Uitvechten?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:05 schreef BrandX het volgende:
het verschil tussen de FP en het forum hier willen uitvechten
Ik zie alleen maar rare tekentjesquote:Op maandag 15 juni 2009 20:38 schreef DaMart het volgende:
En voor wie het gemist heeft en de TT niet snapr:
[..]
Dat zou ik ook zien als ik het zou aanklikkenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar rare tekentjes
falers julliequote:Op maandag 15 juni 2009 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zien als ik het zou aanklikken
Nee, luiaards. Er is een rartroepding voor mac, maar ik gebruik rar nooit.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
falers jullieIk zal eens kijken of mijn linuxunit er beter mee overweg kan
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
falers jullieIk zal eens kijken of mijn linuxunit er beter mee overweg kan
quote:Could not open "MPG.rar"
Archive type not supported.
Ik zou me zo voor kunnen stellen dat er een addon voor uit is of zo? geen idee hoor, zoals gezegd, ik ben lui. Als ik iets download is het niet eens in rar, dat duurt alleen maar weer langer om uit te pakkenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
wel raar dat hij wel eerst aanbiedt om met Archive Manager te openen
Archive manager kan het pas openen als je de rar engine hebt. Maar ook zonder engine biedt ie het al aanquote:Op maandag 15 juni 2009 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
wel raar dat hij wel eerst aanbiedt om met Archive Manager te openen
die is anders haskequote:Op maandag 15 juni 2009 21:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Archive manager kan het pas openen als je de rar engine hebt. Maar ook zonder engine biedt ie het al aan.
En besides, wat moet jij met MPG.rar?
Alsof jij MPG_naakt.jpg wil zien.
Waar zijn tampeloeris schuil gaat achter een verschraalde koffieboon jaquote:Op maandag 15 juni 2009 21:57 schreef Pheno het volgende:
Dat is toch die foto waar je een grote koffieboon voor je tampeloeris houdt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |