* LL knuft L_L evenquote:
Heb ut zelf ook nodig, dus gedeeltelijk eigenbelangquote:
Lekkerquote:
Oeh das ook lekker...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker
Ik heb morgen, vrijdag, maaandag, dinsdag en woensdag vrij![]()
Wat een baan heb jij toch zeg, ik wil dat ookquote:
lever er gewoon mn vrije uren voor in hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:11 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat een baan heb jij toch zeg, ik wil dat ookaltijd maar vroeg weg..
Ahzoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
lever er gewoon mn vrije uren voor in hoor
betekent wel dat ik morgenvroeg iets harder moet werken om bij te werken wat vanmiddag komt...
quote:
Lekkerquote:
nee niet echt, hoop prive bellen en regelenquote:
zie het antwoord dat ik Nijns gafquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan heb je vrij
wat moet je allemaal gaan doen
Mee bezig en de contractbesprekingen komenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:25 schreef Nijns het volgende:
marc; hoe zit het nou met je scriptie en je nieuwe baan?
Ja, dat snap ik maar er was toch iets met dat je scriptie onderwerp van gesprek was. Ik vroeg me af hoe dat zat..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mee bezig en de contractbesprekingen komen
En met jouw scriptie?
Drukdrukdruk!quote:
Degene met wie ik een gesprek had is mijn afstudeerbegeleider hier en manager van de afdeling waar ik mijn afstudeeropdracht heb gedaan. En ook manager van de afdeling waar ik dus die baan ga krijgen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik maar er was toch iets met dat je scriptie onderwerp van gesprek was. Ik vroeg me af hoe dat zat..
Ja, wel goedbuiten het feit dat mijn begeleider een enorme hekel aan mij heeft en dus weinig bereid is om mee te werken, ga ik gewoon door met er hard aan werken. Ik wou het liefst 8 juli afstuderen maar daarvoor werkt hij niet echt mee, dus ik vrees dat het 26 augustus wordt..
Werkwerkwerk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |