quote:Op maandag 15 juni 2009 21:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, dat weet ik nietmaar je kon toch wel weten dat het deze TT had moeten zijn, dan op enter en dan pas op zorgen
Deed je nu ook, alleen wat traag
Niet eens iets zwartsquote:Op maandag 15 juni 2009 21:57 schreef muisje-eliza het volgende:
OMG Eric!!! die houthakkersbloes kan echt niet meer...dat is zooooo...euh....oud
op de brandstapel ermee
Niet zeuren en wees blij dat ze 1 open gooidequote:Op maandag 15 juni 2009 21:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, dat weet ik nietmaar je kon toch wel weten dat het deze TT had moeten zijn, dan op enter en dan pas op zorgen
Deed je nu ook, alleen wat traag
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:02 schreef muisje-eliza het volgende:
ik peer m mensen... ik ga 24 verder kijken
Groetjes voor iedereen![]()
![]()
behalve Naat
Groeten terugquote:Op maandag 15 juni 2009 22:02 schreef muisje-eliza het volgende:
ik peer m mensen... ik ga 24 verder kijken
Groetjes voor iedereen![]()
![]()
behalve Naat
Je bent een heldquote:Op maandag 15 juni 2009 22:04 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf is ook bezig geweest met het tweede Leon-deel.
Bij elkaar is het ongeveer 20 minuten!
michiel heeft een blogje eraan gewijdquote:Op maandag 15 juni 2009 22:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Je bent een heldhoef ik niet meer te zoeken bij uitzending gemist
Weet ik maar daar is alleen een geluidfragment te horen ik wil de beelden ook wel even zienquote:Op maandag 15 juni 2009 22:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
michiel heeft een blogje eraan gewijd
is ook tv dingquote:Op maandag 15 juni 2009 22:08 schreef themauster het volgende:
[..]
Weet ik maar daar is alleen een geluidfragment te horen ik wil de beelden ook wel even zien
ik drukte net voor die gast kwam de tv uit want mijn ogen vielen dicht
ik krijg alleen audio achja kutcomputer het wordt tijd voor een nieuwequote:
misschien is het bestand achter de link verandertquote:Op maandag 15 juni 2009 22:13 schreef themauster het volgende:
[..]
ik krijg alleen audio achje kutcomputer het wordt tijd voor een nieuwe
Blijftquote:Op maandag 15 juni 2009 20:56 schreef Sirolf het volgende:
HQ volgt ASAP, daar is YouTube nog mee bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |