quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:23 schreef MichielV het volgende:
Goedenavond! Nog anderhalve minuut en Lisa is weer voorbij
Zo te lezen hoeven we geen minigig met Lisa te verwachtenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:23 schreef MichielV het volgende:
Goedenavond! Nog anderhalve minuut en Lisa is weer voorbij
Ik denk dat het een soort van teken was om te stoppen met kopen, de grootste hit is het al.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:26 schreef cheese. het volgende:
[..]
Haha, en dan moet je hem nog afkondigen als de grootste hit van 09 ook.
steekt vingertje opquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:26 schreef Bill_Board het volgende:
Trouwens Michiel, ik heb vorige week kaarten gewonnen voor Blof, maar door omstandigheden hier zo is het nog totaal niet zeker of ik nou wel of niet kan gaan zondag, ik baal hier wel van maar goed. Is er nog een optie om een andere luisteraar van 3FM op de gastenlijst te zetten?
Tja, er zullen vast nog wel meer mensen zijn die ook wel willen, maar goed. Ik wil eerst even van Michiel horen wat er mogelijk isquote:
*bewijs*quote:Op maandag 15 juni 2009 22:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb al lang niet iemand afgezeken![]()
aardige meid, maar blofquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jij doet onaardig tegen meje heb het zelfs gisteren toegegeven
wie weet dat Michiel nog een extra exxtra extra prijsvraag gaat doenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:29 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Tja, er zullen vast nog wel meer mensen zijn die ook wel willen, maar goed. Ik wil eerst even van Michiel horen wat er mogelijk is
ik wil niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:29 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Tja, er zullen vast nog wel meer mensen zijn die ook wel willen, maar goed. Ik wil eerst even van Michiel horen wat er mogelijk is
Ja weet ik, en ja, ik baal er ook hard van maar het is even niet andersquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wie weet dat Michiel nog een extra exxtra extra prijsvraag gaat doen![]()
wel zonde dat je niet kan
Het zijn geen kaartjes, er is een gastenlijst. En daarom kan/wil ik ze ook niet verkopen of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:31 schreef cheese. het volgende:
[..]
ik wil niet.
verscheur die kaartjes, dan heeft blof geen vol publiek.![]()
Of geef ze aan Eliza.
Vast wel, laat anders een vriend op je naam?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:26 schreef Bill_Board het volgende:
Trouwens Michiel, ik heb vorige week kaarten gewonnen voor Blof, maar door omstandigheden hier zo is het nog totaal niet zeker of ik nou wel of niet kan gaan zondag, ik baal hier wel van maar goed. Is er nog een optie om een andere luisteraar van 3FM op de gastenlijst te zetten?
Uit de mail van vanmiddag:quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:46 schreef MichielV het volgende:
[..]
Vast wel, laat anders een vriend op je naam?
quote:Je plek op de gastenlijst is niet overdraagbaar en ook iemand die namens jou komt omdat je bijvoorbeeld zelf niet aanwezig kan zijn, kunnen wij geen toegang verlenen tot het optreden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |