Happieeee haaaapppieeee!!quote:Op maandag 15 juni 2009 10:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, sluit het uur maar af met een kutplaat.
En ik maar denken dat dat geen prioriteit hadquote:Op maandag 15 juni 2009 10:39 schreef Sirolf het volgende:
Zoooo... vanaf nu geeft de 3FM Webcam ook het huidige nummer aan, en dat allemaal volledig automatisch.
Dat laatste zou erg fijn zijnquote:Op maandag 15 juni 2009 11:13 schreef Glacier het volgende:
[..]
En ik maar denken dat dat geen prioriteit had
Nu de shoutcast stream nog voorzien van titels
Er was een wens van de Serious TV-afdeling om een webbased systeempje te hebben waarop dat kon worden ingevoerd, en waarbij ook gelijk de items die in de header op de site worden getoond worden weergegeven.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:13 schreef Glacier het volgende:
[..]
En ik maar denken dat dat geen prioriteit had
Nu de shoutcast stream nog voorzien van titels
Ik verbaas me er ook elke keer weer over als ik de grens over ga (en van StuBru naar 3FM zap). De MH van deze week is dan al helemaal het toppunt. Alsof ze geen andere muziek kunnen vinden ofzo. Mss moeten die knurften van de muziekredactie zelf es naar StuBru luisteren. Daar komt tenminste nieuw spul voorbij.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:47 schreef cosmick het volgende:
Ik heb een week of 4, 5 geen 3FM geluisterd, maar.. is er wel een nieuw plaatje bijgekomen?
Dat hoorde je goedquote:Op maandag 15 juni 2009 11:53 schreef Sjowhan het volgende:
Hoor ik daar niet net dat Giel Stenders Vreetvermaak gaat doen?
Yup.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:53 schreef Sjowhan het volgende:
Hoor ik daar niet net dat Giel Stenders Vreetvermaak gaat doen?
Gelukkig maar.quote:Chips... nadeel van je telefoon boven laten liggen... invalbeurt 'Stenders Eetvermaak' gemist.
about 1 hour ago from web
Er is wat vastgelopen, maar er wordt al aan gewerkt.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:08 schreef gerbenp het volgende:
Een pijltje op het 3fm logo @ cam? [ afbeelding ]
Aha, ok. Ik zag dat er een now playing stats op de cam kwam, blijft die altijd? Of alleen op bepaalde 101.tv uitzendingen?quote:Op maandag 15 juni 2009 12:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er is wat vastgelopen, maar er wordt al aan gewerkt.
je vervalt in herhaling, maar wil niet zeggen dat je geen gelijk hebt.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik verbaas me er ook elke keer weer over als ik de grens over ga (en van StuBru naar 3FM zap). De MH van deze week is dan al helemaal het toppunt. Alsof ze geen andere muziek kunnen vinden ofzo. Mss moeten die knurften van de muziekredactie zelf es naar StuBru luisteren. Daar komt tenminste nieuw spul voorbij.
Nee, sorry, ik kon niet.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:18 schreef themauster het volgende:
Tijd voor lunch en RJ als opvolger voor notaris polmankon RJ niet invallen voor Stenders
Schakel je nog niet over naar STUBRUquote:Op maandag 15 juni 2009 12:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
GODVERDETERINGTUFYSKUTGRAFHOERENKINGSOFLEON
Daar werden mijn oren vanmorgen geterrorisseerd door de nieuwe van KoLquote:Op maandag 15 juni 2009 12:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Schakel je nog niet over naar STUBRU
Jij moet altijd wel wat te klagen hebbenquote:Op maandag 15 juni 2009 12:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar werden mijn oren vanmorgen geterrorisseerd door de nieuwe van KoL.
Dat ligt eraan of de ticker aangezet wordt. Als die aan staat zal het (meestal) zichtbaar zijn, anders niet.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:09 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Aha, ok. Ik zag dat er een now playing stats op de cam kwam, blijft die altijd? Of alleen op bepaalde 101.tv uitzendingen?
quote:Op maandag 15 juni 2009 14:21 schreef cosmick het volgende:
Ja kneus, dat heb ik je jaren geleden al gemaild.
Nog niet. Zal 't es proberenquote:Op maandag 15 juni 2009 14:40 schreef SilentChaos het volgende:
Ah, Cos is er weer
Alle Iphone bezitters al aan de Photoswap???
Mooie plaat.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Fleet Foxes.
Heb jij dan al meegedaan aan het duelquote:Op maandag 15 juni 2009 15:48 schreef SilentChaos het volgende:
Pfffffffff Als je Thin Lizzy niet kent verdien je het ook niet om het popduel te winnen
hoe bedoel je?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Naar wie gaan die opbrengsten van die toiletpapierreclame eigenlijk
Nou, ik neem aan dat Kruidvat (of welke zaak dat ook is; ben 't ff vergeten) C&S voor die reclame betaalt. Gaat dat geld naar C&S of naar de publieke omroep?quote:
Om reclame bij de ster te maken moet je ook betalen en dan gaat het naar de POquote:Op maandag 15 juni 2009 16:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, ik neem aan dat Kruidvat (of welke zaak dat ook is; ben 't ff vergeten) C&S voor die reclame betaalt. Gaat dat geld naar C&S of naar de publieke omroep?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |