Ah. In dat geval even mailen met rohan@3fm.nl of ben@3fm.nl en je situatie uitleggen. Ik geef je plaats dan, na hun akkoord, met liefde nog een keer weg.quote:
Ah thanks voor de hulp. Niets is nog zeker, maar morgen heb ik meer duidelijkheid en zal ik beslissen wat ik ga doen. Fijne avond nog!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:01 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ah. In dat geval even mailen met rohan@3fm.nl of ben@3fm.nl en je situatie uitleggen. Ik geef je plaats dan, na hun akkoord, met liefde nog een keer weg.
succes ermee...ik zou de kaartjes wel teruggeven in ruil voor een badeendquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:03 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Ah thanks voor de hulp. Niets is nog zeker, maar morgen heb ik meer duidelijkheid en zal ik beslissen wat ik ga doen. Fijne avond nog!
Psst...die heb ik alquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
succes ermee...ik zou de kaartjes wel teruggeven in ruil voor een badeend
nog een badeendquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:04 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Psst...die heb ik al![]()
Maar iets anders is nooit weg hoor![]()
Wie nietquote:
dat zou leuk zijn...al hoop ik dat ie het volhoudquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:39 schreef themauster het volgende:
[..]
Wie nietMischien moet hij net als Maricha volgende week weer zijn intrede doen
Hij is hard op wegquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat zou leuk zijn...al hoop ik dat ie het volhoud
misschien doet Hans mee aan 40 dagen zonder Fok
Onmogelijk!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat zou leuk zijn...al hoop ik dat ie het volhoud
misschien doet Hans mee aan 40 dagen zonder Fok
Heb ik ook wel een keer of 5 gedaan vrees ik, en dan was ik ook nog eens een flink deel van de downtime niet thuis...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:44 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Onmogelijk!
Toen FOK! dit weekend down was bleef ik maar op die bookmarks rammenIk kon het gewoon niet geloven.
Heel ernstig. Toen merkte ik ook gewoon dat het een automatisme was, het zit er gewoon in, je klikt zonder dat je het door hebtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb ik ook wel een keer of 5 gedaan vrees ik, en dan was ik ook nog eens een flink deel van de downtime niet thuis...
Ik had het ook dat ik een opmerking wilde plaatsen in dit topic n.a.v. iets wat op den Radio gebeurde, maar dat werd ook lastig.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:51 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Heel ernstig. Toen merkte ik ook gewoon dat het een automatisme was, het zit er gewoon in, je klikt zonder dat je het door hebt
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik had het ook dat ik een opmerking wilde plaatsen in dit topic n.a.v. iets wat op den Radio gebeurde, maar dat werd ook lastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |