Ik hoor geen Miss Montreal op de radio.quote:
Dan geeft/gaf ie et fout aanquote:Op maandag 15 juni 2009 16:49 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik hoor geen Miss Montreal op de radio.
Dat klopt.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan geeft/gaf ie et fout aan*dat ding in de OP*
Dave Matthews Band - Funny the way it isquote:
Voor dat stukje dat ik heb geluisterd wel jaquote:Op maandag 15 juni 2009 16:52 schreef Glacier het volgende:
[..]
Vond je AR gisterenavond eigenlijk nog wat?
ja, had gekundquote:Op maandag 15 juni 2009 16:58 schreef themauster het volgende:
Lovers in Japan van Coldplay had ook gekund als MH
dat dus...quote:Op maandag 15 juni 2009 17:05 schreef SilentChaos het volgende:
ColdplayIk vind deze MH niks, maar Coldplay had ik helemaal slecht getrokken
Lolquote:Op maandag 15 juni 2009 16:58 schreef themauster het volgende:
Lovers in Japan van Coldplay had ook gekund als MH
Dat is iig fijn om te horenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:54 schreef naatje_1 het volgende:
Voor dat stukje dat ik heb geluisterd wel ja
Het gaat erom waarneer de single uit isquote:Op maandag 15 juni 2009 17:08 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Lol. Dat nummer is nóg ouder dan Mando.
Iets met 28 oktober 2008quote:Op maandag 15 juni 2009 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het gaat erom waarneer de single uit is
niet waarneer de cd dus uit isquote:
Ik luister nog wel 3FM hoor, vooral Gerard Ekdom en soms Michiel Veenstra. En in het weekend Domien.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:11 schreef naatje_1 het volgende:
En wat luister je buiten AR nog, *aangezien ik ervan uitga dat je geen 3fm meer luistert*
en KXquote:Op maandag 15 juni 2009 17:25 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik luister nog wel 3FM hoor, vooral Gerard Ekdom en soms Michiel Veenstra. En in het weekend Domien.
Ik luister naast ActionRadio ook zeer regelmatig KinkFM
Luister ik ook wel eens, maar niet zo heel veel eigenlijk..wel een goeie zender though, zou ik eigenlijk meer moeten luisterenquote:
vooral op vrijdagquote:Op maandag 15 juni 2009 17:30 schreef Glacier het volgende:
[..]
Luister ik ook wel eens, maar niet zo heel veel eigenlijk..wel een goeie zender though, zou ik eigenlijk meer moeten luisteren
Die was al uit in mei of zo. 2008. De single uit oktober.quote:
Nicequote:Op maandag 15 juni 2009 17:31 schreef naatje_1 het volgende:
vooral op vrijdagen domien en annemieke
maar dat zijn mijn voorkeuren
niet in NL want Ekdom zei met de hemelse 100 dat dit de nieuwe single was en ook Kink FM die vaak eerder is met nieuwe muziek dan 3 is pas 2 week geleden begonnen met Lovers in Japanquote:Op maandag 15 juni 2009 17:31 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Die was al uit in mei of zo. 2008. De single uit oktober.
tumblr dingquote:Op maandag 15 juni 2009 17:35 schreef Glacier het volgende:
[..]
NiceOp je site staan ook leuke songs trouwens
3fm was eerderquote:Op maandag 15 juni 2009 17:37 schreef themauster het volgende:
[..]
niet in NL want Ekdom zei met de hemelse 100 dat dit de nieuwe single was en ook Kink FM die vaak eerder is met nieuwe muziek dan 3 is pas 2 week geleden begonnen met Lovers in Japan
Deze keer wel maar Kink FM is vaak eerder zoals met Haus am see was jan douwe kroeske eerder dan de jocks op 3fmquote:
Duitsland was eerderquote:Op maandag 15 juni 2009 17:43 schreef themauster het volgende:
[..]
Deze keer wel maar Kink FM is vaak eerder zoals met Haus am see was jan douwe kroeske eerder dan de jocks op 3fm
Kan ook niet andersquote:
Ik weet het niet hoor. Het is een single van hun voorlaatste album! Er is al een single geweest van het nieuwste album, en dan nu, een half jaar nadat de single op YouTube staat nog een single van het album daarvóór?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:37 schreef themauster het volgende:
[..]
niet in NL want Ekdom zei met de hemelse 100 dat dit de nieuwe single was en ook Kink FM die vaak eerder is met nieuwe muziek dan 3 is pas 2 week geleden begonnen met Lovers in Japan
Tja mischien een Re-releasequote:Op maandag 15 juni 2009 17:46 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Het is een single van hun voorlaatste album! Er is al een single geweest van het nieuwste album, en dan nu, een half jaar nadat de single op YouTube staat nog een single van het album daarvóór?
GOEDEMIDDAAAAAAAAAAG!quote:Op maandag 15 juni 2009 19:10 schreef MichielV het volgende:
Goedemiddag!!!!
Nou, ik niet, het voelt voor mij echt al als avond!quote:
Ekdom is het iig met je eens.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:07 schreef cheese. het volgende:
Goedenavond !![]()
TIP VOOR MH: EMPIRE OF THE SUN - WE ARE THE PEOPLE.![]()
vond hem al leuk , maar nu kan ik niet stoppen met luisteren.
Was het niet Arnhem?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:18 schreef Marc63 het volgende:
Goedemiddààààààg!
Vraagje: ik hoorde afgelopen freaknacht een beller tijdens NachteMichiel die nogal lang aan de lijn hing. Volgens mij heette hij Leon. Kan iemand mij vertellen waar hij vandaan komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |