Wat is er met Stenders aan de hand?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:51 schreef broer het volgende:
Nou, hopen dat Stenders vandaag wél weer mag van de leiding.
Volgens mij is 'ie ziek. Gisteren moest er dan ook met spoed een vervanger worden gezocht.quote:
gohquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij is 'ie ziek. Gisteren moest er dan ook met spoed een vervanger worden gezocht.
* Sirolf gaat een poging doen om de nummer 1 van de Mega Top 5 te voorspellen... dat Lisa-geval waarschijnlijk.
huhquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:14 schreef 3FMaster het volgende:
Ik las net in mijn hyves-inbox (als ik ergens nooit inkom, laat staan berichten lees, is het mijn hyves inbox), een mailtje van iemand over het Popduel team. Dit kan voor jullie oud nieuws zijn, maar aangezien ik bijna nooit meer Paul hoor, lees ik 'et voor het eerst. Ik vind het wel een leuk idee. Iets voor ons
. Dan ga ik wel de 00's doen
Rocky was op tv.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:15 schreef cheese. het volgende:
Hoorde iemand hoe het kwam dat Survivor op 1 stond?
Floris kan dat doenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:18 schreef Marc63 het volgende:
Lees net dat Kristel in de studio is om mee te kijken voor haar invalbeurt van maandag. Heeft Michiel al gezegd dat je een FOK!-account nodig hebt om MetMichiel te kunnen doen?
Lijkt me wel watquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:14 schreef 3FMaster het volgende:
Ik las net in mijn hyves-inbox (als ik ergens nooit inkom, laat staan berichten lees, is het mijn hyves inbox), een mailtje van iemand over het Popduel team. Dit kan voor jullie oud nieuws zijn, maar aangezien ik bijna nooit meer Paul hoor, lees ik 'et voor het eerst. Ik vind het wel een leuk idee. Iets voor ons
. Dan ga ik wel de 00's doen
Iets met PSBquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Floris kan dat doen![]()
Gaat michiel alweer weg dan*las over megainvalkristel maar niet bij wie*
En UIT!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij is 'ie ziek. Gisteren moest er dan ook met spoed een vervanger worden gezocht.
* Sirolf gaat een poging doen om de nummer 1 van de Mega Top 5 te voorspellen... dat Lisa-geval waarschijnlijk.
popduel met teamsquote:
Michiel gaat samen met Ekdom en een vlaggetje in de HMH staan die avond.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Floris kan dat doen![]()
Gaat michiel alweer weg dan*las over megainvalkristel maar niet bij wie*
godzijdankquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:23 schreef MichielV het volgende:
Goedenavond! Nog anderhalve minuut en Lisa is weer voorbij
Ik zet de wave vast in:quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:23 schreef MichielV het volgende:
Goedenavond! Nog anderhalve minuut en Lisa is weer voorbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |