Dat bedoel ik: wat een drama.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En hij was ook ontslagen ofzo? Waarschijnlijk collega van die vrouw?
Tsja.....quote:''Ze is een bruisende, enthousiaste collega met een groot hart voor echte muziek. En één van de weinige vrouwelijke dj's in Nederland.''
einde van de megahit duurt nog 3 dagen, statement is nu wel gemaaktquote:
alleen jammer dat die passie niet uit haar strotje kwam , kwelling tot op heden.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
En officieel: http://www.nu.nl/achterkl(...)-karel-vertrekt.html![]()
[..]
Tsja.....
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
En officieel: http://www.nu.nl/achterkl(...)-karel-vertrekt.html![]()
[..]
Tsja.....
Denk dat ze op een andere manier passie met haar strot bracht. Ofzoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
alleen jammer dat die passie niet uit haar strotje kwam , kwelling tot op heden.
Idd, denk dat twee persberichten langs elkaar heen gaan...quote:en de opvolger is toch allang bekend gemaakt
Ik vond d'r een best aardige DJ. Niet super, maar ook weer niet extreem slecht.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
alleen jammer dat die passie niet uit haar strotje kwam , kwelling tot op heden.
en de opvolger is toch allang bekend gemaakt
Dan wacht ik tot oktober met het lezen van [3FM #1498] Welkom terug Maricha *juich juich*quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vond d'r een best aardige DJ. Niet super, maar ook weer niet extreem slecht.
En officieel is er nog NIETS bekend gemaakt over een opvolger voor Bring It On. Dat wordt ergens deze zomer bekendgemaakt. Volgens mij was het al wel bevestigd dat Barend in de nacht komt, maar over de zondagavond heeft de NCRV niets gezegd.
Nee leeftijdquote:
Da's een artikel van Radio.NL. Totaal onbetrouwbaar...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan wacht ik tot oktober met het lezen van [3FM #1498] Welkom terug Maricha *juich juich*
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's een artikel van Radio.NL. Totaal onbetrouwbaar...
RadioFreak staat stukken beter aangeschreven.
Er is nergens ook maar een officieele bevestiging te vinden over dat bericht.
Ik heb het niet over het feit of hij naar 3FM komt of niet, dat is namelijk al wel duidelijjk.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jawel hoor: http://www.barendvandeelen.nl/news/3/15/3FM/ Kutsite overigens, maar 't staat er wel.
pardon?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:29 schreef SilentChaos het volgende:
blablabla
Vanaf 1 september dus niet meer op dit forum te bewonderenAlthans, niet in den beginnen natuurlijk en daarna ook niet meer denk ik
quote:
Ah, owkee, duidelijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het feit of hij naar 3FM komt of niet, dat is namelijk al wel duidelijjk.
Echter, over de zondagavond (Bring It On) is nog niets door de NCRV bevestigd.
Ik had die baggernummers nou wel gehoordquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:35 schreef cosmick het volgende:
Goed zo SC! Kon je die kerstkaarten-business niet meer aan?
In welke branche ga je precies werken?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe uitdaging dus!
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:29 schreef SilentChaos het volgende:
Welkom allemaal weer lieverds
Goed nieuws, nieuwe baan![]()
![]()
![]()
Meer salaris, kortere reistijd (nu 1:15, straks 0:20), en meer uitdaging
Alleen een berg minder vrouwen, dat krijg je als je de techniek weer ingaat...
Vanaf 1 september dus niet meer op dit forum te bewonderenAlthans, niet in den beginnen natuurlijk en daarna ook niet meer denk ik
Nou, er kwamen wat klinken in de kabelquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:42 schreef SilentChaos het volgende:
Heb jij nou al een liefdesnest gevonden Cos
Nope, geenszins.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:48 schreef SilentChaos het volgende:
Oh gelukkig niet de klink in de kabel van een "break-up" gelukkig
Nee, eldersquote:Leuk hoor![]()
In Zwolle?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:16 schreef naatje_1 het volgende:
Giel Beelen naar de zondagavond, lees ik dat goed![]()
Dat geloofde ik al niet voordat ik de spoiler las Giel komt(en wil ook vast niet) bij een christelijke omroep werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
Dat ik dat lasquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:35 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat geloofde ik al niet voordat ik de spoiler las Giel komt(en wil ook vast niet) bij een christelijke omroep werken
Voor christenen is zondag een belangrijke dag.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat ik dat lasDat had je voor de spoiler kunnen denken
![]()
en sowieso, waarom christelijke omroepDe ochtendshow was toch ook eerst kro en toen vara
weet ikquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:53 schreef cheese. het volgende:
[..]
Voor christenen is zondag een belangrijke dag.
Mijn ouders zijn btw ook redelijk zwaar christelijk.
Wat is er met Stenders aan de hand?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:51 schreef broer het volgende:
Nou, hopen dat Stenders vandaag wél weer mag van de leiding.
Volgens mij is 'ie ziek. Gisteren moest er dan ook met spoed een vervanger worden gezocht.quote:
gohquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij is 'ie ziek. Gisteren moest er dan ook met spoed een vervanger worden gezocht.
* Sirolf gaat een poging doen om de nummer 1 van de Mega Top 5 te voorspellen... dat Lisa-geval waarschijnlijk.
huhquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:14 schreef 3FMaster het volgende:
Ik las net in mijn hyves-inbox (als ik ergens nooit inkom, laat staan berichten lees, is het mijn hyves inbox), een mailtje van iemand over het Popduel team. Dit kan voor jullie oud nieuws zijn, maar aangezien ik bijna nooit meer Paul hoor, lees ik 'et voor het eerst. Ik vind het wel een leuk idee. Iets voor ons
. Dan ga ik wel de 00's doen
Rocky was op tv.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:15 schreef cheese. het volgende:
Hoorde iemand hoe het kwam dat Survivor op 1 stond?
Floris kan dat doenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:18 schreef Marc63 het volgende:
Lees net dat Kristel in de studio is om mee te kijken voor haar invalbeurt van maandag. Heeft Michiel al gezegd dat je een FOK!-account nodig hebt om MetMichiel te kunnen doen?
Lijkt me wel watquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:14 schreef 3FMaster het volgende:
Ik las net in mijn hyves-inbox (als ik ergens nooit inkom, laat staan berichten lees, is het mijn hyves inbox), een mailtje van iemand over het Popduel team. Dit kan voor jullie oud nieuws zijn, maar aangezien ik bijna nooit meer Paul hoor, lees ik 'et voor het eerst. Ik vind het wel een leuk idee. Iets voor ons
. Dan ga ik wel de 00's doen
Iets met PSBquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Floris kan dat doen![]()
Gaat michiel alweer weg dan*las over megainvalkristel maar niet bij wie*
En UIT!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij is 'ie ziek. Gisteren moest er dan ook met spoed een vervanger worden gezocht.
* Sirolf gaat een poging doen om de nummer 1 van de Mega Top 5 te voorspellen... dat Lisa-geval waarschijnlijk.
popduel met teamsquote:
Michiel gaat samen met Ekdom en een vlaggetje in de HMH staan die avond.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Floris kan dat doen![]()
Gaat michiel alweer weg dan*las over megainvalkristel maar niet bij wie*
godzijdankquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:23 schreef MichielV het volgende:
Goedenavond! Nog anderhalve minuut en Lisa is weer voorbij
Ik zet de wave vast in:quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:23 schreef MichielV het volgende:
Goedenavond! Nog anderhalve minuut en Lisa is weer voorbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |