BORNE!quote:Op maandag 15 juni 2009 19:18 schreef Marc63 het volgende:
Goedemiddààààààg!
Vraagje: ik hoorde afgelopen freaknacht een beller tijdens NachteMichiel die nogal lang aan de lijn hing. Volgens mij heette hij Leon. Kan iemand mij vertellen waar hij vandaan komt?
Bornequote:Op maandag 15 juni 2009 19:18 schreef Marc63 het volgende:
Goedemiddààààààg!
Vraagje: ik hoorde afgelopen freaknacht een beller tijdens NachteMichiel die nogal lang aan de lijn hing. Volgens mij heette hij Leon. Kan iemand mij vertellen waar hij vandaan komt?
Jaaa, allebei top.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:19 schreef Noortje. het volgende:
The GossipWaarom is dat geen megahit?
En Empire Of The Sun is inderdaad geweldig.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze riep zojuist op Twitter dat ze vanavond even aan het wennen is en dat ze hoopt volgende week weer volledige uitzendingen als producer aanwezig te kunnen zijn.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is ze weer in het land der openbare werkende
Ze is al wel weer aanwezig. Volgende week gaat ze proberen om werkende te zijn tijdens de uitzending.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is ze weer in het land der openbare werkende
Dat zal voor mij nog minstens 3 weken wachten zijn. Maar ja, dat ik met mn luie reet op een zonnig strand heb gelegen is nog veel langer geledenquote:Op maandag 15 juni 2009 19:29 schreef Broekie het volgende:
Ik kan iig niet wachten op de eerste live *poing* <iets>. Is alweer vééél te lang geleden
heeft best lang geduurd dan , harde klap geweest.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:28 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ze riep zojuist op Twitter dat ze vanavond even aan het wennen is en dat ze hoopt volgende week weer volledige uitzendingen als producer aanwezig te kunnen zijn.
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:54 schreef Maricha het volgende:
Ik kan beter nu even komen zwaaien dan volgende week
dus![]()
![]()
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:54 schreef Maricha het volgende:
dus![]()
![]()
Maar wel die lelijke Veenstra in beeld.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:59 schreef Broekie het volgende:
De webcam staat zo trouwens wel enorm op een Teaser stand, je ziet precies twee kruinen van de dames en meer niet![]()
Precies!quote:Op maandag 15 juni 2009 20:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar wel die lelijke Veenstra in beeld.
Op de een of andere manier liep dat programma opeens vast vanmiddag. Morgenochtend oid even met Henriiiiiiiiiii naar kijken.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:38 schreef gerbenp het volgende:
Sirolf > zijn nu de muziekstatus actief? Je zei toch als de ticker actief was dat dan ook de muziekstats kwam?
Aha, ok.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op de een of andere manier liep dat programma opeens vast vanmiddag. Morgenochtend oid even met Henriiiiiiiiiii naar kijken.
Marichaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 15 juni 2009 19:54 schreef Maricha het volgende:
dus![]()
![]()
Nee veel pech gehad, ben niet hard gevallen.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heeft best lang geduurd dan , harde klap geweest.
Inderdaad, je zit er nu nog maar één stoel vandaan. Alleen Dieuwertje er nog even af schoppen en je bent erquote:Op maandag 15 juni 2009 20:19 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee veel pech gehad, ben niet hard gevallen.
Dat is het nare met een whiplash, dat kan best lang duren.
Maar ik kom langzaam aan weer helemaal terug op mn plek!
Dieuwertje zit toch ook op Fok als Jmac of verwissel ik nu personenquote:Op maandag 15 juni 2009 20:22 schreef Broekie het volgende:
[..]
Inderdaad, je zit er nu nog maar één stoel vandaan. Alleen Dieuwertje er nog even af schoppen en je bent er
Ja, en flink ook! Jmac is een man namelijk.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:28 schreef themauster het volgende:
[..]
Dieuwertje zit toch ook op Fok als Jmac of verwissel ik nu personen
Als dat zo is klopt de geboortedatum van jmac iig niet. Of Dieuwertje moet er erg jeugdig uit zien voor haar leeftijdquote:Op maandag 15 juni 2009 20:28 schreef themauster het volgende:
[..]
Dieuwertje zit toch ook op Fok als Jmac of verwissel ik nu personen
Dat dacht ik dus ook, maar er staat wel "Geslacht: vrouw" in het profiel: jmacquote:Op maandag 15 juni 2009 20:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, en flink ook! Jmac is een man namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |