Netjes. Ubuntu is ook zeker wel aardig. Misschien dat ik die eens op het werkbeestje zet, gewoon, omdat ik een hekel aan windows heb met constant gekloot. Ook mede dankzij falende systeembeheerders die niet eens een goede stabiele standaardimage kunnen makenquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Eeebuntu compleet bevat trouwens ook OpenOffice 3.0terwijl ik onder Xandros aan 2.0 zat
Liever XP dan Vista. Of dan Windows 7, want dat draait (veel) beter dan Vistaquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:40 schreef Pheno het volgende:
En dan moeten we naarVista
op het werk
Ik gok dat ik weer op die laptop een linuxdistro zet, dat gewindows is nergens voor nodig
windows 7quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Windows is op zich niet zo gek hoor, maar Vista is wel kut met peren
Geen fatsoenlijk bedrijf gaat 7 meteen implementeren. Eerst maar weer de kinderziektes (die er blijkbaar altijd moeten zijn) er uit zien gaanquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Liever XP dan Vista. Of dan Windows 7, want dat draait (veel) beter dan Vista
whehehequote:Op donderdag 11 juni 2009 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal het kleine stapje naar cumshot dan maar posten he?
IPXquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:47 schreef cablegunmaster het volgende:
windows 7![]()
KUT 1 : IPX niet ondersteund in Windows 7 of windows vista. niet goed werkend te krijgen in windows 64 bit!noch welk andere systeem ookal zeggen ze van wel.
![]()
Moet de TS weg of wat?quote:
Nu wil ik de windows versie wel weten die daar wel compatible mee is.quote:
Waarvoor heb je in vredes naam nog IPX nodig?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
windows 7![]()
KUT 1 : IPX niet ondersteund in Windows 7 of windows vista. niet goed werkend te krijgen in windows 64 bit!noch welk andere systeem ookal zeggen ze van wel.
![]()
Nee, hoor, OS/400 V6.1quote:
as.400.. da's toch oud?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IPX![]()
Doe ff normaal gast![]()
banyan Vines, werkt zeker ook niet? KUT!![]()
Ook niet compatible met AS.400? KUT!
AS.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu wil ik de windows versie wel weten die daar wel compatible mee is.
OS/400Ik snap niet dat IBM met OS/2 kon komen als ze zo iets retestabiels als OS/400 konden maken
Jep. Net als IPX. Maar DAT schijnt allemaal ondersteund te moeten worden door Windows Sevenquote:
oude spelletjes Red alert 2quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Waarvoor heb je in vredes naam nog IPX nodig?
ken ik niet dus boeit het mij niet , geen nodigheden en als ik het wel nodig hebt bij voorbaat kutquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IPX![]()
Doe ff normaal gast![]()
banyan Vines, werkt zeker ook niet? KUT!![]()
Ook niet compatible met AS.400? KUT!
En nog steeds gebruikt. Je wilt niet weten hoeveel mensen nog op cursus gaanquote:
Docent voor IBM geweest, excusesquote:
Ik weet dat het bedrijf die onze logistieke afdeling 'serviced/sla heeft' ook een as.400 gebruikt. Ik hoop echt dat ze binnenkort een start gaan maken naar een nieuw ERP systeem, want ik vind het maar nietsquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
En nog steeds gebruikt. Je wilt niet weten hoeveel mensen nog op cursus gaan
het heet overigens IBM Power systems, en OS/400 is omgedoopt tot IBM i. Maar iedereen noemt het na al die voorgaande naamsveranderingspogingen nog steeds AS/400 met OS/400 als besturingssysteem
Dat ligt dan aan het ERP systeem, want het besturingssysteem is echt ook qua hulp het beste wat ik ken. Op elke plek kun je F1 drukken en krijg je voor elke commando, parameter or whatever duidelijke hulp met voorbeelden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik weet dat het bedrijf die onze logistieke afdeling 'serviced/sla heeft' ook een as.400 gebruikt. Ik hoop echt dat ze binnenkort een start gaan maken naar een nieuw ERP systeem, want ik vind het maar niets.
't Is wel heel stabiel, dat wel weer.
Bij ons hadden we nog een oud beestje staan waar je als je as/set ging compileren je rustig een uur wat anders kon gaan doen. Dat bood je aan QBatch ook dus alleen aan als je wist dat de compilatie goed ging.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij hebben op HQ nog een AS/400 server staan bij wijze van museumstuk. Zal eens kijken wat voor specs die knoepert heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
en als dat nou ook nog werkt onder vista / 32/64 bit dan zou het helemaalquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Red alert 2 was tof maar oplossing : generals zero hour.
mijn vondsten waren:quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:05 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
en als dat nou ook nog werkt onder vista / 32/64 bit dan zou het helemaalzijn ....
nog niet getest binnenkort maar eens proberenquote:Geen idee of je er iets aan hebt en of het gaat werken (zoek op Kali): http://www.google.com/sea...emulator+&btnG=Search
Mocht je ooit Vista weer installeren.
quote:
support for almost any IPX game. Kali provide a generic IPX emulator that enables us to provide support for most existing games and new games without requiring special game versions or enablers
Goed planquote:
Als het over natte kutten gaat vind je het ook niet raarquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als het over natte kutten gaat vind je het ook niet raar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
dat begrijp ik tenminste nogquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als het over natte kutten gaat vind je het ook niet raar
Neukzequote:
Flashieboyquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Cali
De grote verzakerMPG zal wel blij met je zijn
hoiquote:
thee?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:02 schreef Mozy het volgende:
Dankzij deze slowchat, heb ik weer zin in koffie.
maar we hebben op dit moment alleen zon senseo ding.
Caliquote:
MPGquote:
Hoezo datquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:04 schreef Californium het volgende:
[..]
MPGmoest nog aan je denken van de week
Jij kon ook niet weten dat Cali ineens uit de lucht zou vallen na een half jaar of zoquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
zag het was een echte FAIL van mij whehehe
klopt.... Nog steeds in Schotlandquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar hoe is het met Cali inmiddels dan? Long taajm noo sie beejb
haha... ik liep in de koude kamer en want ik moest iets pakken... en toen draaide ik mij om en zag op het schap naast mij een pot chemicalien staan die gelabeld was met "MPG"quote:
heul niet zolangquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij kon ook niet weten dat Cali ineens uit de lucht zou vallen na een half jaar of zo
Coolquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:13 schreef Californium het volgende:
[..]
haha... ik liep in de koude kamer en want ik moest iets pakken... en toen draaide ik mij om en zag op het schap naast mij een pot chemicalien staan die gelabeld was met "MPG"
En denk je ook nog wel eens aan mij?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:04 schreef Californium het volgende:
[..]
MPGmoest nog aan je denken van de week
Nog steeds in Scotland ja?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:12 schreef Californium het volgende:
klopt.... Nog steeds in Schotlanden druk druk druk... [..]
en hoe is het met Flash? Nog wat leuke stations gezien?
Heb je Mook-Molenhoek nu al?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog steeds in Scotland ja?Ik had ergens het idee dat je allang weer een beetje deze kant op kwam en zo... Leuke stations? och
Afgelopen weekend deze:
[ afbeelding ]
Met Koninginnedag een rondje door België gedaan:
[ afbeelding ]
en een maandje geleden ben ik even een weekendje naar Warschau geweest![]()
[ afbeelding ]
Verder weinig bijzonders eigenlijk
Ze hebben mijn achternaam verkeerd gespeld op dat ene bordjequote:Op donderdag 11 juni 2009 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog steeds in Scotland ja?Ik had ergens het idee dat je allang weer een beetje deze kant op kwam en zo... Leuke stations? och
Afgelopen weekend deze:
[ afbeelding ]
Met Koninginnedag een rondje door België gedaan:
[ afbeelding ]
en een maandje geleden ben ik even een weekendje naar Warschau geweest![]()
[ afbeelding ]
Verder weinig bijzonders eigenlijk
quote:
Goed bezigquote:
Nog niet. Is de baas van LL in dat onkuise etablissementquote:
Je heet geen Rive?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze hebben mijn achternaam verkeerd gespeld op dat ene bordje.
hahaquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog niet. Is de baas van LL in dat onkuise etablissement
naja "baas"Werkgever. of zo
![]()
Puur toeval. Ik wilde eigenlijk alle reacties voor zijn toen ik jou zag posten, maar toen was ik al te laatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zet een herinnering in je telefoonquote:En jah hoor DMhaha.... Als ik dan aan het fokken ben dan denk iik altijd dat ik een berichtje ofzo moet achterlaten maar ik vergeet het altijd
.
nee denk het nietquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:14 schreef Californium het volgende:
[..]
heul niet zolangtoch?
![]()
Ken ik goldie trouwens?
Maar daar fok ik dus nooitquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Puur toeval. Ik wilde eigenlijk alle reacties voor zijn toen ik jou zag posten, maar toen was ik al te laat.
Ah geen slecht planSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Zet een herinnering in je telefoon.
of gewoon een berichtje achterlaten OP fok
dat ga ik de volgende keer maar eens doen
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
haaiquote:
O ja ik weet welk baantje je bedoelt....quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar daar fok ik dus nooit
als ik van mn werk fok is het van mn andere werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |