Maar geen voorwaarden dus over dat je dat af moet maken voor die tijd?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Degene met wie ik een gesprek had is mijn afstudeerbegeleider hier en manager van de afdeling waar ik mijn afstudeeropdracht heb gedaan. En ook manager van de afdeling waar ik dus die baan ga krijgen.
Ohhhhhhh, we hebben hier een afstudeerbegeleider van InHolland zitten, toch niet die van jou he?
Maar wel balen dat hij niet wil meewerken
8 juli is wel heel kort dag nu, is je scriptie al helemaal af?
is ook niet echt vrij hebbenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee niet echt, hoop prive bellen en regelen
en dan besteed ik tijdens het wachten op reacties ofzo maar ff tijd aan het huishouden
quote:
ik ben net wakkerquote:
quote:
Ik lust geen koffiequote:
Dan doe je maar alsof het thee is. Of warme sjokiemel.quote:
Ik moet het afmaken. En zo niet zet hij me terugquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
Maar geen voorwaarden dus over dat je dat af moet maken voor die tijd?
Nee, die is niet van mij maar er zullen vast wel meer rare snuiters tussen zitten
Ja, zeker als je bedenkt dat ik in die periode ook nog op vakantie gamaar hij is inderdaad zo goed als af, nog wat kleine dingen invoegen en de puntjes op de i
krijg je thee van mequote:
Met slagroom?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan doe je maar alsof het thee is. Of warme sjokiemel.
en amarettoquote:
Chocomelquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan doe je maar alsof het thee is. Of warme sjokiemel.
Dat eerste is een grapje neem ik aanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet het afmaken. En zo niet zet hij me terug
Yep, zeker wel, ik wacht al weer 2 weken op antwoord van de mijne
Dan lekker voor augustus gaan en nu niet gek om maken. Gaat toch niet helpen
Liefquote:
Jammiequote:
Deels, ik moet het wel halen om daar te mogen werken. Staat overal in enzoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:28 schreef Nijns het volgende:
Dat eerste is een grapje neem ik aan
Wat een gedoe is het ook he..? Hoe ver ben je?
Ik houd gewoon juli aan, want dan werk ik beter; anders komt er weer niks van. Liever juli nt niet halen en zeker weten augustus wel, dan mikken op augustus en dat net niet halen (dan moet ik me nl weer inschrijven voor het nieuwe schooljaar)
[..]
Ik nog 10 nachtjes slapenquote:
Slagroom in je theequote:
Warme sjokiemel met slagroom en rumquote:
Ah, naja; wel een mooie stok achter de deurquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deels, ik moet het wel halen om daar te mogen werken. Staat overal in enzo
Op de helft. Theoretisch kader is zo goed als af, daar moeten alleen nog wat kleine aanpassingen in.. Mijn interviews samenvatten doe ik morgen. Dan kan ik ook beginnen aan de opzet voor mijn model hier. Zodra die af is kan ik mijn onderzoek naar het model en de testfase gaan beschrijven. En dan de conclusies en klaar.
En als je het in juli af hebt, kan je dan ook meteen afstuderen? Of moet je ook een maand wachten?
ook goedquote:
ga ik toch eens een keer uitproberenquote:
Lekkerquote:
Gadverquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ga ik toch eens een keer uitproberen
Toen ik nog klein was, dronk ik wel melk in de thee, slagroom heeft vast hetzelfde effect qua smaak, lijkt me?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ga ik toch eens een keer uitproberen
dat weet je pas als je het geprobeerd hebtquote:
Dat is ook al zo smerig..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen ik nog klein was, dronk ik wel melk in de thee, slagroom heeft vast hetzelfde effect qua smaak, lijkt me?.
Sommige dingen kan je wel raden: water met slagroom bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat weet je pas als je het geprobeerd hebt
Fhaquote:
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:16 schreef Nijns het volgende:
[..]
Sommige dingen kan je wel raden: water met slagroom bijvoorbeeld
MPGquote:
Jeetje, wat een eikel zegquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:28 schreef Fha het volgende:
[..]
MPG![]()
Nijns![]()
ach, (wederom) gezeik met iemand waar ik helaas al maanden mee moet "samenwerken". Van dat begrip heeft meneer echter nog nooit gehoord. Nu komen we richting eindgesprekken dus ik heb voorgesteld om dat 2 juli te doen (ivm het hele verslag moet nog gemaakt worden en ik heb meer te doen dan alleen dat vak). Beslist meneer even compleet alleen dat het best volgende week woesndag kan
drie keer raden wie dus alles even mag gaan maken in 6 dagen tijd... Blaaaaaa
![]()
en ik heb een heul mooi huis gezien wat we niet kunnen betalen helaas![]()
![]()
Mjah wat een beetje het probleem is.. als hij wel wat doen dan is dat van zo'n slechte kwaliteit dat ik het alsnog over kan doen (aangezien ik het vak wel graag wil halen). Als hij nu echt die vrouw al verteld heeft dat we woensdag kunnen neem ik maar weer eens contact op met de docent over hoe en wat (dat is immers ook al bijna twee weken geledenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
Jeetje, wat een eikel zeghelaas heb je overal van dit soort mensen.. Maar gaathij er dan ook nog iets voor doen dan? Ik zou hem daarop aanspreken, zo van: jij het geregeld dat we volgende week woensdag kunnen, dan moet jij X en Y afmaken..
die tijd komt dan nog wel, misschien dan wel voor een veel mooier huis
Komt me allemaal heel bekend voorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah wat een beetje het probleem is.. als hij wel wat doen dan is dat van zo'n slechte kwaliteit dat ik het alsnog over kan doen (aangezien ik het vak wel graag wil halen). Als hij nu echt die vrouw al verteld heeft dat we woensdag kunnen neem ik maar weer eens contact op met de docent over hoe en wat (dat is immers ook al bijna twee weken geleden).
ik weet hetmaar toch.. de staatsloterij mag best op ons vallen
![]()
Ja, omdat door de melk de temperatuur en de sterkte van de thee minder wordt.. Moet er nu niet meer aan denken zeg.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vond het toen ik klein was lekkerder dan ik het nu vind, inderdaad.
Prutsrailquote:
Is het weer zoverquote:
sjawelquote:
Syntus had het kunnen voorzien en had dus een bus kunnen roggelen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Syntus kan er nu weinig aan doen, het is PokkePrutsrail.
waar heb ik dat eerder gehoord?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Syntus kan er nu weinig aan doen, het is PokkePrutsrail.
Nooooooooooooooooooooooooooo!quote:
Deze dagelijkse storing is toch al in de dienstregeling opgenomen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:19 schreef Muck het volgende:
[..]
sjawel
Sein- en wisselstoring tussen doetinchem en winterswijk waardoor de hele dienstregeling op zijn kont ligt...
Ok, daar heb je een zeer goed punt!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Syntus had het kunnen voorzien en had dus een bus kunnen roggelen.
ik wil niet in een gerochelde bus! Bah!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Syntus had het kunnen voorzien en had dus een bus kunnen roggelen.
Zou je onderhand denken he?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deze dagelijkse storing is toch al in de dienstregeling opgenomen?.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:19 schreef Muck het volgende:
[..]
sjawel
Sein- en wisselstoring tussen doetinchem en winterswijk waardoor de hele dienstregeling op zijn kont ligt...
*is blij met haar auto* (naja, dat ik er eentje in mijn bezit heb danquote:
Nee, maar er is een stroomstoring tussen Den Haag HS en Rotterdam. Dit betekend dat de trein die ik normaal heb (trein vanaf Rotterdam CS) ook niet rijd. Ik moet dus nu per tram naar Den Haag CS, waarna ik weer naar Leiden kan komen.quote:
Nouja, mijn manager heeft aangeboden om mij mee te nemen naar Leiden CS. Dat doe ik dan maar, want ik weet toch ook niet of ik op tijd op Den Haag CS sta om de trein te halenquote:
Pasta met een hele simpele gehaktsausquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wat was het eten van gisteren?
Ik ga bij mijn ouders eten
Dat is aardigquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nouja, mijn manager heeft aangeboden om mij mee te nemen naar Leiden CS. Dat doe ik dan maar, want ik weet toch ook niet of ik op tijd op Den Haag CS sta om de trein te halen
Pasta&Tosti-Fha!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Pasta met een hele simpele gehaktsaus![]()
Oeh dat is nog makkelijker
.. heeft iets in d'r voet en kan er niet goed bij om het er uit te prutsenquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:11 schreef Fha het volgende:
[..]
.. heeft iets in d'r voet en kan er niet goed bij om het er uit te prutsen
hier ook af en toe een wolkje maar voor de rest mooi weerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:54 schreef DaMart het volgende:
Wat een heerlijk weer is het geworden zeg... een bijna wolkeloze blauwe lucht hier.
Nu is er buiten geen plek meer voor je opblaaszwembad?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier ook af en toe een wolkje maar voor de rest mooi weer
jammer dat ik hier de garage aan het leegmaken ben
zet ik binnen in de garagequote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu is er buiten geen plek meer voor je opblaaszwembad?
Dat klopt. Maar ik was toch niet thuis.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:32 schreef Frutsel het volgende:
Nijmegen en Arnhem krijgen zo een pak water en onweer denk ik
Kijk maarquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die hebben het gejat van de MSX... ziet er verder precies hetzelfde uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |