tumblr dingquote:Op maandag 15 juni 2009 17:35 schreef Glacier het volgende:
[..]
NiceOp je site staan ook leuke songs trouwens
3fm was eerderquote:Op maandag 15 juni 2009 17:37 schreef themauster het volgende:
[..]
niet in NL want Ekdom zei met de hemelse 100 dat dit de nieuwe single was en ook Kink FM die vaak eerder is met nieuwe muziek dan 3 is pas 2 week geleden begonnen met Lovers in Japan
Deze keer wel maar Kink FM is vaak eerder zoals met Haus am see was jan douwe kroeske eerder dan de jocks op 3fmquote:
Duitsland was eerderquote:Op maandag 15 juni 2009 17:43 schreef themauster het volgende:
[..]
Deze keer wel maar Kink FM is vaak eerder zoals met Haus am see was jan douwe kroeske eerder dan de jocks op 3fm
Kan ook niet andersquote:
Ik weet het niet hoor. Het is een single van hun voorlaatste album! Er is al een single geweest van het nieuwste album, en dan nu, een half jaar nadat de single op YouTube staat nog een single van het album daarvóór?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:37 schreef themauster het volgende:
[..]
niet in NL want Ekdom zei met de hemelse 100 dat dit de nieuwe single was en ook Kink FM die vaak eerder is met nieuwe muziek dan 3 is pas 2 week geleden begonnen met Lovers in Japan
Tja mischien een Re-releasequote:Op maandag 15 juni 2009 17:46 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Het is een single van hun voorlaatste album! Er is al een single geweest van het nieuwste album, en dan nu, een half jaar nadat de single op YouTube staat nog een single van het album daarvóór?
GOEDEMIDDAAAAAAAAAAG!quote:Op maandag 15 juni 2009 19:10 schreef MichielV het volgende:
Goedemiddag!!!!
Nou, ik niet, het voelt voor mij echt al als avond!quote:
Ekdom is het iig met je eens.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:07 schreef cheese. het volgende:
Goedenavond !![]()
TIP VOOR MH: EMPIRE OF THE SUN - WE ARE THE PEOPLE.![]()
vond hem al leuk , maar nu kan ik niet stoppen met luisteren.
Was het niet Arnhem?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:18 schreef Marc63 het volgende:
Goedemiddààààààg!
Vraagje: ik hoorde afgelopen freaknacht een beller tijdens NachteMichiel die nogal lang aan de lijn hing. Volgens mij heette hij Leon. Kan iemand mij vertellen waar hij vandaan komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |