Puur toeval dus? Wel lekker hoor, dat zeker wel!quote:Op maandag 15 juni 2009 21:34 schreef MichielV het volgende:
[..]
Wombats was een request waar ik zelf ook bij dacht "jaaaa leuk!" en die Fratellis draaide ik zaterdag op een feestje en die viel prima.
Daar noem je dan ook een programma op, zeg... Zelfs als ze m'n favoriete plaat ever zouden doen als intro, is de kans redelijk aanwezig da'k 'em niet raad!quote:Op maandag 15 juni 2009 21:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik vind het ook altijd heel lastig, wist hem ook niet
Bij Never mind the Buzzcocks raad ik overigens ook zelden die intro's
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:35 schreef Feivel1 het volgende:
The David Guetta remix is wel beter dan het origineel.
maar ook pno houdt op een gegeven moment op met vergoeden (en op dat punt zit ik bijnaquote:Op maandag 15 juni 2009 21:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
gelukkig zit je bij een goede zorgverzekeraar (ik denk dat je bij PNO zit)![]()
ik hoop dat het werkt voor jede eerste paar dagen kan je wel meer last krijgen van je nek
daarom is het ook zo'n leuk programmaquote:Op maandag 15 juni 2009 21:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Daar noem je dan ook een programma op, zeg... Zelfs als ze m'n favoriete plaat ever zouden doen als intro, is de kans redelijk aanwezig da'k 'em niet raad!
neeh mn moeder (zat naast me in de oto toen we ongeluk kregen)ij had echt drie dagen lang een stijfe nek als ze therapie had gehad...De therapeut zei dat ie voelde dat het beter ging, maar mn moeder is er mee gestopt, ze kon het gewoon niet aan om drie dagen erna nog plaat te liggen en koppijn te hebben..misschien had ze door moeten zetten.. Gelukkig is het zonder die therapie ook goed gekomen met drquote:Op maandag 15 juni 2009 21:38 schreef Maricha het volgende:
[..]
maar ook pno houdt op een gegeven moment op met vergoeden (en op dat punt zit ik bijna) Maar ga er wel mee door, heb het echt nog nodig.
(en pijn in mn nek heb ik eigenlijk de hele dag, soms wat minder, soms wat meer)
Maar heb jij cranio sacraal therapie gehad dan?
Beter dan het anthem van vorig jaarquote:Op maandag 15 juni 2009 21:34 schreef MichielV het volgende:
[..]
Wombats was een request waar ik zelf ook bij dacht "jaaaa leuk!" en die Fratellis draaide ik zaterdag op een feestje en die viel prima.
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
daarom is het ook zo'n leuk programma
Laten we inderdaad hopen dat Michiel nu niet volgende week ineens dat nummer gaat draaien...quote:Op maandag 15 juni 2009 21:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Beter dan het anthem van vorig jaar
NIks mis met MARSquote:Op maandag 15 juni 2009 21:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Beter dan het anthem van vorig jaar
als ie de nep-anthem gaat draaien vind ik het goedquote:Op maandag 15 juni 2009 21:44 schreef Broekie het volgende:
[..]
Laten we inderdaad hopen dat Michiel nu niet volgende week ineens dat nummer gaat draaien...
Wist ik niet !!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |