dat weet je pas als je het geprobeerd hebtquote:
Dat is ook al zo smerig..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen ik nog klein was, dronk ik wel melk in de thee, slagroom heeft vast hetzelfde effect qua smaak, lijkt me?.
Sommige dingen kan je wel raden: water met slagroom bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat weet je pas als je het geprobeerd hebt
Fhaquote:
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:16 schreef Nijns het volgende:
[..]
Sommige dingen kan je wel raden: water met slagroom bijvoorbeeld
MPGquote:
Jeetje, wat een eikel zegquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:28 schreef Fha het volgende:
[..]
MPG![]()
Nijns![]()
ach, (wederom) gezeik met iemand waar ik helaas al maanden mee moet "samenwerken". Van dat begrip heeft meneer echter nog nooit gehoord. Nu komen we richting eindgesprekken dus ik heb voorgesteld om dat 2 juli te doen (ivm het hele verslag moet nog gemaakt worden en ik heb meer te doen dan alleen dat vak). Beslist meneer even compleet alleen dat het best volgende week woesndag kan
drie keer raden wie dus alles even mag gaan maken in 6 dagen tijd... Blaaaaaa
![]()
en ik heb een heul mooi huis gezien wat we niet kunnen betalen helaas![]()
![]()
Mjah wat een beetje het probleem is.. als hij wel wat doen dan is dat van zo'n slechte kwaliteit dat ik het alsnog over kan doen (aangezien ik het vak wel graag wil halen). Als hij nu echt die vrouw al verteld heeft dat we woensdag kunnen neem ik maar weer eens contact op met de docent over hoe en wat (dat is immers ook al bijna twee weken geledenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
Jeetje, wat een eikel zeghelaas heb je overal van dit soort mensen.. Maar gaathij er dan ook nog iets voor doen dan? Ik zou hem daarop aanspreken, zo van: jij het geregeld dat we volgende week woensdag kunnen, dan moet jij X en Y afmaken..
die tijd komt dan nog wel, misschien dan wel voor een veel mooier huis
Komt me allemaal heel bekend voorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah wat een beetje het probleem is.. als hij wel wat doen dan is dat van zo'n slechte kwaliteit dat ik het alsnog over kan doen (aangezien ik het vak wel graag wil halen). Als hij nu echt die vrouw al verteld heeft dat we woensdag kunnen neem ik maar weer eens contact op met de docent over hoe en wat (dat is immers ook al bijna twee weken geleden).
ik weet hetmaar toch.. de staatsloterij mag best op ons vallen
![]()
Ja, omdat door de melk de temperatuur en de sterkte van de thee minder wordt.. Moet er nu niet meer aan denken zeg.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vond het toen ik klein was lekkerder dan ik het nu vind, inderdaad.
Prutsrailquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |