quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zou wat zijn.. mn vent aant discjockeyen op de laptop en ik hem om de 5 minuten verjagen om te kunnen fokken
?quote:
Peanut van Jeff Dunham kan hem (dequote:Op donderdag 11 juni 2009 22:43 schreef Californium het volgende:
[..]
?
ik faal altijd... en vraag me dan altijd af wat mensen denken om de gekke bek die ik probeer te trekken
Jaaahquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Peanut van Jeff Dunham kan hem (de) echt heel goed
of juist meerquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou jij je gemak nou maar, zonder haar had je de helft minder omzet [ afbeelding ]
mannen die ervan overtuigd zijn dat ze er lekkerder uitzien in een rokje en een strak truitje dan vrouwenquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:48 schreef Californium het volgende:
[..]
mannen die ervan overtuigd zijn dat ze er lekkerder uitzien in een rokje en een strak truitje dan vrouwen
jij kent Flash persoonlijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:48 schreef Californium het volgende:
[..]
mannen die ervan overtuigd zijn dat ze er lekkerder uitzien in een rokje en een strak truitje dan vrouwen
hier welquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet je voor de gein eens opletten hoe snel die tent naar de klote is als ik daar achter de bar ga staan in plaats van haarEn dan heb ik nog best wat horeca-ervaring en zo. Maar daar komen de mensen niet voor
De mensen komen niet om iemand te zien die honderd bakken friet in 2 minuten schept. De mensen komen naar lekker vrouwenvlees kijken
dat vind ik echt niet ergquote:
Jamaar, Flash schept wel 100 bakken friet in 2 minutenquote:
Latersquote:
succesquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:03 schreef Californium het volgende:
whehe..... jahik moet evenniet meer gaan soggen enzo... en ik moet ook nog koken
eerst maar even koken en dan aan mijn verslag werken![]()
latersquote:
eerst zien dan gelovenquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Jamaar, Flash schept wel 100 bakken friet in 2 minuten.
doei lieverdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |