Flashieboyquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Cali
De grote verzakerMPG zal wel blij met je zijn
hoiquote:
thee?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:02 schreef Mozy het volgende:
Dankzij deze slowchat, heb ik weer zin in koffie.
maar we hebben op dit moment alleen zon senseo ding.
Caliquote:
MPGquote:
Hoezo datquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:04 schreef Californium het volgende:
[..]
MPGmoest nog aan je denken van de week
Jij kon ook niet weten dat Cali ineens uit de lucht zou vallen na een half jaar of zoquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
zag het was een echte FAIL van mij whehehe
klopt.... Nog steeds in Schotlandquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar hoe is het met Cali inmiddels dan? Long taajm noo sie beejb
haha... ik liep in de koude kamer en want ik moest iets pakken... en toen draaide ik mij om en zag op het schap naast mij een pot chemicalien staan die gelabeld was met "MPG"quote:
heul niet zolangquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij kon ook niet weten dat Cali ineens uit de lucht zou vallen na een half jaar of zo
Coolquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:13 schreef Californium het volgende:
[..]
haha... ik liep in de koude kamer en want ik moest iets pakken... en toen draaide ik mij om en zag op het schap naast mij een pot chemicalien staan die gelabeld was met "MPG"
En denk je ook nog wel eens aan mij?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:04 schreef Californium het volgende:
[..]
MPGmoest nog aan je denken van de week
Nog steeds in Scotland ja?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:12 schreef Californium het volgende:
klopt.... Nog steeds in Schotlanden druk druk druk... [..]
en hoe is het met Flash? Nog wat leuke stations gezien?
Heb je Mook-Molenhoek nu al?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog steeds in Scotland ja?Ik had ergens het idee dat je allang weer een beetje deze kant op kwam en zo... Leuke stations? och
Afgelopen weekend deze:
[ afbeelding ]
Met Koninginnedag een rondje door België gedaan:
[ afbeelding ]
en een maandje geleden ben ik even een weekendje naar Warschau geweest![]()
[ afbeelding ]
Verder weinig bijzonders eigenlijk
Ze hebben mijn achternaam verkeerd gespeld op dat ene bordjequote:Op donderdag 11 juni 2009 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog steeds in Scotland ja?Ik had ergens het idee dat je allang weer een beetje deze kant op kwam en zo... Leuke stations? och
Afgelopen weekend deze:
[ afbeelding ]
Met Koninginnedag een rondje door België gedaan:
[ afbeelding ]
en een maandje geleden ben ik even een weekendje naar Warschau geweest![]()
[ afbeelding ]
Verder weinig bijzonders eigenlijk
quote:
Goed bezigquote:
Nog niet. Is de baas van LL in dat onkuise etablissementquote:
Je heet geen Rive?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze hebben mijn achternaam verkeerd gespeld op dat ene bordje.
hahaquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog niet. Is de baas van LL in dat onkuise etablissement
naja "baas"Werkgever. of zo
![]()
Puur toeval. Ik wilde eigenlijk alle reacties voor zijn toen ik jou zag posten, maar toen was ik al te laatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zet een herinnering in je telefoonquote:En jah hoor DMhaha.... Als ik dan aan het fokken ben dan denk iik altijd dat ik een berichtje ofzo moet achterlaten maar ik vergeet het altijd
.
nee denk het nietquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:14 schreef Californium het volgende:
[..]
heul niet zolangtoch?
![]()
Ken ik goldie trouwens?
Maar daar fok ik dus nooitquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Puur toeval. Ik wilde eigenlijk alle reacties voor zijn toen ik jou zag posten, maar toen was ik al te laat.
Ah geen slecht planSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Zet een herinnering in je telefoon.
of gewoon een berichtje achterlaten OP fok
dat ga ik de volgende keer maar eens doen
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
haaiquote:
O ja ik weet welk baantje je bedoelt....quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar daar fok ik dus nooit
als ik van mn werk fok is het van mn andere werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |