Valt het zo erg op?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:36 schreef MichielV het volgende:
Het lijkt hier weer wat levendiger. Hebben jullie Maricha zo gemist jongens?
De FM in de TT staat toch ook voor For Maricha?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:36 schreef MichielV het volgende:
5 maanden geleden! Maar ben best goed op de weg terug, al duurt het allemaal wat langer dan mijn arts en fysio dachten.... maar zoals ik al eerder zei, dat is het nare met een whiplash. Dat is niet te voorspellenquote:Op maandag 15 juni 2009 20:37 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oh jeetje! Da's wel een hele tijd geleden dan of niet?
3 For Maricha? Waar krijgt ze er 3 van dan? Boekenbonnen?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De FM in de TT staat toch ook voor For Maricha?
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De FM in de TT staat toch ook voor For Maricha?
hehe foutje moet kunnenquote:Op maandag 15 juni 2009 20:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, en flink ook! Jmac is een man namelijk.
Wie niet , maricha is het toefje slagroom op je uitzending.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:36 schreef MichielV het volgende:
ben nooit weggeweest hoor, werk alleen wat minderquote:
Zou wel leuk zijn tochquote:Op maandag 15 juni 2009 20:46 schreef borisz het volgende:
Nu Maricha terug is, is de vraag natuurlijk komt Hans ook terug?
Mooi, heel mooiquote:Op maandag 15 juni 2009 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wie niet , maricha is het toefje slagroom op je uitzending.
kheb je dan steeds gemist hierquote:Op maandag 15 juni 2009 20:46 schreef Maricha het volgende:
[..]
ben nooit weggeweest hoor, werk alleen wat minder
(alleen 's middags en ga nu de avonden opbouwen)
Of Suzanne Vega - Lukaquote:Op maandag 15 juni 2009 20:49 schreef muisje-eliza het volgende:
met die twittertunes kom je op steeds meer leuke liedjes.... Alanis Morisette met Mary Jane is ook heul tof![]()
of Therapy met Diane
NOOOOOOOooooooooooooooooo!!!!!quote:Op maandag 15 juni 2009 20:51 schreef muisje-eliza het volgende:
speciaal voor Broekie[ afbeelding ]
Leuk dinnetje voor hemquote:Op maandag 15 juni 2009 20:51 schreef muisje-eliza het volgende:
speciaal voor Broekie[ afbeelding ]
"Hoe kom je daar nou bij?"quote:Op maandag 15 juni 2009 20:36 schreef MichielV het volgende:
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:54 schreef Broekie het volgende:
Nouja zeg, zit Maricha in de Stu-stu-studio, vraagt Michiel niet eens of ze de *poing* Twittertunes live wil doen...
Oh kut zeg, beetje laat maar alsnog beterschap!quote:Op maandag 15 juni 2009 20:40 schreef Maricha het volgende:
[..]
5 maanden geleden! Maar ben best goed op de weg terug, al duurt het allemaal wat langer dan mijn arts en fysio dachten.... maar zoals ik al eerder zei, dat is het nare met een whiplash. Dat is niet te voorspellen
Volgens mij is het Leon uit Borne, en niet Roel uti Borne?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:56 schreef Sirolf het volgende:
HQ volgt ASAP, daar is YouTube nog mee bezig.
Wat Feivel zegt..quote:Op maandag 15 juni 2009 20:56 schreef Sirolf het volgende:
HQ volgt ASAP, daar is YouTube nog mee bezig.
Dat staat er toch ook...?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:58 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Volgens mij is het Leon uit Borne, en niet Roel uti Borne?.
Desondanks:quote:Op maandag 15 juni 2009 20:58 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Volgens mij is het Leon uit Borne, en niet Roel uit Borne?.
Ik ken ook iemand met een whiplash zal inmiddels 10 jaar geleden zijn gebeurd zijn. Die is nog steeds niet 100%. Moet vaak rusten smiddags. Een echte baan heeft ze niet en zal ze ook niet meer krijgen.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:40 schreef Maricha het volgende:
[..]
5 maanden geleden! Maar ben best goed op de weg terug, al duurt het allemaal wat langer dan mijn arts en fysio dachten.... maar zoals ik al eerder zei, dat is het nare met een whiplash. Dat is niet te voorspellen
ik heb ook een whiplash gehad... gelukkig mocht ik na 4 maanden weer werken, maar heb zeker nog een jaar last gehad van dubbelzien, vooral als ik moe was. En ondefineerbare nekpijn die zo maar op kwam zetten en weer wegging.... Gelukkig heb ik nu nergens meer last vanquote:Op maandag 15 juni 2009 21:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand met een whiplash zal inmiddels 10 jaar geleden zijn gebeurd zijn. Die is nog steeds niet 100%. Moet vaak rusten smiddags. Een echte baan heeft ze niet en zal ze ook niet meer krijgen.
quote:
De grap was dat d'r nek nog slechter moest worden wilden ze pas opererenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb ook een whiplash gehad... gelukkig mocht ik na 4 maanden weer werken, maar heb zeker nog een jaar last gehad van dubbelzien, vooral als ik moe was. En ondefineerbare nekpijn die zo maar op kwam zetten en weer wegging.... Gelukkig heb ik nu nergens meer last van
dat ken ik met mn man zn herniaquote:Op maandag 15 juni 2009 21:16 schreef borisz het volgende:
[..]
De grap was dat d'r nek nog slechter moest worden wilden ze pas opereren.
Ik zal, als het goed is, geen blijvend letsel/klachten er aan overhouden.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb ook een whiplash gehad... gelukkig mocht ik na 4 maanden weer werken, maar heb zeker nog een jaar last gehad van dubbelzien, vooral als ik moe was. En ondefineerbare nekpijn die zo maar op kwam zetten en weer wegging.... Gelukkig heb ik nu nergens meer last van
doe je nog oefeningen voor je nek en rug? Ik heb een jaar therapie gehadquote:Op maandag 15 juni 2009 21:20 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik zal, als het goed is, geen blijvend letsel/klachten er aan overhouden.
Ik was na 2 weken weer aan het werk, maar 2 middagen vanuit huis en dat ben ik aan het opbouwen. Ben nog niet van klachten af, zeker niet van mijn nekklachten
Maar het gaat steeds beter!
het is alweer bijna december tenslottequote:Op maandag 15 juni 2009 21:27 schreef Broekie het volgende:
Goh Michiel, vanwaar ineens die Serious Request Anthems? Nu Fratellis - Chelsea Dagger en vorige week Wombats - Let's Dance To Joy Division.
PEPERNOTENTIJD!!!!quote:Op maandag 15 juni 2009 21:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is alweer bijna december tenslotte
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is alweer bijna december tenslotte
heb zelfs nog therapie en ga woensdag een andere therapiesoort proberen op aanraden van mijn manueel therapeut (crania sacraal therapie) en als dat niet helpt, terug naar manuele of fysiotherapie.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
doe je nog oefeningen voor je nek en rug? Ik heb een jaar therapie gehad
Nog 181 dagen en dan, mogen we ze weer knagen!quote:
thnx!quote:Op maandag 15 juni 2009 21:26 schreef Againzender het volgende:
Luister ik eens een hele dag Radio 2 (80's week!), is Maricha opeens weer terug. Mooi dat je er weer bent meid
ik vind het ook altijd heel lastig, wist hem ook nietquote:Op maandag 15 juni 2009 21:31 schreef Sirolf het volgende:
Pffff... ik vond 'm weer moeilijk hoor!
Als je het antwoord weet is het wel meteen stukken makkelijker, maar zonder is het bijna niet te doen.
Wombats was een request waar ik zelf ook bij dacht "jaaaa leuk!" en die Fratellis draaide ik zaterdag op een feestje en die viel prima.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:27 schreef Broekie het volgende:
Goh Michiel, vanwaar ineens die Serious Request Anthems? Nu Fratellis - Chelsea Dagger en vorige week Wombats - Let's Dance To Joy Division.
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:28 schreef Maricha het volgende:
[..]
heb zelfs nog therapie en ga woensdag een andere therapiesoort proberen op aanraden van mijn manueel therapeut (crania sacraal therapie) en als dat niet helpt, terug naar manuele of fysiotherapie.
Puur toeval dus? Wel lekker hoor, dat zeker wel!quote:Op maandag 15 juni 2009 21:34 schreef MichielV het volgende:
[..]
Wombats was een request waar ik zelf ook bij dacht "jaaaa leuk!" en die Fratellis draaide ik zaterdag op een feestje en die viel prima.
Daar noem je dan ook een programma op, zeg... Zelfs als ze m'n favoriete plaat ever zouden doen als intro, is de kans redelijk aanwezig da'k 'em niet raad!quote:Op maandag 15 juni 2009 21:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik vind het ook altijd heel lastig, wist hem ook niet
Bij Never mind the Buzzcocks raad ik overigens ook zelden die intro's
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:35 schreef Feivel1 het volgende:
The David Guetta remix is wel beter dan het origineel.
maar ook pno houdt op een gegeven moment op met vergoeden (en op dat punt zit ik bijnaquote:Op maandag 15 juni 2009 21:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
gelukkig zit je bij een goede zorgverzekeraar (ik denk dat je bij PNO zit)![]()
ik hoop dat het werkt voor jede eerste paar dagen kan je wel meer last krijgen van je nek
daarom is het ook zo'n leuk programmaquote:Op maandag 15 juni 2009 21:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Daar noem je dan ook een programma op, zeg... Zelfs als ze m'n favoriete plaat ever zouden doen als intro, is de kans redelijk aanwezig da'k 'em niet raad!
neeh mn moeder (zat naast me in de oto toen we ongeluk kregen)ij had echt drie dagen lang een stijfe nek als ze therapie had gehad...De therapeut zei dat ie voelde dat het beter ging, maar mn moeder is er mee gestopt, ze kon het gewoon niet aan om drie dagen erna nog plaat te liggen en koppijn te hebben..misschien had ze door moeten zetten.. Gelukkig is het zonder die therapie ook goed gekomen met drquote:Op maandag 15 juni 2009 21:38 schreef Maricha het volgende:
[..]
maar ook pno houdt op een gegeven moment op met vergoeden (en op dat punt zit ik bijna) Maar ga er wel mee door, heb het echt nog nodig.
(en pijn in mn nek heb ik eigenlijk de hele dag, soms wat minder, soms wat meer)
Maar heb jij cranio sacraal therapie gehad dan?
Beter dan het anthem van vorig jaarquote:Op maandag 15 juni 2009 21:34 schreef MichielV het volgende:
[..]
Wombats was een request waar ik zelf ook bij dacht "jaaaa leuk!" en die Fratellis draaide ik zaterdag op een feestje en die viel prima.
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
daarom is het ook zo'n leuk programma
Laten we inderdaad hopen dat Michiel nu niet volgende week ineens dat nummer gaat draaien...quote:Op maandag 15 juni 2009 21:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Beter dan het anthem van vorig jaar
NIks mis met MARSquote:Op maandag 15 juni 2009 21:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Beter dan het anthem van vorig jaar
als ie de nep-anthem gaat draaien vind ik het goedquote:Op maandag 15 juni 2009 21:44 schreef Broekie het volgende:
[..]
Laten we inderdaad hopen dat Michiel nu niet volgende week ineens dat nummer gaat draaien...
Wist ik niet !!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |