BAN!quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:19 schreef DaMart het volgende:
Voor wie MPG.rar nog niet heeft gezien...
Klik hier!
.
quote:
quote:
quote:
Je weet wat er met banaanvragers (quote:
Vuile ex-blauwequote:Op maandag 15 juni 2009 20:45 schreef dndiek het volgende:
[..]
Je weet wat er met banaanvragers () gebeurt?
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:45 schreef dndiek het volgende:
[..]
Die mogen bananen gaan plukken in Indonesi.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:45 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik ben niet vuilquote:
Je weet dat ik normaliter voor fipo's een ban zet?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:45 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nie op het forumquote:Op maandag 15 juni 2009 20:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Je weet dat ik normaliter voor fipo's een ban zet?
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:45 schreef dndiek het volgende:
[..]
quote:
Je realiseert je dat het niveauverschil tussen "fipo" en de gemiddelde overige FP-reply nihil is?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Je weet dat ik normaliter voor fipo's een ban zet?
Uitvechten?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:05 schreef BrandX het volgende:
het verschil tussen de FP en het forum hier willen uitvechten
Ik zie alleen maar rare tekentjesquote:Op maandag 15 juni 2009 20:38 schreef DaMart het volgende:
En voor wie het gemist heeft en de TT niet snapr:
[..]
Dat zou ik ook zien als ik het zou aanklikkenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar rare tekentjes
falers julliequote:Op maandag 15 juni 2009 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zien als ik het zou aanklikken
Nee, luiaards. Er is een rartroepding voor mac, maar ik gebruik rar nooit.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
falers jullieIk zal eens kijken of mijn linuxunit er beter mee overweg kan
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
falers jullieIk zal eens kijken of mijn linuxunit er beter mee overweg kan
quote:Could not open "MPG.rar"
Archive type not supported.
Ik zou me zo voor kunnen stellen dat er een addon voor uit is of zo? geen idee hoor, zoals gezegd, ik ben lui. Als ik iets download is het niet eens in rar, dat duurt alleen maar weer langer om uit te pakkenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
wel raar dat hij wel eerst aanbiedt om met Archive Manager te openen
Archive manager kan het pas openen als je de rar engine hebt. Maar ook zonder engine biedt ie het al aanquote:Op maandag 15 juni 2009 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
wel raar dat hij wel eerst aanbiedt om met Archive Manager te openen
die is anders haskequote:Op maandag 15 juni 2009 21:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Archive manager kan het pas openen als je de rar engine hebt. Maar ook zonder engine biedt ie het al aan.
En besides, wat moet jij met MPG.rar?
Alsof jij MPG_naakt.jpg wil zien.
Waar zijn tampeloeris schuil gaat achter een verschraalde koffieboon jaquote:Op maandag 15 juni 2009 21:57 schreef Pheno het volgende:
Dat is toch die foto waar je een grote koffieboon voor je tampeloeris houdt?
Ben je al uit shock?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen ik begin dit jaar het Muckhuis bezocht, hing die foto op A2-formaat boven haar bed.
quote:
Ik ben ook nog steeds niet dood gegaan aan die spar sushiquote:
Jajaja. Wrijf het er maar inquote:
VIES JORAN!quote:Op maandag 15 juni 2009 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben ook nog steeds niet dood gegaan aan die spar sushiblijkbaar kan ALLES maar tegenwoordig
Viesssss PATRICK is het. En Viesssss met 5 essen.quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
kut. Kwartettenstopperfaal.
Weer ontdekkingsplannen?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jajaja. Wrijf het er maar in
Nou ja, als er een KSC meet deze zomer is: tof, waarschijnlijk ben ik niet in Nederland.
Muckjequote:
Lekker.quote:
Geod tpoicquote:
quote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 15-06-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 105 Muck
02. 068 Ladylike
03. 064 Pheno
04. 058 goldfinger1963
05. 055 DaMart
06. 046 MPG
07. 042 Nijns
08. 034 Dr_Flash
09. 021 marcb1974
10. 015 OA
11. 010 Sjowhan
12. 010 dndiek
13. 010 Papierversnipperaar
14. 010 afro
15. 005 BrandX
16. 004 Aarti
17. 004 Kuukske
18. 004 Frutsel
19. 003 _F.U.B.A.R_
20. 002 remlof
Reeks-statistieken!
Goedemorgen Muckquote:Op dinsdag 16 juni 2009 06:47 schreef Muck het volgende:
SpamMuck
En dat onweer was rond een uur of 3 vannacht bij mij.
Ik werd er even wakker van, maar draaide me toch nog even om voor een uurtje of 3
mogge martquote:Op dinsdag 16 juni 2009 06:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedemorgen Muck.
Rond een uur of 2 was het hier ook al. En nu dus weer. Als dat maar goed gaat met de trein straks.
Ja, het kan leuk zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 06:52 schreef Muck het volgende:
[..]
mogge mart
Lekker he, onweer? En over trein gesproken, ik stap er net in
*koffie doorschuiftquote:Op dinsdag 16 juni 2009 06:52 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
moguh .... schuif de koffie eens door ...
dat was vannacht ook zo.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 06:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het kan leuk zijn.
Nu is het flits en bijna meteen boem.
Nou ja, ik ben nu dus richting trein.
quote:
Meer krijgen we niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:52 schreef indahnesia.com het volgende:
100mb maar?
Jij gaat lekker fietsen danquote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Veolia, ga dood, sterf en hou op met bestaan.
morge LLquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:00 schreef Ladylike het volgende:
Drukke dag, probeer ook nog vrij te krijgen en zal dus weinig posten vandaag
Ik hoop dat die stokbroodvretende pauper-neukfouten zo snel mogelijk het land uit getrapt worden. Er zijn genoeg regionale vervoerders die WEL iets kunnenquote:
Hai skatquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:00 schreef Ladylike het volgende:
Drukke dag, probeer ook nog vrij te krijgen en zal dus weinig posten vandaag
Marcquote:
GFquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
morge LL![]()
vandaag alweer vrij![]()
werken kreng![]()
Babequote:
Dus je loopt nu net als Freddy Mercury te stoffen enzo?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:11 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen.
Potentile investeerders komen langs, dus hier moet 't opgeruimd zijn
quote:
Oh, de wereld kan wel weer zonder mij zie ikquote:
Met een zwabber jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dus je loopt nu net als Freddy Mercury te stoffen enzo?
* LL heeft mental image van Sjowhan in lederen rokje enzo
Wat heb je zitten spelen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:26 schreef Frutsel het volgende:
toch raar hoe de 2e wereldoorlog verloopt als je als Duitsland Polen niet inneemt![]()
Zelfs Pearl Harbour gebeurd niet omdat ik geen pact met Japan wilde![]()
Joegoslavie is al ingepikt, evenals Denemarken, Tsjechie en heb half Polen gekregen in ruil voor vrede![]()
En de Engelsen, Britten en Amis staan d'r bij en doen nix
Van de week maar eens tijd maken om die Fransen definitief in de pan te hakken.
dan moet je vrij pakkenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
GF![]()
tja, als je dingen moet regelen...
GFquote:
Hai aarti!quote:
Ik gooi kassie zes!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:26 schreef Frutsel het volgende:
toch raar hoe de 2e wereldoorlog verloopt als je als Duitsland Polen niet inneemt![]()
Zelfs Pearl Harbour gebeurd niet omdat ik geen pact met Japan wilde![]()
Joegoslavie is al ingepikt, evenals Denemarken, Tsjechie en heb half Polen gekregen in ruil voor vrede![]()
En de Engelsen, Britten en Amis staan d'r bij en doen nix
Van de week maar eens tijd maken om die Fransen definitief in de pan te hakken.
kansloosquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:55 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hai aarti!
Hoe staat het met het auto-project?
Ik ken veel auto's maar bij die heb ik zo gauw even geen beeld, dadelijk even googlenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:03 schreef Aarti het volgende:
[..]
kansloos
ik ga nu kiezen uit Chevrolet Cruze of Fiat Sedici.
Nijnsquote:
quote:
ze zijn allebei onbekend, daarom vind ik ze ook leukquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:09 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik ken veel auto's maar bij die heb ik zo gauw even geen beeld, dadelijk even googlen
hoi hoiquote:
Ouder spelletje al, denk uit 2004 ofzo. HOI 3 komt in Augustusquote:
Lederhosen-nepsoldaatquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:20 schreef Frutsel het volgende:
Mijn eerste duitse vliegdekschip is net van de band gerold...![]()
BALD WIRDEN WIR DIE ENGLISCHE FLOTTE AUSRADIEREN!
Oh, ik schrok alquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:21 schreef Aarti het volgende:
[..]
ze zijn allebei onbekend, daarom vind ik ze ook leuk
Was het maar een scheet..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
lekkere scheten zijn dat he? die pfffff doen
hoi![]()
* Frutsel even stevig LL vasthoudtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Was het maar een scheet..
* LL kruipt bij Fruts op schoot
Nu mag hetquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:32 schreef Frutsel het volgende:
Nijmegen en Arnhem krijgen zo een pak water en onweer denk ik
Wat ist?quote:
Ahw, mn zussiequote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:32 schreef Frutsel het volgende:
Lekker schat, dat had ik dus nodigquote:
Jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja. Voor alle Tattoo-ervaringsdeskundigen: Is het mogelijk om tijdens zo'n behandeling in slaap te vallen?
Dipje, komt wel goed...quote:
* Nijns geeft LL een stevige knuffelquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:48 schreef Ladylike het volgende:
Dipje, komt wel goed...
Vanmiddag verlof
Daar waren wel de plannen voor, maar dat is er echt nooit van gekomenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nijns![]()
![]()
![]()
[..]
Mijn eerste duitse vliegdekschip is net van de band gerold...![]()
BALD WIRDEN WIR DIE ENGLISCHE FLOTTE AUSRADIEREN!
Awwwquote:
Je zou bijna zeggen: wie wel?quote:
Thanxquote:
* LL knuft L_L evenquote:
Heb ut zelf ook nodig, dus gedeeltelijk eigenbelangquote:
Lekkerquote:
Oeh das ook lekker...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker
Ik heb morgen, vrijdag, maaandag, dinsdag en woensdag vrij![]()
Wat een baan heb jij toch zeg, ik wil dat ookquote:
lever er gewoon mn vrije uren voor in hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:11 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat een baan heb jij toch zeg, ik wil dat ookaltijd maar vroeg weg..
Ahzoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
lever er gewoon mn vrije uren voor in hoor
betekent wel dat ik morgenvroeg iets harder moet werken om bij te werken wat vanmiddag komt...
quote:
Lekkerquote:
nee niet echt, hoop prive bellen en regelenquote:
zie het antwoord dat ik Nijns gafquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan heb je vrij
wat moet je allemaal gaan doen
Mee bezig en de contractbesprekingen komenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:25 schreef Nijns het volgende:
marc; hoe zit het nou met je scriptie en je nieuwe baan?
Ja, dat snap ik maar er was toch iets met dat je scriptie onderwerp van gesprek was. Ik vroeg me af hoe dat zat..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mee bezig en de contractbesprekingen komen
En met jouw scriptie?
Drukdrukdruk!quote:
Degene met wie ik een gesprek had is mijn afstudeerbegeleider hier en manager van de afdeling waar ik mijn afstudeeropdracht heb gedaan. En ook manager van de afdeling waar ik dus die baan ga krijgen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik maar er was toch iets met dat je scriptie onderwerp van gesprek was. Ik vroeg me af hoe dat zat..
Ja, wel goedbuiten het feit dat mijn begeleider een enorme hekel aan mij heeft en dus weinig bereid is om mee te werken, ga ik gewoon door met er hard aan werken. Ik wou het liefst 8 juli afstuderen maar daarvoor werkt hij niet echt mee, dus ik vrees dat het 26 augustus wordt..
Werkwerkwerk?quote:
Maar geen voorwaarden dus over dat je dat af moet maken voor die tijd?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Degene met wie ik een gesprek had is mijn afstudeerbegeleider hier en manager van de afdeling waar ik mijn afstudeeropdracht heb gedaan. En ook manager van de afdeling waar ik dus die baan ga krijgen.
Ohhhhhhh, we hebben hier een afstudeerbegeleider van InHolland zitten, toch niet die van jou he?
Maar wel balen dat hij niet wil meewerken
8 juli is wel heel kort dag nu, is je scriptie al helemaal af?
is ook niet echt vrij hebbenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee niet echt, hoop prive bellen en regelen
en dan besteed ik tijdens het wachten op reacties ofzo maar ff tijd aan het huishouden
quote:
ik ben net wakkerquote:
quote:
Ik lust geen koffiequote:
Dan doe je maar alsof het thee is. Of warme sjokiemel.quote:
Ik moet het afmaken. En zo niet zet hij me terugquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
Maar geen voorwaarden dus over dat je dat af moet maken voor die tijd?
Nee, die is niet van mij maar er zullen vast wel meer rare snuiters tussen zitten
Ja, zeker als je bedenkt dat ik in die periode ook nog op vakantie gamaar hij is inderdaad zo goed als af, nog wat kleine dingen invoegen en de puntjes op de i
krijg je thee van mequote:
Met slagroom?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan doe je maar alsof het thee is. Of warme sjokiemel.
en amarettoquote:
Chocomelquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan doe je maar alsof het thee is. Of warme sjokiemel.
Dat eerste is een grapje neem ik aanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet het afmaken. En zo niet zet hij me terug
Yep, zeker wel, ik wacht al weer 2 weken op antwoord van de mijne
Dan lekker voor augustus gaan en nu niet gek om maken. Gaat toch niet helpen
Liefquote:
Jammiequote:
Deels, ik moet het wel halen om daar te mogen werken. Staat overal in enzoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:28 schreef Nijns het volgende:
Dat eerste is een grapje neem ik aan
Wat een gedoe is het ook he..? Hoe ver ben je?
Ik houd gewoon juli aan, want dan werk ik beter; anders komt er weer niks van. Liever juli nt niet halen en zeker weten augustus wel, dan mikken op augustus en dat net niet halen (dan moet ik me nl weer inschrijven voor het nieuwe schooljaar)
[..]
Ik nog 10 nachtjes slapenquote:
Slagroom in je theequote:
Warme sjokiemel met slagroom en rumquote:
Ah, naja; wel een mooie stok achter de deurquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deels, ik moet het wel halen om daar te mogen werken. Staat overal in enzo
Op de helft. Theoretisch kader is zo goed als af, daar moeten alleen nog wat kleine aanpassingen in.. Mijn interviews samenvatten doe ik morgen. Dan kan ik ook beginnen aan de opzet voor mijn model hier. Zodra die af is kan ik mijn onderzoek naar het model en de testfase gaan beschrijven. En dan de conclusies en klaar.
En als je het in juli af hebt, kan je dan ook meteen afstuderen? Of moet je ook een maand wachten?
ook goedquote:
ga ik toch eens een keer uitproberenquote:
Lekkerquote:
Gadverquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ga ik toch eens een keer uitproberen
Toen ik nog klein was, dronk ik wel melk in de thee, slagroom heeft vast hetzelfde effect qua smaak, lijkt me?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ga ik toch eens een keer uitproberen
dat weet je pas als je het geprobeerd hebtquote:
Dat is ook al zo smerig..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen ik nog klein was, dronk ik wel melk in de thee, slagroom heeft vast hetzelfde effect qua smaak, lijkt me?.
Sommige dingen kan je wel raden: water met slagroom bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat weet je pas als je het geprobeerd hebt
Fhaquote:
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:16 schreef Nijns het volgende:
[..]
Sommige dingen kan je wel raden: water met slagroom bijvoorbeeld
MPGquote:
Jeetje, wat een eikel zegquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:28 schreef Fha het volgende:
[..]
MPG![]()
Nijns![]()
ach, (wederom) gezeik met iemand waar ik helaas al maanden mee moet "samenwerken". Van dat begrip heeft meneer echter nog nooit gehoord. Nu komen we richting eindgesprekken dus ik heb voorgesteld om dat 2 juli te doen (ivm het hele verslag moet nog gemaakt worden en ik heb meer te doen dan alleen dat vak). Beslist meneer even compleet alleen dat het best volgende week woesndag kan
drie keer raden wie dus alles even mag gaan maken in 6 dagen tijd... Blaaaaaa
![]()
en ik heb een heul mooi huis gezien wat we niet kunnen betalen helaas![]()
![]()
Mjah wat een beetje het probleem is.. als hij wel wat doen dan is dat van zo'n slechte kwaliteit dat ik het alsnog over kan doen (aangezien ik het vak wel graag wil halen). Als hij nu echt die vrouw al verteld heeft dat we woensdag kunnen neem ik maar weer eens contact op met de docent over hoe en wat (dat is immers ook al bijna twee weken geledenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
Jeetje, wat een eikel zeghelaas heb je overal van dit soort mensen.. Maar gaathij er dan ook nog iets voor doen dan? Ik zou hem daarop aanspreken, zo van: jij het geregeld dat we volgende week woensdag kunnen, dan moet jij X en Y afmaken..
die tijd komt dan nog wel, misschien dan wel voor een veel mooier huis
Komt me allemaal heel bekend voorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah wat een beetje het probleem is.. als hij wel wat doen dan is dat van zo'n slechte kwaliteit dat ik het alsnog over kan doen (aangezien ik het vak wel graag wil halen). Als hij nu echt die vrouw al verteld heeft dat we woensdag kunnen neem ik maar weer eens contact op met de docent over hoe en wat (dat is immers ook al bijna twee weken geleden).
ik weet hetmaar toch.. de staatsloterij mag best op ons vallen
![]()
Ja, omdat door de melk de temperatuur en de sterkte van de thee minder wordt.. Moet er nu niet meer aan denken zeg.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vond het toen ik klein was lekkerder dan ik het nu vind, inderdaad.
Prutsrailquote:
Is het weer zoverquote:
sjawelquote:
Syntus had het kunnen voorzien en had dus een bus kunnen roggelen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Syntus kan er nu weinig aan doen, het is PokkePrutsrail.
waar heb ik dat eerder gehoord?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Syntus kan er nu weinig aan doen, het is PokkePrutsrail.
Nooooooooooooooooooooooooooo!quote:
Deze dagelijkse storing is toch al in de dienstregeling opgenomen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:19 schreef Muck het volgende:
[..]
sjawel
Sein- en wisselstoring tussen doetinchem en winterswijk waardoor de hele dienstregeling op zijn kont ligt...
Ok, daar heb je een zeer goed punt!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Syntus had het kunnen voorzien en had dus een bus kunnen roggelen.
ik wil niet in een gerochelde bus! Bah!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Syntus had het kunnen voorzien en had dus een bus kunnen roggelen.
Zou je onderhand denken he?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deze dagelijkse storing is toch al in de dienstregeling opgenomen?.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:19 schreef Muck het volgende:
[..]
sjawel
Sein- en wisselstoring tussen doetinchem en winterswijk waardoor de hele dienstregeling op zijn kont ligt...
*is blij met haar auto* (naja, dat ik er eentje in mijn bezit heb danquote:
Nee, maar er is een stroomstoring tussen Den Haag HS en Rotterdam. Dit betekend dat de trein die ik normaal heb (trein vanaf Rotterdam CS) ook niet rijd. Ik moet dus nu per tram naar Den Haag CS, waarna ik weer naar Leiden kan komen.quote:
Nouja, mijn manager heeft aangeboden om mij mee te nemen naar Leiden CS. Dat doe ik dan maar, want ik weet toch ook niet of ik op tijd op Den Haag CS sta om de trein te halenquote:
Pasta met een hele simpele gehaktsausquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wat was het eten van gisteren?
Ik ga bij mijn ouders eten
Dat is aardigquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nouja, mijn manager heeft aangeboden om mij mee te nemen naar Leiden CS. Dat doe ik dan maar, want ik weet toch ook niet of ik op tijd op Den Haag CS sta om de trein te halen
Pasta&Tosti-Fha!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Pasta met een hele simpele gehaktsaus![]()
Oeh dat is nog makkelijker
.. heeft iets in d'r voet en kan er niet goed bij om het er uit te prutsenquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:11 schreef Fha het volgende:
[..]
.. heeft iets in d'r voet en kan er niet goed bij om het er uit te prutsen
hier ook af en toe een wolkje maar voor de rest mooi weerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:54 schreef DaMart het volgende:
Wat een heerlijk weer is het geworden zeg... een bijna wolkeloze blauwe lucht hier.
Nu is er buiten geen plek meer voor je opblaaszwembad?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier ook af en toe een wolkje maar voor de rest mooi weer
jammer dat ik hier de garage aan het leegmaken ben
zet ik binnen in de garagequote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu is er buiten geen plek meer voor je opblaaszwembad?
Dat klopt. Maar ik was toch niet thuis.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:32 schreef Frutsel het volgende:
Kijk maarquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die hebben het gejat van de MSX... ziet er verder precies hetzelfde uit.
Ah, dat heeft ie al gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |