quote:Op maandag 15 juni 2009 14:21 schreef cosmick het volgende:
Ja kneus, dat heb ik je jaren geleden al gemaild.
Nog niet. Zal 't es proberenquote:Op maandag 15 juni 2009 14:40 schreef SilentChaos het volgende:
Ah, Cos is er weer
Alle Iphone bezitters al aan de Photoswap???
Mooie plaat.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Fleet Foxes.
Heb jij dan al meegedaan aan het duelquote:Op maandag 15 juni 2009 15:48 schreef SilentChaos het volgende:
Pfffffffff Als je Thin Lizzy niet kent verdien je het ook niet om het popduel te winnen
hoe bedoel je?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Naar wie gaan die opbrengsten van die toiletpapierreclame eigenlijk
Nou, ik neem aan dat Kruidvat (of welke zaak dat ook is; ben 't ff vergeten) C&S voor die reclame betaalt. Gaat dat geld naar C&S of naar de publieke omroep?quote:
Om reclame bij de ster te maken moet je ook betalen en dan gaat het naar de POquote:Op maandag 15 juni 2009 16:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, ik neem aan dat Kruidvat (of welke zaak dat ook is; ben 't ff vergeten) C&S voor die reclame betaalt. Gaat dat geld naar C&S of naar de publieke omroep?
ff pause podcast danquote:Op maandag 15 juni 2009 16:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.metmichiel.nl/(...)/Leon%20uit%20Borne/
Blijft geweldig![]()
![]()
Hier op de redactie lagen sommigen die het niet gezien hebben vandaag nog in een deuk.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.metmichiel.nl/(...)/Leon%20uit%20Borne/
Blijft geweldig![]()
![]()
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier op de redactie lagen sommigen die het niet gezien hebben vandaag nog in een deuk.
Vanavond als ik thuis ben even knippen en op YouTube gooien (op verzoek van Veenstra).
Is handiger iddquote:Op maandag 15 juni 2009 16:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier op de redactie lagen sommigen die het niet gezien hebben vandaag nog in een deuk.
Vanavond als ik thuis ben even knippen en op YouTube gooien (op verzoek van Veenstra).
Noortjequote:Op maandag 15 juni 2009 16:21 schreef Noortje. het volgende:
Waarom in godsnaam is Mando Diao megahit?Ik heb hem al wel genoeg gehoord, hoewel hij tof blijft. Maar kom op, megahit?
You're fucking kidding me.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
NoortjeOmdat 3fm geen andere plaat had
No shit.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
NoortjeOmdat 3fm geen andere plaat had
Daar is Eric Corton al voor. Vanuit 3VOOR12 komt de meeste nieuwe muziek op de playlist.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:26 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Floris ons moet vertegenwoordigen tijdens dat overleg over de MH
Ja, maar dr moet toch ook een FOK!vertegenwoordiger zijnquote:Op maandag 15 juni 2009 16:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar is Eric Corton al voor. Vanuit 3VOOR12 komt de meeste nieuwe muziek op de playlist.
Kijk maar eens naar de 3VOOR12 Single van de Week.
Daar zitten er al minimaal 2 van, namelijk Michiel en Domien.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, maar dr moet toch ook een FOK!vertegenwoordiger zijn
Ja maar die lezen toch vrij weinigquote:Op maandag 15 juni 2009 16:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar zitten er al minimaal 2 van, namelijk Michiel en Domien.
Miss Montrealquote:Op maandag 15 juni 2009 16:48 schreef Christiaan het volgende:
Dit had bijvoorbeeld de nieuwe MH moeten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |