De radio ging harder.quote:
ach hij krijgt weer zijn neverland (UK versie)quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind de teloorgang van MJ altijd nog net iets treuriger als ik een plaat van hem hoor...
23 louderquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
HANS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nicequote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:40 schreef Sjowhan het volgende:
Oh RJ, ik heb de auto gekocht gistermiddag
Nee Bart Arensquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:51 schreef broer het volgende:
Nou, hopen dat Stenders vandaag wél weer mag van de leiding.
Kijk dat houdt de economie weer draaiendequote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:40 schreef Sjowhan het volgende:
Oh RJ, ik heb de auto gekocht gistermiddag
Giel is toch al de overtreffende trap van flauwheid.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Bart Arens.
Dan tien keer liever Giel, zelfs met 180 flauwe Marokkanen grappen.
Technisch wel, alhoewel ik wel vermoed dat er bij de volgende APK (of zelfs eerder) de achterdemper van de uitlaat vervangen moet worden; deze zit onder de roest, en bladdert zelfs al stukjes afquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nice. Zag er nog goed uit en technisch in orde dus
.
dat zeker, want de verkopende partij heeft ook een nieuwe auto gekocht voor de vrouw. Hij heeft nog een ander autootje te koop staan, een prachtig wagentjequote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Kijk dat houdt de economie weer draaiende
Dat vooral. Bart is beter te horen dan dat helequote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Bart Arens.
Dan tien keer liever Giel, zelfs met 180 flauwe Marokkanen grappen.
Als Anouk-hater moet ik zeggen dat ik wel aangenaam verrast was. Even. Nummer is toch geproduceerd c.q. geschreven door Tsjeerd van Voicst?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou vond ik m al goed, maar iedere keer wordt de nieuwe Anouk nog beter
Typisch dat die vanmorgen ook op KX voorbij kwam:quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Mede geschreven indd...
Ik heb dan weer niets met Adele, maar ben zojuist compleet weggeblazen... Wat een plaat zeg
Supernummer. Precies 100 keer beluisterd, volgens m'n last.fm statsquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
Hometown Glory
![]()
Het enige nummer van Adele dat ik zéééér kan waarderen![]()
.
issie weer een verhaaltje aan 't vertellen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:24 schreef cosmick het volgende:
Goddamned, val ons er niet mee lastig zeg.
In dit geval een of andere muts die er na tig-jaar huwelijk achterkwam dat haar vriend het met de buurvrouw deedquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
issie weer een verhaaltje aan 't vertellen?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:24 schreef cosmick het volgende:
Goddamned, val ons er niet mee lastig zeg.
Regel die je raaktquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
issie weer een verhaaltje aan 't vertellen?
En hij was ook ontslagen ofzo? Waarschijnlijk collega van die vrouw?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
In dit geval een of andere muts die er na tig-jaar huwelijk achterkwam dat haar vriend het met de buurvrouw deed. En dan vervolgens Alanis Morisette aanvragen
.
Dat bedoel ik: wat een drama.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En hij was ook ontslagen ofzo? Waarschijnlijk collega van die vrouw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |