ik heb ook een whiplash gehad... gelukkig mocht ik na 4 maanden weer werken, maar heb zeker nog een jaar last gehad van dubbelzien, vooral als ik moe was. En ondefineerbare nekpijn die zo maar op kwam zetten en weer wegging.... Gelukkig heb ik nu nergens meer last vanquote:Op maandag 15 juni 2009 21:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand met een whiplash zal inmiddels 10 jaar geleden zijn gebeurd zijn. Die is nog steeds niet 100%. Moet vaak rusten smiddags. Een echte baan heeft ze niet en zal ze ook niet meer krijgen.
quote:
De grap was dat d'r nek nog slechter moest worden wilden ze pas opererenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb ook een whiplash gehad... gelukkig mocht ik na 4 maanden weer werken, maar heb zeker nog een jaar last gehad van dubbelzien, vooral als ik moe was. En ondefineerbare nekpijn die zo maar op kwam zetten en weer wegging.... Gelukkig heb ik nu nergens meer last van
dat ken ik met mn man zn herniaquote:Op maandag 15 juni 2009 21:16 schreef borisz het volgende:
[..]
De grap was dat d'r nek nog slechter moest worden wilden ze pas opereren.
Ik zal, als het goed is, geen blijvend letsel/klachten er aan overhouden.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb ook een whiplash gehad... gelukkig mocht ik na 4 maanden weer werken, maar heb zeker nog een jaar last gehad van dubbelzien, vooral als ik moe was. En ondefineerbare nekpijn die zo maar op kwam zetten en weer wegging.... Gelukkig heb ik nu nergens meer last van
doe je nog oefeningen voor je nek en rug? Ik heb een jaar therapie gehadquote:Op maandag 15 juni 2009 21:20 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik zal, als het goed is, geen blijvend letsel/klachten er aan overhouden.
Ik was na 2 weken weer aan het werk, maar 2 middagen vanuit huis en dat ben ik aan het opbouwen. Ben nog niet van klachten af, zeker niet van mijn nekklachten
Maar het gaat steeds beter!
het is alweer bijna december tenslottequote:Op maandag 15 juni 2009 21:27 schreef Broekie het volgende:
Goh Michiel, vanwaar ineens die Serious Request Anthems? Nu Fratellis - Chelsea Dagger en vorige week Wombats - Let's Dance To Joy Division.
PEPERNOTENTIJD!!!!quote:Op maandag 15 juni 2009 21:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is alweer bijna december tenslotte
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is alweer bijna december tenslotte
heb zelfs nog therapie en ga woensdag een andere therapiesoort proberen op aanraden van mijn manueel therapeut (crania sacraal therapie) en als dat niet helpt, terug naar manuele of fysiotherapie.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
doe je nog oefeningen voor je nek en rug? Ik heb een jaar therapie gehad
Nog 181 dagen en dan, mogen we ze weer knagen!quote:
thnx!quote:Op maandag 15 juni 2009 21:26 schreef Againzender het volgende:
Luister ik eens een hele dag Radio 2 (80's week!), is Maricha opeens weer terug. Mooi dat je er weer bent meid
ik vind het ook altijd heel lastig, wist hem ook nietquote:Op maandag 15 juni 2009 21:31 schreef Sirolf het volgende:
Pffff... ik vond 'm weer moeilijk hoor!
Als je het antwoord weet is het wel meteen stukken makkelijker, maar zonder is het bijna niet te doen.
Wombats was een request waar ik zelf ook bij dacht "jaaaa leuk!" en die Fratellis draaide ik zaterdag op een feestje en die viel prima.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:27 schreef Broekie het volgende:
Goh Michiel, vanwaar ineens die Serious Request Anthems? Nu Fratellis - Chelsea Dagger en vorige week Wombats - Let's Dance To Joy Division.
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:28 schreef Maricha het volgende:
[..]
heb zelfs nog therapie en ga woensdag een andere therapiesoort proberen op aanraden van mijn manueel therapeut (crania sacraal therapie) en als dat niet helpt, terug naar manuele of fysiotherapie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |