Avondquote:Op maandag 15 juni 2009 22:32 schreef Timo20 het volgende:
Goooooeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Maricha terug?![]()
waar is ze zo lang geweest?
Ouch! pijnlijkquote:Op maandag 15 juni 2009 22:34 schreef themauster het volgende:
[..]
Avond![]()
Maricha heeft een ongelukje gehad met schaatsen en heeft toen een wiplash opgelopen
juist ik luister nu niet maar ik weet niet of het ook over werkende mensen gaat zo ja ik ga geen vrijwilligerswerk naast mijn werk. ik heb ook nog een huishouden en ook mijn rust nodig dus verplichten moeten ze niet mee aankomenquote:Op maandag 15 juni 2009 22:40 schreef Timo20 het volgende:
Als je verplicht wordt vrijwilligers te doen is het geen vrijwillgerswerk meer![]()
Exactemundo. Daarbij (en dan ben ik misschien kort zichtig ofzo) maar ik snap mensen die vrijwilligerswerk doen echt niet. In de tijd dat je vrijwilligerswerk doet kun je ook een betaalde baan hebbenquote:Op maandag 15 juni 2009 22:45 schreef themauster het volgende:
[..]
juist ik luister nu niet maar ik weet niet of het ook over werkende mensen gaat zo ja ik ga geen vrijwillegerswerk naast mijn werk. ik heb ook nog een huishouden en ook mijn rust nodig dus verplichten moeten ze niet mee aankomen
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:45 schreef themauster het volgende:
[..]
juist ik luister nu niet maar ik weet niet of het ook over werkende mensen gaat zo ja ik ga geen vrijwilligerswerk naast mijn werk. ik heb ook nog een huishouden en ook mijn rust nodig dus verplichten moeten ze niet mee aankomen
Mèn... Zonder werkende mensen die vrijwilligerswerk doen kunnen, bij wijze van klein voorbeeldje, alle sportclubs de deuren wel sluiten. Over wat er dan met de zorg en, ik noem maar wat, het lager onderwijs gebeurt wil ik niet eens nadenken. Zonder vrijwilligers gieren de kosten nog verder de pan uit, wat je weer gaat merken in jouw besteedbaar inkomen. Lijkt me niet de bedoeling.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Exactemundo. Daarbij (en dan ben ik misschien kort zichtig ofzo) maar ik snap mensen die vrijwilligerswerk doen echt niet. In de tijd dat je vrijwilligerswerk doet kun je ook een betaalde baan hebben
Zijn blad ga ik ook kopenquote:
Is van Rossem dan ooit wel is niet opdreef, hij is de meest gebande van de publieke omroep , doordat hij geen blad voor de mond neemtquote:
Yup. Heb me ook prima vermaakt toen ie dat programma Van Rossem in Amerika maakte, rond de verkiezingen aldaar.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is van Rossem dan ooit wel is niet opdreef, hij is de meest gebande van de publieke omroep , doordat hij geen blad voor de mond neemtgeweldige man.
En daarvoor was hij ook een jaar niet welkom, omdat hij wat geroepen had over 9/11quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Heb me ook prima vermaakt toen ie dat programma Van Rossem in Amerika maakte, rond de verkiezingen aldaar.
Daarom is hij geweldig. Hij zegt tenminste iets, en vaak ook zinnige dingen. Daarbij zijn persoonlijkheid maakt het een geweldige vent.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is van Rossem dan ooit wel is niet opdreef, hij is de meest gebande van de publieke omroep , doordat hij geen blad voor de mond neemtgeweldige man.
Het lot is je gunstig gezindquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:45 schreef Sirolf het volgende:
Dit is al de tweede keer in m'n stageperiode dat ik Krezip misloop omdat ik 's ochtends een keertje later ben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |