Is het weer zoverquote:
sjawelquote:
Syntus had het kunnen voorzien en had dus een bus kunnen roggelen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Syntus kan er nu weinig aan doen, het is PokkePrutsrail.
waar heb ik dat eerder gehoord?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Syntus kan er nu weinig aan doen, het is PokkePrutsrail.
Nooooooooooooooooooooooooooo!quote:
Deze dagelijkse storing is toch al in de dienstregeling opgenomen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:19 schreef Muck het volgende:
[..]
sjawel
Sein- en wisselstoring tussen doetinchem en winterswijk waardoor de hele dienstregeling op zijn kont ligt...
Ok, daar heb je een zeer goed punt!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Syntus had het kunnen voorzien en had dus een bus kunnen roggelen.
ik wil niet in een gerochelde bus! Bah!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Syntus had het kunnen voorzien en had dus een bus kunnen roggelen.
Zou je onderhand denken he?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deze dagelijkse storing is toch al in de dienstregeling opgenomen?.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:19 schreef Muck het volgende:
[..]
sjawel
Sein- en wisselstoring tussen doetinchem en winterswijk waardoor de hele dienstregeling op zijn kont ligt...
*is blij met haar auto* (naja, dat ik er eentje in mijn bezit heb danquote:
Nee, maar er is een stroomstoring tussen Den Haag HS en Rotterdam. Dit betekend dat de trein die ik normaal heb (trein vanaf Rotterdam CS) ook niet rijd. Ik moet dus nu per tram naar Den Haag CS, waarna ik weer naar Leiden kan komen.quote:
Nouja, mijn manager heeft aangeboden om mij mee te nemen naar Leiden CS. Dat doe ik dan maar, want ik weet toch ook niet of ik op tijd op Den Haag CS sta om de trein te halenquote:
Pasta met een hele simpele gehaktsausquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wat was het eten van gisteren?
Ik ga bij mijn ouders eten
Dat is aardigquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nouja, mijn manager heeft aangeboden om mij mee te nemen naar Leiden CS. Dat doe ik dan maar, want ik weet toch ook niet of ik op tijd op Den Haag CS sta om de trein te halen
Pasta&Tosti-Fha!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Pasta met een hele simpele gehaktsaus![]()
Oeh dat is nog makkelijker
.. heeft iets in d'r voet en kan er niet goed bij om het er uit te prutsenquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:11 schreef Fha het volgende:
[..]
.. heeft iets in d'r voet en kan er niet goed bij om het er uit te prutsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |