus verplichten moeten ze niet mee aankomen
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:45 schreef themauster het volgende:
[..]
juist ik luister nu niet maar ik weet niet of het ook over werkende mensen gaat zo ja ik ga geen vrijwilligerswerk naast mijn werk. ik heb ook nog een huishouden en ook mijn rust nodig dus verplichten moeten ze niet mee aankomen
Mèn... Zonder werkende mensen die vrijwilligerswerk doen kunnen, bij wijze van klein voorbeeldje, alle sportclubs de deuren wel sluiten. Over wat er dan met de zorg en, ik noem maar wat, het lager onderwijs gebeurt wil ik niet eens nadenken. Zonder vrijwilligers gieren de kosten nog verder de pan uit, wat je weer gaat merken in jouw besteedbaar inkomen. Lijkt me niet de bedoeling.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Exactemundo. Daarbij (en dan ben ik misschien kort zichtig ofzo) maar ik snap mensen die vrijwilligerswerk doen echt niet. In de tijd dat je vrijwilligerswerk doet kun je ook een betaalde baan hebben
Zijn blad ga ik ook kopenquote:
Is van Rossem dan ooit wel is niet opdreef, hij is de meest gebande van de publieke omroep , doordat hij geen blad voor de mond neemtquote:
Yup. Heb me ook prima vermaakt toen ie dat programma Van Rossem in Amerika maakte, rond de verkiezingen aldaar.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is van Rossem dan ooit wel is niet opdreef, hij is de meest gebande van de publieke omroep , doordat hij geen blad voor de mond neemtgeweldige man.
En daarvoor was hij ook een jaar niet welkom, omdat hij wat geroepen had over 9/11quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Heb me ook prima vermaakt toen ie dat programma Van Rossem in Amerika maakte, rond de verkiezingen aldaar.
Daarom is hij geweldig. Hij zegt tenminste iets, en vaak ook zinnige dingen. Daarbij zijn persoonlijkheid maakt het een geweldige vent.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is van Rossem dan ooit wel is niet opdreef, hij is de meest gebande van de publieke omroep , doordat hij geen blad voor de mond neemtgeweldige man.
Het lot is je gunstig gezindquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:45 schreef Sirolf het volgende:
Dit is al de tweede keer in m'n stageperiode dat ik Krezip misloop omdat ik 's ochtends een keertje later ben...
Mooi, kan die Barend verder niet, maar 't is ongetwijfeld beter dan Barbaraquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:05 schreef themauster het volgende:
Barend van Deelen maakt binnenkort de overstap van de regionale radio naar de landelijke radio. Vanaf 1 september 2009 gaat Barend van Deelen naar 3FM. Daar krijgt hij een programma in de nacht. Daarnaast krijgt hij mogelijk ook een programma op zondagavond van 18:00 tot 20:00. Momenteel wordt op dit tijdstip nog het NCRV programma 'Bring It On' uitgezonden, wat gepresenteerd wordt door Barbara Karel. Zij stopt echter per september bij 3FM.
Barend van Deelen begon bij de 'Klas van 24' van de Veronica Radioschool in 2007 / 2008. Daarna was hij kort te horen bij het internetstation V-radio en bij de lokale omroep Midland FM in Renswoude. In februari van dit jaar maakte hij de overstap naar Radio Decibel. Daar kreeg hij een dagelijks programma tussen 10 en 13 uur. Sinds april is hij daar van maandag tot en met vrijdag te horen van 19.00 tot 21.00 uur. Of Barend van Deelen bij Radio Decibel blijft is op dit moment nog niet bekend.
Barbara Karel begon haar carriere in 2002 bij MTV. Daar presenteerde Barbara verschillende tv-programma's, zoals Making The Movie, Summer Of MTV, B-MTV, en MTV News & Reports. Sinds april 2006 is Barbara deejay bij 3FM. Ze begon in de nacht met een programma voor de NCRV. Momenteel is ze daar elke zondagavond van 18.00 tot 20.00 uur te horen in het radioprogramma 'Bring It On'. [Radio.NL]
Dag Barbara
De radio ging harder.quote:
ach hij krijgt weer zijn neverland (UK versie)quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind de teloorgang van MJ altijd nog net iets treuriger als ik een plaat van hem hoor...
23 louderquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
HANS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nicequote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:40 schreef Sjowhan het volgende:
Oh RJ, ik heb de auto gekocht gistermiddag
Nee Bart Arensquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:51 schreef broer het volgende:
Nou, hopen dat Stenders vandaag wél weer mag van de leiding.
Kijk dat houdt de economie weer draaiendequote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:40 schreef Sjowhan het volgende:
Oh RJ, ik heb de auto gekocht gistermiddag
Giel is toch al de overtreffende trap van flauwheid.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Bart Arens.
Dan tien keer liever Giel, zelfs met 180 flauwe Marokkanen grappen.
Technisch wel, alhoewel ik wel vermoed dat er bij de volgende APK (of zelfs eerder) de achterdemper van de uitlaat vervangen moet worden; deze zit onder de roest, en bladdert zelfs al stukjes afquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nice. Zag er nog goed uit en technisch in orde dus
.
dat zeker, want de verkopende partij heeft ook een nieuwe auto gekocht voor de vrouw. Hij heeft nog een ander autootje te koop staan, een prachtig wagentjequote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Kijk dat houdt de economie weer draaiende
Dat vooral. Bart is beter te horen dan dat helequote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Bart Arens.
Dan tien keer liever Giel, zelfs met 180 flauwe Marokkanen grappen.
Als Anouk-hater moet ik zeggen dat ik wel aangenaam verrast was. Even. Nummer is toch geproduceerd c.q. geschreven door Tsjeerd van Voicst?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou vond ik m al goed, maar iedere keer wordt de nieuwe Anouk nog beter
Typisch dat die vanmorgen ook op KX voorbij kwam:quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Mede geschreven indd...
Ik heb dan weer niets met Adele, maar ben zojuist compleet weggeblazen... Wat een plaat zeg
Supernummer. Precies 100 keer beluisterd, volgens m'n last.fm statsquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
Hometown Glory
![]()
Het enige nummer van Adele dat ik zéééér kan waarderen![]()
.
issie weer een verhaaltje aan 't vertellen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:24 schreef cosmick het volgende:
Goddamned, val ons er niet mee lastig zeg.
In dit geval een of andere muts die er na tig-jaar huwelijk achterkwam dat haar vriend het met de buurvrouw deedquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
issie weer een verhaaltje aan 't vertellen?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:24 schreef cosmick het volgende:
Goddamned, val ons er niet mee lastig zeg.
Regel die je raaktquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
issie weer een verhaaltje aan 't vertellen?
En hij was ook ontslagen ofzo? Waarschijnlijk collega van die vrouw?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
In dit geval een of andere muts die er na tig-jaar huwelijk achterkwam dat haar vriend het met de buurvrouw deed. En dan vervolgens Alanis Morisette aanvragen
.
Dat bedoel ik: wat een drama.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En hij was ook ontslagen ofzo? Waarschijnlijk collega van die vrouw?
Tsja.....quote:''Ze is een bruisende, enthousiaste collega met een groot hart voor echte muziek. En één van de weinige vrouwelijke dj's in Nederland.''
einde van de megahit duurt nog 3 dagen, statement is nu wel gemaaktquote:
alleen jammer dat die passie niet uit haar strotje kwam , kwelling tot op heden.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
En officieel: http://www.nu.nl/achterkl(...)-karel-vertrekt.html![]()
[..]
Tsja.....
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
En officieel: http://www.nu.nl/achterkl(...)-karel-vertrekt.html![]()
[..]
Tsja.....
Denk dat ze op een andere manier passie met haar strot bracht. Ofzoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
alleen jammer dat die passie niet uit haar strotje kwam , kwelling tot op heden.
Idd, denk dat twee persberichten langs elkaar heen gaan...quote:en de opvolger is toch allang bekend gemaakt
Ik vond d'r een best aardige DJ. Niet super, maar ook weer niet extreem slecht.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
alleen jammer dat die passie niet uit haar strotje kwam , kwelling tot op heden.
en de opvolger is toch allang bekend gemaakt
Dan wacht ik tot oktober met het lezen van [3FM #1498] Welkom terug Maricha *juich juich*quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vond d'r een best aardige DJ. Niet super, maar ook weer niet extreem slecht.
En officieel is er nog NIETS bekend gemaakt over een opvolger voor Bring It On. Dat wordt ergens deze zomer bekendgemaakt. Volgens mij was het al wel bevestigd dat Barend in de nacht komt, maar over de zondagavond heeft de NCRV niets gezegd.
Nee leeftijdquote:
Da's een artikel van Radio.NL. Totaal onbetrouwbaar...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan wacht ik tot oktober met het lezen van [3FM #1498] Welkom terug Maricha *juich juich*
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's een artikel van Radio.NL. Totaal onbetrouwbaar...
RadioFreak staat stukken beter aangeschreven.
Er is nergens ook maar een officieele bevestiging te vinden over dat bericht.
Ik heb het niet over het feit of hij naar 3FM komt of niet, dat is namelijk al wel duidelijjk.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jawel hoor: http://www.barendvandeelen.nl/news/3/15/3FM/ Kutsite overigens, maar 't staat er wel.
pardon?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:29 schreef SilentChaos het volgende:
blablabla
Vanaf 1 september dus niet meer op dit forum te bewonderenAlthans, niet in den beginnen natuurlijk en daarna ook niet meer denk ik
quote:
Ah, owkee, duidelijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het feit of hij naar 3FM komt of niet, dat is namelijk al wel duidelijjk.
Echter, over de zondagavond (Bring It On) is nog niets door de NCRV bevestigd.
Ik had die baggernummers nou wel gehoordquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:35 schreef cosmick het volgende:
Goed zo SC! Kon je die kerstkaarten-business niet meer aan?
In welke branche ga je precies werken?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe uitdaging dus!
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:29 schreef SilentChaos het volgende:
Welkom allemaal weer lieverds
Goed nieuws, nieuwe baan![]()
![]()
![]()
Meer salaris, kortere reistijd (nu 1:15, straks 0:20), en meer uitdaging
Alleen een berg minder vrouwen, dat krijg je als je de techniek weer ingaat...
Vanaf 1 september dus niet meer op dit forum te bewonderenAlthans, niet in den beginnen natuurlijk en daarna ook niet meer denk ik
Nou, er kwamen wat klinken in de kabelquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:42 schreef SilentChaos het volgende:
Heb jij nou al een liefdesnest gevonden Cos
Nope, geenszins.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:48 schreef SilentChaos het volgende:
Oh gelukkig niet de klink in de kabel van een "break-up" gelukkig
Nee, eldersquote:Leuk hoor![]()
In Zwolle?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:16 schreef naatje_1 het volgende:
Giel Beelen naar de zondagavond, lees ik dat goed![]()
Dat geloofde ik al niet voordat ik de spoiler las Giel komt(en wil ook vast niet) bij een christelijke omroep werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
Dat ik dat lasquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:35 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat geloofde ik al niet voordat ik de spoiler las Giel komt(en wil ook vast niet) bij een christelijke omroep werken
Voor christenen is zondag een belangrijke dag.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat ik dat lasDat had je voor de spoiler kunnen denken
![]()
en sowieso, waarom christelijke omroepDe ochtendshow was toch ook eerst kro en toen vara
weet ikquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:53 schreef cheese. het volgende:
[..]
Voor christenen is zondag een belangrijke dag.
Mijn ouders zijn btw ook redelijk zwaar christelijk.
Wat is er met Stenders aan de hand?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:51 schreef broer het volgende:
Nou, hopen dat Stenders vandaag wél weer mag van de leiding.
Volgens mij is 'ie ziek. Gisteren moest er dan ook met spoed een vervanger worden gezocht.quote:
gohquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij is 'ie ziek. Gisteren moest er dan ook met spoed een vervanger worden gezocht.
* Sirolf gaat een poging doen om de nummer 1 van de Mega Top 5 te voorspellen... dat Lisa-geval waarschijnlijk.
huhquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:14 schreef 3FMaster het volgende:
Ik las net in mijn hyves-inbox (als ik ergens nooit inkom, laat staan berichten lees, is het mijn hyves inbox), een mailtje van iemand over het Popduel team. Dit kan voor jullie oud nieuws zijn, maar aangezien ik bijna nooit meer Paul hoor, lees ik 'et voor het eerst. Ik vind het wel een leuk idee. Iets voor ons
. Dan ga ik wel de 00's doen
Rocky was op tv.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:15 schreef cheese. het volgende:
Hoorde iemand hoe het kwam dat Survivor op 1 stond?
Floris kan dat doenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:18 schreef Marc63 het volgende:
Lees net dat Kristel in de studio is om mee te kijken voor haar invalbeurt van maandag. Heeft Michiel al gezegd dat je een FOK!-account nodig hebt om MetMichiel te kunnen doen?
Lijkt me wel watquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:14 schreef 3FMaster het volgende:
Ik las net in mijn hyves-inbox (als ik ergens nooit inkom, laat staan berichten lees, is het mijn hyves inbox), een mailtje van iemand over het Popduel team. Dit kan voor jullie oud nieuws zijn, maar aangezien ik bijna nooit meer Paul hoor, lees ik 'et voor het eerst. Ik vind het wel een leuk idee. Iets voor ons
. Dan ga ik wel de 00's doen
Iets met PSBquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Floris kan dat doen![]()
Gaat michiel alweer weg dan*las over megainvalkristel maar niet bij wie*
En UIT!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij is 'ie ziek. Gisteren moest er dan ook met spoed een vervanger worden gezocht.
* Sirolf gaat een poging doen om de nummer 1 van de Mega Top 5 te voorspellen... dat Lisa-geval waarschijnlijk.
popduel met teamsquote:
Michiel gaat samen met Ekdom en een vlaggetje in de HMH staan die avond.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Floris kan dat doen![]()
Gaat michiel alweer weg dan*las over megainvalkristel maar niet bij wie*
godzijdankquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:23 schreef MichielV het volgende:
Goedenavond! Nog anderhalve minuut en Lisa is weer voorbij
Ik zet de wave vast in:quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:23 schreef MichielV het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:23 schreef MichielV het volgende:
Zo te lezen hoeven we geen minigig met Lisa te verwachtenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:23 schreef MichielV het volgende:
Ik denk dat het een soort van teken was om te stoppen met kopen, de grootste hit is het al.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:26 schreef cheese. het volgende:
[..]
Haha, en dan moet je hem nog afkondigen als de grootste hit van 09 ook.
steekt vingertje opquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:26 schreef Bill_Board het volgende:
Trouwens Michiel, ik heb vorige week kaarten gewonnen voor Blof, maar door omstandigheden hier zo is het nog totaal niet zeker of ik nou wel of niet kan gaan zondag, ik baal hier wel van maar goed. Is er nog een optie om een andere luisteraar van 3FM op de gastenlijst te zetten?
Tja, er zullen vast nog wel meer mensen zijn die ook wel willen, maar goed. Ik wil eerst even van Michiel horen wat er mogelijk isquote:
*bewijs*quote:Op maandag 15 juni 2009 22:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb al lang niet iemand afgezeken![]()
aardige meid, maar blofquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jij doet onaardig tegen meje heb het zelfs gisteren toegegeven
wie weet dat Michiel nog een extra exxtra extra prijsvraag gaat doenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:29 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Tja, er zullen vast nog wel meer mensen zijn die ook wel willen, maar goed. Ik wil eerst even van Michiel horen wat er mogelijk is
ik wil niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:29 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Tja, er zullen vast nog wel meer mensen zijn die ook wel willen, maar goed. Ik wil eerst even van Michiel horen wat er mogelijk is
Ja weet ik, en ja, ik baal er ook hard van maar het is even niet andersquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wie weet dat Michiel nog een extra exxtra extra prijsvraag gaat doen![]()
wel zonde dat je niet kan
Het zijn geen kaartjes, er is een gastenlijst. En daarom kan/wil ik ze ook niet verkopen of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:31 schreef cheese. het volgende:
[..]
ik wil niet.
verscheur die kaartjes, dan heeft blof geen vol publiek.![]()
Of geef ze aan Eliza.
Vast wel, laat anders een vriend op je naam?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:26 schreef Bill_Board het volgende:
Trouwens Michiel, ik heb vorige week kaarten gewonnen voor Blof, maar door omstandigheden hier zo is het nog totaal niet zeker of ik nou wel of niet kan gaan zondag, ik baal hier wel van maar goed. Is er nog een optie om een andere luisteraar van 3FM op de gastenlijst te zetten?
Uit de mail van vanmiddag:quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:46 schreef MichielV het volgende:
[..]
Vast wel, laat anders een vriend op je naam?
quote:Je plek op de gastenlijst is niet overdraagbaar en ook iemand die namens jou komt omdat je bijvoorbeeld zelf niet aanwezig kan zijn, kunnen wij geen toegang verlenen tot het optreden.
Ah. In dat geval even mailen met rohan@3fm.nl of ben@3fm.nl en je situatie uitleggen. Ik geef je plaats dan, na hun akkoord, met liefde nog een keer weg.quote:
Ah thanks voor de hulp. Niets is nog zeker, maar morgen heb ik meer duidelijkheid en zal ik beslissen wat ik ga doen. Fijne avond nog!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:01 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ah. In dat geval even mailen met rohan@3fm.nl of ben@3fm.nl en je situatie uitleggen. Ik geef je plaats dan, na hun akkoord, met liefde nog een keer weg.
succes ermee...ik zou de kaartjes wel teruggeven in ruil voor een badeendquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:03 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Ah thanks voor de hulp. Niets is nog zeker, maar morgen heb ik meer duidelijkheid en zal ik beslissen wat ik ga doen. Fijne avond nog!
Psst...die heb ik alquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
succes ermee...ik zou de kaartjes wel teruggeven in ruil voor een badeend
nog een badeendquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:04 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Psst...die heb ik al![]()
Maar iets anders is nooit weg hoor![]()
Wie nietquote:
dat zou leuk zijn...al hoop ik dat ie het volhoudquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:39 schreef themauster het volgende:
[..]
Wie nietMischien moet hij net als Maricha volgende week weer zijn intrede doen
Hij is hard op wegquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat zou leuk zijn...al hoop ik dat ie het volhoud
misschien doet Hans mee aan 40 dagen zonder Fok
Onmogelijk!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat zou leuk zijn...al hoop ik dat ie het volhoud
misschien doet Hans mee aan 40 dagen zonder Fok
Heb ik ook wel een keer of 5 gedaan vrees ik, en dan was ik ook nog eens een flink deel van de downtime niet thuis...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:44 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Onmogelijk!
Toen FOK! dit weekend down was bleef ik maar op die bookmarks rammenIk kon het gewoon niet geloven.
Heel ernstig. Toen merkte ik ook gewoon dat het een automatisme was, het zit er gewoon in, je klikt zonder dat je het door hebtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb ik ook wel een keer of 5 gedaan vrees ik, en dan was ik ook nog eens een flink deel van de downtime niet thuis...
Ik had het ook dat ik een opmerking wilde plaatsen in dit topic n.a.v. iets wat op den Radio gebeurde, maar dat werd ook lastig.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:51 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Heel ernstig. Toen merkte ik ook gewoon dat het een automatisme was, het zit er gewoon in, je klikt zonder dat je het door hebt
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik had het ook dat ik een opmerking wilde plaatsen in dit topic n.a.v. iets wat op den Radio gebeurde, maar dat werd ook lastig.
Michiel draait bijna nooit Buddy Holly op de radio. Hij is héééééél erg zuinig op die plaat.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:10 schreef muisje-eliza het volgende:
ik dacht eigenlijk wel dat Michiel Weezer zou kiezen als zijn eigen twittertune (buddy holly)
quote:
ik ook steedsquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:14 schreef Sirolf het volgende:
Ik moet opeens heel erg denken aan een plaat met blauwe mannetjes...
Ah ja dat was `mquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:14 schreef Sirolf het volgende:
Ik moet opeens heel erg denken aan een plaat met blauwe mannetjes...
ochjah zelfde soort stemmetjequote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:23 schreef evert het volgende:
is domien niet op vakantie? en waar is hij heen? hij zat op schiphol....
en nu lees ik ineens dit bericht....
----
Wordt Japan de volgende bestemming van Wie is de Mol? Na Mexico, Australië, Argentinië en vorig jaar Ierland, zou de tiende editie van het het AVRO-programma in het land van de rijzende zon kunnen worden opgenomen. Presentator Pieter Jan Hagens is in gezelschap van Frits Sissing en enkele andere (bekend?) Nederlanders op een vlucht naar Japan gesignaleerd. Meestal wordt het spelprogramma in deze periode ook opgenomen, dus de kans ik groot dat de jubileumeditie zich in het Verre Oosten gaat afspelen.
----
het zou toch niet?
Domien zei zelf op twitter dat ie naar Italie gingquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:23 schreef evert het volgende:
is domien niet op vakantie? en waar is hij heen? hij zat op schiphol....
en nu lees ik ineens dit bericht....
----
Wordt Japan de volgende bestemming van Wie is de Mol? Na Mexico, Australië, Argentinië en vorig jaar Ierland, zou de tiende editie van het het AVRO-programma in het land van de rijzende zon kunnen worden opgenomen. Presentator Pieter Jan Hagens is in gezelschap van Frits Sissing en enkele andere (bekend?) Nederlanders op een vlucht naar Japan gesignaleerd. Meestal wordt het spelprogramma in deze periode ook opgenomen, dus de kans ik groot dat de jubileumeditie zich in het Verre Oosten gaat afspelen.
----
het zou toch niet?
heh, jammerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Domien zei zelf op twitter dat ie naar Italie ging
wie van 3fm is nog meer op vakantie? Timur?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Domien zei zelf op twitter dat ie naar Italie ging
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:28 schreef evert het volgende:
[..]
wie van 3fm is nog meer op vakantie? Timur?
Ik vind dat Gerard nog een keertje moet meedoen, hij is ten slotte medewerker van de AVRO!quote:
ik net ook nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:31 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik vind dat Gerard nog een keertje moet meedoen, hij is ten slotte medewerker van de AVRO!
Hello trouwens
Ik luister trouwens niet
Sander Guis, dus deze hele week Kristel tussen 4 en 6 's nachts.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:28 schreef evert het volgende:
[..]
wie van 3fm is nog meer op vakantie? Timur?
quote:
maar WIDM duurt geen weekquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sander Guis, dus deze hele week Kristel tussen 4 en 6 's nachts.
Ohja, en Claudia de Breij is ook op vakantie a.s. vrijdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |