Netjes. Ubuntu is ook zeker wel aardig. Misschien dat ik die eens op het werkbeestje zet, gewoon, omdat ik een hekel aan windows heb met constant gekloot. Ook mede dankzij falende systeembeheerders die niet eens een goede stabiele standaardimage kunnen makenquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Eeebuntu compleet bevat trouwens ook OpenOffice 3.0terwijl ik onder Xandros aan 2.0 zat
Liever XP dan Vista. Of dan Windows 7, want dat draait (veel) beter dan Vistaquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:40 schreef Pheno het volgende:
En dan moeten we naarVista
op het werk
Ik gok dat ik weer op die laptop een linuxdistro zet, dat gewindows is nergens voor nodig
windows 7quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Windows is op zich niet zo gek hoor, maar Vista is wel kut met peren
Geen fatsoenlijk bedrijf gaat 7 meteen implementeren. Eerst maar weer de kinderziektes (die er blijkbaar altijd moeten zijn) er uit zien gaanquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Liever XP dan Vista. Of dan Windows 7, want dat draait (veel) beter dan Vista
whehehequote:Op donderdag 11 juni 2009 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal het kleine stapje naar cumshot dan maar posten he?
IPXquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:47 schreef cablegunmaster het volgende:
windows 7![]()
KUT 1 : IPX niet ondersteund in Windows 7 of windows vista. niet goed werkend te krijgen in windows 64 bit!noch welk andere systeem ookal zeggen ze van wel.
![]()
Moet de TS weg of wat?quote:
Nu wil ik de windows versie wel weten die daar wel compatible mee is.quote:
Waarvoor heb je in vredes naam nog IPX nodig?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
windows 7![]()
KUT 1 : IPX niet ondersteund in Windows 7 of windows vista. niet goed werkend te krijgen in windows 64 bit!noch welk andere systeem ookal zeggen ze van wel.
![]()
Nee, hoor, OS/400 V6.1quote:
as.400.. da's toch oud?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IPX![]()
Doe ff normaal gast![]()
banyan Vines, werkt zeker ook niet? KUT!![]()
Ook niet compatible met AS.400? KUT!
AS.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu wil ik de windows versie wel weten die daar wel compatible mee is.
OS/400Ik snap niet dat IBM met OS/2 kon komen als ze zo iets retestabiels als OS/400 konden maken
Jep. Net als IPX. Maar DAT schijnt allemaal ondersteund te moeten worden door Windows Sevenquote:
oude spelletjes Red alert 2quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Waarvoor heb je in vredes naam nog IPX nodig?
ken ik niet dus boeit het mij niet , geen nodigheden en als ik het wel nodig hebt bij voorbaat kutquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IPX![]()
Doe ff normaal gast![]()
banyan Vines, werkt zeker ook niet? KUT!![]()
Ook niet compatible met AS.400? KUT!
En nog steeds gebruikt. Je wilt niet weten hoeveel mensen nog op cursus gaanquote:
Docent voor IBM geweest, excusesquote:
Ik weet dat het bedrijf die onze logistieke afdeling 'serviced/sla heeft' ook een as.400 gebruikt. Ik hoop echt dat ze binnenkort een start gaan maken naar een nieuw ERP systeem, want ik vind het maar nietsquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
En nog steeds gebruikt. Je wilt niet weten hoeveel mensen nog op cursus gaan
het heet overigens IBM Power systems, en OS/400 is omgedoopt tot IBM i. Maar iedereen noemt het na al die voorgaande naamsveranderingspogingen nog steeds AS/400 met OS/400 als besturingssysteem
Dat ligt dan aan het ERP systeem, want het besturingssysteem is echt ook qua hulp het beste wat ik ken. Op elke plek kun je F1 drukken en krijg je voor elke commando, parameter or whatever duidelijke hulp met voorbeelden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik weet dat het bedrijf die onze logistieke afdeling 'serviced/sla heeft' ook een as.400 gebruikt. Ik hoop echt dat ze binnenkort een start gaan maken naar een nieuw ERP systeem, want ik vind het maar niets.
't Is wel heel stabiel, dat wel weer.
Bij ons hadden we nog een oud beestje staan waar je als je as/set ging compileren je rustig een uur wat anders kon gaan doen. Dat bood je aan QBatch ook dus alleen aan als je wist dat de compilatie goed ging.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij hebben op HQ nog een AS/400 server staan bij wijze van museumstuk. Zal eens kijken wat voor specs die knoepert heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
en als dat nou ook nog werkt onder vista / 32/64 bit dan zou het helemaalquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Red alert 2 was tof maar oplossing : generals zero hour.
mijn vondsten waren:quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:05 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
en als dat nou ook nog werkt onder vista / 32/64 bit dan zou het helemaalzijn ....
nog niet getest binnenkort maar eens proberenquote:Geen idee of je er iets aan hebt en of het gaat werken (zoek op Kali): http://www.google.com/sea...emulator+&btnG=Search
Mocht je ooit Vista weer installeren.
quote:
support for almost any IPX game. Kali provide a generic IPX emulator that enables us to provide support for most existing games and new games without requiring special game versions or enablers
Goed planquote:
Als het over natte kutten gaat vind je het ook niet raarquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als het over natte kutten gaat vind je het ook niet raar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
dat begrijp ik tenminste nogquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als het over natte kutten gaat vind je het ook niet raar
Neukzequote:
Flashieboyquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Cali
De grote verzakerMPG zal wel blij met je zijn
hoiquote:
thee?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:02 schreef Mozy het volgende:
Dankzij deze slowchat, heb ik weer zin in koffie.
maar we hebben op dit moment alleen zon senseo ding.
Caliquote:
MPGquote:
Hoezo datquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:04 schreef Californium het volgende:
[..]
MPGmoest nog aan je denken van de week
Jij kon ook niet weten dat Cali ineens uit de lucht zou vallen na een half jaar of zoquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
zag het was een echte FAIL van mij whehehe
klopt.... Nog steeds in Schotlandquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar hoe is het met Cali inmiddels dan? Long taajm noo sie beejb
haha... ik liep in de koude kamer en want ik moest iets pakken... en toen draaide ik mij om en zag op het schap naast mij een pot chemicalien staan die gelabeld was met "MPG"quote:
heul niet zolangquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij kon ook niet weten dat Cali ineens uit de lucht zou vallen na een half jaar of zo
Coolquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:13 schreef Californium het volgende:
[..]
haha... ik liep in de koude kamer en want ik moest iets pakken... en toen draaide ik mij om en zag op het schap naast mij een pot chemicalien staan die gelabeld was met "MPG"
En denk je ook nog wel eens aan mij?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:04 schreef Californium het volgende:
[..]
MPGmoest nog aan je denken van de week
Nog steeds in Scotland ja?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:12 schreef Californium het volgende:
klopt.... Nog steeds in Schotlanden druk druk druk... [..]
en hoe is het met Flash? Nog wat leuke stations gezien?
Heb je Mook-Molenhoek nu al?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog steeds in Scotland ja?Ik had ergens het idee dat je allang weer een beetje deze kant op kwam en zo... Leuke stations? och
Afgelopen weekend deze:
[ afbeelding ]
Met Koninginnedag een rondje door België gedaan:
[ afbeelding ]
en een maandje geleden ben ik even een weekendje naar Warschau geweest![]()
[ afbeelding ]
Verder weinig bijzonders eigenlijk
Ze hebben mijn achternaam verkeerd gespeld op dat ene bordjequote:Op donderdag 11 juni 2009 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog steeds in Scotland ja?Ik had ergens het idee dat je allang weer een beetje deze kant op kwam en zo... Leuke stations? och
Afgelopen weekend deze:
[ afbeelding ]
Met Koninginnedag een rondje door België gedaan:
[ afbeelding ]
en een maandje geleden ben ik even een weekendje naar Warschau geweest![]()
[ afbeelding ]
Verder weinig bijzonders eigenlijk
quote:
Goed bezigquote:
Nog niet. Is de baas van LL in dat onkuise etablissementquote:
Je heet geen Rive?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze hebben mijn achternaam verkeerd gespeld op dat ene bordje.
hahaquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog niet. Is de baas van LL in dat onkuise etablissement
naja "baas"Werkgever. of zo
![]()
Puur toeval. Ik wilde eigenlijk alle reacties voor zijn toen ik jou zag posten, maar toen was ik al te laatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zet een herinnering in je telefoonquote:En jah hoor DMhaha.... Als ik dan aan het fokken ben dan denk iik altijd dat ik een berichtje ofzo moet achterlaten maar ik vergeet het altijd
.
nee denk het nietquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:14 schreef Californium het volgende:
[..]
heul niet zolangtoch?
![]()
Ken ik goldie trouwens?
Maar daar fok ik dus nooitquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Puur toeval. Ik wilde eigenlijk alle reacties voor zijn toen ik jou zag posten, maar toen was ik al te laat.
Ah geen slecht planSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Zet een herinnering in je telefoon.
of gewoon een berichtje achterlaten OP fok
dat ga ik de volgende keer maar eens doen
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
haaiquote:
O ja ik weet welk baantje je bedoelt....quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar daar fok ik dus nooit
als ik van mn werk fok is het van mn andere werk
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:28 schreef Californium het volgende:
[..]
O ja ik weet welk baantje je bedoelt....als je nog steeds dezelfde hebt
whehequote:
quote:
Jij ook zo serieus zo van: "vertel"quote:
makreelquote:
zalmquote:
Ja was ff een brekertje, maar die pagina had ik niet gezienquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij ook zo serieus zo van: "vertel"
zoietsquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Beetje moeilijk om dan te gaan fokken he
![]()
"mag ik 2 bier"
"jah... wacht eff.... ef een berichtje plaatsen op fok"
![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja was ff een brekertje, maar die pagina had ik niet gezien
Ik zie het iig helemaal voor mequote:
GMTAquote:
zou wat zijn.. mn vent aant discjockeyen op de laptop en ik hem om de 5 minuten verjagen om te kunnen fokkenquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zie het iig helemaal voor me![]()
Ja ik ookquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zie het iig helemaal voor me![]()
vrolijkquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zou wat zijn.. mn vent aant discjockeyen op de laptop en ik hem om de 5 minuten verjagen om te kunnen fokken
dequote:Op donderdag 11 juni 2009 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook![]()
Klant: Hey lekkertje, doe mij 2 whiskey cola en een smirnoffenneh neem er zelf ook een
![]()
LL: <<doetsmiley na>>
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook![]()
Klant: Hey lekkertje, doe mij 2 whiskey cola en een smirnoffenneh neem er zelf ook een
![]()
LL: <<doetsmiley na>>
dat lukt mij aardigquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:41 schreef Californium het volgende:
[..]
desmilie nadoen zou ook grappig zijn
dat probeer ik weleens
Hou jij je gemak nou maar, zonder haar had je de helft minder omzetquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zou wat zijn.. mn vent aant discjockeyen op de laptop en ik hem om de 5 minuten verjagen om te kunnen fokken
?quote:
Peanut van Jeff Dunham kan hem (dequote:Op donderdag 11 juni 2009 22:43 schreef Californium het volgende:
[..]
?
ik faal altijd... en vraag me dan altijd af wat mensen denken om de gekke bek die ik probeer te trekken
Jaaahquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Peanut van Jeff Dunham kan hem (de) echt heel goed
of juist meerquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou jij je gemak nou maar, zonder haar had je de helft minder omzet [ afbeelding ]
mannen die ervan overtuigd zijn dat ze er lekkerder uitzien in een rokje en een strak truitje dan vrouwenquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:48 schreef Californium het volgende:
[..]
mannen die ervan overtuigd zijn dat ze er lekkerder uitzien in een rokje en een strak truitje dan vrouwen
jij kent Flash persoonlijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:48 schreef Californium het volgende:
[..]
mannen die ervan overtuigd zijn dat ze er lekkerder uitzien in een rokje en een strak truitje dan vrouwen
hier welquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet je voor de gein eens opletten hoe snel die tent naar de klote is als ik daar achter de bar ga staan in plaats van haarEn dan heb ik nog best wat horeca-ervaring en zo. Maar daar komen de mensen niet voor
De mensen komen niet om iemand te zien die honderd bakken friet in 2 minuten schept. De mensen komen naar lekker vrouwenvlees kijken
dat vind ik echt niet ergquote:
Jamaar, Flash schept wel 100 bakken friet in 2 minutenquote:
Latersquote:
succesquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:03 schreef Californium het volgende:
whehe..... jahik moet evenniet meer gaan soggen enzo... en ik moet ook nog koken
eerst maar even koken en dan aan mijn verslag werken![]()
latersquote:
eerst zien dan gelovenquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Jamaar, Flash schept wel 100 bakken friet in 2 minuten.
doei lieverdquote:
Jij hebt wel een behoorlijk grote snavel voor een n00b he?quote:
de gekstequote:
ik heb in een friettent gewerktquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt wel een behoorlijk grote snavel voor een n00b he?
Johquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb in een friettent gewerkt
Fles was opperfrietmaister in de Beftelingquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb in een friettent gewerkt
iedereen maakt wel eens een foutjequote:
dan ken ik hem daar dus vanquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Fles was opperfrietmaister in de Befteling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Fles was opperfrietmaister in de Befteling.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klant: "grmbl mbl"
-"Wat zegt u?"
Klant: "FRI-KAN-DEL!"
-"die vindt u in de AU-TO-MAAT!"
er lopen er meer los dan er vast zitten zeg ik maarquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
mja zo kom je dus mensen tegen. Ik heb er weleens een bloemlezing van gemaakt
Das wel jammer jaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er lopen er meer los dan er vast zitten zeg ik maar
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:27 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van donderdag 11 juni 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
21. 140 JortK
23. 130 Ladylike
31. 121 Pheno
36. 114 Dr_Flash
37. 113 Sjowhan
64. 083 goldfinger1963
Ohayo gozaimasuquote:
Ik had 2 bruine boterhammen met AH pindakaas met cashewnoten!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 07:21 schreef Pheno het volgende:
Al was ik al vroeg wakker, maar moest nog gebak eten van gisteren
Ontbijt
Met nootjes?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:04 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had 2 bruine boterhammen met AH pindakaas met cashewnoten!
Tuurlijk zitten daar stukjes noot in!quote:
cashew, gok ikquote:
Hey, de dagcijfers zijn terug in de KSCquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 11-06-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 126 Ladylike
02. 102 Pheno
03. 088 Dr_Flash
04. 081 goldfinger1963
05. 075 JortK
06. 058 MPG
07. 048 Sjowhan
08. 044 _F.U.B.A.R_
09. 040 Nijns
10. 034 Fha
11. 033 Californium
12. 030 Muck
13. 030 DaMart
14. 028 OA
15. 018 naatje_1
16. 015 indahnesia.com
17. 014 marcb1974
18. 008 cablegunmaster
19. 008 dndiek
20. 005 Bilmiyorem
Reeks-statistieken!
Goede morgenquote:
Mogguh frutseltjequote:
Werkschuw tuigquote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Goede morgen
Ik heb weinig te doen, hoe verberg ik dat voor mn baas?
Die wil me een nieuwe taak geven, maar daar wil ik pas na het weekend aan beginnen
Ik vrees dat ik er niet onderuit kom
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh frutseltje![]()
![]()
Moest vanacht nog ff aan je denken, was te laat om SMS te sturen
jaquote:
quote:
28 posts in KSC. Dat zijn aantallen uit lang vervlogen tijden!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:30 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
[..]
Hey, de dagcijfers zijn terug in de KSC.
En dan mogen de KSC-cijfers niet achterblijven, natuurlijk:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:53 schreef Pheno het volgende:
Merk je het sjowhan? We moeten kleffer doen willen we twee kussmileys krijgen
Mogguh stukquote:
Mijn heldquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zo
[..]
Mogguh stuk
[..]
Mijn held
KSC loopt lekker vol vandaag
Als we hier op usertesten moeten wachten, zitten we volgende week nogquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:05 schreef Pheno het volgende:
Ik verveel me. Ik wacht op de uitkomst van twee usertesten. Maar het is vrijdag en ik kreeg al twee out of office mailtjes bij navraag of ze vandaag er nog aan toe komen
Dat zal het wel zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:05 schreef Sjowhan het volgende:
Maar we zijn ook geen vrijgezel hè.. misschien ligt het daaraan
Daar schrijf ik al standaard testcases voorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Als we hier op usertesten moeten wachten, zitten we volgende week nog. Het is hier in de organisatie nog erger dus
"ze hebben geen tijd", 'ik weet niet hoe het moet' etc etc
FUBAR ook nietquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:05 schreef Sjowhan het volgende:
Het inlikken in de crew heeft je al je klefkracht gekostquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
We zijn waarschijnlijk niet klef genoeg
Zeg, lees eens een paar posts terug!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
We zijn waarschijnlijk niet klef genoeg
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:00 schreef Nijns het volgende:
ik deed gewoon 1, 2, 1, 2 dat leek me wel gezellig
maar vooruit, speciaal voor jou en Sjow dan:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mijn kusjes heeft ie ook niet gezienquote:
Ah, daarom kom ik er niet in.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het inlikken in de crew heeft je al je klefkracht gekost
Jij gaat ze toch wel weer eens meetenquote:
Crapquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het inlikken in de crew heeft je al je klefkracht gekost
In dat geval kan je inpakken en naar huis!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:05 schreef Pheno het volgende:
Ik verveel me. Ik wacht op de uitkomst van twee usertesten. Maar het is vrijdag en ik kreeg al twee out of office mailtjes bij navraag of ze vandaag er nog aan toe komen
ik wel dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:05 schreef Sjowhan het volgende:
Dat doen we nu toch al? Danny flikkert gewoon alles in productie.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:21 schreef Frutsel het volgende:
usertesten op fok zou ook wel es nuttig zijn
je hebt wel zin, kom op! je kunt het!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
zo anders heb ik ff geen zin meer ...
Ik ontken gewoon dat je een vriendin hebtquote:
Ik had heul niet gezien dat jij er wasquote:
quote:
ik heb week 34 en 35 vrijquote:
26 juni ga ikquote:
Ik nog 9quote:
hehehe... alleen users he... geen modsquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doen we nu toch al? Danny flikkert gewoon alles in productie.
quote:
de kust.. welke weten we nog nietquote:
denk eraan... 1 dag bewarenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:42 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ja ik ga gewoooooooooooon niet ..... iets met geen dagen enz lal
Gaafquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de kust.. welke weten we nog niet
belgische voor als we niet ver willen reizen
Franse misschien
maar ik denk dat we doorrijden naar Roses in Spanje
weet daar goedkoop te overnachten en het ligt lekker rustig maar toch in de buurt van uitgaansdingen
dat sowieso.. heb ik heel hard nodigquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat sowieso.. heb ik heel hard nodig
kan mij niet snel genoeg gaanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:50 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik ooklekker he? Dat je nu al weet dat het snel is?
Ik heb er 34 na mijn vakantie in april.quote:
Mogguh marcquote:
een collega hier is nu met de vut..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er 34 na mijn vakantie in april.
Mij ook niet maar jouw 9 dagen en mijn 2 weken zijn nog te overzienquote:
Zoveel kan je er toch niet ieder jaar meenemen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:54 schreef Ladylike het volgende:
een collega hier is nu met de vut..
die krijgt gewoon 382 dagen uitbetaald omdat ie die nog over had
een heel fucking jaarsalaris!!! (en nog wat extra´s)
zal de belastingdienst wel erg blij mee zijn
Hier mag je dus blijkbaar alles meenemenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
Mij ook niet maar jouw 9 dagen en mijn 2 weken zijn nog te overzien
[..]
Zoveel kan je er toch niet ieder jaar meenemen?
382 gadenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hier mag je dus blijkbaar alles meenemen
hoorde het mn baas gisteren hardop zeggen tegen de secretaresse die hem met de lonen helpt..
Same herequote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:42 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ja ik ga gewoooooooooooon niet ..... iets met geen dagen enz lal
Een hele cirkelquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:02 schreef Nijns het volgende:
[..]
382 gadenhoe lang heeft die man daar gewerkt zeg? Nooit vakantie opgenomen in ieder geval...
meer 30 jaar gewerkt hier...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:02 schreef Nijns het volgende:
[..]
382 gadenhoe lang heeft die man daar gewerkt zeg? Nooit vakantie opgenomen in ieder geval...
quote:
een DAG??quote:
Naja, het is gewoon zonde hoeveel belasting hij straks over dat bedrag moet betalenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
meer 30 jaar gewerkt hier...
en hij wilde niet stoppen maar anders kwam zn pensioen in gevaar
Hequote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:19 schreef Nijns het volgende:
[..]
Naja, het is gewoon zonde hoeveel belasting hij straks over dat bedrag moet betalen
Nou, hij krijgt straks 382 vakantiedagen uitbetaald, denk maar niet dat de balastingdienst dat 'door de vingers ziet', daar gaat hij echt flink belasting over betalen.quote:
Das 76 en een halve week vakantiequote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, hij krijgt straks 382 vakantiedagen uitbetaald, denk maar niet dat de balastingdienst dat 'door de vingers ziet', daar gaat hij echt flink belasting over betalen.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een DAG??Wij zijn met een half uurtje wel klaar toch?
![]()
Om te trouwen natuurlijkquote:
Nu issie met de VUT, vrij genoegquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Das 76 en een halve week vakantie
Plus de standaard vrije dagen, kom je op 78 dagen en je bouwt weer nieuwe op... dus nog es 30 extra is nog 6 weken dus 84 weken vrij
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een DAG??Wij zijn met een half uurtje wel klaar toch?
![]()
Dat dusquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:30 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
jij wel jaik denk ik het in een dag nog nie eens red
Hij moet daar normaal belasting over betalen hoor, daar is geen speciaal tarief voor.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, hij krijgt straks 382 vakantiedagen uitbetaald, denk maar niet dat de balastingdienst dat 'door de vingers ziet', daar gaat hij echt flink belasting over betalen.
Ik meende ook dat je er iets meer belasting over betaalt...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij moet daar normaal belasting over betalen hoor, daar is geen speciaal tarief voor.
Ligt aan wat je precies verdient;quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik meende ook dat je er iets meer belasting over betaalt...
Nee, je betaald er normaal over. Het KAN zo zijn dat je door de extra dagen die ze dan uitbetalen ineens in een hogere schaal komt. Dan zou je over dat meerdeel het tarief uit de hogere schaal betalen, maar dat is nog steeds niet bijzonderquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik meende ook dat je er iets meer belasting over betaalt...
oh zometeen maar eens doorlezenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ligt aan wat je precies verdient;
zie ook einde contract>vakantiedagen uitbetalen> belasting? (oud topic, maar wel informatief)
weer wat geleerdquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, je betaald er normaal over. Het KAN zo zijn dat je door de extra dagen die ze dan uitbetalen ineens in een hogere schaal komt. Dan zou je over dat meerdeel het tarief uit de hogere schaal betalen, maar dat is nog steeds niet bijzonder
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh zometeen maar eens doorlezen
Thanx
[..]
weer wat geleerd
Omdat mn glazen bol ineens kapot is gegaan en ik niet meer alles weetquote:
das wel minderquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Omdat mn glazen bol ineens kapot is gegaan en ik niet meer alles weet
Vast verkeerd afgeleverd en zo toch nog goed terecht gekomen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:58 schreef Pheno het volgende:
Rammstein kaarten na meer foutmeldingen dan fok op een dag binnen
Vetquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:58 schreef Pheno het volgende:
Rammstein kaarten na meer foutmeldingen dan fok op een dag binnen
Behoorlijkquote:
Indah!quote:
zo lang je druk bezig blijft valt het niet opquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vet
[..]
Behoorlijk
[..]
Indah!
(zie je Ph en DaMart, hij is ook niet vrijgezel maar krijgt toch een kusje)
Boh man.. geen zin...
dat het mn baas nog niet opvalt dat ik zo veel typ terwijk ik geen typwerk heb
Oeh nou heb ik verkopen te typen, dan valt het helemaal niet meer opquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
zo lang je druk bezig blijft valt het niet op
Jah daar kanik weinig aan doen hequote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oeh nou heb ik verkopen te typen, dan valt het helemaal niet meer op
Zeker, want je mag wettelijk gezien alleen de dagen van de afgelopen 5 jaar meenemen. Dus als je recht op 20 dagen hebt, kan je na 5 jaar (uiteraard) maximaal 100 dagen hebben staan. En na 10 dus ook. Kan zijn dat je baas zich er niet aan houdt, maar de fiscus heeft daar geen boodschap aan.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
als het saai is kan een dag lang durenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:28 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
hier is het vet rustig paar telefoontjes / klagende mensen per uur
dus de dag duurd mega lang ...
Hij heeft gewoon doorgewerkt en al zn verlof laten uitbetalenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:28 schreef indahnesia.com het volgende:
382 vakantiedagen. Dat is een leuk laatste jaar werken.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:10 schreef Ladylike het volgende:
Indah!
(zie je Ph en DaMart, hij is ook niet vrijgezel maar krijgt toch een kusje)
dus toch....quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:28 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker, want je mag wettelijk gezien alleen de dagen van de afgelopen 5 jaar meenemen. Dus als je recht op 20 dagen hebt, kan je na 5 jaar (uiteraard) maximaal 100 dagen hebben staan. En na 10 dus ook. Kan zijn dat je baas zich er niet aan houdt, maar de fiscus heeft daar geen boodschap aan.
Tenzij jullie 77 vakantiedagen per jaar hebbenquote:
waarom ken jij die regeltjes zo goedquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:28 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker, want je mag wettelijk gezien alleen de dagen van de afgelopen 5 jaar meenemen. Dus als je recht op 20 dagen hebt, kan je na 5 jaar (uiteraard) maximaal 100 dagen hebben staan. En na 10 dus ook. Kan zijn dat je baas zich er niet aan houdt, maar de fiscus heeft daar geen boodschap aan.
Als ze bij de overheid zit kan dat best.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:31 schreef OA het volgende:
[..]
Tenzij jullie 77 vakantiedagen per jaar hebben
Ik zou de baas vragen offie het wil uitbetalen in euro's op een exotische rekening. Dan mag hij 10% houden ook nog!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon doorgewerkt en al zn verlof laten uitbetalen
Zo weinig maar?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:31 schreef OA het volgende:
[..]
Omdat ik dit onlangs heb opgezocht om een collega haar ongelijk te bewijzen.quote:
40 dus het valt nog meequote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:31 schreef OA het volgende:
[..]
Handig, hoeft ie er in ieder geval niet meer naar te zoeken om in het nieuws te komen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:31 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)uitse-scholier.dhtml
Dan is het theoretisch niet mogelijkquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Handig, hoeft ie er in ieder geval niet meer naar te zoeken om in het nieuws te komen.
Check die reacties trouwens ook. Een afkaatsende meteoriet die vervolgens een krater van een halve meter veroorzaakt. Mijn reet.
quote:Pancho Villa, Aalst
Normaal zou hij toch een gaatje in zijn hand moeten hebben denk ik, of is dat alleen zo voor mijn vrouw als ze geld uitgeeft ?
Pwned...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:34 schreef OA het volgende:
[..]
Omdat ik dit onlangs heb opgezocht om een collega haar ongelijk te bewijzen.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:31 schreef OA het volgende:
[..]
40 dagenquote:
Nou inderdaad. Ik heb er na mijn vakantie nog maar 29 over.quote:
Ik kom straks 6,5 uur tekortquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:43 schreef OA het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ik heb er na mijn vakantie nog maar 29 over.
Inclusief meegenomen dagen van vorig jaar dus.
Ik had ook altijd mijn dagen 'ruim op tijd' op. Even een weekje Indonesie werkt dan ook niet echt.quote:
Ik heb er nu 20 omdat ik maar een half jaar contract heb, maar in oktober krjig ik er dus nog 20 om tot mei 2010 mee te doenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:43 schreef OA het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ik heb er na mijn vakantie nog maar 29 over.
Inclusief meegenomen dagen van vorig jaar dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |