Happieeee haaaapppieeee!!quote:Op maandag 15 juni 2009 10:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, sluit het uur maar af met een kutplaat.
En ik maar denken dat dat geen prioriteit hadquote:Op maandag 15 juni 2009 10:39 schreef Sirolf het volgende:
Zoooo... vanaf nu geeft de 3FM Webcam ook het huidige nummer aan, en dat allemaal volledig automatisch.
Dat laatste zou erg fijn zijnquote:Op maandag 15 juni 2009 11:13 schreef Glacier het volgende:
[..]
En ik maar denken dat dat geen prioriteit had
Nu de shoutcast stream nog voorzien van titels
Er was een wens van de Serious TV-afdeling om een webbased systeempje te hebben waarop dat kon worden ingevoerd, en waarbij ook gelijk de items die in de header op de site worden getoond worden weergegeven.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:13 schreef Glacier het volgende:
[..]
En ik maar denken dat dat geen prioriteit had
Nu de shoutcast stream nog voorzien van titels
Ik verbaas me er ook elke keer weer over als ik de grens over ga (en van StuBru naar 3FM zap). De MH van deze week is dan al helemaal het toppunt. Alsof ze geen andere muziek kunnen vinden ofzo. Mss moeten die knurften van de muziekredactie zelf es naar StuBru luisteren. Daar komt tenminste nieuw spul voorbij.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:47 schreef cosmick het volgende:
Ik heb een week of 4, 5 geen 3FM geluisterd, maar.. is er wel een nieuw plaatje bijgekomen?
Dat hoorde je goedquote:Op maandag 15 juni 2009 11:53 schreef Sjowhan het volgende:
Hoor ik daar niet net dat Giel Stenders Vreetvermaak gaat doen?
Yup.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:53 schreef Sjowhan het volgende:
Hoor ik daar niet net dat Giel Stenders Vreetvermaak gaat doen?
Gelukkig maar.quote:Chips... nadeel van je telefoon boven laten liggen... invalbeurt 'Stenders Eetvermaak' gemist.
about 1 hour ago from web
Er is wat vastgelopen, maar er wordt al aan gewerkt.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:08 schreef gerbenp het volgende:
Een pijltje op het 3fm logo @ cam? [ afbeelding ]
Aha, ok. Ik zag dat er een now playing stats op de cam kwam, blijft die altijd? Of alleen op bepaalde 101.tv uitzendingen?quote:Op maandag 15 juni 2009 12:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er is wat vastgelopen, maar er wordt al aan gewerkt.
je vervalt in herhaling, maar wil niet zeggen dat je geen gelijk hebt.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik verbaas me er ook elke keer weer over als ik de grens over ga (en van StuBru naar 3FM zap). De MH van deze week is dan al helemaal het toppunt. Alsof ze geen andere muziek kunnen vinden ofzo. Mss moeten die knurften van de muziekredactie zelf es naar StuBru luisteren. Daar komt tenminste nieuw spul voorbij.
Nee, sorry, ik kon niet.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:18 schreef themauster het volgende:
Tijd voor lunch en RJ als opvolger voor notaris polmankon RJ niet invallen voor Stenders
Schakel je nog niet over naar STUBRUquote:Op maandag 15 juni 2009 12:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
GODVERDETERINGTUFYSKUTGRAFHOERENKINGSOFLEON
Daar werden mijn oren vanmorgen geterrorisseerd door de nieuwe van KoLquote:Op maandag 15 juni 2009 12:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Schakel je nog niet over naar STUBRU
Jij moet altijd wel wat te klagen hebbenquote:Op maandag 15 juni 2009 12:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar werden mijn oren vanmorgen geterrorisseerd door de nieuwe van KoL.
Dat ligt eraan of de ticker aangezet wordt. Als die aan staat zal het (meestal) zichtbaar zijn, anders niet.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:09 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Aha, ok. Ik zag dat er een now playing stats op de cam kwam, blijft die altijd? Of alleen op bepaalde 101.tv uitzendingen?
quote:Op maandag 15 juni 2009 14:21 schreef cosmick het volgende:
Ja kneus, dat heb ik je jaren geleden al gemaild.
Nog niet. Zal 't es proberenquote:Op maandag 15 juni 2009 14:40 schreef SilentChaos het volgende:
Ah, Cos is er weer
Alle Iphone bezitters al aan de Photoswap???
Mooie plaat.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Fleet Foxes.
Heb jij dan al meegedaan aan het duelquote:Op maandag 15 juni 2009 15:48 schreef SilentChaos het volgende:
Pfffffffff Als je Thin Lizzy niet kent verdien je het ook niet om het popduel te winnen
hoe bedoel je?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Naar wie gaan die opbrengsten van die toiletpapierreclame eigenlijk
Nou, ik neem aan dat Kruidvat (of welke zaak dat ook is; ben 't ff vergeten) C&S voor die reclame betaalt. Gaat dat geld naar C&S of naar de publieke omroep?quote:
Om reclame bij de ster te maken moet je ook betalen en dan gaat het naar de POquote:Op maandag 15 juni 2009 16:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, ik neem aan dat Kruidvat (of welke zaak dat ook is; ben 't ff vergeten) C&S voor die reclame betaalt. Gaat dat geld naar C&S of naar de publieke omroep?
ff pause podcast danquote:Op maandag 15 juni 2009 16:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.metmichiel.nl/(...)/Leon%20uit%20Borne/
Blijft geweldig![]()
![]()
Hier op de redactie lagen sommigen die het niet gezien hebben vandaag nog in een deuk.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.metmichiel.nl/(...)/Leon%20uit%20Borne/
Blijft geweldig![]()
![]()
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier op de redactie lagen sommigen die het niet gezien hebben vandaag nog in een deuk.
Vanavond als ik thuis ben even knippen en op YouTube gooien (op verzoek van Veenstra).
Is handiger iddquote:Op maandag 15 juni 2009 16:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier op de redactie lagen sommigen die het niet gezien hebben vandaag nog in een deuk.
Vanavond als ik thuis ben even knippen en op YouTube gooien (op verzoek van Veenstra).
Noortjequote:Op maandag 15 juni 2009 16:21 schreef Noortje. het volgende:
Waarom in godsnaam is Mando Diao megahit?Ik heb hem al wel genoeg gehoord, hoewel hij tof blijft. Maar kom op, megahit?
You're fucking kidding me.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
NoortjeOmdat 3fm geen andere plaat had
No shit.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
NoortjeOmdat 3fm geen andere plaat had
Daar is Eric Corton al voor. Vanuit 3VOOR12 komt de meeste nieuwe muziek op de playlist.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:26 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Floris ons moet vertegenwoordigen tijdens dat overleg over de MH
Ja, maar dr moet toch ook een FOK!vertegenwoordiger zijnquote:Op maandag 15 juni 2009 16:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar is Eric Corton al voor. Vanuit 3VOOR12 komt de meeste nieuwe muziek op de playlist.
Kijk maar eens naar de 3VOOR12 Single van de Week.
Daar zitten er al minimaal 2 van, namelijk Michiel en Domien.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, maar dr moet toch ook een FOK!vertegenwoordiger zijn
Ja maar die lezen toch vrij weinigquote:Op maandag 15 juni 2009 16:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar zitten er al minimaal 2 van, namelijk Michiel en Domien.
Miss Montrealquote:Op maandag 15 juni 2009 16:48 schreef Christiaan het volgende:
Dit had bijvoorbeeld de nieuwe MH moeten zijn.
Ik hoor geen Miss Montreal op de radio.quote:
Dan geeft/gaf ie et fout aanquote:Op maandag 15 juni 2009 16:49 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik hoor geen Miss Montreal op de radio.
Dat klopt.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan geeft/gaf ie et fout aan*dat ding in de OP*
Dave Matthews Band - Funny the way it isquote:
Voor dat stukje dat ik heb geluisterd wel jaquote:Op maandag 15 juni 2009 16:52 schreef Glacier het volgende:
[..]
Vond je AR gisterenavond eigenlijk nog wat?
ja, had gekundquote:Op maandag 15 juni 2009 16:58 schreef themauster het volgende:
Lovers in Japan van Coldplay had ook gekund als MH
dat dus...quote:Op maandag 15 juni 2009 17:05 schreef SilentChaos het volgende:
ColdplayIk vind deze MH niks, maar Coldplay had ik helemaal slecht getrokken
Lolquote:Op maandag 15 juni 2009 16:58 schreef themauster het volgende:
Lovers in Japan van Coldplay had ook gekund als MH
Dat is iig fijn om te horenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:54 schreef naatje_1 het volgende:
Voor dat stukje dat ik heb geluisterd wel ja
Het gaat erom waarneer de single uit isquote:Op maandag 15 juni 2009 17:08 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Lol. Dat nummer is nóg ouder dan Mando.
Iets met 28 oktober 2008quote:Op maandag 15 juni 2009 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het gaat erom waarneer de single uit is
niet waarneer de cd dus uit isquote:
Ik luister nog wel 3FM hoor, vooral Gerard Ekdom en soms Michiel Veenstra. En in het weekend Domien.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:11 schreef naatje_1 het volgende:
En wat luister je buiten AR nog, *aangezien ik ervan uitga dat je geen 3fm meer luistert*
en KXquote:Op maandag 15 juni 2009 17:25 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik luister nog wel 3FM hoor, vooral Gerard Ekdom en soms Michiel Veenstra. En in het weekend Domien.
Ik luister naast ActionRadio ook zeer regelmatig KinkFM
Luister ik ook wel eens, maar niet zo heel veel eigenlijk..wel een goeie zender though, zou ik eigenlijk meer moeten luisterenquote:
vooral op vrijdagquote:Op maandag 15 juni 2009 17:30 schreef Glacier het volgende:
[..]
Luister ik ook wel eens, maar niet zo heel veel eigenlijk..wel een goeie zender though, zou ik eigenlijk meer moeten luisteren
Die was al uit in mei of zo. 2008. De single uit oktober.quote:
Nicequote:Op maandag 15 juni 2009 17:31 schreef naatje_1 het volgende:
vooral op vrijdagen domien en annemieke
maar dat zijn mijn voorkeuren
niet in NL want Ekdom zei met de hemelse 100 dat dit de nieuwe single was en ook Kink FM die vaak eerder is met nieuwe muziek dan 3 is pas 2 week geleden begonnen met Lovers in Japanquote:Op maandag 15 juni 2009 17:31 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Die was al uit in mei of zo. 2008. De single uit oktober.
tumblr dingquote:Op maandag 15 juni 2009 17:35 schreef Glacier het volgende:
[..]
NiceOp je site staan ook leuke songs trouwens
3fm was eerderquote:Op maandag 15 juni 2009 17:37 schreef themauster het volgende:
[..]
niet in NL want Ekdom zei met de hemelse 100 dat dit de nieuwe single was en ook Kink FM die vaak eerder is met nieuwe muziek dan 3 is pas 2 week geleden begonnen met Lovers in Japan
Deze keer wel maar Kink FM is vaak eerder zoals met Haus am see was jan douwe kroeske eerder dan de jocks op 3fmquote:
Duitsland was eerderquote:Op maandag 15 juni 2009 17:43 schreef themauster het volgende:
[..]
Deze keer wel maar Kink FM is vaak eerder zoals met Haus am see was jan douwe kroeske eerder dan de jocks op 3fm
Kan ook niet andersquote:
Ik weet het niet hoor. Het is een single van hun voorlaatste album! Er is al een single geweest van het nieuwste album, en dan nu, een half jaar nadat de single op YouTube staat nog een single van het album daarvóór?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:37 schreef themauster het volgende:
[..]
niet in NL want Ekdom zei met de hemelse 100 dat dit de nieuwe single was en ook Kink FM die vaak eerder is met nieuwe muziek dan 3 is pas 2 week geleden begonnen met Lovers in Japan
Tja mischien een Re-releasequote:Op maandag 15 juni 2009 17:46 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Het is een single van hun voorlaatste album! Er is al een single geweest van het nieuwste album, en dan nu, een half jaar nadat de single op YouTube staat nog een single van het album daarvóór?
GOEDEMIDDAAAAAAAAAAG!quote:Op maandag 15 juni 2009 19:10 schreef MichielV het volgende:
Goedemiddag!!!!
Nou, ik niet, het voelt voor mij echt al als avond!quote:
Ekdom is het iig met je eens.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:07 schreef cheese. het volgende:
Goedenavond !![]()
TIP VOOR MH: EMPIRE OF THE SUN - WE ARE THE PEOPLE.![]()
vond hem al leuk , maar nu kan ik niet stoppen met luisteren.
Was het niet Arnhem?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:18 schreef Marc63 het volgende:
Goedemiddààààààg!
Vraagje: ik hoorde afgelopen freaknacht een beller tijdens NachteMichiel die nogal lang aan de lijn hing. Volgens mij heette hij Leon. Kan iemand mij vertellen waar hij vandaan komt?
Nee, Hengelo toch?quote:
BORNE!quote:Op maandag 15 juni 2009 19:18 schreef Marc63 het volgende:
Goedemiddààààààg!
Vraagje: ik hoorde afgelopen freaknacht een beller tijdens NachteMichiel die nogal lang aan de lijn hing. Volgens mij heette hij Leon. Kan iemand mij vertellen waar hij vandaan komt?
Bornequote:Op maandag 15 juni 2009 19:18 schreef Marc63 het volgende:
Goedemiddààààààg!
Jaaa, allebei top.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:19 schreef Noortje. het volgende:
The GossipWaarom is dat geen megahit?
En Empire Of The Sun is inderdaad geweldig.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze riep zojuist op Twitter dat ze vanavond even aan het wennen is en dat ze hoopt volgende week weer volledige uitzendingen als producer aanwezig te kunnen zijn.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is ze weer in het land der openbare werkende
Ze is al wel weer aanwezig. Volgende week gaat ze proberen om werkende te zijn tijdens de uitzending.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is ze weer in het land der openbare werkende
Dat zal voor mij nog minstens 3 weken wachten zijn. Maar ja, dat ik met mn luie reet op een zonnig strand heb gelegen is nog veel langer geledenquote:Op maandag 15 juni 2009 19:29 schreef Broekie het volgende:
Ik kan iig niet wachten op de eerste live *poing* <iets>. Is alweer vééél te lang geleden
heeft best lang geduurd dan , harde klap geweest.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:28 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ze riep zojuist op Twitter dat ze vanavond even aan het wennen is en dat ze hoopt volgende week weer volledige uitzendingen als producer aanwezig te kunnen zijn.
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:54 schreef Maricha het volgende:
Ik kan beter nu even komen zwaaien dan volgende week
dus![]()
![]()
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:54 schreef Maricha het volgende:
dus![]()
![]()
Maar wel die lelijke Veenstra in beeld.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:59 schreef Broekie het volgende:
De webcam staat zo trouwens wel enorm op een Teaser stand, je ziet precies twee kruinen van de dames en meer niet![]()
Precies!quote:Op maandag 15 juni 2009 20:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar wel die lelijke Veenstra in beeld.
Op de een of andere manier liep dat programma opeens vast vanmiddag. Morgenochtend oid even met Henriiiiiiiiiii naar kijken.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:38 schreef gerbenp het volgende:
Sirolf > zijn nu de muziekstatus actief? Je zei toch als de ticker actief was dat dan ook de muziekstats kwam?
Aha, ok.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op de een of andere manier liep dat programma opeens vast vanmiddag. Morgenochtend oid even met Henriiiiiiiiiii naar kijken.
Marichaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 15 juni 2009 19:54 schreef Maricha het volgende:
dus![]()
![]()
Nee veel pech gehad, ben niet hard gevallen.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heeft best lang geduurd dan , harde klap geweest.
Inderdaad, je zit er nu nog maar één stoel vandaan. Alleen Dieuwertje er nog even af schoppen en je bent erquote:Op maandag 15 juni 2009 20:19 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee veel pech gehad, ben niet hard gevallen.
Dat is het nare met een whiplash, dat kan best lang duren.
Maar ik kom langzaam aan weer helemaal terug op mn plek!
Dieuwertje zit toch ook op Fok als Jmac of verwissel ik nu personenquote:Op maandag 15 juni 2009 20:22 schreef Broekie het volgende:
[..]
Inderdaad, je zit er nu nog maar één stoel vandaan. Alleen Dieuwertje er nog even af schoppen en je bent er
Ja, en flink ook! Jmac is een man namelijk.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:28 schreef themauster het volgende:
[..]
Dieuwertje zit toch ook op Fok als Jmac of verwissel ik nu personen
Als dat zo is klopt de geboortedatum van jmac iig niet. Of Dieuwertje moet er erg jeugdig uit zien voor haar leeftijdquote:Op maandag 15 juni 2009 20:28 schreef themauster het volgende:
[..]
Dieuwertje zit toch ook op Fok als Jmac of verwissel ik nu personen
Dat dacht ik dus ook, maar er staat wel "Geslacht: vrouw" in het profiel: jmacquote:Op maandag 15 juni 2009 20:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, en flink ook! Jmac is een man namelijk.
Och, wie weet heb ik het ook wel fout...quote:Op maandag 15 juni 2009 20:32 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar er staat wel "Geslacht: vrouw" in het profiel: jmac
Gevallen met schaatsen.....quote:
Valt het zo erg op?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:36 schreef MichielV het volgende:
Het lijkt hier weer wat levendiger. Hebben jullie Maricha zo gemist jongens?
De FM in de TT staat toch ook voor For Maricha?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:36 schreef MichielV het volgende:
5 maanden geleden! Maar ben best goed op de weg terug, al duurt het allemaal wat langer dan mijn arts en fysio dachten.... maar zoals ik al eerder zei, dat is het nare met een whiplash. Dat is niet te voorspellenquote:Op maandag 15 juni 2009 20:37 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oh jeetje! Da's wel een hele tijd geleden dan of niet?
3 For Maricha? Waar krijgt ze er 3 van dan? Boekenbonnen?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De FM in de TT staat toch ook voor For Maricha?
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De FM in de TT staat toch ook voor For Maricha?
hehe foutje moet kunnenquote:Op maandag 15 juni 2009 20:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, en flink ook! Jmac is een man namelijk.
Wie niet , maricha is het toefje slagroom op je uitzending.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:36 schreef MichielV het volgende:
ben nooit weggeweest hoor, werk alleen wat minderquote:
Zou wel leuk zijn tochquote:Op maandag 15 juni 2009 20:46 schreef borisz het volgende:
Nu Maricha terug is, is de vraag natuurlijk komt Hans ook terug?
Mooi, heel mooiquote:Op maandag 15 juni 2009 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wie niet , maricha is het toefje slagroom op je uitzending.
kheb je dan steeds gemist hierquote:Op maandag 15 juni 2009 20:46 schreef Maricha het volgende:
[..]
ben nooit weggeweest hoor, werk alleen wat minder
(alleen 's middags en ga nu de avonden opbouwen)
Of Suzanne Vega - Lukaquote:Op maandag 15 juni 2009 20:49 schreef muisje-eliza het volgende:
met die twittertunes kom je op steeds meer leuke liedjes.... Alanis Morisette met Mary Jane is ook heul tof![]()
of Therapy met Diane
NOOOOOOOooooooooooooooooo!!!!!quote:Op maandag 15 juni 2009 20:51 schreef muisje-eliza het volgende:
speciaal voor Broekie[ afbeelding ]
Leuk dinnetje voor hemquote:Op maandag 15 juni 2009 20:51 schreef muisje-eliza het volgende:
speciaal voor Broekie[ afbeelding ]
"Hoe kom je daar nou bij?"quote:Op maandag 15 juni 2009 20:36 schreef MichielV het volgende:
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:54 schreef Broekie het volgende:
Nouja zeg, zit Maricha in de Stu-stu-studio, vraagt Michiel niet eens of ze de *poing* Twittertunes live wil doen...
Oh kut zeg, beetje laat maar alsnog beterschap!quote:Op maandag 15 juni 2009 20:40 schreef Maricha het volgende:
[..]
5 maanden geleden! Maar ben best goed op de weg terug, al duurt het allemaal wat langer dan mijn arts en fysio dachten.... maar zoals ik al eerder zei, dat is het nare met een whiplash. Dat is niet te voorspellen
Volgens mij is het Leon uit Borne, en niet Roel uti Borne?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:56 schreef Sirolf het volgende:
HQ volgt ASAP, daar is YouTube nog mee bezig.
Wat Feivel zegt..quote:Op maandag 15 juni 2009 20:56 schreef Sirolf het volgende:
HQ volgt ASAP, daar is YouTube nog mee bezig.
Dat staat er toch ook...?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:58 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Volgens mij is het Leon uit Borne, en niet Roel uti Borne?.
Desondanks:quote:Op maandag 15 juni 2009 20:58 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Volgens mij is het Leon uit Borne, en niet Roel uit Borne?.
Ik ken ook iemand met een whiplash zal inmiddels 10 jaar geleden zijn gebeurd zijn. Die is nog steeds niet 100%. Moet vaak rusten smiddags. Een echte baan heeft ze niet en zal ze ook niet meer krijgen.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:40 schreef Maricha het volgende:
[..]
5 maanden geleden! Maar ben best goed op de weg terug, al duurt het allemaal wat langer dan mijn arts en fysio dachten.... maar zoals ik al eerder zei, dat is het nare met een whiplash. Dat is niet te voorspellen
ik heb ook een whiplash gehad... gelukkig mocht ik na 4 maanden weer werken, maar heb zeker nog een jaar last gehad van dubbelzien, vooral als ik moe was. En ondefineerbare nekpijn die zo maar op kwam zetten en weer wegging.... Gelukkig heb ik nu nergens meer last vanquote:Op maandag 15 juni 2009 21:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand met een whiplash zal inmiddels 10 jaar geleden zijn gebeurd zijn. Die is nog steeds niet 100%. Moet vaak rusten smiddags. Een echte baan heeft ze niet en zal ze ook niet meer krijgen.
quote:
De grap was dat d'r nek nog slechter moest worden wilden ze pas opererenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb ook een whiplash gehad... gelukkig mocht ik na 4 maanden weer werken, maar heb zeker nog een jaar last gehad van dubbelzien, vooral als ik moe was. En ondefineerbare nekpijn die zo maar op kwam zetten en weer wegging.... Gelukkig heb ik nu nergens meer last van
dat ken ik met mn man zn herniaquote:Op maandag 15 juni 2009 21:16 schreef borisz het volgende:
[..]
De grap was dat d'r nek nog slechter moest worden wilden ze pas opereren.
Ik zal, als het goed is, geen blijvend letsel/klachten er aan overhouden.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb ook een whiplash gehad... gelukkig mocht ik na 4 maanden weer werken, maar heb zeker nog een jaar last gehad van dubbelzien, vooral als ik moe was. En ondefineerbare nekpijn die zo maar op kwam zetten en weer wegging.... Gelukkig heb ik nu nergens meer last van
doe je nog oefeningen voor je nek en rug? Ik heb een jaar therapie gehadquote:Op maandag 15 juni 2009 21:20 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik zal, als het goed is, geen blijvend letsel/klachten er aan overhouden.
Ik was na 2 weken weer aan het werk, maar 2 middagen vanuit huis en dat ben ik aan het opbouwen. Ben nog niet van klachten af, zeker niet van mijn nekklachten
Maar het gaat steeds beter!
het is alweer bijna december tenslottequote:Op maandag 15 juni 2009 21:27 schreef Broekie het volgende:
Goh Michiel, vanwaar ineens die Serious Request Anthems? Nu Fratellis - Chelsea Dagger en vorige week Wombats - Let's Dance To Joy Division.
PEPERNOTENTIJD!!!!quote:Op maandag 15 juni 2009 21:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is alweer bijna december tenslotte
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is alweer bijna december tenslotte
heb zelfs nog therapie en ga woensdag een andere therapiesoort proberen op aanraden van mijn manueel therapeut (crania sacraal therapie) en als dat niet helpt, terug naar manuele of fysiotherapie.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
doe je nog oefeningen voor je nek en rug? Ik heb een jaar therapie gehad
Nog 181 dagen en dan, mogen we ze weer knagen!quote:
thnx!quote:Op maandag 15 juni 2009 21:26 schreef Againzender het volgende:
Luister ik eens een hele dag Radio 2 (80's week!), is Maricha opeens weer terug. Mooi dat je er weer bent meid
ik vind het ook altijd heel lastig, wist hem ook nietquote:Op maandag 15 juni 2009 21:31 schreef Sirolf het volgende:
Pffff... ik vond 'm weer moeilijk hoor!
Als je het antwoord weet is het wel meteen stukken makkelijker, maar zonder is het bijna niet te doen.
Wombats was een request waar ik zelf ook bij dacht "jaaaa leuk!" en die Fratellis draaide ik zaterdag op een feestje en die viel prima.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:27 schreef Broekie het volgende:
Goh Michiel, vanwaar ineens die Serious Request Anthems? Nu Fratellis - Chelsea Dagger en vorige week Wombats - Let's Dance To Joy Division.
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:28 schreef Maricha het volgende:
[..]
heb zelfs nog therapie en ga woensdag een andere therapiesoort proberen op aanraden van mijn manueel therapeut (crania sacraal therapie) en als dat niet helpt, terug naar manuele of fysiotherapie.
Puur toeval dus? Wel lekker hoor, dat zeker wel!quote:Op maandag 15 juni 2009 21:34 schreef MichielV het volgende:
[..]
Wombats was een request waar ik zelf ook bij dacht "jaaaa leuk!" en die Fratellis draaide ik zaterdag op een feestje en die viel prima.
Daar noem je dan ook een programma op, zeg... Zelfs als ze m'n favoriete plaat ever zouden doen als intro, is de kans redelijk aanwezig da'k 'em niet raad!quote:Op maandag 15 juni 2009 21:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik vind het ook altijd heel lastig, wist hem ook niet
Bij Never mind the Buzzcocks raad ik overigens ook zelden die intro's
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:35 schreef Feivel1 het volgende:
The David Guetta remix is wel beter dan het origineel.
maar ook pno houdt op een gegeven moment op met vergoeden (en op dat punt zit ik bijnaquote:Op maandag 15 juni 2009 21:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
gelukkig zit je bij een goede zorgverzekeraar (ik denk dat je bij PNO zit)![]()
ik hoop dat het werkt voor jede eerste paar dagen kan je wel meer last krijgen van je nek
daarom is het ook zo'n leuk programmaquote:Op maandag 15 juni 2009 21:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Daar noem je dan ook een programma op, zeg... Zelfs als ze m'n favoriete plaat ever zouden doen als intro, is de kans redelijk aanwezig da'k 'em niet raad!
neeh mn moeder (zat naast me in de oto toen we ongeluk kregen)ij had echt drie dagen lang een stijfe nek als ze therapie had gehad...De therapeut zei dat ie voelde dat het beter ging, maar mn moeder is er mee gestopt, ze kon het gewoon niet aan om drie dagen erna nog plaat te liggen en koppijn te hebben..misschien had ze door moeten zetten.. Gelukkig is het zonder die therapie ook goed gekomen met drquote:Op maandag 15 juni 2009 21:38 schreef Maricha het volgende:
[..]
maar ook pno houdt op een gegeven moment op met vergoeden (en op dat punt zit ik bijna) Maar ga er wel mee door, heb het echt nog nodig.
(en pijn in mn nek heb ik eigenlijk de hele dag, soms wat minder, soms wat meer)
Maar heb jij cranio sacraal therapie gehad dan?
Beter dan het anthem van vorig jaarquote:Op maandag 15 juni 2009 21:34 schreef MichielV het volgende:
[..]
Wombats was een request waar ik zelf ook bij dacht "jaaaa leuk!" en die Fratellis draaide ik zaterdag op een feestje en die viel prima.
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
daarom is het ook zo'n leuk programma
Laten we inderdaad hopen dat Michiel nu niet volgende week ineens dat nummer gaat draaien...quote:Op maandag 15 juni 2009 21:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Beter dan het anthem van vorig jaar
NIks mis met MARSquote:Op maandag 15 juni 2009 21:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Beter dan het anthem van vorig jaar
als ie de nep-anthem gaat draaien vind ik het goedquote:Op maandag 15 juni 2009 21:44 schreef Broekie het volgende:
[..]
Laten we inderdaad hopen dat Michiel nu niet volgende week ineens dat nummer gaat draaien...
Wist ik niet !!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |